Şimdi Ara

ACER Teknik destek sorunu !!! yardım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 1,5 yıl önce vatan bilgisayardan Acer aspire 5920g model bi laptop almıştım yaklaşık 2 ay önce laptopum bozuldu. Meslek nedeniyle 2 ay yurt dışına gittim ve buarada abim laptopu bana yetiştirmek için, (ekstradan beklemesin diye) vatan yerine direk teknik servise şirinevlere teslim etmiş,
    neyse fazla uzatmadan olayı müşteri hizmetlerine yazdığım mesajla özetliyeyim.
    Acer 5920 dizüstü bilgisayarım teknik sreviste çizildi. enginarslan [22 Ocak 2009, 22:32]
    18.12.2008 tarihinde şirinevler acer yetkili servisine acer 5920 model dizüstü bilgisayarımı teslim ettim. Teslim ettikten 28 gün sonra 16.01.2009 tarihinde cihazımın tamirinin tamamlandığını ve cihazı teslim alabileceğimi telefonla bildirdiler. Cihazı teslim almaya gittiğimde cihazı teslilm alan servis çalışanı cihazı teslim alırken servis kağıdına back panelde (parlak siyah bölge )tozlanma diye not düşmüştü fakat cihaz geri geldiğinde arka sağ bölgede 10 cm uzunluğunda
    8 civarı yan yana tırnak takılabilecek seviyede çiziklerle karşılaştım.Bunun üzerine cihazı çizikli bir şekilde teslim etmediğimi belirtelerek cihazı teslim almadım. Teknik servis çalışnaı cihazın çizilmesinin tamiri yapan (anakart+harddisk değişecekti) yer tarafından olduğunu belirtti. Bugün acer destek hattını aradığımda panelin değişip geri yollanacağını söylediler.

    1. Cihazın asıl sahibi Deniz subayı olan kardeşimin işi sebbebiyle dizüstü bilgisayarına acil ihtiyacı olduğunu belirtmeme rağmen 28 gün gibi uzun bir sürede teknik destek sağlanması, (Belirtilmese bile çok uzun bir süre )sizin gibi kaliteden ödün vermeyen bir firma tarafından yapılmış olması beni üzmüştür.

    2. Çiziksiz şekilde teslim edilen ve ilk cihaz teslim alınırken detaylı bir incelmeye tabi tutulurken cihaz tesliminde aynı titizliğin gösterilmemesi, çalışanların ilgizliğini göstermektedir ve buda sizin kaltenize gölge düşürmektedir.

    3. Cihazı teslim alırken ufak bir dikkatsizlik yapmış olsaydım. Tertemiz verdiğim cihazımı çizikler içinde bulacak ve belki de daha sonra hiçbir hak iddiasında bulunamayacaktım, bu ve benzer şekilde yapılan davranışlar firmanıza olan güvenimizi sarsmaktadır. Bir oldu bittiye getirme girşimiyile karşılaşmak sizi sürekli olarak tanıdıklarıma öven bir kişi olarak çok üzmüştür.

    4. Yukarıda yazdığım sebeplerden dolayı para iadesinin yapılmasını istiyorum.


    Bu şekilde bir mail attım. Fakat müşteri hizmetlerinden herhangi bir cevap gelmedi.

    Nitekim dün tekrar telefon açtığımda takacakları panelin testini yapıyorlarmış (1 panel için 5 gün test :P ) 30 iş günü dolması sebebiyle para iadesi istedim. bana müşteri hizmetlerinden beyfendi size 1 gb usb bellek versek olur mu ?(para istemeyin size 1 gb usb bellek verelim ) gib bir teklif geldi böyle teknik servis kalitesizliği görmedim diyerek sadece para iadesi istediğimi belirttim. isteğim sisteme kaydedilmiş. cevap beklememi istediler.
    Bugün müşteri hizmetlerini aradığımda. Cihazın teknik servise teslim edildiğini bu nedenle para iadesinin yapılamayacağını söylediler. ve para iadesi isteğinin iptal olduğunu vs... nedenininde önceden teslim edildiğini ancak teslimatın tamamlanmasının sisteme geç düştüğünü bu sebeple para iadesi olmıyacağını 33 gün geçmiş olmasına rağmen para iadesi olmayacağını belirttiler......


    Arkadaşlar neler yapabilirim. önerilerinizi bekliyorum.
    Birazdan yurtdışı sitesine ingilzice şikayet mektubu yazacağım. Avukat falan düşünüyorum ....

    Lütfen tecrübesi olan bir arkadaş yardımcı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skywolf -- 4 Şubat 2009; 17:01:14 >







  • Avukatla görüşün söylediğiniz gibi...

    Ha bir de kuralları okuyun...

    forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.