Şimdi Ara

Adc Yayıncı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • acheron34 (7 mesaj) Krethuss (3 mesaj) cem2014 (3 mesaj) ShoyoHinata (2 mesaj) Ghimox (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (21 mesaj) Mobil (5 mesaj) Tablet (1 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    Sadece Adc oynayan yayıncı var mı?
    Türklerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Linus the afro var
  • linustheafro, anky var bildiğim
  • ZeooNN.
  • İzleyici sayısı az olduğu için kişi başına gösterilen ilgi anky'de daha yüksek oluyor.
    Ounun dışında soru sormak istemiyor, sadece izleyip çözümlemek istiyorsan linustheafro da olabilir.
  • çok sık yayın açmasada lugerlol var (twitch ismi lugerlol) yükselme ligindeki takımlarda oynayan bir adc 300-500 arası izleniyo denk gelirsen bir bak
  • Anakin abim var .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghimox

    çok sık yayın açmasada lugerlol var (twitch ismi lugerlol) yükselme ligindeki takımlarda oynayan bir adc 300-500 arası izleniyo denk gelirsen bir bak

    Luger'i yazacaktim ben de fakat çok yakınarak konuşuyor. Ya aslında yakınması sorun degil çünkü bir yandan aslında yapması gerektiğini de söylüyor falan. Ama ses tonunu biraz değiştirmesi lazım, insanı yorabiliyor.

    Bir de Anky var evet, bildiğin rehber falan da hazırlıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anky var öğretici yayınlar yapıyor genelde soru falan sorduğunda da cevabını çok rahat alabiliyorsun.
  • anky lowu ne ara adc geçmiş lol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cloudz0m


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ghimox

    çok sık yayın açmasada lugerlol var (twitch ismi lugerlol) yükselme ligindeki takımlarda oynayan bir adc 300-500 arası izleniyo denk gelirsen bir bak

    Luger'i yazacaktim ben de fakat çok yakınarak konuşuyor. Ya aslında yakınması sorun degil çünkü bir yandan aslında yapması gerektiğini de söylüyor falan. Ama ses tonunu biraz değiştirmesi lazım, insanı yorabiliyor.

    Bir de Anky var evet, bildiğin rehber falan da hazırlıyor.

    haklısın konuşma tarzından oyun çok anlaşılmıyo garip konuşan birisi yeni başlayan birinin veya kendini keskin bir şekilde geliştirmek isteyen birinin izlemesi gereken biri olarak görmüyorum bunun sebebinide çocuğun çok fazla oyun atıp çoğu pozisyonu artık ezber oynadığı için dile getirmede zorlanıyor olabilir ve bundanda kaçıyodur diye düşünüyorum




  • LinusTheAfro var bi bildiğim
  • zeon abim var tab2
  • Teşekkürler arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkleri boşver imaqtpie izle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linus the afro

    sakin
    efendi
    anlatıcı ve öğretici.
    10 numara bir kardeşimizdir.
    hastaydı düzelmiş. geçmiş olsun..
  • afro diyenler gerçekten komikler, 1-2 kere göz gezdirdim, eleman her öldüğünde birilerine suç atan bir tip. bir kere benim hatam demiyor. böylelerini izleyerek sadece takımınızın moralini bozmayı öğrenirsiniz.

  • Twiçten mi yayın yapıyor. Youtube dan video göremedim kanalında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tonyukuk

    afro diyenler gerçekten komikler, 1-2 kere göz gezdirdim, eleman her öldüğünde birilerine suç atan bir tip. bir kere benim hatam demiyor. böylelerini izleyerek sadece takımınızın moralini bozmayı öğrenirsiniz.

    Levo ile karıştırıyo olmayasın. Bu arada Levo'yu severim hemen artislik yapmayın.
    twitch i aç geçmiş yayınlarını izle göre. takım arkadaşının hatası varsa söyler tabi. ama iyi oynarsada över. küfür etmez. bağırıp çağırmaz. en ufak spamda sub mode a almaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acheron34 -- 4 Temmuz 2017; 9:38:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem2014

    Twiçten mi yayın yapıyor. Youtube dan video göremedim kanalında.

    https://www.twitch.tv/linustheafro

    facebooktan takip edebilirsin. yayın açacağı zaman ordan bildirir.
    Çok efendi bağırıp çağırmadan eğlenceli yayınları var.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.