Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

abit an7 ve dual ddr ram

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
0
Favori
170
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> abit an7 ve dual ddr ram
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    327 Mesaj
    arkada#351;lar ben abit an7 anakart ald#305;m ve üzerine amd 2500+ takt#305;m +cas2.5 dual kit twinmos ddr ramim var ve bu ramleri dual olarak göremiyorum makinada ama biosu resetlerem(pilini ç#305;kart#305;p) dual ddr400 gösteriyo fakat cmos checksum error falam diyo tam olarak hat#305;rlam#305;orum ama #351;imdi normal 400 mhz de de#287;ilde amdnin frekans#305;nda 333mhzde çal#305;#351;#305;rlar ikende dual de#287;iller ben bi#351;ileri yanl#305;#351;m#305; yap#305;yorum yada bu sorun neden var yada dual ddr da benmi ba#351;ka türlü görücem oldu#287;unu bana yard#305;m edebilirmisiniz[ops]



    |
    |
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    ramlerden birisini o iki tane yanyana olan ram slotlarından birisine diğerini ise tek olan ram slotuna tak. o zaman dual çalışcaklardır. ayrıca işlemcin default olaran 33mhz de çalışıyor bu yüzden ramlerin de 33mhz de otomatik olarak çalışıyor. eğer oc ile fsbyi artıtırsan ddr400 olur.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    327 Mesaj
    arkada#351;m sana minnetettar#305;m bu arada dedi#287;iniz gibi ram slotlar#305;n#305; farkl#305; takt#305;m oldu çok te#351;ekkür ederim kafam#305; çok kurcal#305;yordu vallaha nedesem çok saolun var olun
    |
    |
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    önemli değil canım, ne olcak bildiğimi paylaştım sadece.burası bilgi paylaşma yeri zaten.yardım edebildisem ne mutlu bana...
    [bgdnc2]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj
    bugün 256DDr aldım, yani toplam 512 oldu.

    Abit an7 anakartımda Dimm1veDimm2 mavi renkte, Dimm3 ise koyu gri gibi.
    Ramlerin birini Dimm2 'ye digerini Dimm3 E taktım.

    Şimdi Dual DDR oldu mu sizce ?
    |
    |
    _____________________________
    i love quake.
  • Binbaşı
    1504 Mesaj
    Dual istiyosan 1 tanesini 1.'ye digerini 3.'ye tak... Ama sunu da bil nforce anakartlarda dual bi ise yaramaz... Sana sagliyacagi fayda cok cok dusuktur... Ben senin yerinde olsam o 2x256'yi geri verir yerine 1 tane 512MB DDRRam alirim...
    |
    |
  • Yarbay
    3348 Mesaj
    dual ram ise yaramaz? bunu biraz aciklarsan sevinirim, hadi via anakartlarda falan desen anlicam da. ayrica 2x256 yerine tek 512 takmanin ne faydalari var onu da aciklamani isterim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1504 Mesaj
    Acikliyim... Dual DDR kullanmak bant genisliginin yetmedigi zamanlarda (ornegin intel islemcilerin anakartlarinda) kullanildigi zaman performans artisi saglar... Ama nforce2lerin bant genisligi yeterli duzeyde oldugu icin, Dual'in pek bi farki olmuyo ... 2x256 kullanmanin pek hissedilir bir performans artisi saglamadigi dusunulurse hem ram slotunu bosuna isgal etmemis olursun hem de ilerde satmaya calistiginda kolaylikla alici bulabilirsin... Su an bile 256MB ram satilmiyo kolay kolay... Yaniliyosam duzeltin...
    |
    |
  • Yarbay
    3266 Mesaj
    512 ler pahalı aldım mı adam 256 alayım ılerde yanına bı dene daha koyarım dıyor keyn
    ıkıncı eldekı soylenım ;)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    842 Mesaj
    Hımm. anakartın'ın üstünde Dual DDr desteği falan yazıyor.
    |
    |
    _____________________________
    i love quake.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal
google reklamları
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,211
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.