Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (123. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.510
Cevap
54
Favori
194.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeşil ışık yanıp sönerken benzinde sürekli yanarken gazda olduğunu biliyorum uzun yolda giderken 3 defa sinyal verince yeşil ışık yanıp sönmeye başlıyor bu benzine geçtiği anlamına geliyor ama önce uyarı vermesi gerekmiyor mu birde bu uyarıdan sonra hemen gaz aldımda 30 litre alıyor ama benim tüp 35-36 litre falan alıyor yani içinde daha lpg var yani benzine geçiyor mu geçmiyor mu ? (araç honda crv 2000 cc 150 hp sistem atiker sıralı)
  • Candan Mühendislik çalışanı arkadaşlar merhaba,

    Ankara'dan yazıyorum.
    Aracım 2001 model Honda Civic, 2011 Temmuz'da aldım. Aldığımda üzerinde LPG vardı.
    1 sene sonra araba yağ eksiltmeye başladı.
    LPG filtresini değiştirtmek için ustaya götürdüm, usta aynen şöyle dedi:
    Bu LPG, zamanında birilerinin ithal ettiği ama marka tutmayınca devamı gelmeyen bir marka (şu anda ismini dahi hatırlamıyorum). Bunun ustasını bulman imkansız, gittiği yere kadar gitsin, sonra komple sistemi değiştirirsin

    Bu kışa girerken LPG'ye geçmede sorunlar oldu, dedim gideyim sistemi Atiker ile değiştireyim. Mevcut yakıt tankı hariç sıfır Atiker sistemi kuruldu.

    Şimdi benim sıkıntım şu: Atiker ile bu 10 yıllık eski sisteme göre çok daha fazla yakıt tüketiyorum. Şöyle ki: eski sistem de 1 litre gazla 10 - 10,5 km yol gidiyor iken (tüketimim tamamen şehir içi), Atiker ile 1 lt gaz ile 8,5 - 8,8 km arası yol gidebiliyorum.

    Eski sistemden kurtulalım, daha iyisi olsun dedik ama pişman oldum. Atiker'i takan yere geri gittim, kalibrasyona tekrar baktılar, 'değerler de sıkıntı yok' deyip gönderdiler.

    Yakıt tüketimimin artmasının muhtemel sebebpleri ne olabilir?
    Bir de Atiker'in mevcut kurulumunu kontrol ettirip (acaba birşeyleri yanlış mı monte ettiler) kalibrasyon ayarlarına baktırabileceğim işinin ehli bir Atiker Servisi tavsiye edebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizhan 1453

    Merhaba Candan Mühendislik,

    Şuan ki aracım peugeot 406 D8 kasa (1999 ) otomatik 120.000 de ve daha önce hiç LPG uygulanmamış bir araçtır. Aracımın dönüşümünü yine sizden yaptırmak istiyorum fakat, bu araçların LPG uyum sorununun çok sık olduğunu duymaktayım. Bu konu hakkında öneriniz nedir. Şimdiden bilgi ve desteğiniz için teşekkür ederim.

    İyi Çalışmalar.


    Merhaba
    Aracınıza ATİKER teknik olarak uygun fakat motor yapısı itibarıyle stop sorunu yaşanabilmektedir..şimdiden kazançlı sürüşler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devilsbutcher

    yeşil ışık yanıp sönerken benzinde sürekli yanarken gazda olduğunu biliyorum uzun yolda giderken 3 defa sinyal verince yeşil ışık yanıp sönmeye başlıyor bu benzine geçtiği anlamına geliyor ama önce uyarı vermesi gerekmiyor mu birde bu uyarıdan sonra hemen gaz aldımda 30 litre alıyor ama benim tüp 35-36 litre falan alıyor yani içinde daha lpg var yani benzine geçiyor mu geçmiyor mu ? (araç honda crv 2000 cc 150 hp sistem atiker sıralı)

    Tankta bir miktar gaz kalıyor olabilir özellikle yüksek devirlerde benzine bıraz erken geçebilir , regülatör basıncınıda kontrol etmek gerekir.. Benzine geçerken önce sesli ikaz verir ardından ışık yanıp sönmeye başlar.. keyifli sürüşler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavibenim

    Candan Mühendislik çalışanı arkadaşlar merhaba,

    Ankara'dan yazıyorum.
    Aracım 2001 model Honda Civic, 2011 Temmuz'da aldım. Aldığımda üzerinde LPG vardı.
    1 sene sonra araba yağ eksiltmeye başladı.
    LPG filtresini değiştirtmek için ustaya götürdüm, usta aynen şöyle dedi:
    Bu LPG, zamanında birilerinin ithal ettiği ama marka tutmayınca devamı gelmeyen bir marka (şu anda ismini dahi hatırlamıyorum). Bunun ustasını bulman imkansız, gittiği yere kadar gitsin, sonra komple sistemi değiştirirsin

    Bu kışa girerken LPG'ye geçmede sorunlar oldu, dedim gideyim sistemi Atiker ile değiştireyim. Mevcut yakıt tankı hariç sıfır Atiker sistemi kuruldu.

    Şimdi benim sıkıntım şu: Atiker ile bu 10 yıllık eski sisteme göre çok daha fazla yakıt tüketiyorum. Şöyle ki: eski sistem de 1 litre gazla 10 - 10,5 km yol gidiyor iken (tüketimim tamamen şehir içi), Atiker ile 1 lt gaz ile 8,5 - 8,8 km arası yol gidebiliyorum.

    Eski sistemden kurtulalım, daha iyisi olsun dedik ama pişman oldum. Atiker'i takan yere geri gittim, kalibrasyona tekrar baktılar, 'değerler de sıkıntı yok' deyip gönderdiler.

    Yakıt tüketimimin artmasının muhtemel sebebpleri ne olabilir?
    Bir de Atiker'in mevcut kurulumunu kontrol ettirip (acaba birşeyleri yanlış mı monte ettiler) kalibrasyon ayarlarına baktırabileceğim işinin ehli bir Atiker Servisi tavsiye edebilir misiniz?


    Geçmiş olsun.. Aracınızdaki yakıt değerleri ölçümünü yapmaya devam edin çünkü özellikle kış şartları yakıt tüketimini ciddi etkiler.. Bu konuda acele etmeyin eğer sorun devam ederse mutlaka çözüm üretilecektir..
    Devamında montajı yaptırgınız servis konuya çözüm üretemediğini düşünüyorsanız 444 2 285 nr dan başka bir atiker servisine yönlendirmelerini talep edin.. geçmiş olsun..




  • Sayın Candan Mühendislik. Öncelikle biz tüketicileri bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Mesajımı Kırıkkaleden yazıyorum. Yeni aldığım araç olan 2004 corolla sol 1.6 vvti otomatik aracımda atiker new multifast takılı. Aldığımda ecü deviri fazla okuduğu için tamir görmüş başka bir ecü ile değiştirdik. Kışa kadar çalışmasında bir sorun yoktu. Havalar -15. -20'lere düşünce LPG'ye geçiş esnasında stop ediyor. Benzinde çalıştırıyorum tekrar gaza geçişde stop ediyordu. Hafta sonu hem sistemi takan hemde ecü'yü değiştiren servise gittim. Serviste benzinden gaza geçerken enjektörlerin geçiş sürelerini uzattı bi bak bakalım dedi. Hafta içi kullanım esnasında daha evvelki aynı yerde yine stop etti. Tekrar servise gittim. Bu seferde ecü'de enjektör ohmlarını 2'den 3' çıkardı (üzerindekiler 3 ohmluk) lpg'den benzine geçiş süresinide 10 olarak değiştirdi. 3 ohm olarak değiştirdiğinde enjektörlerden ses gelmeye başlamıştı (daha önce sessizdi) lpg geçiş ısısı ıse 35 derecedeydi. 40 dereceye ayarla dedim. bu ayar normal bi sıkıntı olmaz dedi. ayrıldım. Az önce ise 2.5 km. mesafeli bir yere giitğimde ise yaklaşık 500 metrede gaza geçmeye çalışan araç 2. km sonra benzine geçti. daha Aracım için sağlıklı bir ayar nasıl olmalı. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. hafta sonu Ankaraya başka bir servise götürmeyi düşünüyorum. Çalışmalarınızda başarılar ve bol kazançlar dilerim. İyi akşamlar.




  • candan mühendislik C kullanıcısına yanıt
    2006 palio 1.2 16v 80Beygir. Akl sıralı lpg sistemim var. Enjektörleri değiştiricem. Aracıma hangi enj. ucu takılmalı. Bilgi verirseniz sevinirim. iyi çalışmalar.
  • merhaba candan mühendislik size bir kaç sorum olacak benim arabam 2013 model seat ibiza 1.4 motor 85 hp

    bu arabanın subapları LPG de ömür olarak nasıldır (daha önce corollam vardı subap yakmıştı , sizde bilirsiniz corolla ve avensisler bu konuda biraz hassaslar )
    polo motoru olduğundan bu motor ,bir kaç yerde okuduğuma ve duyduğuma göre piston kolu kırmış bunun için ne diyorsunuz ?
    buna uygun sistem hangisidir ?
    lpg takıldığında lpg göstergeleri (düz yolu baz alırsak ) çalışması normalmidir yoksa birden mi kırmızıya döner ? daha önce arkadaşta atiker vardı bir türlü ayar tutumuyordu göstergeleri
    birde bu motora uygulandığında boşa atınca stop etme sorunu yaşarmıyım

    saygılar cevap için şimdiden teşekkürler
  • Merhabalar , 94 model Honda Civic 1.5el karbüratörlü aracıma en uygun lpg dönüşümü hangisidir ve masrafı ne kadardır .Yardımcı olabilirmisiniz.
  • 1.2 69 hp fiat panda araca atıker gold enjektörlü kit taktırdık. Araç 4000 km de 1600 km yi lpg ile yaptı fakat ilk zamandan bu yana stop etme problemi yaşıyorum. Bir kavşağa gelince, kırmızı ışıkta duracakken ya da sıkışık trafikte debriyaja basında tık stop ediyor. 2 kez ayar yaptı usta en son ayarda ilk iki gün stop etmedi fakat şimdi eskiye göre daha fazla stop ediyor. Forumda ve başka forumlarda baktım genelde ilerleyen kmlerde bu sorunlarla karşılaşanlar olmuş bizimki daha ilk 100kmdir yapıyor. Bunun sebebi nedir? Montaj hatası mı,kit sorunu mu, ayar problemi mi ne olabilir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniacemi1

    Sayın Candan Mühendislik. Öncelikle biz tüketicileri bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Mesajımı Kırıkkaleden yazıyorum. Yeni aldığım araç olan 2004 corolla sol 1.6 vvti otomatik aracımda atiker new multifast takılı. Aldığımda ecü deviri fazla okuduğu için tamir görmüş başka bir ecü ile değiştirdik. Kışa kadar çalışmasında bir sorun yoktu. Havalar -15. -20'lere düşünce LPG'ye geçiş esnasında stop ediyor. Benzinde çalıştırıyorum tekrar gaza geçişde stop ediyordu. Hafta sonu hem sistemi takan hemde ecü'yü değiştiren servise gittim. Serviste benzinden gaza geçerken enjektörlerin geçiş sürelerini uzattı bi bak bakalım dedi. Hafta içi kullanım esnasında daha evvelki aynı yerde yine stop etti. Tekrar servise gittim. Bu seferde ecü'de enjektör ohmlarını 2'den 3' çıkardı (üzerindekiler 3 ohmluk) lpg'den benzine geçiş süresinide 10 olarak değiştirdi. 3 ohm olarak değiştirdiğinde enjektörlerden ses gelmeye başlamıştı (daha önce sessizdi) lpg geçiş ısısı ıse 35 derecedeydi. 40 dereceye ayarla dedim. bu ayar normal bi sıkıntı olmaz dedi. ayrıldım. Az önce ise 2.5 km. mesafeli bir yere giitğimde ise yaklaşık 500 metrede gaza geçmeye çalışan araç 2. km sonra benzine geçti. daha Aracım için sağlıklı bir ayar nasıl olmalı. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. hafta sonu Ankaraya başka bir servise götürmeyi düşünüyorum. Çalışmalarınızda başarılar ve bol kazançlar dilerim. İyi akşamlar.

    Geçmiş olsun . Bu sorunu anlayabilmek ve çözebilmek için araca bağlanmamız gerekir .. Ben sizi Ankarada Birlik mühendislige yönlendireyim kendilerinede haber veririm sorun çözülür inşallah.. Adres Şaşmaz Sanayi Sitesi 2551.Cad (Eski 1.Cad) 2570. Sokak (Eski 22 .Sokak) No: 43 Şaşmaz / ANKARA
    Telefon 312 278 74 20




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av_avi

    2006 palio 1.2 16v 80Beygir. Akl sıralı lpg sistemim var. Enjektörleri değiştiricem. Aracıma hangi enj. ucu takılmalı. Bilgi verirseniz sevinirim. iyi çalışmalar.

    meme çapını soruyorsunuz sanırım : 1,8 mm olacak ama programdan da kontrol edilmeli..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentv

    merhaba candan mühendislik size bir kaç sorum olacak benim arabam 2013 model seat ibiza 1.4 motor 85 hp

    bu arabanın subapları LPG de ömür olarak nasıldır (daha önce corollam vardı subap yakmıştı , sizde bilirsiniz corolla ve avensisler bu konuda biraz hassaslar )
    polo motoru olduğundan bu motor ,bir kaç yerde okuduğuma ve duyduğuma göre piston kolu kırmış bunun için ne diyorsunuz ?
    buna uygun sistem hangisidir ?
    lpg takıldığında lpg göstergeleri (düz yolu baz alırsak ) çalışması normalmidir yoksa birden mi kırmızıya döner ? daha önce arkadaşta atiker vardı bir türlü ayar tutumuyordu göstergeleri
    birde bu motora uygulandığında boşa atınca stop etme sorunu yaşarmıyım

    saygılar cevap için şimdiden teşekkürler



    merhaba
    -supap sorunu olmayan bir araç
    -atiker gold kiti öneririm.
    -Gösterge size %100 net bilgi vermez ama gaz miktarı konusunda bilgilendirir.
    -boşa atınca veya atmadan stop sorunu yaşanmayan bir araç
    kazançlı sürüşler şimdiden




  • Hocam bir kaç yukarıda benim de mesajım,sorum var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda Civic LPG tekmeleme sorunu ile ilgili çözüme ulaşan oldu mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgokhang

    1.2 69 hp fiat panda araca atıker gold enjektörlü kit taktırdık. Araç 4000 km de 1600 km yi lpg ile yaptı fakat ilk zamandan bu yana stop etme problemi yaşıyorum. Bir kavşağa gelince, kırmızı ışıkta duracakken ya da sıkışık trafikte debriyaja basında tık stop ediyor. 2 kez ayar yaptı usta en son ayarda ilk iki gün stop etmedi fakat şimdi eskiye göre daha fazla stop ediyor. Forumda ve başka forumlarda baktım genelde ilerleyen kmlerde bu sorunlarla karşılaşanlar olmuş bizimki daha ilk 100kmdir yapıyor. Bunun sebebi nedir? Montaj hatası mı,kit sorunu mu, ayar problemi mi ne olabilir ?

    geçmiş olsun
    iki ihtimal var 1-meme çapı uygun değil 2- regülatörde sorun var .. yakında iseniz yardımcı olalım .. kolay gelsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mgokhang

    1.2 69 hp fiat panda araca atıker gold enjektörlü kit taktırdık. Araç 4000 km de 1600 km yi lpg ile yaptı fakat ilk zamandan bu yana stop etme problemi yaşıyorum. Bir kavşağa gelince, kırmızı ışıkta duracakken ya da sıkışık trafikte debriyaja basında tık stop ediyor. 2 kez ayar yaptı usta en son ayarda ilk iki gün stop etmedi fakat şimdi eskiye göre daha fazla stop ediyor. Forumda ve başka forumlarda baktım genelde ilerleyen kmlerde bu sorunlarla karşılaşanlar olmuş bizimki daha ilk 100kmdir yapıyor. Bunun sebebi nedir? Montaj hatası mı,kit sorunu mu, ayar problemi mi ne olabilir ?

    geçmiş olsun
    iki ihtimal var 1-meme çapı uygun değil 2- regülatörde sorun var .. yakında iseniz yardımcı olalım .. kolay gelsin..

    Muğladayım önerebileceğiniz yer var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lpg ayarımı kendim yaparken kalibrasyoın sırasında manifold basıncı doğru değil 0,61 devam edilmesin. Hortum bağlantılarını kontrol edin gibi bir uyarı verdi.. Daha önceden yağ buhar borusundan hava filtresi ve manifolda giren t hortumun manifolda giren tarafı kırıldı. Hortumu sun fix ile kaynak macun ile onardım ama kalibrasyon yaparken yine aynı uyarıyı verdi. Sorun kesin olarak nerededir? Hortumu değiştirecektim ama yenisi 50 tl. Ucuzdan halledeyim dedim olmadı.
  • 2000 model 1.3 corolla aracımda 20bin km dir Atiker safe fast sıralı lpg sistemi kullanıyorum...Son birkaç aydır lpg enjektörlerindeki ses fazlaca arttı, aracın çalışmasında, yakıtında ve çekişinde hiçbir sorun yok sadece ilk çalışmada daha yüksek olmak üzere lpg enjektörleri sesli çalışıyor...Bunun için oring değişimi dışında başka ne önerebilirsiniz?...
  • İlginize teşekkür ederim. İlk fırsatta selamınızı iletip sorunumu görüşeceğim. Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.