Adam burada sorununu anlatıyor senin dediğine bak. İnsanların neyi ne kadara alacağını veya cebindeki parayı nasıl tutacağına sen mi karar veriyorsun? Burada etik olmayan bir davranış var utanmasan mağazayı savunacaksın. Garip valla. |
A101 de bunu yapıyorsa .. (4. sayfa)



-
-
quote:
Orijinalden alıntı: wearesorryserverkargo parası var
hahaha hocam kaç aydır uğraştığına say kargoyu
-
Sadece a101 değil sanırım diğer indirim marketler de yapıyor. BİMin sattığı bir termosta da aynısı olmuştu. Mağaza görevlisi Internetten satmıştı ekşisözlükte falan ifşa olmuştu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Agam oha diyorum başka bir şey diyemiyorum. Kanunlar olmasa o kariyeri bi alıcam...
-
gören a101de 100tl lik malı 10tl ye veriyorlar sanır.
10tl fazla versen kovaladığın mauslardan her yerde var.
-
Adam bir şey dememiş,cevap bile vermiş.Seni ne ilgilendirir? Bak dalgana.Adam rahatsız olduysa söyler kendisi
O dolaylı söylediğin küfürü de yediririm sana.Laflarına dikkat et
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bigbangg -- 3 Eylül 2020; 20:37:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6.000 TL'lik ekran kartı olan adam BİM'den 30 TL'lik farenin derdine düşmüş. Ne insanlar var yahu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 3 Eylül 2020; 20:45:36 > -
"Ne zaman böyle bir ülke olduk"
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bim ve A101 e girmemek lâzım. Hiç sevmiyorum. Migros ya da yerel market zincirlerini tercih ederim her zaman.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
30 TL lik A101 faresini yolda bulsam almam yav.
Fare klavye dediğin Logitech olur, aksi olamaz.
Neyse parası verir alırsın, keyfine bakarsın.
Ayrıca konu başlığında ayrı yazılan de yi ayrı yazdığın için de ayrıca tebrikler, demek ki mouse peşinde koşmak çok da kötü bişey değil, bir nevi kişisel gelişim sağlıyor olabilir..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Microsoft fareleri kalitelidir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
A101 şikayet bölümüne yazın. Ben ottan bir şikayet yazmıştım. Satın alma müdürüyle direk görüştüm. Yarım saat konuşmuşuzdur rahat.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Logitech klasik çift tıklama hatası, Microsoft alıcı fare arası algılama kopma sorunları, A4 malzeme kalitesi gibi sürüyle sıkıntı sıralanır her marka hakkında. Elektronik en pahalı üründe bile şans işi. Bunu zibille Logitech, Microsoft ve A4 set eskitmiş biri olarak rahatça söyleyebilirim. Ama en iyisi aynı yazdığım sırayla o ayrı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-39A3D5E9A
A-101 ve bim'le uğraşma aynı şeyi bende yaşadım.
Bunun a-101ve bimin kaşar olmasıyla alakası var bazı şubelere hiç götürmüyorlar kampanyalı ürünlerine bazılarınada eksik götürüyorlar.
zaman kaybı 20-30tl'nin lafını yapmamak lazımSekterön içinden biri olarak bunu söyleyebilirim ki, bahsi geçen tüm kampanyalı ürünler satışa sunulan bölgenin her mağazasında bulunmak zorunda.
-
quote:
Orijinalden alıntı: BSGSekterön içinden biri olarak bunu söyleyebilirim ki, bahsi geçen tüm kampanyalı ürünler satışa sunulan bölgenin her mağazasında bulunmak zorunda.
Alıntıları GösterTeorik kurallar beni ilgilendirmiyor gerçekde kaç kere sordum onlarca şubeye kampanyalı ürünlerin nerdeyse hiç götürülmediği şubeler var..
[kampanya derken telefon,mouse,elektrikli bisiklet vesaire]
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 3 Eylül 2020; 22:49:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: RaptorFX
Logitech klasik çift tıklama hatası, Microsoft alıcı fare arası algılama kopma sorunları, A4 malzeme kalitesi gibi sürüyle sıkıntı sıralanır her marka hakkında. Elektronik en pahalı üründe bile şans işi. Bunu zibille Logitech, Microsoft ve A4 set eskitmiş biri olarak rahatça söyleyebilirim. Ama en iyisi aynı yazdığım sırayla o ayrı.O bahsettiğin markaların hiçbirinde kısa vadede problem yaşamadım en az 5 yıl yaşadılar çoğunu tam bozulmadan yaşlanıp dökülmeye başladılar diye attim yenilerini aldım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-39A3D5E9ATeorik kurallar beni ilgilendirmiyor gerçekde kaç kere sordum onlarca şubeye kampanyalı ürünlerin nerdeyse hiç götürülmediği şubeler var..
[kampanya derken telefon,mouse,elektrikli bisiklet vesaire]
Alıntıları GösterKesinlikle doğrudur ancak teorik de değil, iki firmanın kuralı da şu şekilde her şubeye en az 1 adet aktüel ürünlerinden gitmek zorunda. Şube çalışanları büyük olasılık raflara koymadan depoda saklayarak gün sonlarında eş dost üzerine fatura ederek bu ürünleri alıyor.
-
O durum öyle değil, mağazanın müdürünü cüzi bir komisyona bağlıyorlar bazı ürünler için. Mal gelse dahi müşteriye sunulmuyor şubenin deposunda bekletiyorlar samimi olduğunuz şube çalışanı vs var ise sizde ayarlatabilirsiniz. Genel olarak bim a101 şok gibi marketlerde işler böyle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X