Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3181. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
84.751
Cevap
1.076
Favori
5.538.657
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 31793180318131823183
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet akadaşlar banada 15 tl puan eksik yatmış.Hemen müşteri temsilcisine durumu ilettim.Bana araştırıp döneceklerini söylediler.Gerçektende akşam döndüler.Bana yapılan açıklama çok ilginç. d&r ve markofoniden yaptığım alışverişlerin geçerli olmadığını söyledi.World üye işyeri olup olmadığını sorduğumda ise evet world üye işyeri fakat sizin alışverişinizin marka kodu uygun değil dedi.Markofoniden de ayakkabı almıştım.Ben nereden bileyim marka kodunuzu dedim.O zaman internet sitenizde bu durumu bildiren ibare koysaydınız dedim.İlk defa böyle bişey duydum.Bize yazın köşesinden durumu tekrar izah ettim.bakalım ne olacak.Başka arkadaşların başına böyle birşey geldimi.
  • rune R kullanıcısına yanıt
    Hangi kampanyadan eksik yatmış?
    Subat mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet şubat kampanyası
  • böyle bir durumla karşılaşan varmı?şubattaki markofoni kampant-yasını kontrol ettim.Böyle bir durumdan marka kodu gibi bir ibare yok.Artık şaşırdılar.Nasıl ve nereden kessek diye düşünüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    Diners Club Türkiye'de

    www.abankdinersclub.com

    Kart avantajı nedir; biraz açarmısın..'
  • Arkadaslar cok acil yardiminiza ihtiyacim var.
    Ben word kartim ile subat 75tl kampanyasina katilmistim. Ve harcamalarimi yaptim. Daha sonra kartimi adiosa cevirdim. Sonra puanim yatti ama bugun geri alinmis. Adiosta puan silinmiyor die bildigim icin harcamamistim. Ve simdi ne yapmam lazmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet0805 kullanıcısına yanıt
    Muhtemel Sabah dönecek hocam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sak0575

    Muhtemel Sabah dönecek hocam..

    Binbir zahmet ile musteri temsilcisine baglandim ekranda gorunmuyor yarin tekrar arayin kayit acalim dediler. Ins kendiliginden geri gelir. Bian sok oldum 50tl silmisler. Gittigidoyor kampanyasindan da gelecek 100tl oda silinir die suphe dustu icime.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilozof

    harcama sözü istediler mi sevgili renkdaşım?

    Hayır istemediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet0805 kullanıcısına yanıt
    şimdi geri gelmiş olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0805

    Arkadaslar cok acil yardiminiza ihtiyacim var.
    Ben word kartim ile subat 75tl kampanyasina katilmistim. Ve harcamalarimi yaptim. Daha sonra kartimi adiosa cevirdim. Sonra puanim yatti ama bugun geri alinmis. Adiosta puan silinmiyor die bildigim icin harcamamistim. Ve simdi ne yapmam lazmi?

    50 puan da benden silinmiş hocam adiosta zaman zaman olabiliyor ama sonradan düzeltiliyor endişelenmeye gerek yok. mh aramadan düzeltiliyor çoğu zaman.
  • "Diners Club" tecrübe edenler paylaşsın lütfen
  • can33tokat C kullanıcısına yanıt
    tek karttan 25.000 limit alabilene anca verirler herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can33tokat

    "Diners Club" tecrübe edenler paylaşsın lütfen

    Tav Passport kart vermesi güzel ama sanırım çok uzun sürmez bu uygulama gibi.

    12500 liralık harcamaya 100 liralık uçak bileti alabiliyorsun alt kartla.Dark olan en üst kart ile bu 8333 TL harcamaya 100 liralık bile demek.
  • Adamlar çok az bir zümreye hitap edecek kart çıkarmışlar bence. Çok fazla seyahati olan hatta işi gereği hep uçuşla bir yerlere gidenlere yarar ama bizim gibi adiosun kampanyası gelse de bi seyahat patlatsak diyenlere yaramaz derim. Keşke daha az seyahati olanlara da hitap eder classic kart gibi bir kart yapsalarmış, senede 10 defa lounge kullanımı gibi bir sınırlama da getirerek.. Eminim daha fazla başvuru alırlardı ama şu şartta maalesef buralardan müşteri toplayamaz
  • Merhaba arkadaşlar;
    Bundan haftalar öncesinde bu başlıkta Ankara-İstanbul uçağımın 12:30, İstanbul-Roma uçağımın 15:30'da olduğunu belirterek Pegasus'ta yetişme sorunu yaşar mıyım diye sormuştum. Bazı arkadaşlar da beni uyarmıştı sağolsunlar. Gelelim geçen ptesi yaşadıklarıma.
    Pegasus'a ben de pek güvenemediğim için 8.00 gibi Esenboğa'ya ulaştım, yer olması durumunda 9.25 uçağı ile gitmek istediğimi, 15:30'da Roma'ya gideceğimi belirttim. Yer var ama fiyat farkı çıkar dendi, fark 70 TL. Hiç biletim olmayıp o an bilet alsam 87,5 TL, dedim ki neden o kadar fark vereyim, 3 saat kuralı varmış, o yüzden mi 9.25 sefer saati dedim, zaten az çok Pgs çalışanlarını bilirsiniz, tabi ki vermedim, 70 TL çok fazla.
    İstanbul ve Roma için check inlerimi yaptırdım ancak 12:30 uçağı önce 20 Dk, sonra 50 Dk. rotar bildirdi. Bu arada 2 kez Pgs müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim, uçak tam 1.45 Dk. rotar yaptı. 15:10'da uçaktan çıktım, koşarak içeri girdim, 15:12'de içeride bekleyen Pgs yetkilileri bana Roma uçağının gittiğini söyledir. 15:30 uçağı o saatte nasıl gitti onu da anlamadım ama pasaport, güvenlik kontrolü zaten yetişemezdim. Bu arada uçak inince de MH ile görüştüm, yetişme ihtimaliniz var dendi.
    İtalya'ya en son uçak benimdi. Kaldık ertesi güne. Gebze yolunda Ramada Otele götürdüler.
    Tabi 1 gün geç gidince o iptal, iade, değişiklik olamayan ! biletlerimi 1 gün ileriye aldırttım. Hiç itiraz edilmeden yapıldı. Roma'ya otele mail attım, ertesi gün geleceğim, bunun yerine 1 gün fazla kalabilir miyim diye, tabi ki seyahat acentesinden alındığında değişiklik yapamayız cevabını mail aldım. Oteli Seturdan almıştım, Hotel Anglo Americano. Gecelik fiyatı gitmeden baktığımda 470 TL'ye yükselmişti.
    Ramada Otelde akşam verilen yemek tabldot gibiydi, Ankara'da olanlar için söyliyim Özgaziantep'te yemek yesem daha iyidir. Salata yok, içeçek yok, meyve yok, tatlı yok, yemek lezzetli değil, otel sanayi bölgesinde bir tepede, etrafta fast food vs mekanı da yok.
    Sözün özü, bir gecelik otel parası yandı, otele geceliğini sordum, yer şu an yok çıkmadan bir daha sorun ama fiyat 120 € dendi. Bu nedenle son gün Vatikan tarafında bir otele geçtim.
    Vatikan'a giderken 11:30 gibi metroya indim, 12:30'a kadar kapalıydı, orada bekledim, askerler geldi, 12:30'da açıldı, askerler bilet satış ofisine girdi, orada beklediler, sorun neydi bilmiyorum. Bilet satılmadı, bilet makineleri en fazla 6 € para üstü veriyordu. Üzerimde 5 € yoktu, yabancı ülkelerde bir büfeye gidip "hacı şunu 2 5'lik yapsana" olayı pek yok tabi, insanlar tuhaf bakıyor. Sağolsun bir kızdan 2 5 lik aldım ve metroya öyle bindim.
    Roma seyahatimi doğum günüm için planlamıştım, doğum günü yılda bir kez olur ve doğum gününüz yoksa siz de yoksunuzdur. Bana göre kişinin en özel günüdür, dpğum gününü 1, diğer özel günleri de o 1'in yanına eklenen 0 rakamları gibi düşünürüm.
    İstanbul'da Pgs görevlilerinin söylediği, 3 saat kuralı var doğru ama sizi 09:25'e alabilirlerdi, almamalarını anlamak mümkün değil, hele ki saat 8'de gitmişsiniz, zaten bir süre sonra bilet satış kapanır.
    Böyle bir durum yaşayan oldu mu bilmiyorum, Pgs'ye detaylı mail attım. Yanan otel paramı istedim. Roma'yı bilenler için kaldığım otel Barberini Metro İstasyonundaydı, son otel için ise Vatikan tarafına geçtim.
    Bu hafta aramazlarsa Tüketici Heyetine başvuracağım. Ayrıca "Roma diye çıktım, Gebze'deyim, Uçurma Beni Pegasus" başlığı ile bu durumu bir çok platformda paylaşacağım.
    Bu şekilde sorun yaşayıp herhangi bir ödeme alan oldu mu? Biletlerim başkasına ait Parafly kartla alınmıştı, bir faydası olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flexi_ -- 21 Mart 2016; 10:51:39 >




  • dr_olfactorius D kullanıcısına yanıt
    Müşteri toplamayı bırakın bu kartı alabilmek bile büyük iş bence.Kolay kolay vermezler gibi.Dünyada tüm loungeler bedava ve TAV Passport kart bedava (kart ücreti 600TL karşılığında) mil toplama kısmını saymasak bile çok sık seyahat edenler için avantajlı.

    Yoksa bizim gibi uçak biletini Vakıf'tan alayım oteli Adios'tan diyenlere gelmez.

    Kartın TR'de tek rakibi Amex Platinum sanırım şu şartlarda.

    Neyse Adios konusunu fazla dağıtmayalım.Karta başvuran varsa konusunu açsın.
  • Flexi_ F kullanıcısına yanıt
    Hocsm cok cok gecmis olsun gercekten korkunc bir durum. Merak ettigim birsey var size ozel olmasin diye buradan sorayim. 3 saat kurali nedir. Haftasonu saat 7.30 Viyana ucusumuz var. 3 saat onceden mi havalimaninda olmaliyiz. Bu konuds aydinlatabilecek var midir. Pegasusla cok az seyahatim oldu da. Bir kazaya kurban gitme durumu da bizim seyahatte olmasin 😨

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr_olfactorius D kullanıcısına yanıt
    Hocam 3 saat kuralı şu;
    Benim uçağım 12:30 idi, eğer 09:30-12:30 arasında bir seferde yer olursa ücret farkı vermeden değişiklik oluyormuş. Bu nedenle Pgs çalışanı beni 09:25 uçağında yer olmasına rağmen o uçağa fark vermeden almadı. Ancak isterse alabiliyormuş, bayanın ilgisizliğinden, hani olur ya bazen bir yere girersiniz kamu veya özel, bir şey sorarsınız, elinde telefona bakarak cevap verir, zaten öyle bir tarzdaydı.
    Arada başka uçuş yoktu, Pgs illa birşeyden para kopartıyım diye 09:30'a değil, 09:25'e koymuş seferi, zamanında kalksalar saygı duyarım da nerdee.
    Dönüşte de İstanbul-Ankar auçağım 20:50'de idi, 19:40'a aldım. Ancak 19:40 uçağı 20:55'de kalktı. Bu uçakta ise 17:30 seferinin yolcuları vardı, yani insanlar saatlerdir bekliyordu, uçak yine de dol değildi. 20:50 seferi kaçta kalktı düşünemiyorum.
  • Arkadaslar, hiçkimsenin yada hiçbir firmanın avukatı değilim. Herhangi bir havayolunda da çalışmıyorum.

    Sadece havacılık sektöründeyım yıllardır.

    Size bir bilgi olması acısından şunu belirtmek isterim. Bir ucagın rötar yapmasında etken olan onlarca neden vardır. Tabiiki şimdi uzun uzun bunları yazmayacağım çünkü gerek yok.

    Ancak bir havayolunun bu " geç kalkma " nedenleri içerisindeki direkt etki yüzdesi max % 10-20 dir.

    Hiçbir havayolu şirketi uçağının yerde beklemesini istemez, neden ne olursa olsun. Sonucta ucak havada kaldığı sürece havayolu para kazanır. Uçtuğu her dakika onun icin nakit demektir.

    Geç kalındığında karşı meydana ödenen slot cezasından da bahsetmeye gerek yok : )

    O yuzden rötarlı ucuslarda direkt olarak havayolunu sorumlu tutmamak gerekir.

    Bu da ufak bir bilgi olsun benden. : )




  • 
Sayfa: önceki 31793180318131823183
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.