Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Adsl Adil Kotası Kaldırılsın /arttırılsın imza kampanyası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: roltec Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
522
Cevap
10
Favori
10.211
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Adsl Adil Kotası Kaldırılsın /arttırılsın imza kampanyası
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      349 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:45:46 Konu Sahibi
      İnternet çağında yaşıyoruz. Kitapları, müzikleri,dersleri, filmleri, televizyonu internet üzerinden izlemekteyiz. Bunun karşılığında hızımız düştüğünde ihtiyaçlarımız artık karşılanamıyor. Böyle saçma bir uygulamaya karşı artık dur demenin vakti geldi.Bu ihtiyaçlarımızı karşılamamız için en azından 500GB AKN ihtiyaç varken 50 GB ve 75 GB nedir ? Adil Kullanım Kotası KALDIRILSIN !



      https://www.change.org/p/ttnet-adil-kullan%C4%B1m-kotas%C4%B1-kald%C4%B1r%C4%B1lmal%C4%B1



      _____________________________

    • Binbaşı
      1453 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:47:11
      Destek
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1679 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:51:23
      kaç bin mesajlık konu var, adamların umrunda bile değil ne yapsak boş...
      _____________________________

      Boğaziçi mezunu bilg. mühendisi :)
    • Yüzbaşı
      901 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:52:06
      Adil kullanım kotası olmayan tarifeler var onlardan alın


      Edit : Editlemek zorunda kaldım çünkü forumun %90 ı sazan gibi atlıyo. Avrupanın 10 katı pahalı interneti kullanmanıza rağmen gidipte adil kullanım kotası gibi saçma bir şey için imza toplamanız harika bir şey. Önce temel sorunlara yönelmeniz lazım bence.

      Türk insanın sorunu bu. Bu kafada olduğunuz sürece , temel şeyleri görmeyip saçma pürüzlere takıldığınız sürece her başa gelen sonuna kadar sömürücek sizi.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lentus -- 2 Aralık 2014; 17:37:57 >
      _____________________________

    • Çavuş
      50 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:52:49
      Destek+up
      |
      |
      _____________________________

      TBBT FAN
    • Yüzbaşı
      544 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:54:00
      Destek vericem de imza atıyoruz bi sakatlık çıkmasın



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • DH Yönetici
      1677 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:54:17
      Ayni sekilde aralla ilgili bir kampanya baslatsak Fiyatları ne kadar düşerler acaba?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4821 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:56:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lentus

      Adil kullanım kotası olmayan tarifeler var onlardan alın

      Aylık 150 lira internete mi vericez?
    • Yüzbaşı
      845 Mesaj
      30 Kasım 2014 15:58:02
      Kaldırılma değilde arttırılmalı, kaldırma ihtimali yok diye düşünüyorum zaten ttnet 16 mbit yaptı bildiğim kadarıyla bütün tarifeleri. Ya 5 mbit olsun yada 100 gb akk olsun diye düşünüyorum. Artık internette resim, video kalitesi arttı ee haliyle boyutlarda arttı. Kendilerinin servisi olan playstore ile oyun satın alıp steamden indiriyoruz oyunlarda 30 gbtan aşağı değil



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 30 Kasım 2014; 15:59:21 >
      _____________________________

      Türk telekom çöp
    • Yüzbaşı
      580 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:02:05
      kesinlikle destek



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4876 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:02:17
      Kalkmasa bile en az 250gb olmalı 50gb 75gb nedir ya hangi çağda yaşıyoruz
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      349 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:03:01 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Magnum44

      Destek vericem de imza atıyoruz bi sakatlık çıkmasın

      Bir sıkıntı çıkmaz benin başlattığım bir kampanya imza sayısı artsın genel müdürlükle görüşmek için elimden geleni yapacağım resmi yazışmalar için biraz imzaların artmasını bekliyorum. Direk muhattap benim bir sıkıntı olacağını düşünmemelisin için rahat olsun.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      901 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:03:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: Leonardo DiCaprio.

      quote:

      Orijinalden alıntı: Lentus

      Adil kullanım kotası olmayan tarifeler var onlardan alın

      Aylık 150 lira internete mi vericez?

      E arkadaş her şeyin bi fiyatı var. Ferrariye binen adam 1 milyon dolar arabaya mı verilir gidip şahin aliyim mi diyo ?
      _____________________________

    • Yarbay
      2136 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:04:00
      Duseceksede bari 5mbps ye dussun 3mbps nedir 720p video bile izlenemiyor youtubeden.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      69 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:09:37
      Up



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      349 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:11:55 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lentus

      quote:

      Orijinalden alıntı: Leonardo DiCaprio.

      quote:

      Orijinalden alıntı: Lentus

      Adil kullanım kotası olmayan tarifeler var onlardan alın

      Aylık 150 lira internete mi vericez?

      E arkadaş her şeyin bi fiyatı var. Ferrariye binen adam 1 milyon dolar arabaya mı verilir gidip şahin aliyim mi diyo ?



      50 gb adil bir kotamıdır 75 gb da adil kotalı olmamalı demiyorum fakat farkettiysen orada kaldırılmasından ziyade 500gb en azından olmalı? Ben zaten tv hizmetini bile internetten alıyorum evimde 4tane bilgisayar var updatelerini aldığım zamanda ayda sadece 10gb tutuyor online derslerim var farzediyorum ayda 10gbda o internette surf yapıyorum video izliyorum 20gbda o iptv de her ay 40gb yiyor. Ders tekrarları 10gb kitap indirmeydi sunulardı sosyal medyaydı. 10gb steam üzerinden yeni aldığım oyun 20gb ve oyun updateleri 20gb ve bir çok saymadığım olay iste 100 gb dersek


      200gb akk en azından karşlıyor bunu sağlasınlar

      10+10+20+10+10+20+20

      en basiti bu.
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      258 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:12:22
      destek
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1453 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:13:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: Emily Haines

      kaç bin mesajlık konu var, adamların umrunda bile değil ne yapsak boş...

      Tamamen kaldırılmasa bile en azından akk hızı 6 veya 8 mbs yapılsa bile yeter hocam



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teselecta -- 30 Kasım 2014; 16:25:15 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2127 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:15:56
      ne yaparsak yapalım umursamıyorlar
      |
      |
      _____________________________

      The Deads Dont Come To Back...
    • Yarbay
      2078 Mesaj
      30 Kasım 2014 16:18:59
      AKK kalkarsa müşteri sayısı düşer şuan için.
      2015 yılında 4G gibi çok büyük bir tehlike adsl/vdsl'i tehdit edecek o zaman AKK artabilir,fiyatlar düşebilir...
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
SEO
Paykasa
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.