Şimdi Ara

ACI AMA GERCEK TURKIYENIN EN IYI ARACI VW'dir (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
1
Favori
5.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • özellikle 2.el değeri konusuna katılıyorum.
    sıfırı dahil piyasada bu kadar talep görüyorsa mutlaka ardında bir başarı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907


    Vw'nin surus pozisyonu ve otorusunu gercekten cok iyi biliyor. Bmw, Mercedes standartinda yapiyor...

    He canım , BMW ve Mercedes direksiyon ve pedallarının off-set olduğundan bi-haber, vw , BMW ve Mercedes standardında oturuş ve sürüş pozisyonunu çok iyi yapıyor diyerek övmek isterken vw'yi farkına varmadan yeren fan beyanı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_68180809/tm.htm

    Konunun açılış amacı belli, bir nebze amacına ulaşmış da zaten Konu ile ilgili; evet VW patlak şanzımanı ve uyanık distribütörü dışında genelinde iyi bir markadır, ona laf edilmez ama her modelinde kesinlikle en iyisi falan değil, onları bir geçelim, bu tarz söylemler ancak ego tatminine yarar


    Sonrasında ise ben de sizin dikkatinizi çeken bu konuya takıldım, "VW oturuş, sürüş pozisyonu BMW gibi" diyen adam ya hayatında BMW'ye binmemiştir ya VW'ne, ya da her ikisine de

    Bu offset olayını geçelim, BMW'deki bacaklar ileri uzanır şekilde alçak oturuş ve sürüş pozisyonu ile bir Golf'ün vs.nin uzaktan yakından alakası yok, normal araba işte. Binmemiş, sürmemiş olsak yutacağız...




  • diğer özellikler estetik vs tartışılır ama şöyle bir su götürmez gerçek var.ülkemiz vergi politikalarını göz önünde bulundurunca B,C ve D segmentinde kullandıkları 1.2 ve 1.4 TSI motorlar performans ve ekonomiyi bir arada sunmasıyla rakipsiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 27 Temmuz 2015; 13:23:42 >
  • şüpheleniyordum zaten bu vw iyimi diye..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dmitnick

    Eksileyin istediginiz kadar ama ben Vw aracimla ile premium gezerken sizlerin yapmis oldugu tatavalara sadece guluyorum.Turkiyede hatta dunyada en iyi araclar Vw grubundan cikiyor.Yok japon,yok cin bunlar hikaye

    Şeyh uçmaz mürid uçurur sözüne canlı örneksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    diğer özellikler estetik vs tartışılır ama şöyle bir su götürmez gerçek var.ülkemiz vergi politikalarını göz önünde bulundurunca B,C ve D segmentinde kullandıkları 1.2 ve 1.4 TSI motorlar performans ve ekonomiyi bir arada sunmasıyla olarak rakipsiz.

    Bahsettiğiniz olay ürün gamı ise bu konuda hakkını yememek lazım, almanların özellikle de vw in ürün gamı geniş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başlık yanlış olmuş kardeşim TÜRKİYENİN değil dünyanın en iyi aracı yaz istersen, daha isabet olurdu "La Havle Vela Kuvvete"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    Her arabanın değeri fiyatına göredir, şahsen bmw 3 serisi kullanan biriyim. Araba leş ama o fiyatlarda gidip sıfır golf alıcama 3 aldım. He golf iyi bir araçmı 3 e göre daha kötü araba. Benim fiyat aralığımdaki araçlara baktıgımda 3 en iyisidi.

    Dışarıya cıktıgında bana aracından memnunmusun diyince fiyatına göre memnunum diyiyorum. Herkes tutturmuş marka peşinden koşuyor. Siz araçta ne istedinize karar verip araba almıyorsunuz, dışardan ne derler diye araba alıyorsunuz. Bu zamana kadar onlarca arabaya bindim, her yaşa her bütçeye göre ii araba değişir. bana suan s serisi verseler binmem, e coup alırım mesala. Wv büyük firma ama türkiyede kazık fiyattan satıyor.

    3 serisi 200bin tl desinler berbat araba derim
    Suan neden golfe 80-90bin dediklerinde çöp dediğim gibi, 60bin tl ideal o araca aynı şekil 3 seriside 160-170bini geçmemeli eşşeğe altın semer vursanız eşşek yine eşşektir.

    3 serisi neden leş ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    Her arabanın değeri fiyatına göredir, şahsen bmw 3 serisi kullanan biriyim. Araba leş ama o fiyatlarda gidip sıfır golf alıcama 3 aldım. He golf iyi bir araçmı 3 e göre daha kötü araba. Benim fiyat aralığımdaki araçlara baktıgımda 3 en iyisidi.

    Dışarıya cıktıgında bana aracından memnunmusun diyince fiyatına göre memnunum diyiyorum. Herkes tutturmuş marka peşinden koşuyor. Siz araçta ne istedinize karar verip araba almıyorsunuz, dışardan ne derler diye araba alıyorsunuz. Bu zamana kadar onlarca arabaya bindim, her yaşa her bütçeye göre ii araba değişir. bana suan s serisi verseler binmem, e coup alırım mesala. Wv büyük firma ama türkiyede kazık fiyattan satıyor.

    3 serisi 200bin tl desinler berbat araba derim
    Suan neden golfe 80-90bin dediklerinde çöp dediğim gibi, 60bin tl ideal o araca aynı şekil 3 seriside 160-170bini geçmemeli eşşeğe altın semer vursanız eşşek yine eşşektir.

    3 serisi neden leş ?

    Suspansiyonlar cok sert
    Konfor az
    Arabada su şişesi koyucak göz yok
    Sunroofu acıp kapamada basınç farkı olusuyor kulakları acıtıyor
    Aracta sürekli havalandırma calısmak zorunda, içi nedense havasız kalıyor
    Fabrika verisi ile gerçek yakıt verisi uyuşmuyor, uyuşmaması normal ama diğer araçlarımda bu kadar sapma abartı
    Ne kadar dandik deri malzeme kullanılmışsa, bazı yerlerde kendiliğinden kronik kararma oluyor. Bu bmw sayfalarında cok bassadilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türkiye değil ki, premium hariç avrupanın da en iyisi.

    Modeller her kitleye hitap ediyor, gerek tasarım gerek motor vs.

    Sürüşü de rahat, tasarımı karışık değil kokpitin derken en tercih edilir marka oluyor.

    Kimse eksileyip boşuna yırtınmasın gerçekler budur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Türkiye değil ki, premium hariç avrupanın da en iyisi.

    Modeller her kitleye hitap ediyor, gerek tasarım gerek motor vs.

    Sürüşü de rahat, tasarımı karışık değil kokpitin derken en tercih edilir marka oluyor.

    Kimse eksileyip boşuna yırtınmasın gerçekler budur.

    forumun eskilerini mumla aradığım şu günlerde sana sataşmamak için kendimi zor tutuyorum haberin olsun, dua et eskilerdensin yoksa varyaaaa, Allah yarattı demezdim



    hadi sağlıcakla kal o "yırtınmasın" bölümünü de görmedim sanma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Türkiye değil ki, premium hariç avrupanın da en iyisi.

    Modeller her kitleye hitap ediyor, gerek tasarım gerek motor vs.

    Sürüşü de rahat, tasarımı karışık değil kokpitin derken en tercih edilir marka oluyor.

    Kimse eksileyip boşuna yırtınmasın gerçekler budur.

    forumun eskilerini mumla aradığım şu günlerde sana sataşmamak için kendimi zor tutuyorum haberin olsun, dua et eskilerdensin yoksa varyaaaa, Allah yarattı demezdim



    hadi sağlıcakla kal o "yırtınmasın" bölümünü de görmedim sanma

    cok ayip Ali hic sana yakisiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Türkiye değil ki, premium hariç avrupanın da en iyisi.

    Modeller her kitleye hitap ediyor, gerek tasarım gerek motor vs.

    Sürüşü de rahat, tasarımı karışık değil kokpitin derken en tercih edilir marka oluyor.

    Kimse eksileyip boşuna yırtınmasın gerçekler budur.

    forumun eskilerini mumla aradığım şu günlerde sana sataşmamak için kendimi zor tutuyorum haberin olsun, dua et eskilerdensin yoksa varyaaaa, Allah yarattı demezdim



    hadi sağlıcakla kal o "yırtınmasın" bölümünü de görmedim sanma

    cok ayip Ali hic sana yakisiyor mu?

    bu aralar birazcık kaşındığım doğru, bi testesteron patlaması var, agresiflik yapıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    diğer özellikler estetik vs tartışılır ama şöyle bir su götürmez gerçek var.ülkemiz vergi politikalarını göz önünde bulundurunca B,C ve D segmentinde kullandıkları 1.2 ve 1.4 TSI motorlar performans ve ekonomiyi bir arada sunmasıyla olarak rakipsiz.

    Bahsettiğiniz olay ürün gamı ise bu konuda hakkını yememek lazım, almanların özellikle de vw in ürün gamı geniş

    şimdi kim ne derse desin her segmentte motorlu taşıt vergisi diye bir gerçeğimiz var.dünyada bu iş egzoz emisyonuna göre yapılırken herkes yanlış yapıyor tabi bizde motor hacmi üzerinden vergi alınıyor(!)otomobil üretcileri ise ülkeye özel değil,dünya geneline göre motor geliştiriyor.vw otomobil zaten kötü araç üretmiyorki dünyada da en iyi satanlardan biri.ama TSI teknolojisi özellikle küçük hacimlerden 25% civarı üst sınıfta verim almayı sağlıyor.belki opel,toyota,honda yurtşında 1.8lt veya 2.0lt motorlarla vw'e rakip modeller satıyor ama Türkiye'de o seçenekler yok.

    bugün bmw ve mercedes bile 1.6lt motorlara öncelik veriyor hem de C değil D segmentinde bile böyle.

    marka fanatikliği olsun diye demiyorum ama Türkiye vergi sisteminde 1,4lt, 1.6lt, 1.8lt, 2.0lt atmosferik motorların 1.2lt, 1.4lt TSI'larla boy ölçüşmeleri imkansız.

    genel anlamda vw'a bakarsak olumsuz yönleri elbette var ama bizim piyasada motor,vw'in en büyük silahı.genel olarak yokuşları bol ve arabayla bagajı fulleyip seyahat etmeyi seven bir ülkeyiz.o yüzden insanlar motora dikkat ediyor.yani motorun satışlara büyük katkısı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 27 Temmuz 2015; 13:43:06 >




  • Yine VW mevzuunun yanlış anlaşıldığını gösteren bir konu başlığı...

    Kimse Volkswagen kötüdür demiyor. Bilhakis taş gibi arabadır. Özellikle manueli, dertsiz tasasız... Kötü olup dert yanılan ise distribütör firmadır. İsmi malum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adı üstünde "halk arabası". En iyi, premium gibi laflar biraz komik oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    Her arabanın değeri fiyatına göredir, şahsen bmw 3 serisi kullanan biriyim. Araba leş ama o fiyatlarda gidip sıfır golf alıcama 3 aldım. He golf iyi bir araçmı 3 e göre daha kötü araba. Benim fiyat aralığımdaki araçlara baktıgımda 3 en iyisidi.

    Dışarıya cıktıgında bana aracından memnunmusun diyince fiyatına göre memnunum diyiyorum. Herkes tutturmuş marka peşinden koşuyor. Siz araçta ne istedinize karar verip araba almıyorsunuz, dışardan ne derler diye araba alıyorsunuz. Bu zamana kadar onlarca arabaya bindim, her yaşa her bütçeye göre ii araba değişir. bana suan s serisi verseler binmem, e coup alırım mesala. Wv büyük firma ama türkiyede kazık fiyattan satıyor.

    3 serisi 200bin tl desinler berbat araba derim
    Suan neden golfe 80-90bin dediklerinde çöp dediğim gibi, 60bin tl ideal o araca aynı şekil 3 seriside 160-170bini geçmemeli eşşeğe altın semer vursanız eşşek yine eşşektir.

    3 serisi neden leş ?

    Leş demek doğru değil elbette ama Autoshow'da sergilenen yeni 3 serilerinde bile klasik el freni var... Bence BMW'nin ayıbıdır bu.

    Daha da ayıpları yok değil elbette. Misal bende 2013 5.20 var, bir de 2013 auris vardı. Auris'te bluetooth kullanarak arka koltukta oturan biri bile telefonundan şarkı seçebiliyordu. Lakin BMW'de bunu yapabilmek için bilmem kaç Euro'ya Y kablo satın almak gerekiyor. Keza kapı kilitleri auris'te dokunmatik iken aynı model yıla sahip BMW'de anahtar kullanmak gerekiyor.

    Bu gibi olumsuz şeyler yeni yeni düzeltilmeye başlandı. Ben BMW ile Apple'ı birbirine çok benzetiyorum. Hem satın alırken hem kullanırken para veriyorsun hem de bazı markalarda sıradan olan şeyleri yapman mümkün olmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    diğer özellikler estetik vs tartışılır ama şöyle bir su götürmez gerçek var.ülkemiz vergi politikalarını göz önünde bulundurunca B,C ve D segmentinde kullandıkları 1.2 ve 1.4 TSI motorlar performans ve ekonomiyi bir arada sunmasıyla olarak rakipsiz.

    Bahsettiğiniz olay ürün gamı ise bu konuda hakkını yememek lazım, almanların özellikle de vw in ürün gamı geniş

    şimdi kim ne derse desin her segmentte motorlu taşıt vergisi diye bir gerçeğimiz var.dünyada bu iş egzoz emisyonuna göre yapılırken herkes yanlış yapıyor tabi bizde motor hacmi üzerinden vergi alınıyor(!)otomobil üretcileri ise ülkeye özel değil,dünya geneline göre motor geliştiriyor.vw otomobil zaten kötü araç üretmiyorki dünyada da en iyi satanlardan biri.ama TSI teknolojisi özellikle küçük hacimlerden 25% civarı üst sınıfta verim almayı sağlıyor.belki opel,toyota,honda yurtşında 1.8lt veya 2.0lt motorlarla vw'e rakip modeller satıyor ama Türkiye'de o seçenekler yok.

    bugün bmw ve mercedes bile 1.6lt motorlara öncelik veriyor hem de C değil D segmentinde bile böyle.

    marka fanatikliği olsun diye demiyorum ama Türkiye vergi sisteminde 1,4lt, 1.6lt, 1.8lt, 2.0lt atmosferik motorların 1.2lt, 1.4lt TSI'larla boy ölçüşmeleri imkansız.

    genel anlamda vw'a bakarsak olumsuz yönleri elbette var ama bizim piyasada motor,vw'in en büyük silahı.genel olarak yokuşları bol ve arabayla bagajı fulleyip seyahat etmeyi seven bir ülkeyiz.o yüzden insanlar motora dikkat ediyor.yani motorun satışlara büyük katkısı var.

    Orası su götürmez bir gerçek, dediğim gibi almanların, özellikle vw in motor seçenekleri tr ye çok uygun. Bunu zaten bir çok yetde yazıyorum. 1.2 1.4 2.0 benzinliler, 1.6 2.0 dizeller, adamlarda yok yok..her beğeniye, her ihtiyaca göre motor-şanzıman-donanım seçeneği var. Bu yönden çok takdir ederim adamları...1 kişi bile yoktur ki vw den içeri girip "burada benim istediğim motor-şanzıman-donanım seçeneği yok" diyebilsin

    Ama yok dünyanın en kalitelisi, yok premiumun kralı vs...bunlar çok ama çok iddialı laflar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    diğer özellikler estetik vs tartışılır ama şöyle bir su götürmez gerçek var.ülkemiz vergi politikalarını göz önünde bulundurunca B,C ve D segmentinde kullandıkları 1.2 ve 1.4 TSI motorlar performans ve ekonomiyi bir arada sunmasıyla olarak rakipsiz.

    Bahsettiğiniz olay ürün gamı ise bu konuda hakkını yememek lazım, almanların özellikle de vw in ürün gamı geniş

    şimdi kim ne derse desin her segmentte motorlu taşıt vergisi diye bir gerçeğimiz var.dünyada bu iş egzoz emisyonuna göre yapılırken herkes yanlış yapıyor tabi bizde motor hacmi üzerinden vergi alınıyor(!)otomobil üretcileri ise ülkeye özel değil,dünya geneline göre motor geliştiriyor.vw otomobil zaten kötü araç üretmiyorki dünyada da en iyi satanlardan biri.ama TSI teknolojisi özellikle küçük hacimlerden 25% civarı üst sınıfta verim almayı sağlıyor.belki opel,toyota,honda yurtşında 1.8lt veya 2.0lt motorlarla vw'e rakip modeller satıyor ama Türkiye'de o seçenekler yok.

    bugün bmw ve mercedes bile 1.6lt motorlara öncelik veriyor hem de C değil D segmentinde bile böyle.

    marka fanatikliği olsun diye demiyorum ama Türkiye vergi sisteminde 1,4lt, 1.6lt, 1.8lt, 2.0lt atmosferik motorların 1.2lt, 1.4lt TSI'larla boy ölçüşmeleri imkansız.

    genel anlamda vw'a bakarsak olumsuz yönleri elbette var ama bizim piyasada motor,vw'in en büyük silahı.genel olarak yokuşları bol ve arabayla bagajı fulleyip seyahat etmeyi seven bir ülkeyiz.o yüzden insanlar motora dikkat ediyor.yani motorun satışlara büyük katkısı var.

    Orası su götürmez bir gerçek, dediğim gibi almanların, özellikle vw in motor seçenekleri tr ye çok uygun. Bunu zaten bir çok yetde yazıyorum. 1.2 1.4 2.0 benzinliler, 1.6 2.0 dizeller, adamlarda yok yok..her beğeniye, her ihtiyaca göre motor-şanzıman-donanım seçeneği var. Bu yönden çok takdir ederim adamları...1 kişi bile yoktur ki vw den içeri girip "burada benim istediğim motor-şanzıman-donanım seçeneği yok" diyebilsin

    Ama yok dünyanın en kalitelisi, yok premiumun kralı vs...bunlar çok ama çok iddialı laflar

    geri kalanı tartışılır tabiki.en iyi diye birşey yok.hiçbir marka babamızın markası değil.nitekim ben de eski vw sahibiyim.ama artık mini kullanıyorum.mesele iyisiyle kötüsüyle değerlendirmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 27 Temmuz 2015; 14:18:29 >




  • GTS1907 kullanıcısına yanıt
    En cok satan araba en iyi arabami oluyor senin aklin bukadar calisiyor demekki? Dunyada en cok satan arac Toyota Corolladir ve Vw bu rakami yakalama ihtimali yoktur,Cunku butun dunya ulkeleri bilincli tuketicidir bizden baska bilincsiz ttoplum yoktur ayrica en iyi arac gorecelidir kimisi Bmw, Kimisi Audi,Merco,bana gore mersodur ve turkiye sartlarinda en iyi aracda butceye gore degsir,ben Pasata 100kusur bin verene kadar 2.el Merso veya Volvo alirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.