Şimdi Ara

adsl teknik destek yalan mı söylüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben 1 yılı aşkın süredir evimde adsl kullanıyorum. yaklaşık 1 haftadan beri sorun yaşamaya başladım. önce netten sürekli düşüyorduk. Ama artık düşmelerin yerini hiç girememek aldı. ADSL modemin dsl düğmesi yanıp sönüyor. Hat bir türlü bulunamıyor. Telefonla bağlı aslında hat. Splitter aracılığıyla teli kullanıyorum. telde hiç bir sorun yok.

    ADSL teknik destek servisini aradım. Bana, hattınızda bizim düzelteceğimiz sorun yok. eve telefoncu çağırın diyor. Sizce doğru mu söylüyorlar. Tel arızası olsa, normal görüşme nasıl yapıyorum. Acil yardımmmmmmm



    _____________________________
    Resimli Hali

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
  • evin tel. prizinden splittere kadar yeni kablo çek,ben öyle yaptım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :::SpyNet::: -- 9 Haziran 2006; 14:33:07 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Matisyahu


    evin tel. prizinden splittere kadar yeni kablo çek,ben öyle yaptım.






    aynısını yaptım
    hatta splitteri iqtal ettil hattı direk modeme taktım
    _____________________________
    Resimli Hali

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
  • başka bi modem dene
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deuchejunge

    başka bi modem dene



    zaten iki modemim var. bir tane wireless modemim var minton marka, ayrıca normal modem var datronrta230
    _____________________________
    Resimli Hali

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deuchejunge

    başka bi modem dene



    zaten iki modemim var. bir tane wireless modemim var minton marka, ayrıca normal modem var datronrta230
    _____________________________
    Resimli Hali

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
  • Kablolarını kontrol et ve hattını direk modeme bağlayıp dene.Sorun yine devam edrse telekom arızayı ara onların mecbur gelmesi lazım.Senin başka bir telefoncu çağırmana gerek yok adsl teknik destek elamanları eve gelip arızayı kontrol ediyorlar..Aynı sorun bende de vardı 2 hafta içinde 10-15 defa arıza kaydı bırakmışımdır ve evede 3-4 sefer geldiler.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dandini

    Kablolarını kontrol et ve hattını direk modeme bağlayıp dene.Sorun yine devam edrse telekom arızayı ara onların mecbur gelmesi lazım.Senin başka bir telefoncu çağırmana gerek yok adsl teknik destek elamanları eve gelip arızayı kontrol ediyorlar..Aynı sorun bende de vardı 2 hafta içinde 10-15 defa arıza kaydı bırakmışımdır ve evede 3-4 sefer geldiler.


    teşekkür ederim. Kablolarımda sorun görünmüyor. boşuna para da vermek istemiyorum telefoncuya. Umarım hallolur
    _____________________________
    Resimli Hali

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
  • sorun modeminin hassas olmasında. En kolay çözüm bir ups alman. Evet, yanlış duymadın. Arkadaşımın modemi de sık sık durduk yere hattan düşüyordu. Telekomdan ups kullanın demişlerdi inanmamıştık. Baktık, sorun özülmüyor, gidip ups aldık ve sorun çözüldü.
    Tavsiye ederim
    _____________________________
  • Bende de bu sorun çıkmaya başladı usr 9105 kullanıyorum yıllar oldu sorun yoktu.
    Şimdi hattan düşüyor ve bağlanamıyor,bağlanıp düşüyor, ip alamıyor.

    Bu ayırıcının tam kullanımı nasıl.
    Evin her odasında tel prizi var.Modem i odadaki tel prizinden alıyorum.
    Ev telefonu ise başka bir odadaki tel prizinden

    Adsl servisi ayırıcıyı eve gelen ana tel kablosuna takıp dağıtmamı söyledi.
    Duvarları kırıp ana hattı mı bulacaz şimdi.Eskiden böyle bir sorun yoktu.
    _____________________________
    Gigabyte GA-P35-DS3L + Intel E8400 + 2GB OCZ çift kanal ddr 800Mhz + 250gb Seagate + 500gb Seagate + 320gb WesternDigital
    1GB Sapphire HD 5750 + Asus cdrw + Asus dvdrw + 19" SAMSUNG 957MB + SS2

    Tanrı Türk'ü Korusun.
  • bence o hatta başka bilgisayar dene...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ankarametinerr

    Ben 1 yılı aşkın süredir evimde adsl kullanıyorum. yaklaşık 1 haftadan beri sorun yaşamaya başladım. önce netten sürekli düşüyorduk. Ama artık düşmelerin yerini hiç girememek aldı. ADSL modemin dsl düğmesi yanıp sönüyor. Hat bir türlü bulunamıyor. Telefonla bağlı aslında hat. Splitter aracılığıyla teli kullanıyorum. telde hiç bir sorun yok.

    ADSL teknik destek servisini aradım. Bana, hattınızda bizim düzelteceğimiz sorun yok. eve telefoncu çağırın diyor. Sizce doğru mu söylüyorlar. Tel arızası olsa, normal görüşme nasıl yapıyorum. Acil yardımmmmmmm


    doğru söylediklerinden değil, bir şey bilmediklerinden. çok nadir içlerinde bu işlerden anlayanlar.
    _____________________________
    Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

    Fuzuli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yayengec

    bence o hatta başka bilgisayar dene...

    _____________________________
  • Alakası yok dedikleriyle
    Benim adsl kablo tesisatım da aynı senin gibi hicbi fark yok
    Kesilme ile ilgili sorun telefon kablosundadır.
    Telefon hattında cızırtı varsa saglıklı bi ses geldiosa telefon arızayı arayın ve haber verin bosuna para verip adam cagırmayn derim ben yaptırdm onceden ondan bliorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: x_crazy

    quote:

    Orjinalden alıntı: ankarametinerr

    Ben 1 yılı aşkın süredir evimde adsl kullanıyorum. yaklaşık 1 haftadan beri sorun yaşamaya başladım. önce netten sürekli düşüyorduk. Ama artık düşmelerin yerini hiç girememek aldı. ADSL modemin dsl düğmesi yanıp sönüyor. Hat bir türlü bulunamıyor. Telefonla bağlı aslında hat. Splitter aracılığıyla teli kullanıyorum. telde hiç bir sorun yok.

    ADSL teknik destek servisini aradım. Bana, hattınızda bizim düzelteceğimiz sorun yok. eve telefoncu çağırın diyor. Sizce doğru mu söylüyorlar. Tel arızası olsa, normal görüşme nasıl yapıyorum. Acil yardımmmmmmm


    doğru söylediklerinden değil, bir şey bilmediklerinden. çok nadir içlerinde bu işlerden anlayanlar.
    _____________________________




  • geçeen gün telekomdan geldiler. kendi modemlerini taktılar çalıstı.
    sonra tekrar kendi modemimi taktım. baştan çalışıyor. ama etherneti açınca düşüyor.
    wirelessten girince çalıstırdım.
    ama ether kablosuyla kesiliyor. anlayamadım gitti sorun ne. ayarlarda bi hata va ama
    _____________________________
    Resimli Hali

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
  • hattında parazit de olabilir. ona da baktırabilirsin.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ankarametinerr

    Ben 1 yılı aşkın süredir evimde adsl kullanıyorum. yaklaşık 1 haftadan beri sorun yaşamaya başladım. önce netten sürekli düşüyorduk. Ama artık düşmelerin yerini hiç girememek aldı. ADSL modemin dsl bedüğmesi yanıp sönüyor. Hat bir türlü bulunamıyor. Telefonla bağlı aslında hat. Splitter aracılığıyla teli kullanıyorum. telde hiç bir sorun yok.

    ADSL teknik destek servisini aradım. Bana, hattınızda bizim düzelteceğimiz sorun yok. eve telefoncu çağırın diyor. Sizce doğru mu söylüyorlar. Tel arızası olsa, normal görüşme nasıl yapıyorum. Acil yardımmmmmmm


    bende bu sorunu yaşıyorum dostum adsl destek hattı sözde 24 saat içinde ulaşıcaktı dün aramıştım .. :(
    _____________________________




  • _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.