Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.509
Cevap
54
Favori
191.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • istanbulda iseniz buyrun gelin bakalım. üçretsiz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: demon


    quote:

    Orijinalden alıntı: demon

    Selam arkadaşlar

    Benim 2004 model 1.6 Corolla HB aracım var. Birkaç ay önce Atiker taktırdım. Şimdiye kadar 7000 km yol yaptım. Şu zamana kadar çok memnundum. Şimdide memnunum ancak yakıt değerlerim değişti. Önceden 20 TL gaz ile 100 km altına düşmezdim hatta 105 - 110 km bile yaptığım oluyordu. İstanbul şehir içi değeridir. Şimdi ise 20 TL gaz ile 83 - 84 km' den fazla şehir içi yol yapamıyorum. Daha önce şehir dışı 475 - 510 km full depo ile ( Depom en fazla 37 lt alıyor Simit depo 42 lt ) yapabiliyordum. Ama şimdi 420 km' de kalıyor. Kış geldi diyebilirsiniz ama bu kadar fark etmez ve havalar hala sıcak. Yağ, buji , filtre bakımlarıda yapılmıştı. Sorun ne olabilir? Gaz ayarımı bozuldu? Ayrıca servise gitsem gaz ayarı ücretlimidir ?


    Tekrar selam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensei111


    quote:

    Orijinalden alıntı: olben

    Aracım uno 1.4 sxie atiker sistem takılı 1000 km önce araç çok yaktığı için regülatör yetkili servis tarafından değiştirildi ancak değiştirip yeni olarak takılan regülatörde şimdi km de 40 krş yakıyor ve ayar falan tutmuyor sistemi takan yetkili ve bilgisiz atiker bayii ise aracı götürdüğümde herşey normal değerde görünüyor diyerek beni çıldırtıyor. Şuan ki düşüncem en kısa sürede atiker beyinden kurtulup başka bir regülatör takmak; 65tl gaz ile 160 km yapınca bırakın değiştirmeyi insan aracı yakıp atmayı düşünüyor...


    atiker bayileri çırakların elinde kalmış,ustalar patron edasıyla geziyor,asistanların yapacağı ameliyatta anca bu kadar oluyor,ilk günden bu yana araçların yakıtı azalacağına bilakis dahada artarak neredeyse benzinle aynı fiyata geliyor,atiker dizilere sponsorluk peşinde koşacağına elindeki kiti nasıl daha verimli hale getirip müşteri memnuniyetimi nasıl artırırım demesi lazım ve birde kendine bağlı servislerini sık sık denetlemesi,gelişen yenilikler hakkında bilgi vermesi lazımdır,saldım çayıra mevlam kayıra demekten vazgeçmelidir.



    Sayın sensei111

    Lpg kullanıcısının nerdeyse %75 ATİKER kitlerini seçince,ister istemez kontrol zorlaşıyor ve sorunlar yaşanıyor.Bu böyle olunca, sistemi taktıracak olan kullanıcı ,mutlaka dönüşüm servisi hakkında bir ön bilgi edinmesi gerekiyor ,hatta bu da yetmiyor mutlaka servisi ve ustaları görüp bilgilerini sınamak gerekiyor.ATİKER sistemi üretiyor ve bütün bayilere bilgi amaçlı mailler gönderiyor,hangi motora hangi sistemi takılacağını da bildiriyor euro 4 motora eski versiyonu takarsanız mutlaka sorunlar yaşarsınız,yani montajdan önce sistem tercihinizi doğru yapmanız gerkiyor,bununla ilgili şu anda ATİKER in ürettiği 3 farklı sistem var,euro 1-2-3-4-5 motorlar için sistem tercihi yapmanız gerekiyor.

    ATİKER firmasını suçlamak en kolay yöntem olunca,kullanıcı montaj firmasını unutuyor,bazen 50 tl için yanlış montaj firmasını tercih edenler bile var.Firmamızın bugüne kadar ATİKER sistemini takıp da bir tane şikayet almadı,yani işini doğru yaparsan sorun yaşamıyorsun...

    SAYGILAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atılımotogaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: sensei111


    quote:

    Orijinalden alıntı: olben

    Aracım uno 1.4 sxie atiker sistem takılı 1000 km önce araç çok yaktığı için regülatör yetkili servis tarafından değiştirildi ancak değiştirip yeni olarak takılan regülatörde şimdi km de 40 krş yakıyor ve ayar falan tutmuyor sistemi takan yetkili ve bilgisiz atiker bayii ise aracı götürdüğümde herşey normal değerde görünüyor diyerek beni çıldırtıyor. Şuan ki düşüncem en kısa sürede atiker beyinden kurtulup başka bir regülatör takmak; 65tl gaz ile 160 km yapınca bırakın değiştirmeyi insan aracı yakıp atmayı düşünüyor...


    atiker bayileri çırakların elinde kalmış,ustalar patron edasıyla geziyor,asistanların yapacağı ameliyatta anca bu kadar oluyor,ilk günden bu yana araçların yakıtı azalacağına bilakis dahada artarak neredeyse benzinle aynı fiyata geliyor,atiker dizilere sponsorluk peşinde koşacağına elindeki kiti nasıl daha verimli hale getirip müşteri memnuniyetimi nasıl artırırım demesi lazım ve birde kendine bağlı servislerini sık sık denetlemesi,gelişen yenilikler hakkında bilgi vermesi lazımdır,saldım çayıra mevlam kayıra demekten vazgeçmelidir.



    Sayın sensei111

    Lpg kullanıcısının nerdeyse %75 ATİKER kitlerini seçince,ister istemez kontrol zorlaşıyor ve sorunlar yaşanıyor.Bu böyle olunca, sistemi taktıracak olan kullanıcı ,mutlaka dönüşüm servisi hakkında bir ön bilgi edinmesi gerekiyor ,hatta bu da yetmiyor mutlaka servisi ve ustaları görüp bilgilerini sınamak gerekiyor.ATİKER sistemi üretiyor ve bütün bayilere bilgi amaçlı mailler gönderiyor,hangi motora hangi sistemi takılacağını da bildiriyor euro 4 motora eski versiyonu takarsanız mutlaka sorunlar yaşarsınız,yani montajdan önce sistem tercihinizi doğru yapmanız gerkiyor,bununla ilgili şu anda ATİKER in ürettiği 3 farklı sistem var,euro 1-2-3-4-5 motorlar için sistem tercihi yapmanız gerekiyor.

    ATİKER firmasını suçlamak en kolay yöntem olunca,kullanıcı montaj firmasını unutuyor,bazen 50 tl için yanlış montaj firmasını tercih edenler bile var.Firmamızın bugüne kadar ATİKER sistemini takıp da bir tane şikayet almadı,yani işini doğru yaparsan sorun yaşamıyorsun...

    SAYGILAR...


    Euro 4 motorlar için uygun olan sistem hangisi?
    Atiker sanki herhangi bir platformda hangi kitin hangi sistemler için uygun olduğunu bildiriyor.

    Bu arada işinin ehli olmayan ustayı biz nasıl bileceğiz? Atiker her önün gelene bayilik vereceğine bi adam akıllı bir seçim ve ayıklama sistemi kursalarda öyle her eline anahtarı tornavidayı kapan atikerin "bayisi ve yetkili servisi" olamasa. Son kullanıcının servisin ehilliğini sınayacak bilgisi olacağını nasıl varsayabilirsiniz. O kadar mühendise, o kadar bilgi ve birikime rağmen atiker bile işi bilenlerle beceriksizleri ayırt edemiyorsa bunu biz nasıl yapacağız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yilmaz101 -- 12 Kasım 2010; 23:50:08 >




  • Benim aracım peugeot 306 2001 model. Aracıma yaklaşık 20 gün önce Atiker sıralı sistem lpg taktırdım. Taktırdığım günün akşamında arıza lambası yandı. Servise gittiğimde bilgisayara bağlayıp lampda sensöründen kaynaklandığını söylediler.Işığı söndürüp beni gönderdiler.Ertesi gün tekrardan aynı ışık yandı tekrar servise giitim aynı işlemler ve yine gönderildim.Ancak söndürüldükten 20-25 km sonra tekrar yanıyor.Bunun bi arıza teşkil etmediğini sadece sensörün algılama yapamadığını ve korkmadan yola devam etmemi söylediler.Bu ışığı görmek zorunda mıyım.Bu sorun hakkında ne yapılabilir.
  • Zengin veya fakır karışımdan yanıyor.çıkan sonuca göre ayar yapılırsa sorun çözülür.çözülmesse görüşelim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tachsiz

    Benim aracım peugeot 306 2001 model. Aracıma yaklaşık 20 gün önce Atiker sıralı sistem lpg taktırdım. Taktırdığım günün akşamında arıza lambası yandı. Servise gittiğimde bilgisayara bağlayıp lampda sensöründen kaynaklandığını söylediler.Işığı söndürüp beni gönderdiler.Ertesi gün tekrardan aynı ışık yandı tekrar servise giitim aynı işlemler ve yine gönderildim.Ancak söndürüldükten 20-25 km sonra tekrar yanıyor.Bunun bi arıza teşkil etmediğini sadece sensörün algılama yapamadığını ve korkmadan yola devam etmemi söylediler.Bu ışığı görmek zorunda mıyım.Bu sorun hakkında ne yapılabilir.




  • Arkadaslar daha önce yazdım 3,5 haftadır aracımda Atiker Fast kit takılı, hiç bir problem olmadı çok şükür. Aracım 2005 Model Comfort Fiesta. Karşıaya/İzmir GÜNCEM e gittim ustayla sohbet ettik, oranın sahibi sağolsun çok ilgilendi bir şikayetim vardı '' araç önceden 2. vitesle gittiği hızı şu an 3. vitesle alıyor yani performans arttması yaşandı'' bunu konustuk şehir içi turu yaptık, rampaya tırmandık ustanın da sölediği bu çok iyi bir şey çekişte de problem yok vites geçişlerinde de , ancak tabi ben profesyoneli değilim bu lpg kitlerinin, muhakak bilen birilerine kullandırıcam aracımı, KALİBRASYON dedikleri lpg nin -aracımla tam bir uyum sağlayıp sağlamadığını teyit ettirmek isityorum.'' demem o ki Güncem de benle ilgilendiler ancak ben de çok şey bilmiyorum yani anlattığım olay ustaya '' önceden 3. vitesle gittiğim hızı şimdi 4. vitesle alıyorum'' o da bu çook iyi bişy dedi.

    araca 31 Litre otogaz doldurdum şu an 106 Km yaptım, bakalım 320 KM den biraz fazla gidersem herhalde iyi. Uzun yolda 400 KM dediler ne kadar doğru deneyip görcez.

    Şu anda genel anlamda NO PROBLEM diyorum, ama ustaya da söledim neden bu araca safa fast takmadınız dedim cevabı '' fast'' lerın bu araclara daha uyumlu olduğu cevabını aldım bilmiyorum nekadar doğru....

    Saygılar...




  • Kit taktıracak olanlar montaj servislerini mutlaka araştırıyorlar. Ben de araştırdım ve çok büyük ve ünlü bir serviste kiti taktırdım (atiker safefast). Kit takıldıktan sonra stop etme sorunu nedeniyle tekrar gittim ve yolda ayar yapıldı. Ancak maalesef araç aşırı fakir karışıma ayarlanmış ve havalar soğuyunca ltft sorunu ortaya çıktı. Şu anda başka bir şehirde yaşadığım için başka bir serviste ayar yaptırdım ve sorun düzelir gibi oldu. Ancak stop etme sorunu nadiren de olsa devam ediyor. Kullanıcıların bilinçli olması için atikerin web sayfasında bayilerine verdiği eğitimlerin dokümanlarını yayınlaması gerek. fast, multifast ve safefast kitlerin birbirinden farkı, kullanılan enjektör seçenekleri, ayarların nasıl yapılacağı gibi bilgileri atiker yayınlamalı. Örneğin atiker safefast in obd 2 diye bir versiyonu var, bu versiyonun farkının ne olduğunu web sayfasından öğrenebilmemiz gerek. Aracın üzerindeki ecuda bile safefastin hangi versiyonu olduğu belli değil. safefast versiyonları arasındaki farkı açıklayabilecek olan varmı?




  • atikeri 3 ürünüde başarılı .bunun tercihi her ustaya ve tecrübelerine göre degişir.bence sorun yok.keyifli sürüşler..
    quote:

    Orijinalden alıntı: navigator_

    Arkadaslar daha önce yazdım 3,5 haftadır aracımda Atiker Fast kit takılı, hiç bir problem olmadı çok şükür. Aracım 2005 Model Comfort Fiesta. Karşıaya/İzmir GÜNCEM e gittim ustayla sohbet ettik, oranın sahibi sağolsun çok ilgilendi bir şikayetim vardı '' araç önceden 2. vitesle gittiği hızı şu an 3. vitesle alıyor yani performans arttması yaşandı'' bunu konustuk şehir içi turu yaptık, rampaya tırmandık ustanın da sölediği bu çok iyi bir şey çekişte de problem yok vites geçişlerinde de , ancak tabi ben profesyoneli değilim bu lpg kitlerinin, muhakak bilen birilerine kullandırıcam aracımı, KALİBRASYON dedikleri lpg nin -aracımla tam bir uyum sağlayıp sağlamadığını teyit ettirmek isityorum.'' demem o ki Güncem de benle ilgilendiler ancak ben de çok şey bilmiyorum yani anlattığım olay ustaya '' önceden 3. vitesle gittiğim hızı şimdi 4. vitesle alıyorum'' o da bu çook iyi bişy dedi.

    araca 31 Litre otogaz doldurdum şu an 106 Km yaptım, bakalım 320 KM den biraz fazla gidersem herhalde iyi. Uzun yolda 400 KM dediler ne kadar doğru deneyip görcez.

    Şu anda genel anlamda NO PROBLEM diyorum, ama ustaya da söledim neden bu araca safa fast takmadınız dedim cevabı '' fast'' lerın bu araclara daha uyumlu olduğu cevabını aldım bilmiyorum nekadar doğru....

    Saygılar...




  • safafastın tek versiyonu var.genelde programlar geliştirilir ilaveler olur.bu gelişmeler gelişen sorunların çözümüne yöneliktir.bayiilerde bu gelişmeleri takip ederek servise gelen araçlara uygularlar.
    sözün özü iş gine serviste bitiyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    Kit taktıracak olanlar montaj servislerini mutlaka araştırıyorlar. Ben de araştırdım ve çok büyük ve ünlü bir serviste kiti taktırdım (atiker safefast). Kit takıldıktan sonra stop etme sorunu nedeniyle tekrar gittim ve yolda ayar yapıldı. Ancak maalesef araç aşırı fakir karışıma ayarlanmış ve havalar soğuyunca ltft sorunu ortaya çıktı. Şu anda başka bir şehirde yaşadığım için başka bir serviste ayar yaptırdım ve sorun düzelir gibi oldu. Ancak stop etme sorunu nadiren de olsa devam ediyor. Kullanıcıların bilinçli olması için atikerin web sayfasında bayilerine verdiği eğitimlerin dokümanlarını yayınlaması gerek. fast, multifast ve safefast kitlerin birbirinden farkı, kullanılan enjektör seçenekleri, ayarların nasıl yapılacağı gibi bilgileri atiker yayınlamalı. Örneğin atiker safefast in obd 2 diye bir versiyonu var, bu versiyonun farkının ne olduğunu web sayfasından öğrenebilmemiz gerek. Aracın üzerindeki ecuda bile safefastin hangi versiyonu olduğu belli değil. safefast versiyonları arasındaki farkı açıklayabilecek olan varmı?




  • Candan Mühendisliğe bilgi ve paylaşımlarından dolayı teşekkür ediyorum.İyi Bayramlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: atılımotogaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: sensei111


    quote:

    Orijinalden alıntı: olben

    Aracım uno 1.4 sxie atiker sistem takılı 1000 km önce araç çok yaktığı için regülatör yetkili servis tarafından değiştirildi ancak değiştirip yeni olarak takılan regülatörde şimdi km de 40 krş yakıyor ve ayar falan tutmuyor sistemi takan yetkili ve bilgisiz atiker bayii ise aracı götürdüğümde herşey normal değerde görünüyor diyerek beni çıldırtıyor. Şuan ki düşüncem en kısa sürede atiker beyinden kurtulup başka bir regülatör takmak; 65tl gaz ile 160 km yapınca bırakın değiştirmeyi insan aracı yakıp atmayı düşünüyor...


    atiker bayileri çırakların elinde kalmış,ustalar patron edasıyla geziyor,asistanların yapacağı ameliyatta anca bu kadar oluyor,ilk günden bu yana araçların yakıtı azalacağına bilakis dahada artarak neredeyse benzinle aynı fiyata geliyor,atiker dizilere sponsorluk peşinde koşacağına elindeki kiti nasıl daha verimli hale getirip müşteri memnuniyetimi nasıl artırırım demesi lazım ve birde kendine bağlı servislerini sık sık denetlemesi,gelişen yenilikler hakkında bilgi vermesi lazımdır,saldım çayıra mevlam kayıra demekten vazgeçmelidir.



    Sayın sensei111

    Lpg kullanıcısının nerdeyse %75 ATİKER kitlerini seçince,ister istemez kontrol zorlaşıyor ve sorunlar yaşanıyor.Bu böyle olunca, sistemi taktıracak olan kullanıcı ,mutlaka dönüşüm servisi hakkında bir ön bilgi edinmesi gerekiyor ,hatta bu da yetmiyor mutlaka servisi ve ustaları görüp bilgilerini sınamak gerekiyor.ATİKER sistemi üretiyor ve bütün bayilere bilgi amaçlı mailler gönderiyor,hangi motora hangi sistemi takılacağını da bildiriyor euro 4 motora eski versiyonu takarsanız mutlaka sorunlar yaşarsınız,yani montajdan önce sistem tercihinizi doğru yapmanız gerkiyor,bununla ilgili şu anda ATİKER in ürettiği 3 farklı sistem var,euro 1-2-3-4-5 motorlar için sistem tercihi yapmanız gerekiyor.

    ATİKER firmasını suçlamak en kolay yöntem olunca,kullanıcı montaj firmasını unutuyor,bazen 50 tl için yanlış montaj firmasını tercih edenler bile var.Firmamızın bugüne kadar ATİKER sistemini takıp da bir tane şikayet almadı,yani işini doğru yaparsan sorun yaşamıyorsun...

    SAYGILAR...


    Euro 4 motorlar için uygun olan sistem hangisi?
    Atiker sanki herhangi bir platformda hangi kitin hangi sistemler için uygun olduğunu bildiriyor.

    Bu arada işinin ehli olmayan ustayı biz nasıl bileceğiz? Atiker her önün gelene bayilik vereceğine bi adam akıllı bir seçim ve ayıklama sistemi kursalarda öyle her eline anahtarı tornavidayı kapan atikerin "bayisi ve yetkili servisi" olamasa. Son kullanıcının servisin ehilliğini sınayacak bilgisi olacağını nasıl varsayabilirsiniz. O kadar mühendise, o kadar bilgi ve birikime rağmen atiker bile işi bilenlerle beceriksizleri ayırt edemiyorsa bunu biz nasıl yapacağız?



    yılmaz101 kardeşim cevap olarak son noktayı koymuşsun tebrikler,kavun değilki bu vatandaşlar koklayasın,karpuz değilki yoklayasın,alınlarındada yazmıyor bu iyi ustadır diye hal böyle olunca yurdum insanı usta dediğin adamın konuşmasına ve firmasını yüceltmesine göre değerlendiriyor,usta dediğimiz adamlar eli arkada lak lak etmekden ve müşteri kafalamaktan başka yaptıkları bir iş yok,çırakla kalfa arasındaki şahısların insafına kalmışsın artık,iyi gününde ve eli boşsa biraz ilgileniyorlar moralleri bozuksa ve sırada bekleyen varsa baştan savma yapıp sizin yeniden gelmenizi bekliyorlar,bu olayla ilgili bir anımı anlatayım hala gülerim,bir ara soğuk algınlığı nedeniyle devlet hastanesine gitmiştim doktor odaya 5 kişi aldı ve teker teker şikayetlerimizi sordu reçeteyi yazmaya başladı,reçeteyi yazarken unutmuş olacakki yeniden hastalıkları sorma ihtiyacı duydu,en ufak bir muayene dahi etmeden elimize reçeteleri tutuşturup acilen odadan çıkarıp yeni gurupları odasına aldı,atiker takanlarıda buna benzetirim,araçlara doğru dürüst bakmadıkları için vatandaş sık sık ziyaret etmek zorunda kalıyor halbuki usta dediğimiz ehil kişiler bizzat ilgilenerek ve araca çözüm getirecek muayene ve tedaviyi yapsalar hem kendileri rahat edecek hemde bizler işimizden alıkonulmayıp zamanımızdan ve paramızdan çalınmayacağız.




  • biz teşekkür ederiz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Okifi

    Candan Mühendisliğe bilgi ve paylaşımlarından dolayı teşekkür ediyorum.İyi Bayramlar.
  • Yılmaz bey benimde bir sorum olacaktı.
    Renault 19 1.6 e RNE enjeksiyonlu aracıma atiker safefast kit taktırdım henüz 6 ay olmadı aracım motor sıcakken çalıştırınca henüz benzindeyken rölanti dalgalanması yapıyor. (Diyceksinizki gazla bir alakası yok daha benzindeyken yapıyor ama öyle değil aracı benzine alıp 10 km benzinde kullanırsam en ufak bir sorun yok ne zaman gaza alıyorum gazla kullanıyorum bu sorun oluyor.) İkinci olarak misal gazda giderken kırmızı ışıkta durdum bir süre sonra gine rölanti dalgalanmaya başlıyor ve ışık yeni yanmışsa fazla beklersem araç stop ediyor ama bu dalgalanmayı arada yapıyor her zaman deil.
    Acaba bu konuda sizin bir bilginiz varmı daha bu gün bir ustaya gösterdim usta bana senin araca özel enjektör var onu taktır sorunlarının hepsi hallolur deyip montajı yapan ustama gönderdi montaj yapan ustam ise araca özel bir enjektörün olmayacağını zaten son sistem ürünlerin takıldığını söyledi aracın ayarlarına bakıp her şey normal dedi ama onun yanından çıktım eve gelirken aynı sorunlar gene başgösterdi.
    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.




  • araca bakarak yorum ypmak gerek ama meme çapı olabilir yada farklı enjektör deneyerek sorun gözlemlenir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan_57

    Yılmaz bey benimde bir sorum olacaktı.
    Renault 19 1.6 e RNE enjeksiyonlu aracıma atiker safefast kit taktırdım henüz 6 ay olmadı aracım motor sıcakken çalıştırınca henüz benzindeyken rölanti dalgalanması yapıyor. (Diyceksinizki gazla bir alakası yok daha benzindeyken yapıyor ama öyle değil aracı benzine alıp 10 km benzinde kullanırsam en ufak bir sorun yok ne zaman gaza alıyorum gazla kullanıyorum bu sorun oluyor.) İkinci olarak misal gazda giderken kırmızı ışıkta durdum bir süre sonra gine rölanti dalgalanmaya başlıyor ve ışık yeni yanmışsa fazla beklersem araç stop ediyor ama bu dalgalanmayı arada yapıyor her zaman deil.
    Acaba bu konuda sizin bir bilginiz varmı daha bu gün bir ustaya gösterdim usta bana senin araca özel enjektör var onu taktır sorunlarının hepsi hallolur deyip montajı yapan ustama gönderdi montaj yapan ustam ise araca özel bir enjektörün olmayacağını zaten son sistem ürünlerin takıldığını söyledi aracın ayarlarına bakıp her şey normal dedi ama onun yanından çıktım eve gelirken aynı sorunlar gene başgösterdi.
    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.




  • G Ü N C E L . .. .
  • Sayın Candan mühendislik yetkilileri, yaşadığım sıkıntıya çare olabileceğinizi düşünüyorum...
    sorunum....
    2005 focus1 ghıa aracım sabah çalıştırdığımda 200 metre sonra viraj dönerken hafif hırpalama yaptı, 200 metre sonrada ateşleme zayıfladı bi daha çalıştramadık.ilk olarak oto elektrikçiye baktırdım, bujilere ateşleme gelmediğini söyledi. bobinde sağlamdı. bilgisayara bağladığında aracın beyni arızalı olabileceğini söyledi. bende aracımı ford yetkili servisine çektim.aracımı çalıştırmaya çalışırken bobinin yandığını söylediler.bobini değiştirdiler, yine çalışmayınca, aracın ateşleme sisteminin normal olduğu söyleyip beyni çıkarıp içini açtılar ve içindeki küçük bir entegrenin yanmış olduğunu söyladiler ve bana gösterdiler,entegrenin üst kısmı kömürleşmişti. daha sonra ben çıkma beyinle bu sorunu çözdüm ama bu entegre yanması neden olmuştur. aracım atiker lpg li 9000 km dir lpg li biniyorum ve hiçbir performans düşüklüğü dahi yaşamadım. servis lpg sistemini kontrol ettirmemi söyledi. hala lpg sistemim devre dışı servise gidip baktıracağım, tekrardan beyin yakar diye devre dışı bıraktırdım, 600 km benzinle geldim istanbula, Bu araç beyninin yanması LPG ile ilgili olabilirmi sizce bir yerde kısa devre oldu sanki, aracın ateşleme sisteminde bişey bulamadı servis tüpüne baktır dedi .bu arada motorcraft olan bobin yerine visteon bobin takmışlar visteon bobinin kalitesi nasıldır, yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tttd -- 29 Kasım 2010; 21:55:30 >




  • arkadaşlar birde ben bu 200 metre sonra yaptığı hırpalamaları, daha sonra acaba gaza geçmeye çalıştı geçemedimi diyede dşündüm geçişte bi sıkıntı olup araç beynini yakmış olabilirmi?
  • geçmiş olsun.lpg ucusu ile aracın ecusu birbiri ile koordineli çalışan parçalar ilgisi yok demek yanlış olur ama bu tür bir vaka bizde hiç olmadı.baglantısını yaptırırken tekrar kontrol ederk takılsın bence rahat olun sorun olmayacaktır.benzinli olsun gazlı olsun araçlarda özellikle ateşleme ile ilgili parçalar orjinal olmalı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tttd

    Sayın Candan mühendislik yetkilileri, yaşadığım sıkıntıya çare olabileceğinizi düşünüyorum...
    sorunum....
    2005 focus1 ghıa aracım sabah çalıştırdığımda 200 metre sonra viraj dönerken hafif hırpalama yaptı, 200 metre sonrada ateşleme zayıfladı bi daha çalıştramadık.ilk olarak oto elektrikçiye baktırdım, bujilere ateşleme gelmediğini söyledi. bobinde sağlamdı. bilgisayara bağladığında aracın beyni arızalı olabileceğini söyledi. bende aracımı ford yetkili servisine çektim.aracımı çalıştırmaya çalışırken bobinin yandığını söylediler.bobini değiştirdiler, yine çalışmayınca, aracın ateşleme sisteminin normal olduğu söyleyip beyni çıkarıp içini açtılar ve içindeki küçük bir entegrenin yanmış olduğunu söyladiler ve bana gösterdiler,entegrenin üst kısmı kömürleşmişti. daha sonra ben çıkma beyinle bu sorunu çözdüm ama bu entegre yanması neden olmuştur. aracım atiker lpg li 9000 km dir lpg li biniyorum ve hiçbir performans düşüklüğü dahi yaşamadım. servis lpg sistemini kontrol ettirmemi söyledi. hala lpg sistemim devre dışı servise gidip baktıracağım, tekrardan beyin yakar diye devre dışı bıraktırdım, 600 km benzinle geldim istanbula, Bu araç beyninin yanması LPG ile ilgili olabilirmi sizce bir yerde kısa devre oldu sanki, aracın ateşleme sisteminde bişey bulamadı servis tüpüne baktır dedi .bu arada motorcraft olan bobin yerine visteon bobin takmışlar visteon bobinin kalitesi nasıldır, yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin...






  • iyi çalışmalar Yılmaz bey.
    öncelikle böyle bi destekden ötürü teşekkür ederim.
    2000 model 2.0 RXE Otomatik Laguna kullanmaktayım.
    aracın motor durumu çok iyi durumda.
    Atiker Sıralı Sistem taktırmayı düşünüyorum.
    lpg dönüşümünde en önemli etken; doğru montaj.
    Ben Ankara'da ikamet etmekteyim.
    Ankara ilinde bu işi dört dörtlük yapabilecek bir atiker servisi önerebilirmisiniz?

    Özelden atarsanız sanırım daha uygun olacaktır. Diğer firmaların kırılmaması için.
    Birde atikerde hangi sistemi tercih etmem gereklidir?
  • Teşekkür ederim.aracınıza bencede en uygun ürün atiker (safa fast modeli)ankarada bildiğim bir bayii maalef yok ama araştırırsanız kalıteli atiker bayiilerine ulaşabilirsiniz.ayrıca size yakın olmasıda önemli .şimdidenkazançlı sürüşler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: admylmz

    iyi çalışmalar Yılmaz bey.
    öncelikle böyle bi destekden ötürü teşekkür ederim.
    2000 model 2.0 RXE Otomatik Laguna kullanmaktayım.
    aracın motor durumu çok iyi durumda.
    Atiker Sıralı Sistem taktırmayı düşünüyorum.
    lpg dönüşümünde en önemli etken; doğru montaj.
    Ben Ankara'da ikamet etmekteyim.
    Ankara ilinde bu işi dört dörtlük yapabilecek bir atiker servisi önerebilirmisiniz?

    Özelden atarsanız sanırım daha uygun olacaktır. Diğer firmaların kırılmaması için.
    Birde atikerde hangi sistemi tercih etmem gereklidir?




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.