|
Her tarafa "güvenlik" adı altında radar koymuşlar gelene geçene 50 km aşana cezayı kitleyip vatandaşı soyuyorlar. Ekonomiyi düzeltmek için yapmadıkları saçmalık kalmadı. Sandıkta görüşürüz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Novagate -- 4 Haziran 2025; 21:36:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt






