Şimdi Ara

[ADANA] Pokestop, Gym ve Pokemon Paylaşımları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
211
Cevap
0
Favori
7.004
Tıklama
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Pokémon oyuncuları >> Pokemon Genel >> [ADANA] Pokestop, Gym ve Pokemon Paylaşımları
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    17.06.2017 itibariyle Güncel



    Merkezpark: Misdreavus

    Merkez Cami: Slugma

    Atatürk Parkı: Chikorita

    Zübeyde Hanım Parkı: Aipom

    Optimum: Teddiursa

    İnönü Parkı: -







    Evet koskoca Adana'da pokestop ve gym bu kadar. :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6924C9316 -- 17 Haziran 2017; 16:35:38 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    Şimdi ben ezbere bildiğim bi kaç nestle başlayım.

    Merkezpark: Remoraid, Voltorb bi de sanırım Geodude nesti.
    Atatürk parkı:Sneasel
    İnönü Parkı: Birden çok kez Onix nesti olmuşluğu var, şu an Oddish nesti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6924C9316 -- 9 Mayıs 2017; 0:48:16 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2079 Mesaj
    Merkez park şu dünya heykelinin oldugu pokestop etrafında gastly nesti var
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj

    Ya arkadaş yakınlarında cafe falan olan bi pokestop da yok ki, çay kahve şarj takılalım. Gastly'ye yarın bi dadanayım ben ama, Hex Maniac duruyo hala
    |
    |
    Richard Parker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    Bizim evin buralarda bi Tangela nesti var ama hala tam yerini çözemedim. Programlar da düzgün çalışmıyor merkeze uzak yerlerde zaten.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj

    Epey verimli çıktı yuva, 2 günde 3 defa geçtim 7-8 tane. Daha iyi nestler de gördğk ama bu da hiç fena değil.



    Bu arada Antakya'da pokestop, gym soran sendin değil mi?
    https://www.pokemongomap.info/

    Şu sitenin alan tarama özelliği gitmişti geri gelmiş, arattım Antakya'yı sürüsüne bereket.
    |
    |
    Richard Parker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2079 Mesaj

    evet dostum hatay'a gitme durumum var o yüzden sormuştum.

    bakalım neler değişmiş
    |
    |
    brkdur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj

    Antakyanın durumu burdan iyi gibi sanki. Adanaya düşmanlar heralde :D
    |
    |
    Richard Parker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    370 Mesaj
    Oyun herkes için bitmiş sanki şuraya bak ya
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    Nest Migration bu gece heralde. Sneasel, Gastly, Voltorb, Remoraid, Teddiursa falan gidecek neler gelecek bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6924C9316 -- 3 Mayıs 2017; 17:7:41 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    Pokehuntr sponsorluğunda taze nestler;



    Merkezpark'ta: Shellder, Magicarp, Clefairy

    Atatürk Parkı: Rhyhorn

    İnönü Parkı: Meowth









    Spinarak, Murkrow, Venonat, Hoothoot falan saymıyorum. O namussuzlar hem her yerde hem nestleri var
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    (bkz. forum kullanmayı yeni çözen masum köylü)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6924C9316 -- 1 Haziran 2017; 20:42:9 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    pokehunter.co sponsorluğunda güncelledim, editledim ilk mesajı. başkalarına denk gelen olursa yazsın editleyeyim.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    241 Mesaj
    merkez camiide pinsir nesti var clefairy de camii ve dünya heykeli arasında çıkıyor Zübeyde hanım heykeli yakınındaki sepetli kız civarında da gastly çıkıyor sürekli

    bildiklerim bu kadar
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj

    İlk mesaja eklemiştim onları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6924C9316 -- 1 Haziran 2017; 20:42:41 >
    |
    |
    uglyking14 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    241 Mesaj

    niye sende yok mu wobbuffet pokedex dışında pek işe yaramaz
    |
    |
    brkdur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj

    Wobbufet guzel pokemon ya. 4 tane yakalamisim daha once salmamisim hic birini, duruyo hepsi :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    uglyking14 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    Adana gymleri bugun sari. Aydo heralde bi de yan hesap yapip ikiser pokemonu koymus butun gymlere



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    241 Mesaj
    en iyisi biz de bot kullanalım yoksa bu coins işi olmayacak bugün de şu 4 gymi alayım dedim aldım baktım ikisi inmiş mecburen 20 coins aldım onlar da 2 dk sonra indi zaten bot kullanmayı öğrenmem lazım gece coins toplarım gündüz gymlere uğramadan normal oyuna devam ederim sıktı bunlar çünkü
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj

    Sürekli oyunu bıraktım bırakacam diyorum ben de ama gerçekten bırakmaya karar verirsem bot öğrenip öyle bırakacam.



    Botla oynamakta bi keyif bulup da devam etmem heralde. "Bot oynar baht kazanır" diye bişe de yok :D
    |
    |
    uglyking14 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
bankalar.org
Sohbet
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,333
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.