Şimdi Ara

A101.COM.TR İADE SÜREÇLERİNDE BİLEREK SORUN ÇIKARIYOR. AYIPLI ÜRÜNLERİ SATIP ARKASINDA DURMUYOR.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • surfer (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> A101.COM.TR İADE SÜREÇLERİNDE BİLEREK SORUN ÇIKARIYOR. AYIPLI ÜRÜNLERİ SATIP ARKASINDA DURMUYOR.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3020 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,


    Herkes için faydalı olduğunu düşündüğüm için hem bilgilendirme hem de uyarı amacıyla bu konuyu açmak istedim.


    Bir süredir fırın almak için internette araştırma yapıyordum ne nihayet A101.COM.TR üzerinde piyasaya göre nispeten daha uygun fiyata satılan bir fırın buldum ve satın aldım.


    İki gün sonra fırın MNG Kargo ile sorunsuz şekilde teslim edildi. Misafir olduğu için 1-2 saat sonra koliyi açtık ve fırının muhtelif yerlerinde çökükler bombelikler olduğunu fark ettik, ayrıca altı da içine çöktüğü için mutfak tezgahında bile düz durmuyor ,sürekli sallanıyordu.


    Bunun üzerine A101 müşteri hizmetlerini aradım. İade etmek istediğimi söyledim. Bana MNG kargo firmasından hasar tespit raporu almam gerektiğini söylediler. Ben kolide sorun olmadığını, ürünün kendisinde sorun olduğun özellikle söylememe rağmen MNG kargodan rapor istediler. Hatta "siz raporu isteyin onlar verir sorun olmaz" diye yönlendirdiler.


    Ben de tamam diyerek MNG kargo firmasını aradım, çok sayıda görüşme yapmak zorunda kaldım ve en sonunda aldığım yanıt " kargo teslim edildikten sonra rapor zaten tutulmuyor, üstelik kolide hasar yoksa, darbe vs yoksa neden rapor tutalım ? , üründe sorun varsa A101 ile görüşmeniz lazım" dediler. Ki bence verdikleri yanıt hatalı degil, hasarlı olmayan bir kargo ile ilgili hasarlıymış gibi neden rapor tutsunlar ki ?


    Ben de A101'i tekrar aradım durumu izah ettim. Rapor diye tutturmaya devam ettiler. Ben de sen sonunda A101 sitesi üzerinden talep oluşturdum. Sorunu yazdım durumu anlattım. Bana e-mail ile dönüş yaptılar. İlk olarak rapor istediler sonra ben tekrar "RAPOR YOK, ÇÜNKÜ KARGODA HASAR YOK! ÜRÜNÜN KENDİSİ ZATEN HASARLI" deyince bu kez tamam o zaman rapor yoksa ürün kolisinin görsellerini mail olarak gönderin dediler. Ben de çekip gönderdim. Bizden haber bekleyin işleme aldık diye yanıt geldi.


    2 gün yanıt bekledim ve belki bu sürede 10 kere aradım bir yanıt verin diye yanıt falan vermediler...


    Ben de A101.com.tr üzerinden sipariş iptal tuşunu kullanarak kargo iade kodu aldım ve artık cevap beklemeden direkt ürünü geri gönderdim. Hatta gönderirken kargo şubesinde kolinin sağlam olarak iade ettiğime dair fotoğraflarını da çektim. Ardından da görselleri tekrar mail attım. Ürünü geri gönderdim, paramı iade edin dedim.


    Kargo A101'e varınca da parayı iade ettiler ve iade işleminin tamamlandığına dair mail geldi.



    Ama asıl konu şu ki tam bu esnada, bu arada beni MNG kargo ile çok sayıda görüşme yaptığım için MNG Kargo Çözüm Biriminden aradılar ( çağrı merkezinden daha yetkili olan birim) Durumu en başından anlatmamı istediler ve benimle ne yazık ki A101 ile ilgili üzücü bilgiler paylaştılar:


    "A101 firması ile sürekli olarak bu sorunları yaşadıklarını, A101'in zaten bozuk , hasarlı, defolu olan pek çok ürünü sorunsuzmuş gibi paketleyip gönderdiklerini ve bununla ilgili çok sayıda mağduriyet yaşandığını ifade ettiler. Hatta MNG kargo sırf bu yüzden A101 ile yaptığı anlaşmada boş yere tazminat ödememek için elektronik ve beyaz eşya kapsamındaki ürünlere yönelik sigorta yapmama şartını getirmiş. Ancak bu şartla sizin mallarınızı taşırız demişler. Düşünün yani kargo firması bile bezdirmişler... MNG kargo yetkilisi tüm bu bilgileri bana açık açık söyledi."



    Sizler de A101'den alışveriş yaparken çok dikkat edin arkadaşlar. Ben şahsen bundan sonra o firmadan kesinlikle herhangi bir eşya almam. Bunları öğrendikten sonra inanın ki midem bulandı. Parayı kolay kazanmıyoruz. Emeğimizi bu şekilde sömürmeye çalışan, bizi salak yerine koymaya çalışan firmalara dikkat edin.


    Merak ettiğiniz konular, sorularınız veya düşünceleriniz olursa mutlaka konuya yazın. Siz de deneyimlerinizi paylaşın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surfer -- 5 Mayıs 2021; 18:15:9 >



    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,562
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.