Şimdi Ara

Ailem zengin kızla buluşturcakmış beni(kızla buluştuk)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
3.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ailemle halamlara gitmiştik konu bana açıldı evlencenmi diye evet dedim zengin bir kız var ona everelimmi dediler güldüm niye olmasın dur ben yarın arıyayım görüşün buluşun falan dedi aradı kız olur demiş.

    ben zengin kız istemiyorum onun parasına malına mülküyle yaşayıp kendimi küçük düşürmek istemiyorum onu kendi paramlada rahat yaşatamam en iyisi kızla buluşunca ona bunun doğru olmadığını söylemek.

    edit : kız bu faceden camda konuşuyoruz face resmi
     Ailem zengin kızla buluşturcakmış beni(kızla buluştuk)


    kız beni lüx bir yere götür dedi bendede para yok.yok sahile gidelim orda hem konuşuruz hem birbirimizi tanırız gittik sahile karnım acıktı dedi simit aldım kıza sahilde ben simit yiyemem dedi niye dedim belki pis ortamda yapıyorlar dedi şurda restoran var oraya gidelim gel dedi bendede para yok ya gitmesek olurmu dedim ben ısmarlıcam gel hadi gel dedi bende ne demek istiyorsun bana açık açık söyle fakirmi demek istiyorsun dedim hayır öyle demek istemedim dedi sus yalancı dedim kızın ayağına taş bağlayıp denize attım aradan 20 saniye geçti vicdanım sızladı denize dalıp kızı kurtardım bana bir hayat borçlusun dedim kız ıslanmıştı kızın üstüne başına birşey alıp kızı aldım bime götürdüm ordan topitanem aldık sahilde gezerken hem konuştuk birbirimizi tanıdık hemde topitanemlerimizi yedik çok güzel bir gündü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. eneox -- 27 Şubat 2014; 15:18:44 >



    _____________________________




  • Benim için no problem kanka pm den numaramı gönderiyorum bana yönlerdirebilirsin hatunu
    _____________________________
  • kız olur demiş hHAHAAHAUHUAHAUHAUHAAHAH
    _____________________________
  • ooooo bir taşla iki kuş. hem hatun hem bol para. hadi yine iyisin.
    _____________________________
    Donunu düşüren kahraman olamaz
  • Görmeden evet diyen zengin kız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Git bak belki gönlü de zengindir
    _____________________________
    Benim imzam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee12

    Görmeden evet diyen zengin kız

    özet geçtim uzatınca durumumuz yoktu okuyamadım diyolar
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Avm'de Kızla Tanışma
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Daha ne düşünüyon
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee12

    Görmeden evet diyen zengin kız

    şişko ve çirkindir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castorio -- 26 Şubat 2014; 16:17:15 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    Benim için no problem kanka pm den numaramı gönderiyorum bana yönlerdirebilirsin hatunu

    yok göz göre göre mutsuz evlilik yapmanıza izin vermeem.bugün buluscaz o an ağzımdan ne çıkarsa o olcak.
    _____________________________
  • Zengin kızlar genel de çirkin olur ayrıca güzel olsa idi ailen bu kadar kendinden emin ve rahat şekilde bulusturucaz falan diyemezdi ve o kızı sana birakmazlardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eneox

    quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    Benim için no problem kanka pm den numaramı gönderiyorum bana yönlerdirebilirsin hatunu

    yok göz göre göre mutsuz evlilik yapmanıza izin vermeem.bugün buluscaz o an ağzımdan ne çıkarsa o olcak.

    Peki nufus müdürlüğğne gidip adımı mutlu diye değiştirsem de olmaz mı
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Zengin kızlar genel de çirkin olur ayrıca güzel olsa idi ailen bu kadar kendinden emin ve rahat şekilde bulusturucaz falan diyemezdi ve o kızı sana birakmazlardi.

    Çirkin olsun.Farketmez.Güzel bir fizik ve paraya kabulüm
    _____________________________

    Jim Carrey Fan Club
    Sessizce gitmek en iyisi
  • zengin kız para var hayat sana güzel .D
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eneox

    ailemle halamlara gitmiştik konu bana açıldı evlencenmi diye evet dedim zengin bir kız var ona everelimmi dediler güldüm niye olmasın dur ben yarın arıyayım görüşün buluşun falan dedi aradı kız olur demiş.

    ben zengin kız istemiyorum onun parasına malına mülküyle yaşayıp kendimi küçük düşürmek istemiyorum onu kendi paramlada rahat yaşatamam en iyisi kızla buluşunca ona bunun doğru olmadığını söylemek.

    zengin kız olur mu demiş CSB
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    quote:

    Orijinalden alıntı: eneox

    quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    Benim için no problem kanka pm den numaramı gönderiyorum bana yönlerdirebilirsin hatunu

    yok göz göre göre mutsuz evlilik yapmanıza izin vermeem.bugün buluscaz o an ağzımdan ne çıkarsa o olcak.

    Peki nufus müdürlüğğne gidip adımı mutlu diye değiştirsem de olmaz mı

    zengin olup napcan en iyisi fakirlik zengin olunca bime gidebilecenmi mesela topitanem yiyebilcenmi yada le cola?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eneox

    quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    quote:

    Orijinalden alıntı: eneox

    quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    Benim için no problem kanka pm den numaramı gönderiyorum bana yönlerdirebilirsin hatunu

    yok göz göre göre mutsuz evlilik yapmanıza izin vermeem.bugün buluscaz o an ağzımdan ne çıkarsa o olcak.

    Peki nufus müdürlüğğne gidip adımı mutlu diye değiştirsem de olmaz mı

    zengin olup napcan en iyisi fakirlik zengin olunca bime gidebilecenmi mesela topitanem yiyebilcenmi yada le cola?

    Bim e giderim herhalde yine zenginler arada böyle salaş yerlere gitmeyi halkın arasına karışmayı severler Lecola içmedim, topitanem de yemedim ama huzurluyum be hocam yani hiç le cola içmesemde topi yemesemde olur zannımca
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    quote:

    Orijinalden alıntı: eneox

    quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    quote:

    Orijinalden alıntı: eneox

    quote:

    Orijinalden alıntı: ǤЅ

    Benim için no problem kanka pm den numaramı gönderiyorum bana yönlerdirebilirsin hatunu

    yok göz göre göre mutsuz evlilik yapmanıza izin vermeem.bugün buluscaz o an ağzımdan ne çıkarsa o olcak.

    Peki nufus müdürlüğğne gidip adımı mutlu diye değiştirsem de olmaz mı

    zengin olup napcan en iyisi fakirlik zengin olunca bime gidebilecenmi mesela topitanem yiyebilcenmi yada le cola?

    Bim e giderim herhalde yine zenginler arada böyle salaş yerlere gitmeyi halkın arasına karışmayı severler Lecola içmedim, topitanem de yemedim ama huzurluyum be hocam yani hiç le cola içmesemde topi yemesemde olur zannımca

    _____________________________




  • Olm bu kızı ya birine benzetiyorum ya da tanısıyor olabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ben sana izin verdiğim için benimle konuşabiliyorsun ve ben sıkıldığımda oyun biter.
  • kızın adı Cassandra mı kanka
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.