|
Geçtiğimiz gün apple arızalı olan kulaklıklar için değişim süreci başlattığını duyurdu ama bazı kullanıcılar kulaklığında arıza gerçekten var mı yok mu bilemiyorlar. O yüzden bu konuda kulaklığınızda arıza var mı yok mu onu ele alacağız. Bu konuyu airpods ana konusundan ayırdım çünkü daha kolay bir şekilde takip etmek için. Şimdi gerçekten arızalı bir ürün varsa bu çok belirgin bir şekilde kendisini belli ediyordur ama bir de arıza olmayıp psikolojik olarak acaba bu durum arıza sayılır mı diyen eminim çok sayıda kişi vardır. Üstüne bir de apple bu değişim sürecini başlattı ve sağlam ürünü olan kişiler bile şimdi elindeki ürünlerin acaba arızalı mı sorusunu kendilerine sormaya başlamışlardır. Apple sitesinde açıkladığı üzere üretilen airpods pro ların küçük bir yüzdesinin ses sorunları yaşayabileceğini belirtmiş. Arızalı olan bu ürünler Ekim 2020 öncesi üretilen kulaklıklar için geçerli ![]() Etkilenen Airpods Pro aşağıdaki davranışlardan birini yada birkaçını sergileyebilir
Apple veya bir Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı, etkilenen AirPods Pro'ya (sol, sağ veya her ikisi) ücretsiz olarak hizmet verecektir. Not: Başka hiçbir AirPods modeli bu programın parçası değildir Onaylanmış bir sorunu olan AirPods Pro (sol, sağ veya her ikisi) değiştirilecektir. AirPods Pro kasası etkilenmeyecek ve değiştirilmeyecektir. Şimdi buraya kadar tamam peki Türkiye'de durum nedir? Apple Destek'ten Tolga bey ile bu durumu görüştüm ve bu sürecin Türkiye'de hizmette olmadığını belirtti Apple şimdi kendi sitesinde böyle bir makale yayınlamış ama Türkiye birimine böyle bir bildiri yapılmamış. Belki ileriki günlerde bu bildiri yapılacaktır çünkü haber daha çok yeni o yüzden şimdilik bu konuda bir şey diyemiyoruz. Kaynak: https://support.apple.com/tr-tr/airpods-pro-service-program-sound-issues Apple ürünlerinizin servis ve destek durumunu bu siteden kontrol edebilirsiniz https://checkcoverage.apple.com/tr/tr Not: Gün içinde birkaç kez deneme hakkınız var sonrasında sayfa erişimi kesiyor. Arkadaşlar şimdi şöyle bir şey yapalım isterseniz belli ki bu arızalı olan ürünler fabrikadan belirli bir tarihte çıktı ve ürünün kutusuna bakıp 1-2 bilgi paylaşıp arızalı olan ürünleri tahmin edebiliriz. Ben geçtiğimiz günlerde Amazon Türkiye den aldım ve ürünün kutusunda etikete baktığımda Distribütör firmasının Hollyhill Industrial Estate - Cork, Irelan yazdığını görüyorum ve üretim tarihi de 07/2020 Benim kulaklığımda şimdilik bir sorun yok belirttiğiniz sorunlar ile karşılaşmadım belli ki arızası olan ürünler belirli tarihte piyasaya sürülmüş olan ürünlerdir. Bu konuda bunu gözlemleyip arızalı olan ürünleri az da olsa tahmin etme şansı yakalamış oluruz. Kutuda yapıştırılmış olan Distribütör ve üretim tarihini bulabilirsiniz. Eğer bu bilgiler yoksa boş bırakarak diğer bilgileri paylaşarak mesajınızı belirtiniz. Not: Seri numaranızı paylaşmayınız. Herkes şu şekilde bir mesaj paylaşabilir. Arıza varsa eğer kısaca belirterek yazmanız yeterli ve kulaklığında sorun olmayanlar da mesaj paylaşırsa çok iyi olur. Satın Alınan Yer ve tarih ..... Distribütör: ..... Kulaklığın Üretim Tarihi: ..... Arıza: ..... Güncelleme Arkadaşlar Apple destek'ten bu sefer Adem bey ile görüştüm ve bu servis programının Türkiye'de aktif olduğunu ve 4 yıl boyunca süreceğini belirtti Kullanıcıların tek yapması gereken https://support.apple.com/tr-tr/airpods-pro-service-program-sound-issues ilgili sayfadan yetkili servis sağlayıcısı bulup oraya kendiniz yada kargo ile gönderebilirsiniz. Aynı işlemi Apple Destek uygulaması üzerinden de yapabilirsiniz. Servis ile iletişime geçip neler yapmanız gerektiği bilgisini alıp ilerlemeniz daha iyi olacaktır. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6E8555A70 -- 14 Kasım 2020; 16:31:0 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



Hızlı






