Şimdi Ara

ALBEA TURBO PROBLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam Aleyküm arkadaşlar Aracım 2011 Albea Premio 1.3 Multijet. Aracım 61.000 kilometre de Fakat 5.viteste 80 le flan giderken gaza köklediğim zaman araba birdebn hızlanıyor ama bazen devir saati yükselip hemen kaldığı yerden devam ediyor. Yani turbo kaçırıyor gibi bişe oluyor ama hemen geri tamamlıyor saniyelik bir durum.Sadece 5. viteste tam kökleyince yapıyor. 1. 2. 3. 4. viteste böyle bir problem olmuyor. Bazı arkadaşlar o normal bir durum tam kökleyince yakıdı tam yakamıyor o yüzden köklememek lazım turbolu araba da dedi. o nun focus unda da varmış o problem. Sizde de aynı problem varmı yardımcı olursanız sevinirim.



  • Baskı-balata kaçırıyor olabilir, aynı sorunu C-Max PSA'da yaşıyorum.İki ayrı PSA FocusII kullandım uzun süre,onlarda böyle bir sorun yoktu ne hikmetse.C-max'te baskı balata kaçırmıyor fakat devir saati zıplama yapıyor 100rpm kadar.Gaza abanınca 100rpm çıkıp iniyor sonra tekrar devam ediyor artmaya, bahsettiğin buysa.
  • Turbolu araç gaz yemezmişte etmezmiş millet kendi kafasından otomoil sistemlerini çözümlüyor.

    Aracınızın baskı balatası bitik. Parça fiyatı 135-150 tl arası. İşçilikte yerine göre 75-100 tl tutuyor. İşlem 1 güne yakın sürüyor. Bide şanzuman açılınca yağında değişmesi lazım.Unutmayın doğru yağı koydurun sonra geri vitese geçişte problem yaşarsınız.
  • el frenini çekin aracı kaldırmaya çalışın araç hareket etmediği halde devir saati yükseliyorsa, ITALIAN CAR'S gerekli açıklamaları yapmış zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Derin Mavi kullanıcısına yanıt
    Aynen kardeşim sorunum tam olarak bu. Tam bilmiyorum ama baskı balata olsa tüm vites aralıklarında yapmaz mı? Bu problem sadece 5.viteste var
  • Teşekkür ederim. Fakat dediğim gibi sadece 5.viteste oluyor. Dediğiniz gibi herkes bir şey söylüyor .Hatta bunu söyleyenin de 2011 focus u var dizel onda da oluyormuş
  • UYAKSOY kullanıcısına yanıt
    El freni çekikken kaldırmaya çalıştım arabayı ama devir saati yükselmedi kardeşim. Bu problem sadece 4. viteste oluyor. Bakalım ne çıkacak altından merak ettim doğrusu.
  • Aslında aşırı rahatsız edecek bir durum yok arkadaşın dediği gibi devir saati çok az ileri gidiyor sonra kaldığı yerden devam ediyor ama arabayı da yeni aldık kafama takıldı arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yardımlarınız için. Eğer çok büyük bir problem açmayacak bir şeyse arabayı 4 yada 5 ay sonra satmayı düşünüyorum zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraknu

    Teşekkür ederim. Fakat dediğim gibi sadece 5.viteste oluyor. Dediğiniz gibi herkes bir şey söylüyor .Hatta bunu söyleyenin de 2011 focus u var dizel onda da oluyormuş

    5. Viteste motorun yola gucu zor iletmesinden yuk sanzumanda kalir daha cok.1. Yada 2. Viteste deviri 2500 e falan getirin debriyajdan birden cekip gazi kokleyin patinaj cekmez o zaman sorun debriyajda oldugu garantilenir. Bende bu araci kullaniyorum iyi tanirim. Focusu olan arkadasinizinda debriyaji bitmis. Turbolu aracta koklememek lazim falan hurafe bunlar kulak asmayin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraknu

    Selam Aleyküm arkadaşlar Aracım 2011 Albea Premio 1.3 Multijet. Aracım 61.000 kilometre de Fakat 5.viteste 80 le flan giderken gaza köklediğim zaman araba birdebn hızlanıyor ama bazen devir saati yükselip hemen kaldığı yerden devam ediyor. Yani turbo kaçırıyor gibi bişe oluyor ama hemen geri tamamlıyor saniyelik bir durum.Sadece 5. viteste tam kökleyince yapıyor. 1. 2. 3. 4. viteste böyle bir problem olmuyor. Bazı arkadaşlar o normal bir durum tam kökleyince yakıdı tam yakamıyor o yüzden köklememek lazım turbolu araba da dedi. o nun focus unda da varmış o problem. Sizde de aynı problem varmı yardımcı olursanız sevinirim.

    kaçıran turbo değil kardeşim.büyük ihtimalle baskı balatan kaçırıyor.büyük viteslerde motor gücünü tekerleklere iletmekte zorlandığı için kaçırır genelde.kaldı ki yağına ve hava filtresine dikkat edersen multijetlerin turbosu kolay kolay bozulmaz.bir ustaya baskı balatanı kontrol ettir.eğer sağlamsa o zaman diğer nedenlere bakarız.sadece baskı balatayı kontrol ettir.bşka yerlerini kurcalatma şimdilik .malum usta milleti para almak için arabanın düzenini de bozabilirler.




  • Balata kaçırıyor, başka şey aramaya lüzum yok.
  • Kesin balata kaçırıyor diye bir şey söylenemez yakında satacaksan kafaya takmayı gerektirecek bir durum yok.Bu devir yükselmesi bariz olmadıkça baskı balata setini yenilemeye gerek yok.
  • Dediğnizi yaptım fakat 1 de aşırı şekilde çekti birden 2 ye çektim gaza asıldım çok rahat bir şekilde hiç zorlanmadan patinaj çekmeye devam etti . yol stepize olsa 3 te de çekerdi hatta. Ama çözemedim kardeşim
  • Rakipsiz Fırtına kullanıcısına yanıt
    Sanayi de sağlam ustam var kardeşim bir baktırayım bakalım ilk işim düştüğümde.Bu arada Teşekkür ederim. Sonucu tekrar sizinle paylaşayım gösterdikten sonra.
  • Derin Mavi kullanıcısına yanıt
    Bariz derecede olmuyor kardeşim ben arabayı sürerken her tarafını kontrol ederim o şekilde titiz olduğumdan dikkatimi çekti.Yani dikkat atmeyen bi insanın anlaması mümkün değil diyebilirim.Hatta her zaman değil arasıra yapıyor kafama takıldığından sürekli deniyorum acaba halen yapıyor mu diye. Ama arasıra oluyor bu durum yani 6 kez denediysem 2 sefer bu sorunla karşılaşıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.