|
27.01.2022: Geçenlerde ev telefonu sinyali gitti ve hat değerlerinde de bir düşüş vardı. Arayıp arıza kaydı açtırdım, ertesi gün geldi ve sorunun düşünülenden büyük olduğunu söyleyip gitti gelen adam. Yine bunun ertesi günü, teknik ekip geldi ve apartmanın önündeki telekom rögarından kabloyu çıkarıp ekleri yeniledi. Eklerin çürümüş olduğunu söylediler, sonra sinyal gelince baktım ve ulaşılabilir hız 58 mbps oldu. 28 mbit tanımlı ve snr 16'larda. Kaç aydır bu sorunun telekomun kablosunda olduğunu kanıtlamaya çalışıyordum sonunda anladılar hatalarını. Merhabalar. Bugün hat VDSL'ye geçirildi ancak hat değerlerinde bir gariplik var gibime geliyor. Bu ADSL iken: ![]() Bu ise VDSL'ye geçince: ![]() Yorumlar mısınız? 13.4.2021 Allah'ın belası firma günden güne internet kalitesi düşüyor. İnternet iki kez koptu geldi sonuç bu. Lanet olası taahhüt de var arıza kaydı bıraksam gelip bakmıyorlar bile hat kötü deyip arıza kaydı sonuçlanıyor. Yaşadığım yerde başka altyapı olsun bir gün bile durdurmam hat benim adıma değil ama durdurmam. Altyapı kötüyse düzeltin bu nedir ya VDSL2 üzerinden 16 Mbps'nin yarısını bile alamıyorum. Upload hızı da en başta 2.5 Mbps idi sonradan sonradan düştü dikkatimden kaçmadı değil. ADSL'ye döndürmek istedim bu sefer de bir ay içinde üç kez paket değiştirmişsiniz yapılmaz dedi mh. Allah aşkına ne yapılabilir buna arıza kaydı, şikayetten başka? Çıldırıcam ya. ![]() 08.09.2021 güncellemesi: Ben şehir dışındayken mahalledeki saha dolabı değiştirilmiş ve birbirine yakın olarak iki tane daha yeni koyulmuş, ciddi kapasite artışı yapılmış. Önceden eski tip tek bir saha dolabının baktığı bölgeye 3 adet Tip-7 dolap bakacak. Elektrik hattını çekmişler, saat takılı değil henüz. 3 aya aktifleşir diye düşünüyorum, aktif olduğunda 50-75 Mbps arası hız bekliyorum. 30.09.2021 güncellemesi: Bugün dolabın önünde kutular vardı, üzerinde pots kart gibi bir şey yazıyordu, sanırım kartları takmışlar. Elektrik saati de çalışmaya başlamış ancak fan sesi yok. Hat değerleri de eskisi gibi 08.10.2021 güncellemesi: Şehir değiştirdiğim için durumu canlı olarak göremiyorum fakat az önce gıbırnet üzerinden telefon numarası ile sorgulatınca alabileceğim hız 57 mbps ve santrale uzaklık 296 metre olarak gözüktü. Evde internette etkisini henüz göstermemiş duyduğuma göre. Adresle sorgulattığım zaman altyapı yok hatası alıyorum. 01.11.2021 güncellemesi: Sonunda Tip-7 aktif edildi. Uzakta olduğum için TeamViewer ile bağlanıp değerlere baktım. Mesafe yaklaşık 300 metre. Maksimum hız biraz düşük değil mi? Paket 16 Mbps şu an. ![]() 27.01.2022: Geçenlerde ev telefonu sinyali gitti ve hat değerlerinde de bir düşüş vardı. Arayıp arıza kaydı açtırdım, ertesi gün geldi ve sorunun düşünülenden büyük olduğunu söyleyip gitti gelen adam. Yine bunun ertesi günü, teknik ekip geldi ve apartmanın önündeki telekom rögarından kabloyu çıkarıp ekleri yeniledi. Eklerin çürümüş olduğunu söylediler, sonra sinyal gelince baktım ve ulaşılabilir hız 58 mbps oldu. 28 mbit tanımlı ve snr 16'larda. Kaç aydır bu sorunun telekomun kablosunda olduğunu kanıtlamaya çalışıyordum sonunda anladılar hatalarını. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zulema Zahir -- 27 Ocak 2022; 21:52:4 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






kullanıcısına yanıt



Hızlı






