Şimdi Ara

A180 veya A200 AMG Alacaklar Mutlaka Okusun (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
11.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam runflat lastik ve 19" hant varsa 17" normal mercedes veya ortalama bir janta geçmek belki sorunlarınızı çözerdi
  • Malik the Mafia kullanıcısına yanıt

    Bu paraya ya pist için eski nesil tayyar golf gti veya 308 gt vesayir alabilirdi muhtemelen. Alacağı arabalarda sorun yaşayacaktır. Veya temiz amg paket a180 200 alır daha iyi seçenek pek yok

  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt
    Peki BMW opsiyonel olarak M süspansiyon veriyor mu? F10'da tatlı sert karaktere sahip olsa da özellikle düşük hızlarda fazla esniyor. Her ne kadar öyle pek yumuşak olmasa da süspansiyonlar aracın karakterine biraz ters, daha sert, daha sıkı olmalı.
  • 2 aydır 2015 model CLA 200 AMG kullanıyorum. Öncesinde F30 3.16 m sport vardı 2013 model. Ablamda da W205 C180 var 2015 onu da kullanıyorum ara ara.

    CLA 200 AMG ile yüksek surat ve uzun yol deneyimi çok hoşuma gitti. Direksiyon, motor sorunsuzluğu ve performansı, çıtasız cam olmasına rağmen ruzgar sesinin az gelmesi guzel yanları. Uzun yolda yakıt gücüne göre iyi. Ama şehiriçinde 10 litreleri görmek trafikte kolay.

    7G DCT sanziman, ZF8’den kötü. C180’deki 7gtronic’ten anormal hissedilir fark yok. Sadece 7G DCT’nin 2. Vites sevdası çift kavrama handikapı. Hep bir ikiye atalım heyecanı. Ya biraz 1de bırak arabayı sürekli vites değiştirme.

    C ve CLA ZF8 ile gelse ne güzel olurdu. İlk kalkışta BMW F30, bu arabaları ZF8 sayesinde üzse de hız yukseldi mi C180 ve CLA 200 AMG guzel yürür gider.

    CLA 200 AMG’nin sert olacağını biliyordum. C180 de bence sert. C180de o sertliğe değecek çok abartı bir yol tutuş ve sürüş dinamizmi yok gibi ama neyse.

    Evet CLA 200 AMG sert bir araba. Süspansiyon, 20 30 km hızlara kadar Mercedes gibi çalışıyor. F30’dan sonra daha sessiz ve sonumlemesini başarılı buldum. Daha sert hissi ama o sertliğin yumuşaklığı ve sonumlemesi iyi.

    Fakat nispeten küçük yamalar, çukurlar ya da yollardaki kot farklarında rögar kapaklarında hız çok da yüksek degil 40 50 seviyelerine geldiğinde araba sertliği size veriyor. Yoldaki o yamayı yapanı sorguluyorsunuz.

    Konsol ve iç ambiyans tasarımı ve donanımı bence CLA da daha iyi. F30’un yumuşak plastik ve deri alanı daha fazla. Daha geniş. BMW F30 da da trim sesleri var. Özellikle o çiğ düz plastik kalorifer ızgaraları hem kolay kırılır hem catur cutur yapar. Kadran cami kötü yolda zirildar.

    CLA’da düz yolda ses çıkmıyor. Ama çukura göre yoldaki her şeyi hissediyorsunuz. Teyp bölgesinden Kolçak bolgesinden bazı arabalarda kapı içlerinden trim sesi olabiliyor. C180’de de konsol gacir gucur oynuyor. C180’in süspansiyon konforu ve trim sesleri de D segmentine göre kötü bence.

    Günün sonunda CLA’nin biraz içi tasarımından ve segmentinden dolayı C ve 3 servisine dar. Sert bir yapısı var. Sert plastik kullanımı da var.




  • Benim 2 serisi m paket aracimin suspansiyonlari m mesela, 2012’den beri nasil m suspansiyon iptali ile geliyor bmw araclar 😃
  • Güzel inceleme fakat bu segmentte zaten en iyisi Golf. En baz paketiyle bile diğer premiumları şu videoda hizaya çekmiş.

    Konfor ve Yol tutuşu dengede her model sunamaz. Golf bu konuda en optimesi.





  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Sıfır alırken M süspansiyon iptalini iptal ettirebilirsiniz. Tabi muhtemelen ekstra ücret ve 6 ay 1 sene bekleyin falan diyebilirler.

  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt

    Öyle hocam ama ilk sahibine keyifli sürüşler  Kimse böyle almayınca ikinci elde de bulunamıyor maalesef. Gerçi ben BMW'nin M paketlerinin görünüşünü de sevmiyorum bana hem executive görünümlü hem de Fiesta sertliğinde bir araba lazım :D


    Ha diyeceksiniz ki adaptif süspansiyon opsiyonu var. Km kaybetmiş ki biz bulalım 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 18 Aralık 2021; 12:48:33 >
  • Mercedes 2019 yılına kadar amg spor süspansiyonla getirdi araçları bmw ise M paketlerde iptal ettirerek standart süspansiyonlarla getirdi..Tr şartları için kesinlikle doğru olan Bmw nin yaptığı..


    İnsanlar görüntüsü spor olsun isteyebilir ama kazık gibi sert olmasını da aynı anda istemeyebilir..

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    O zaman Executive alıp sonradan servisten M Amortisör ve yayları parça kodu ile sipariş geçilebilir maliyetine katlanılıyorsa. Onu yapana kadar ben olsam Kw Coil takar geçerim tabi.

  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt
    Mantıklı hocam. Ama bu da orijinalci adama pek gitmez :)
  • tolgacem kullanıcısına yanıt

    Bende de cla vardi 6 ay dayandım sanki kamyonun kasasında gibisiziniz okadar konforsuz. golf satip almişdim neye ugradigimi şaşırdım resmen. Şimdi f30 aldım msport cla hiç bir konuda yaklaşamaz f30 un yanına f30un verdiğı sürüş zevkinin yarısı bile yokdu cla da.

  • Ewarrr kullanıcısına yanıt
    Passat jantı hiç olmamış :(
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    Eyv hocam.benim hoşuma gitti taktım, başkasının beğenmemesi pek umrumda değil :)

  • Ewarrr kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, nacizane benim düşüncem tabi ki. Güle güle kullanın.
  • A180d ve CLA180d gibi araçlarda 1.5 DCi motorla ve 7DCT ile 0-100 hızlanma 12+ saniye zaten. Bu araçlara AMG kiti niye yaparsın, hiçbir mantığı yok. Az yokuşlu virajda araç kıçını kaldırmaktan aciz.


    1.6 turbo benzinli modellere lafım yok tabi.

  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    Saolun  

  • Konu çok uzun okumadım ama yazilmadiysa yazmış olayım, Mercedes E serisinden başlar
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.