Şimdi Ara

A4 2.0 TDI Dizel Partikül Filtresi Sorunu... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
2
Favori
22.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    Focusu alırken özellikle incelemiştim bu konuyu bildiğimden.Ve herkes kapış kapış 109 bg dpf'li titanyumları alırken ben özellikle konfordan daha yüksek performanstan vazgeçip sorun çıkarmasın diye collection modeli aldım euro 4 filtresiz motoru için....

    Sonra pişman olacaksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusssss

    audi motoru komple satıyor galiba bu ne böyle dizel alırken daha dikkatli olacağız gbi bu gidişle


    Audiye has degil. Aylar once Ford Focus icin acilmisti. Bu kadar olmasa da o da ciddi paraydi.

    Anlasilan bu DPF belali bir parca.

    Mazot benzinle ayni fiyat olan ulkelerde neden kimsenin dizel arac almadigini simdi daha iyi anladim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex


    quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    Focusu alırken özellikle incelemiştim bu konuyu bildiğimden.Ve herkes kapış kapış 109 bg dpf'li titanyumları alırken ben özellikle konfordan daha yüksek performanstan vazgeçip sorun çıkarmasın diye collection modeli aldım euro 4 filtresiz motoru için....

    Sonra pişman olacaksın



    Olsaydım şimdiye olurdum 6 ay geçti zaten amca beydede focus tit var biliyorum ikisinide ama ben gayet memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex


    quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    Focusu alırken özellikle incelemiştim bu konuyu bildiğimden.Ve herkes kapış kapış 109 bg dpf'li titanyumları alırken ben özellikle konfordan daha yüksek performanstan vazgeçip sorun çıkarmasın diye collection modeli aldım euro 4 filtresiz motoru için....

    Sonra pişman olacaksın



    Olsaydım şimdiye olurdum 6 ay geçti zaten amca beydede focus tit var biliyorum ikisinide ama ben gayet memnunum


    Ben de bravo alırken 120 mi 105 mi diye çok düşündüm. Kararımı dpf olmayan 105 likten yana kullandım. Elbette tek fark dpf ve 15-20 hp değil aradaki fark. Bizim araçlarda sabit geometrili turbolar var. Diğerlerinde ise değişken geometrili turbo. Ayrıca performans olarak da diğerleri mutlaka bir adım önde ama yaşanılan böyle problemler de can sıkıyor. Benzin 2 lira olsa da hepimiz daha güçlü 2.0 turbo arabalara binsek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Sanırım ki bu uyarıya en az maruz kalmanın yolu piyasadaki en düşük kükürtlü yakıtı galiba PO nun ki en düşük diye aklımda kalmış, araçta kullanmak ve dua atmek .



    türkiyede'ki tüm akaryakıt dağıtım şirketleri sattıkları yakıtı tek bir rafineriden alır. kükürt oranı da yakıt rafine edilirken ortaya çıkacak bir orandır. bu durumda po'nun yakıtı ile opet'in ya da diğer yerli dizel satan şirketlerin yakıtı arasında kükürt oranı farklılığı olmaz. aynı fabrikadan çıkan seri üretim bir mal, biri için başka, diğeri için başka üretilmiyor.
  • partikül filitresi temizleme ile ilgili.

    http://www.egzozmarket.com/OPEL-PARTIKUL-FILITRESI-TEMIZLEME,PR-233.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 8 Eylül 2013; 10:54:55 >
  • 5 gün önce aldığım 2008 model audi a6 nın partikül filtresinde tıkanma olduğunu fark ettim 3 bin devirde 90 km hızla 15 km yol gittim yine açılmadı
  • Dizelde, benzinli motora kar ettiğimiz parayı demek böyle geri alıyorlar...
  • 4700 euro mu..yazacak bir şey bulamıyorum...
  • Audi yetkili servisinde arkadaşım çalısıyor gün aşırı bu sorundan dolayı araçlar geliyormuş.
  • Partikül filtresini kendi gözünüzle gördünüz mü ? içi balçık gibi olmadıysa temizlenebilir.
  • yuh 11. tl gibi bir rakam....

    ayıptır sorması karadüzen falan diyorlardı, o yapılamaz mı?
  • pdf can almaya devam ediyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    yuh 11. tl gibi bir rakam....

    ayıptır sorması karadüzen falan diyorlardı, o yapılamaz mı?


    Yapılamıyor
  • Yakıt kalitemiz hakkında bilgi verir düzeyde bu tıkanmalar...
  • Paraya bak be
  • mıllet bedava mal bulmus gıbı dızel alıyor kıc kadar motorlara takıyolar turboyu yakında turbolarıda patlar bu aracların o zaman sız gorun senlığı

    dızelden tasarruf ettığını sananlar daha fazla zarar edecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRED BAKER -- 14 Ağustos 2011; 21:25:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    mıllet bedava mal bulmus gıbı dızel alıyor kıc kadar motorlara takıyolar turboyu yakında turbolarıda patlar bu aracların o zaman sız gorun senlığı

    dızelden tasarruf ettığını sananlar daha fazla zarar edecek


    maşallah pek bir bilimsel yorum olmuş :))))
    bedava da bulmadım valla baya bi fark da ödedim..bu arada turbo dizel 1 yıldır üretilmiyor ki yakında başlasın patlamaya :)
    1.6 lt kıç kadar motorlu araca biniyorum zavallı bendeniz :)
    allah size 5000cc üstü aracınızla nice uzun km ler nasip etsin..
    henüz turboyu patlatamadım, hiç mutfak tüpü gibi patladığını da duymadım.
    ama öğrenmenin yaşı yok, sayenizde öğrendim. sadece turbo millerinin aşınması sonucu ıslık sesi artar ve performans kaybı ile berbaer yağ eksiltmeye başlarsa turboma revizyon ya da değişim yaparım..cahil
    kafam bu kadar basıyor napayım :) turbo ömrü için araç soğuk iken yüksek devir çevirmem, stop etmeden önce de biraz oyalanırım..
    neyse.. dizel aracımla 200bin km ye dayandım. şimdiye kadar aracımın ederinin birkaç katı
    tasarruf ettim. sizde para çok galiba, dünyanın en kazık akaryakıtı size işlemiyor ne güzel..
    aracımda dpf var ama hiçbir sıkıntı yaşamadım.. Dpf olan araçlara c standardını karşılayan
    sınıfta yağ kullanmak gerekiyor. ama yetkili serviler bile buna dikkat etmiyor ne yazık ki..
    aracın kullanma kitapçığını okumayan, dizel araca benzinli gibi binip sonra arıza yapınca apışıp kalan yurdum insanı da dizel kötüymüş diyor.dizel iyidir ama azcık kafası çalışan, malının kıymetini bilen için iyidir.
    benzinli arabada bakım km sini geçerseniz çok bişey olmayabilir ama dizelde önce turbo ömründen yemeye başlarsınız mesela. yağ da hava filtresi de çok önem taşır.
    Dpf temzileme işlemi yapıldığını duydum ama yetkili servisler söylemezler çünkü işlerine gelmez onarmak..
    yenisini takıp allah ne verdiyse köklemek varken..
    2010 model araçta tıkanması çok ilginç. sanırım çok kalitesiz yakıt, çok düşük devir ile beraber
    kullanıldı. öyleyse enjektörlere de bakmak gerekir.




  • Bizim bmw 520d aractada boyle sorun oldu yenisi icin 4500 euro istediler ama sagolsun ozel servisteki arkadaslar 500tl ye temizledi 20.000km oldu hic bi sorun yok suanda maslak ataturk oto sanayide arastir mutlaka yapan vardir ozel bir ilac ile temizliyorlar 4700 euro cok yuksek bi rakam parana yazik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuRoBoY

    Bizim bmw 520d aractada boyle sorun oldu yenisi icin 4500 euro istediler ama sagolsun ozel servisteki arkadaslar 500tl ye temizledi 20.000km oldu hic bi sorun yok suanda maslak ataturk oto sanayide arastir mutlaka yapan vardir ozel bir ilac ile temizliyorlar 4700 euro cok yuksek bi rakam parana yazik



    garanti yok muydu?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.