|
Arkadaşlar merhaba, Acer nitro 5 bilgisayarım garantisinin bitmesine 2 ay kala bozuldu. Garanti Arena Bilgisayar firmasına ait ama cihaz ilk 2 ay içinde arıza vermediği için SMS infocomm diye bir firmaya göndermem gerektiğini söylediler. Bende gönderdim. Ekranın ve bataryanın değişmesi gerekiyormuş. Garanti kapsamında yurtdışında parça siparişi vermişler, yasal olarakta 20 iş gününde parçalar değiştirilip cihazım bana gönderilecekti. Pazartesi 20. İş günü doluyor. Firmayı aradım, bana Tayland'dan parçaların gelmediğini ve tamir işleminin yetişemeyeceğini söylediler. Yasal olarak para iadesi ya da cihaz değişimi isteyebileceğim söylendi. Para iadesi saçma olur şu anda ilk alındığından 2 katından daha fazla sıfırı. Değişimi nasıl talep edicem. Tüketici hakem heyetine başvurmak gerekiyormu. Başvuruyu hangi firmaya yapacam cihaz n11 üzerinden Bozdan bilgisayar adlı bir firmadan alındı. Garanti Arena bilgisayar da tamir SMS infocomm diye bir firmada. Yardımcı olursanız sevinirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt

Hızlı






