Şimdi Ara

Adios kart ile Dünyayı Keşfe Çıkıyos!-Kampanyalar!-Gezi İpuçları!- (3182. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
84.751
Cevap
1.076
Favori
5.538.657
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
78 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 31803181318231833184
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetalp2104

    İlk defa bilet alacağım puanlarla Seturun sitesindeki uçak bilet fiyatları ile seyahat hattının çıkaracağı fiyat arasında çok fark oluyor mu?
    İzmirden İstanbul aktarmalı Belgrad biletine premiumda 2.30'dan düşük oran vermezler değil mi?

    1- evet fark olabilir.
    2- verebilirler..

    güncel fiyatı ancak aranınca öğrenebilirsin. ayrıca yurtdışı uçuşlarda ekstra hizmet bedeli var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flexi_

    Merhaba arkadaşlar;
    Bundan haftalar öncesinde bu başlıkta Ankara-İstanbul uçağımın 12:30, İstanbul-Roma uçağımın 15:30'da olduğunu belirterek Pegasus'ta yetişme sorunu yaşar mıyım diye sormuştum. Bazı arkadaşlar da beni uyarmıştı sağolsunlar. Gelelim geçen ptesi yaşadıklarıma.
    Pegasus'a ben de pek güvenemediğim için 8.00 gibi Esenboğa'ya ulaştım, yer olması durumunda 9.25 uçağı ile gitmek istediğimi, 15:30'da Roma'ya gideceğimi belirttim. Yer var ama fiyat farkı çıkar dendi, fark 70 TL. Hiç biletim olmayıp o an bilet alsam 87,5 TL, dedim ki neden o kadar fark vereyim, 3 saat kuralı varmış, o yüzden mi 9.25 sefer saati dedim, zaten az çok Pgs çalışanlarını bilirsiniz, tabi ki vermedim, 70 TL çok fazla.
    İstanbul ve Roma için check inlerimi yaptırdım ancak 12:30 uçağı önce 20 Dk, sonra 50 Dk. rotar bildirdi. Bu arada 2 kez Pgs müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim, uçak tam 1.45 Dk. rotar yaptı. 15:10'da uçaktan çıktım, koşarak içeri girdim, 15:12'de içeride bekleyen Pgs yetkilileri bana Roma uçağının gittiğini söyledir. 15:30 uçağı o saatte nasıl gitti onu da anlamadım ama pasaport, güvenlik kontrolü zaten yetişemezdim. Bu arada uçak inince de MH ile görüştüm, yetişme ihtimaliniz var dendi.
    İtalya'ya en son uçak benimdi. Kaldık ertesi güne. Gebze yolunda Ramada Otele götürdüler.
    Tabi 1 gün geç gidince o iptal, iade, değişiklik olamayan ! biletlerimi 1 gün ileriye aldırttım. Hiç itiraz edilmeden yapıldı. Roma'ya otele mail attım, ertesi gün geleceğim, bunun yerine 1 gün fazla kalabilir miyim diye, tabi ki seyahat acentesinden alındığında değişiklik yapamayız cevabını mail aldım. Oteli Seturdan almıştım, Hotel Anglo Americano. Gecelik fiyatı gitmeden baktığımda 470 TL'ye yükselmişti.
    Ramada Otelde akşam verilen yemek tabldot gibiydi, Ankara'da olanlar için söyliyim Özgaziantep'te yemek yesem daha iyidir. Salata yok, içeçek yok, meyve yok, tatlı yok, yemek lezzetli değil, otel sanayi bölgesinde bir tepede, etrafta fast food vs mekanı da yok.
    Sözün özü, bir gecelik otel parası yandı, otele geceliğini sordum, yer şu an yok çıkmadan bir daha sorun ama fiyat 120 € dendi. Bu nedenle son gün Vatikan tarafında bir otele geçtim.
    Vatikan'a giderken 11:30 gibi metroya indim, 12:30'a kadar kapalıydı, orada bekledim, askerler geldi, 12:30'da açıldı, askerler bilet satış ofisine girdi, orada beklediler, sorun neydi bilmiyorum. Bilet satılmadı, bilet makineleri en fazla 6 € para üstü veriyordu. Üzerimde 5 € yoktu, yabancı ülkelerde bir büfeye gidip "hacı şunu 2 5'lik yapsana" olayı pek yok tabi, insanlar tuhaf bakıyor. Sağolsun bir kızdan 2 5 lik aldım ve metroya öyle bindim.
    Roma seyahatimi doğum günüm için planlamıştım, doğum günü yılda bir kez olur ve doğum gününüz yoksa siz de yoksunuzdur. Bana göre kişinin en özel günüdür, dpğum gününü 1, diğer özel günleri de o 1'in yanına eklenen 0 rakamları gibi düşünürüm.
    İstanbul'da Pgs görevlilerinin söylediği, 3 saat kuralı var doğru ama sizi 09:25'e alabilirlerdi, almamalarını anlamak mümkün değil, hele ki saat 8'de gitmişsiniz, zaten bir süre sonra bilet satış kapanır.
    Böyle bir durum yaşayan oldu mu bilmiyorum, Pgs'ye detaylı mail attım. Yanan otel paramı istedim. Roma'yı bilenler için kaldığım otel Barberini Metro İstasyonundaydı, son otel için ise Vatikan tarafına geçtim.
    Bu hafta aramazlarsa Tüketici Heyetine başvuracağım. Ayrıca "Roma diye çıktım, Gebze'deyim, Uçurma Beni Pegasus" başlığı ile bu durumu bir çok platformda paylaşacağım.
    Bu şekilde sorun yaşayıp herhangi bir ödeme alan oldu mu? Biletlerim başkasına ait Parafly kartla alınmıştı, bir faydası olur mu?


    Benim de geçen yıl yurtiçi pegasus uçağım 3 saat 40 dakika rötarlı kalktı. Daha doğrusu Antalya'dan İstanbul'a giden uçağım rötar yaptığı için aktarmayı kaçırdım. ve bir sonraki uçağa verdiler. Bir sonraki uçak da 3 saat 40 dakika sonraydı. Bunun üzerine pegasus uçuş kurallarını tekrar kontrol ettim. Şu ibareye benzeyen bir yazı yer alıyordu. "Pegasus uçuş kuralları gereği 3 saati aşan rötarlarda yolcu he uçuşu gerçekleştirmiş olsa dahi bilet bedelini iade alabilir" Bunun üzerine ücretli olan mh yi aradım, Sağolsun hiç yardımcı olmadılar. Mh olarak bununla ilgilenmediklerini genel müdürlüğe mail atmamamı söylediler. 3 kez mail attım 2 ay boyunca hiçbirine cevap gelmedi. Bunun üzerine genel müdürlüğe iadeli tahhütlü posta attım, yine cevap gelmedi. En sonunda durumu açıklayan bir yazıyı sivil havacılığın şikayet sistemine yazdım ve 2 hafta içerisinde Pegasus'un tarafıma 100 euro tazminat ödemesine karar verildi. Sizin de böyle bi hakkınız olabilir. Bir araştırın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Müşteri toplamayı bırakın bu kartı alabilmek bile büyük iş bence.Kolay kolay vermezler gibi.Dünyada tüm loungeler bedava ve TAV Passport kart bedava (kart ücreti 600TL karşılığında) mil toplama kısmını saymasak bile çok sık seyahat edenler için avantajlı.

    Yoksa bizim gibi uçak biletini Vakıf'tan alayım oteli Adios'tan diyenlere gelmez.

    Kartın TR'de tek rakibi Amex Platinum sanırım şu şartlarda.

    Neyse Adios konusunu fazla dağıtmayalım.Karta başvuran varsa konusunu açsın.

    ounge için değer

    zaten adiosla hallediyoruz seyahat işini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    Arkadaslar, hiçkimsenin yada hiçbir firmanın avukatı değilim. Herhangi bir havayolunda da çalışmıyorum.

    Sadece havacılık sektöründeyım yıllardır.

    Size bir bilgi olması acısından şunu belirtmek isterim. Bir ucagın rötar yapmasında etken olan onlarca neden vardır. Tabiiki şimdi uzun uzun bunları yazmayacağım çünkü gerek yok.

    Ancak bir havayolunun bu " geç kalkma " nedenleri içerisindeki direkt etki yüzdesi max % 10-20 dir.

    Hiçbir havayolu şirketi uçağının yerde beklemesini istemez, neden ne olursa olsun. Sonucta ucak havada kaldığı sürece havayolu para kazanır. Uçtuğu her dakika onun icin nakit demektir.

    Geç kalındığında karşı meydana ödenen slot cezasından da bahsetmeye gerek yok : )

    O yuzden rötarlı ucuslarda direkt olarak havayolunu sorumlu tutmamak gerekir.

    Bu da ufak bir bilgi olsun benden. : )

    14
    MART
    Toplam Uçuş : 405
    Kalkış Performansı : % 53.33

    pegasus bitmiş hocam

    son yıllarda cozuttu hepten

    adamlar müşteriyi yolunacak kaz gibi görüyor

    888 li mh numarasımı olur

    3 lira fazla veriyorum veya daha ucuzada alıyorum bazen anadolu ile gidiyorum

    en azından mh sağlam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    Arkadaslar, hiçkimsenin yada hiçbir firmanın avukatı değilim. Herhangi bir havayolunda da çalışmıyorum.

    Sadece havacılık sektöründeyım yıllardır.

    Size bir bilgi olması acısından şunu belirtmek isterim. Bir ucagın rötar yapmasında etken olan onlarca neden vardır. Tabiiki şimdi uzun uzun bunları yazmayacağım çünkü gerek yok.

    Ancak bir havayolunun bu " geç kalkma " nedenleri içerisindeki direkt etki yüzdesi max % 10-20 dir.

    Hiçbir havayolu şirketi uçağının yerde beklemesini istemez, neden ne olursa olsun. Sonucta ucak havada kaldığı sürece havayolu para kazanır. Uçtuğu her dakika onun icin nakit demektir.

    Geç kalındığında karşı meydana ödenen slot cezasından da bahsetmeye gerek yok : )

    O yuzden rötarlı ucuslarda direkt olarak havayolunu sorumlu tutmamak gerekir.

    Bu da ufak bir bilgi olsun benden. : )

    14
    MART
    Toplam Uçuş : 405
    Kalkış Performansı : % 53.33

    pegasus bitmiş hocam

    son yıllarda cozuttu hepten

    adamlar müşteriyi yolunacak kaz gibi görüyor

    888 li mh numarasımı olur

    3 lira fazla veriyorum veya daha ucuzada alıyorum bazen anadolu ile gidiyorum

    en azından mh sağlam

    Pegasus bende mecbur kalmadıkca kullanmıyorum acıkcası. Favorim tabiki THY. Low-Cost ucan bir firmadan fazla birsey beklememek lazım zaten.




  • Eskiden Pegasus anasayfasından yayınlıyordu zamanında kalkış oranlarını. Şuan oran o kadar düştü ki yayınlamıyor
  • Bu hafta perşembeye kadar bekleyeceğim, sonrasında dosyamı oluştururum. Şöyle bilgi vereyim, cumartesi Sabiha Gökçen önünde araç patlamış, kaza mıydı başka şey mi bilmiyorum, normalde ben cuma dönecektim, ayrıca Ctesi İstiklal'deki olay da malumunuz, hayatımı çok olumsuz etkileyebilirdi bu durumlar. Perşembeye kadar gelmediği taktirde Tüketici Heyeti ve dediğiniz gibi Sivil Havacılık'a şikayetimi yapıcam.
    Kalkış ile ilgili, İstanbul'a gideceğimiz uçak gelmedi, bir uçak geldi, yolcular indi, yakıt alındı, öyle bindik. Her uçuşta yakıt alınır mı onu bilmiyorum. Hava koşulları vs dediler ama o zaman Roma'ya giden uçak nasıl erkenden kalktı. Nallıhan üzerinde sinyal verdi 15 dk. iner dediler, 35 dakika sonra indi, o bile hikayeydi. Yoksa dedikleriniz doğru değildir diyemem. Yeterli uçağın yoksa o kadar sefer yapma. Dönüşte 17:30 uçağı ile 19:40 uçağını birleştirdiler. Dolmuş usulu uçuş mu olur yahu.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flexi_ -- 21 Mart 2016; 15:01:37 >




  • Geçen cuma sms üyeliğini iptal ettirmiştim, hedef geldiyse haberim yok :( Özellikle küçük işletmeler kendi kampanyalarını yapma özelliği geldikten sonra çok alakasız kampanya mesajları gelmeye başlamıştı. İnternet bankacılığından kişisel hedefi görebiliyor muyuz?
  • merhaba dostlar,

    bu yaz kampanya da denk getirerek italya-sardunya yapmak istiyoruz 2 aile. tecribe etmiş var mı aramızda? yardımcı olursanız çok seviniriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    Arkadaslar, hiçkimsenin yada hiçbir firmanın avukatı değilim. Herhangi bir havayolunda da çalışmıyorum.

    Sadece havacılık sektöründeyım yıllardır.

    Size bir bilgi olması acısından şunu belirtmek isterim. Bir ucagın rötar yapmasında etken olan onlarca neden vardır. Tabiiki şimdi uzun uzun bunları yazmayacağım çünkü gerek yok.

    Ancak bir havayolunun bu " geç kalkma " nedenleri içerisindeki direkt etki yüzdesi max % 10-20 dir.

    Hiçbir havayolu şirketi uçağının yerde beklemesini istemez, neden ne olursa olsun. Sonucta ucak havada kaldığı sürece havayolu para kazanır. Uçtuğu her dakika onun icin nakit demektir.

    Geç kalındığında karşı meydana ödenen slot cezasından da bahsetmeye gerek yok : )

    O yuzden rötarlı ucuslarda direkt olarak havayolunu sorumlu tutmamak gerekir.

    Bu da ufak bir bilgi olsun benden. : )

    14
    MART
    Toplam Uçuş : 405
    Kalkış Performansı : % 53.33

    pegasus bitmiş hocam

    son yıllarda cozuttu hepten

    adamlar müşteriyi yolunacak kaz gibi görüyor

    888 li mh numarasımı olur

    3 lira fazla veriyorum veya daha ucuzada alıyorum bazen anadolu ile gidiyorum

    en azından mh sağlam

    Pegasus bende mecbur kalmadıkca kullanmıyorum acıkcası. Favorim tabiki THY. Low-Cost ucan bir firmadan fazla birsey beklememek lazım zaten.

    anadoluda low cost

    pegasus eskiden iyiydi

    ucuz götürüyordu ses çıkarmıyorduk

    ama artık hiçde ucuz değil

    ayrıca hizmette yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: airport34

    Arkadaslar, hiçkimsenin yada hiçbir firmanın avukatı değilim. Herhangi bir havayolunda da çalışmıyorum.

    Sadece havacılık sektöründeyım yıllardır.

    Size bir bilgi olması acısından şunu belirtmek isterim. Bir ucagın rötar yapmasında etken olan onlarca neden vardır. Tabiiki şimdi uzun uzun bunları yazmayacağım çünkü gerek yok.

    Ancak bir havayolunun bu " geç kalkma " nedenleri içerisindeki direkt etki yüzdesi max % 10-20 dir.

    Hiçbir havayolu şirketi uçağının yerde beklemesini istemez, neden ne olursa olsun. Sonucta ucak havada kaldığı sürece havayolu para kazanır. Uçtuğu her dakika onun icin nakit demektir.

    Geç kalındığında karşı meydana ödenen slot cezasından da bahsetmeye gerek yok : )

    O yuzden rötarlı ucuslarda direkt olarak havayolunu sorumlu tutmamak gerekir.

    Bu da ufak bir bilgi olsun benden. : )

    14
    MART
    Toplam Uçuş : 405
    Kalkış Performansı : % 53.33

    pegasus bitmiş hocam

    son yıllarda cozuttu hepten

    adamlar müşteriyi yolunacak kaz gibi görüyor

    888 li mh numarasımı olur

    3 lira fazla veriyorum veya daha ucuzada alıyorum bazen anadolu ile gidiyorum

    en azından mh sağlam

    Pegasus bende mecbur kalmadıkca kullanmıyorum acıkcası. Favorim tabiki THY. Low-Cost ucan bir firmadan fazla birsey beklememek lazım zaten.

    anadoluda low cost

    pegasus eskiden iyiydi

    ucuz götürüyordu ses çıkarmıyorduk

    ama artık hiçde ucuz değil

    ayrıca hizmette yok

    Low Cost derken ucuz satıyor demek istemedim zaten. Dediğiniz gibi eskiden di. şimdi anca denk gelirse ki o kadar tüm havayollarında denk geliyor araştırınca.

    Low Cost dememin amacı, fazla birsey beklememek lazım. Kalite, hizmet vs... 1 saat yurtiçine ucarken , 3-4 saat yurtdısına ucarken dişini sıkıcan pegasusta. olay bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macnair

    Eskiden Pegasus anasayfasından yayınlıyordu zamanında kalkış oranlarını. Şuan oran o kadar düştü ki yayınlamıyor

    hala yayınlıyor ama değerler ne kadar doğru bilemiyoruz
  • Flexi_ F kullanıcısına yanıt
    Amacım sizi şikayetlerinizden alıkoymak değil fakat şunları belirteyim.

    Tazminat için uçuşun en az 2 saat tehirli olması lazım

    http://web.shgm.gov.tr/documents/sivilhavacilik/files/pdf/yolcular_icin/yolcu_haklari_brosur.pdf


    İtalya uçuşuna yetişememe durumu ise ise pegasus için Kapılar uçuştan 30dk (yurtiçi 20dk ) önce kapanır. "Uçuşa 30 dk kala uçağın biniş kapısında olmaman durumunda bu uçuşla ilgili tüm haklarını kaybedersin."

    sizi ücretsiz önceki uçağa alma olayına gelince, Bu Havayolunun zorunlu olarak yaptığı birşey değil. Yolculara hem jest olsun diye, hemde bir sonraki uçağı boşaltmak ve olası bilet satış şansını ( özellikle son dakika kazık bilet satışı) artırmak amaçlı havayolu insiyatifli bir uygulamadır. Hiçbir kurumu ve ya açılacak davayı bağlamaz.


    benim kişisel görüşüm , herhangi bir insiyatif kullanılmaz ise ( ki pegasus ta kesinlikle çpk çok düşük bir ihtimal) tazminat vs alma durumunuz sıfır.

    Ayrıca bahsettiğiniz dakikalar sizin kendi saatiniz üzerinden hesaplamışsınız.

    resmi verilere göre geçikme hesaplanacaktır.

    Pazartesi Ankara-Sabiha gökçenden 12:30 uçağı bulamadım, şayet uçuş nosu varsa uçağın gerçek kalkış saatini görebilirsiniz.

    https://www.flightradar24.com/data/flights/pc105 (örnek link)


    roma uçağı ise o gün

    https://tr.flightaware.com/live/flight/PGT533/history

    15:41 de ( tarifeli 15:40 ) tam zamanında kalkmış.

    tabi verdiğim linkler resmi bilgiler değil.

    Benim şahsi görüşüm burada bir tazminat çıkmaz.


    Not: Uçaklar genelde uçak mesafesine göre yakıt alıyor ( tabiki bir miktar fazlası ile ), gereksiz yakıt taşıyıp , fazla yakmamak için.

    Ama bu durum nereye uçulduğu hangi havayolu vs göre değişir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxlboy -- 21 Mart 2016; 15:23:25 >




  • Yok hocam, öyle düşünmüyorum, öğreneceğim her bilgi, benim öncesinde araştırıp, aksini savunmamda bana yardımcı olur.
    Mevzuata baktım şunları buldum;

    HAVAYOLU İLE SEYAHAT EDEN YOLCULARIN HAKLARINA DAİR YÖNETMELİK

    Tazminat hakkı MADDE 8- (1) Bu maddeye atıfta bulunulması durumunda, yolculara iç hat uçuşlar için 100 Avronun Türk Lirası cinsinden karşılığı tutarında tazminat verilir. Dış hat uçuşlarında ise yolculara; a) 1500 kilometre veya daha kısa tüm uçuşlar için 250 Avronun Türk Lirası cinsinden karşılığı, b) 1500 ile 3500 kilometre arası uçuşlar için 400 Avronun Türk Lirası cinsinden karşılığı, c) 3500 kilometreden daha uzun uçuşlar için 600 Avronun Türk Lirası cinsinden karşılığı, tutarında tazminat verilir. Tazminat alacaklarının Türk Lirası cinsinden karşılığı hesaplanırken biletin satın alındığı, yani bilet için ödemenin yapıldığı güne ait Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası döviz satış kuru esas alınır. (2) Uçuşa kabul edilmeme veya iptal durumunda mesafeyi belirlerken, planlanan son varış noktası esas alınır. 6 (3) Yolculara, 9 uncu madde uyarınca, rezervasyonu yapılan uçuşun planlanan varış zamanını; a) 1500 kilometre (1500 km dahil) veya daha kısa uçuşlar için iki saat, b) 1500 ile 3500 (3500 km dahil) kilometre arası uçuşlar için üç saat, c) 3500 kilometreden daha uzun uçuşlar için dört saat, aşmayan alternatif bir uçuş ile son varış yerlerine güzergah değişikliği teklif edilmesi halinde, uçuşu icra eden hava taşıma işletmesi, birinci fıkrada öngörülen tazminatı % 50 oranında düşürebilir. (4) Birinci fıkrada belirtilen tazminat nakit olarak, elektronik banka havalesi, banka ödeme emirleri veya banka çekleri ile ödenebilir. Ancak, yolcunun imzalı mutabakatı olması durumunda seyahat fişleri ve/veya diğer hizmetler şeklinde de ödenebilir. (5) Birinci ve ikinci fıkrada verilen mesafeler hesap edilirken büyük çember yöntemi kullanılır.

    Ek tazminat hakkı MADDE 13- (1) Yolcuların diğer kanun ve düzenlemelerden doğan tazminat talep etme hakları saklıdır. Bu Yönetmelik kapsamında ödenen tazminat söz konusu tazminattan mahsup edilebilir.

    TÜRK SİVİL HAVACILIK KANUNU

    Gecikmeden doğan zarar
    Madde 122
    – Taşıyıcı, havayolu ile yolcu, bagaj veya yükün taşınmasındaki gecikmeden doğan zarardan sorumludur.




  • Flexi_ F kullanıcısına yanıt
    Tek başına bir madde birşey ifade etmez, orada hemen hemen her madde birbirne bağlı.


    Sizin 8. madde tazminat alabilmeniz için,

    7. madde Uçuşların tehiri gerçekleşmiş olması lazım.

    oda en az 2 saatten başlıyor.

    ama elbette bu bir yönetmeliktir, siz farklı düşünüyorsanız bunlardan bağımsız dava bile açabilirsiniz.

    Fakat birşey çıkacağını sanmam.

    zaten 1. madde de yönetmeliğin amacı belirtilmiş

    quote:

    Amaç
    MADDE 1- (1) Bu Yönetmeliğin amacı, havayolu ile seyahat eden yolcuların sahip olduğu
    haklar ve bu hakların geçerli olduğu durumlar ile yolcuların uçağa kabul edilmediği, uçuşlarının
    iptal edildiği ve uçuşlarının ertelendiği durumlardaki asgari haklarını belirlemek ve düzenlemektir


    sizin durumun geçerli olması için en az 2 saatlik bir tehir gerekiyordu. Bu da gerçekleşmemiş.

    birde sizin bilet tek PNR üzerinde mi idi ? yani Ankara-Roma tek bilet numarası ?

    birde PC104 Ankara sabiha gökçen uçuşu o gün 11:30 da kalkmış ( tam emin değilim, neden ona geçmediniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxlboy -- 21 Mart 2016; 17:30:33 >




  • Pegasus ucus baglamiyor. Bunu onceden arayip sormustum. Sadece ikisi de pgs ise sorun durumunda ilk ucakla gonderiyoruz dediler.
    11.30 ucusu normalde yok, 9.25 var ona da fark cikarttilar. 70 TL, hic biletiniz olmasa o an alsam 87.5 idi. Normalde isteseler alabiliyorlarmis. Ankaradakiler Pgsnin direkt calisani degilmis, bunu Istanbuldakiler soyledi, sikayet ederseniz onlara yaptirimi daha agir olur dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flexi_ F kullanıcısına yanıt
    Yasal olarak Pegasus sizi bir sonraki uçuşa ücretsiz almama hakkına bile sahip. ( aynı PNR üzerinde değil, o bağlantının gerçekleşmesi garanti edilmemiş.)
    Fakat iyi niyet ve müşteri memnuniyeti adına bu gerçekleştirilmiş.

    Amaç sizin şikayet hevesinizi kırmak değil ama kurallar açık ve net, burda yapılacak bir şikayetten birşey çıkmaz. Sizin bunu bir tecrübe olarak almanız ve bu kuralları ve uygulamaları öğrenerek diğer uçuşları daha risksiz gerçekleştirmeniz için iyi bir ders çıkarmak en iyi sonuç olacaktır.

    en basitinden pegasustan aynı gün 3 saat önceki uçuşa kadar ücretsiz transfer sağlanmasını öğrenmek çok güzel bir ders, ben bunu pegasusta ilk defa duydum.
    ve ya iç hat için 20 dak dış hat için 30dak önce uçağı alış biter. ( elbette uçuşta geçikme varsa halen mümkün olabilir fakat bu genel bir kuraldır. )

    bence bunlar biraz can sıksada güzel tecrübelerdir. Size geçmiş olsun.




  • aklıma takıldı; %25 indirimli refakat bileti alınırken; kendi biletimi de puanla alsam olmaz mı? mutlaka kart üzerinden para ile mi alınmalı? teşekkürler
  • Hepsi Burada kampanyasından puanı yatan varmı ?
  • 
Sayfa: önceki 31803181318231833184
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.