Şimdi Ara

Airpods Pro Sorun ve Arıza ile Karşılaşanlar Buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
12
Favori
3.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz gün apple arızalı olan kulaklıklar için değişim süreci başlattığını duyurdu ama bazı kullanıcılar kulaklığında arıza gerçekten var mı yok mu bilemiyorlar.

    O yüzden bu konuda kulaklığınızda arıza var mı yok mu onu ele alacağız.


    Bu konuyu airpods ana konusundan ayırdım çünkü daha kolay bir şekilde takip etmek için.

    Şimdi gerçekten arızalı bir ürün varsa bu çok belirgin bir şekilde kendisini belli ediyordur ama bir de arıza olmayıp psikolojik olarak acaba bu durum arıza sayılır mı diyen eminim çok sayıda kişi vardır.

    Üstüne bir de apple bu değişim sürecini başlattı ve sağlam ürünü olan kişiler bile şimdi elindeki ürünlerin acaba arızalı mı sorusunu kendilerine sormaya başlamışlardır. Airpods Pro Sorun ve Arıza ile Karşılaşanlar Buraya 


    Apple sitesinde açıkladığı üzere üretilen airpods pro ların küçük bir yüzdesinin ses sorunları yaşayabileceğini belirtmiş. Arızalı olan bu ürünler Ekim 2020 öncesi üretilen kulaklıklar için geçerli


    Airpods Pro Sorun ve Arıza ile Karşılaşanlar Buraya

    Etkilenen Airpods Pro aşağıdaki davranışlardan birini yada birkaçını sergileyebilir


    1. Gürültülü ortamlarda, egzersiz yaparken veya telefonda konuşurken artan cızırtılı veya statik sesler
    2. Aktif Gürültü Engelleme beklendiği gibi çalışmıyor, bas sesi kaybı, sokakta veya uçakta arka plan seslerinde artış.


    Apple veya bir Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı, etkilenen AirPods Pro'ya (sol, sağ veya her ikisi) ücretsiz olarak hizmet verecektir.


    Not: Başka hiçbir AirPods modeli bu programın parçası değildir


    Onaylanmış bir sorunu olan AirPods Pro (sol, sağ veya her ikisi) değiştirilecektir. AirPods Pro kasası etkilenmeyecek ve değiştirilmeyecektir.



    Şimdi buraya kadar tamam peki Türkiye'de durum nedir?


    Apple Destek'ten Tolga bey ile bu durumu görüştüm ve bu sürecin Türkiye'de hizmette olmadığını belirtti Apple şimdi kendi sitesinde böyle bir makale yayınlamış ama Türkiye birimine böyle bir bildiri yapılmamış. Belki ileriki günlerde bu bildiri yapılacaktır çünkü haber daha çok yeni o yüzden şimdilik bu konuda bir şey diyemiyoruz.


    Kaynak: https://support.apple.com/tr-tr/airpods-pro-service-program-sound-issues


    Apple ürünlerinizin servis ve destek durumunu bu siteden kontrol edebilirsiniz

    https://checkcoverage.apple.com/tr/tr

    Not: Gün içinde birkaç kez deneme hakkınız var sonrasında sayfa erişimi kesiyor.



    Arkadaşlar şimdi şöyle bir şey yapalım isterseniz belli ki bu arızalı olan ürünler fabrikadan belirli bir tarihte çıktı ve ürünün kutusuna bakıp 1-2 bilgi paylaşıp arızalı olan ürünleri tahmin edebiliriz.


    Ben geçtiğimiz günlerde Amazon Türkiye den aldım ve ürünün kutusunda etikete baktığımda Distribütör firmasının Hollyhill Industrial Estate - Cork, Irelan yazdığını görüyorum ve üretim tarihi de 07/2020

    Benim kulaklığımda şimdilik bir sorun yok belirttiğiniz sorunlar ile karşılaşmadım belli ki arızası olan ürünler belirli tarihte piyasaya sürülmüş olan ürünlerdir.

    Bu konuda bunu gözlemleyip arızalı olan ürünleri az da olsa tahmin etme şansı yakalamış oluruz.


    Kutuda yapıştırılmış olan Distribütör ve üretim tarihini bulabilirsiniz. Eğer bu bilgiler yoksa boş bırakarak diğer bilgileri paylaşarak mesajınızı belirtiniz.

    Not: Seri numaranızı paylaşmayınız.


    Herkes şu şekilde bir mesaj paylaşabilir. Arıza varsa eğer kısaca belirterek yazmanız yeterli ve kulaklığında sorun olmayanlar da mesaj paylaşırsa çok iyi olur.


    Satın Alınan Yer ve tarih .....

    Distribütör: .....

    Kulaklığın Üretim Tarihi: .....

    Arıza: .....


    Güncelleme


    Arkadaşlar Apple destek'ten bu sefer Adem bey ile görüştüm ve bu servis programının Türkiye'de aktif olduğunu ve 4 yıl boyunca süreceğini belirtti

    Kullanıcıların tek yapması gereken https://support.apple.com/tr-tr/airpods-pro-service-program-sound-issues ilgili sayfadan yetkili servis sağlayıcısı bulup oraya kendiniz yada kargo ile gönderebilirsiniz.

    Aynı işlemi Apple Destek uygulaması üzerinden de yapabilirsiniz.

    Servis ile iletişime geçip neler yapmanız gerektiği bilgisini alıp ilerlemeniz daha iyi olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6E8555A70 -- 14 Kasım 2020; 16:31:0 >







  • Benim Airpods Pro'nun kutusunda da
    Hollyhill Industrial Estate Cork, Ireland 07/2020 yazıyor. Şimdilik bir arıza tespit etmedim.
    Ürünü n11 BittiBitiyor adlı satıcıdan aldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • [Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 20 Mart 2021; 15:2:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu paylaşım artarsa çok daha iyi olacaktır.

    Paylaşım için teşekkürler. @Erturrk @.Space.

  • Hollyhill Industrial Estate Cork, Ireland 11/2019


    Kasım 2019'da aldım uçak geçerken ANC sapıtıyor. Spor yaparken de kulaklıktan çıt çıt sesi geliyor. Hatta bi ara Airpods Pro ana konusunda bir arkadaş da aynı sorunu yaşayınca genel bir sorun olduğunu anlamıştım. Ayrıca müzik dinlerken vs. white noise adı verilen o statik sesi duyuyorum.


    Pozitif Teknoloji'den almıştım. Apple'ın bu haberinden sonra yakın zamanda değişimi yapmak istiyorum aslında fakat bu pandemi sürecinde AVM gibi yerlere girmek istemiyorum. Direkt Apple Store Zorlu'ya (İstanbul) gidip değiştirmeyi düşünüyorum ama bakalım dediğinize göre daha Türkiye'de başlatılmamış değişim programı. Aslında kargoyla falan yollanıp orada test edilebilirse iyi olur. Konunun açılması iyi olmuş. Airpods Pro Sorun ve Arıza ile Karşılaşanlar Buraya 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: equasezy1

    Hollyhill Industrial Estate Cork, Ireland 11/2019


    Kasım 2019'da aldım uçak geçerken ANC sapıtıyor. Spor yaparken de kulaklıktan çıt çıt sesi geliyor. Hatta bi ara Airpods Pro ana konusunda bir arkadaş da aynı sorunu yaşayınca genel bir sorun olduğunu anlamıştım. Ayrıca müzik dinlerken vs. white noise adı verilen o statik sesi duyuyorum.


    Pozitif Teknoloji'den almıştım. Apple'ın bu haberinden sonra yakın zamanda değişimi yapmak istiyorum aslında fakat bu pandemi sürecinde AVM gibi yerlere girmek istemiyorum. Direkt Apple Store Zorlu'ya (İstanbul) gidip değiştirmeyi düşünüyorum ama bakalım dediğinize göre daha Türkiye'de başlatılmamış değişim programı. Aslında kargoyla falan yollanıp orada test edilebilirse iyi olur. Konunun açılması iyi olmuş.  

    Bunu şimdi söylemek biraz zor paylaşım yapan kişi sayısı arttıkça daha iyi gözlemlenir olacaktır eminim.

    Ürünü ilk alanlardansınız ve o tarihlerdeki seri arızalı ise bu üretim tarihinde alanların büyük çoğunluğunda bu arıza var olabilir.

    Merakla bekliyoruz bakalım herkes paylaşsın da duruma göre değerlendireceğiz.

    Nasıl olsa garanti kapsamında ürününüz ileriki günlerde Apple Türkiye değişim programına dahil olursa daha iyi olacaktır.


    Lütfen bu konuyu arkadaşlarınıza paylaşınız sorun kaynağını çözmek adına kulaklığı sağlam kişiler de yazarsa çok seviniriz.





  • Dün gönderdim sırada bekliyor bakalım sonuç ne olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @metmet46 Kutusu elinizde ise belirttigim bilgileri paylasirsaniz cok iyi olur.

  • Hollyhill Industrial Estate - Cork, Irelan 06/2020
    Benim pronun gürültü engellemesi son güncellemeyle hiç çalışmaz oldu. Anc ve saydamlık kapalı sadece kulaklığın kulağımda takılı hali anc den daha iyi iş yapıyor. İlk zamanlar çok iyiydi ama bozdular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu takibe alayım. Müsait olunca inceleyeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar ben değişim sağladım sorunsuzca. Benim sıkıntım hafif tempolu yürürken ve sallantılı bir taşıttayken müzikte dalgalanmalar ve hışırtı oluyordu. Bazen dışarıdayken çıt diye kesilme sesi oluyordu. Ben bunlara takılmamıştım çok, fakat Apple değişim başlatınca sıkıntılı olduğunu anladım. Yenilerinde bariz fark var, statik sesi neredeyse sıfır, sadece ortam aşırı sessiz ise Saydam modu açınca statik geliyor ama bu da doğal. Ayrıca bass kaybı da vardı metro gibi ortamlarda, o da kayboldu. Hışırtı sesi çok zorlarsam yine geliyor, kafamı salladığımda mesela. Ama o da çok anlaşılmıyor.

    Apple Store Akasya'ya götürdüm randevu alarak. Verirken seste sıkıntı var yürürken arabada hışırtı oluyor dedim. Çıtırtı da oluyordu arada, özellikle müzikte kesilmeler. Sonra alıp gitti arkadaş, bir süre sonra yenileriyle geldi. Kutu değişmedi, sadece kulaklıklar değişti.

    Eğer saydıklarımdan biri ya da birkaçı varsa sizde de, götürmenizi tavsiye ederim.

    Benim cihazım ikinci eldi, alınma tarihi 19 Nisan 2020. Faturasını evde unutmuştum, sıkıntı olmadı.

    Umarım yardımcı olmuşumdur.

    Edit: Ben dün gittim, konu da dün açılmış. Ben değişimin duyurulduğu gün randevu almıştım. Belki mağazalara haber verilmiş olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpesifikBrush -- 5 Kasım 2020; 15:21:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba değişim için bir süre varmı bende sadece bass kaybı var diğer sorunları henuz yaşamadım

  • @Glasus üstte belirttiğim gibi bir mesaj bırakırsanız çok daha iyi olur. Apple Türkiye için yeni bir haber yok şimdilik.

  • 26.01.2020’de Akasya’daki Apple mağazasından almıştım. Şu an gürültü engellemeyi açtığımda “çıt çıt” sesler geliyor. Değişim durumu nasıl, haberi olan var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @Shelby_34 yeni haber olursa konuya dahil edeceğim.

  • Apple servis programı için ingilizce olan içeriği Türkçe yapmış son durum nedir bilmiyoruz apple ile görüştükten sonra son durumu paylaşırım.

  • Amazondan aldığım ürün sabah elime ulaştı. Bana garip geldi üretim 05/2020 görünüyor. Distribütör firma Hollyhill Industrial Estate Cork, Ireland. Kullanım ile ilgili sorunlar olursa buraya eklerim.

  • Bende benim cihazı fazla kullanmıyorum , kullanıp bakayım seste sorun var mı?

  • arifakdnz A kullanıcısına yanıt

    Normalde kulak üstü Sony WH-1000XM3 kullanıyorum aktif gürültü engelleme muazzam çalışıyor.


    Airpods ta bugün denediğimde ise farkı bariz şekilde gördüm neredeyse dışarıdan gelen gürültüyü hiç engellemiyor, çamaşır makinası sesi veya içeri mutfaktan gelen su sesini aynen duyabiliyorum. Aktif gürültü engelleme modu açık ve kapalı arasında neredeyse fark yok. Ayrıca bass nedense tatmin etmedi, yok gibi. Acaba bu diğer sorunun bir etkisi mi bilmiyorum.


    Yarın Marmara Park Troy Mağazasına götüreceğim bakalım ne diyecekler. Yeni aldığım ürünü hevesimi alamadan servise götürmek üzücü bakalım kaç günde cevap gelecek.


    Diğer kullananlar aktif gürültü engellemenin çalışması ile ilgili yorum yapabilirse sevinirim. Sizlerde durum ne? Bu bahsettiğim su sesi veya konuşma sesleri sizde engelleniyor mu?

  • arifakdnz A kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı durumda ve duygudayız. Aynen aynı Sony kulaklık bende de var ve aktif kullanıyorum. AirPods pro bir çok kulaklığa göre elbet iyi ama 1000xm3’e alışınca tatmin olamadım. Özellikle bass konusunda ben de aynı fikirdeyim. Mağaza sonrası tecrübenizi bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.