Şimdi Ara

A-CLASS (106. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.124
Cevap
54
Favori
355.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vdiyar

    Selamlar, bu konuda bilgisi olan arkadaşlara sormak istediğim bir soru var ve şimdiden teşekkürler. Aklımı en çok meşgul eden donanımlardan biri sanırım "Mercedes-Benz Digital DriveStyle" uygulamasını kullanan "Drive Kit Plus" idi. Navigasyon ve internet radio vb. özellikleri muazzam görsel menü geçişleri ile birleştirmişler ve bana iç mekanda büyüleyici geldi. Canlı olarak görmesemde tasarımcısına ait tanıtım videolarında detayı yakalayabildim.

    İnternet üzerindeki konfiguratörde "Drive Kit Plus" ekleyebiliyorsunuz ancak satış temsilcisinin kullandığı konfigürator uygulaması(ülke/bölge doğrudan fabrika kontrolü) bu kiti eklemenize izin vermiyor. Sorum şu olacak, bu durumda Türkiye şartlarında "Mercedes-Benz Digital DriveStyle" uygulamasını efektif olarak kullanmanın bir yöntemi varmıdır. Ayrıca Medya arabirimi'nin bununla bir ilgisi bulunuyormu.

    Drive Kit Plus ekleyemedikleri için geçtiğimiz hafta siparişi A180 Urban+bixenon+Becker Map olarak verdim. Bilgisi olan arkadaşlardan yorumlarını rica ederim.

    Saygılar.
    Veli

    Öncelikle merhaba,

    Araçlarımıza yıllar sonra APP TR olarak yayınlansa bile bu sistemi kuramıyoruz. İsteyene gerekli olan parçaların parça nolarını verebilirim. Özel sipariş ile 863 avro karşılığında TR getirtiliyor içerisinde:

    1. Drive Style Plus kontrol ünitesi
    2. Orta konsol kablo seti
    3. GPS anteni
    4. Dock ünitesi
    5. Teypten kontrol ünitesine kablo
    6. Kontrol ünitesinden torpidoya kablo
    7. Kontrol ünitesinden ekrana kablo

    Ancak sorun işte teypte olması gereken drive style plus girişinin 581L kodu için üretilen audio20 lerde olmaması. Ben sipariş vermek için yedek parçaya gittiğimde şase numaram almanya ya gönderildi ancak teybim maalesef 581L (Türkiye) için üretildiğinden bu parçayı almanya yollamadı. Fiyat 863 avro + montaj işçiliği (300TL) .

    Montaj için,

    Tachometre sökülyor, ekran, teyp, torpido, orta tünel konsolu, tolcu tarafı halısı olamak üzere sökülüyor. Servisin verdiği bilgi tam 5 saat montaj süresi var. Özet geçersem TR ye ithal edilen distrübütör çıkışlı araçlara şuan için bu uygulama yapılamıyor.

    Ancak ben almanyadan command online aldım ve bu giris alman çıkışı teyp olduğundan üzerinde var. İlk fırsatta sipariş vereceğim o üniteyi ve Siri kullanmanın keyfini süreceğim. Bakalım
    Kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukru52 -- 2 Haziran 2013; 13:37:46 >




  • Arkadaşlar ben de dün CLA 200 test sürüşü yaptım... maalesef beklediğimin çok altında bir performans sergiledi... hayal kırıklığı içerisindeyim.... A200 bence CLA200'den çok daha performanslı bir araç -Görüntü Süper ;ama performans
  • Bende de A180 AMG benzinli var... ben de 210'a kadar çıktım ama dediğiniz gibi daha da gitmek istiyordu bebek...
  • Hızlı dönüşleriniz için teşekkürler. Çok anlamsız bir durum, Türkiye dağıtımında opsiyonel dahi değil audio20 ile drive kit plus socket çok merak ettim politikalarını açıkçası. Bu arada ilerisi için planladığı gibi olursa Şükrü arkadaşımıza keyifle kullanın(siri) demekten başka birşey kalmıyor bize.(Bu arada herkes kolay kabul etmeyecektir montajda neredeyse console u alacaklar:) malum orta tünel console biraz zayıf şahsımca)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizmd

    Arkadaşlar ben de dün CLA 200 test sürüşü yaptım... maalesef beklediğimin çok altında bir performans sergiledi... hayal kırıklığı içerisindeyim.... A200 bence CLA200'den çok daha performanslı bir araç -Görüntü Süper ;ama performans

    Araclarin yuruyen aksami ayni:)) motor ayni ;) ama ne yazikki cla'nin ruzgar direnci dusuk o yuzden daha yavas :))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda00000

    Ya benim anlamadigim, mesela 210 la giderken 6. Viteste cok da devirli oluyor CDI aracim. Yani ne bileyim 200 km/h ile 3000-3500 devir. Yano motor cok bagirmiyor ve daha da gidebilir. Bunu sinirlayan nedir? Neden 195 e sinirlamislar anlayamadim.

    200de bir kişi 4000 devir çevirdiğini bir arkadaşımda 210da yaklaşık 4500 çevirdiğinisöylemişti. rakamlar sizinkine göre yüksek bizde bunedenle uzun şanzıman oranlı paket eklettik. benim bmw'de 200 ile 3300 devirde gidip gaz kesiyor. araç gelince paylaşırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medulla24


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizmd

    Arkadaşlar ben de dün CLA 200 test sürüşü yaptım... maalesef beklediğimin çok altında bir performans sergiledi... hayal kırıklığı içerisindeyim.... A200 bence CLA200'den çok daha performanslı bir araç -Görüntü Süper ;ama performans

    Araclarin yuruyen aksami ayni:)) motor ayni ;) ama ne yazikki cla'nin ruzgar direnci dusuk o yuzden daha yavas :))))


    rüzgar direnci düşükse rüzgardan etkilenmez daha atak olur bildiğim kadarı ile. 0.23 katsayı oldukça etkileyici




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhaktan

    quote:

    Orijinalden alıntı: medulla24


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizmd

    Arkadaşlar ben de dün CLA 200 test sürüşü yaptım... maalesef beklediğimin çok altında bir performans sergiledi... hayal kırıklığı içerisindeyim.... A200 bence CLA200'den çok daha performanslı bir araç -Görüntü Süper ;ama performans

    Araclarin yuruyen aksami ayni:)) motor ayni ;) ama ne yazikki cla'nin ruzgar direnci dusuk o yuzden daha yavas :))))


    rüzgar direnci düşükse rüzgardan etkilenmez daha atak olur bildiğim kadarı ile. 0.23 katsayı oldukça etkileyici

    Demekki anlatabilmisim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamamı ile emeklerim sayesinde servis montaj detaylarının Türkçe paylaşımını hazırladım. Şuan için çok işe yaramıyor olsa da en azından bir şeyler ifade eder sizin için

    Daha çok şey var böyle yavaş yavaş yazarız...

    W176 Drive Kit Plus Montaj ve Ünite Detayları Hemde Türkçe


    şifre:forumdananımhaber



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukru52 -- 3 Haziran 2013; 19:47:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Tamamı ile emeklerim sayesinde servis montaj detaylarının Türkçe paylaşımını hazırladım. Şuan için çok işe yaramıyor olsa da en azından bir şeyler ifade eder sizin için

    Daha çok şey var böyle yavaş yavaş yazarız...

    W176 Drive Kit Plus Montaj ve Ünite Detayları Hemde Türkçe


    şifre:forumdananımhaber

    Bunu yapsan nolur ki sukru dostum.. Application i yok ki turkiyede... Var mi ona cozum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medulla24


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Tamamı ile emeklerim sayesinde servis montaj detaylarının Türkçe paylaşımını hazırladım. Şuan için çok işe yaramıyor olsa da en azından bir şeyler ifade eder sizin için

    Daha çok şey var böyle yavaş yavaş yazarız...

    W176 Drive Kit Plus Montaj ve Ünite Detayları Hemde Türkçe


    şifre:forumdananımhaber

    Bunu yapsan nolur ki sukru dostum.. Application i yok ki turkiyede... Var mi ona cozum

    aslinda bunu yapamıyorsun, cunku o belgelede listesini gordugunuz beyin , kablolar ve soketlerin oldugu set TR ye ithal edilemiyor, cunku teypler uyumsuz . Ama yapsan ben indirdim app. sadece TR haritası yok yoksa geri kalan hersey var. App benim telefonumda yüklü suan aşağıya resim ekledim .

    Olay 581L den dolayı oradaki kabloları bağlayacak girişlerin olmaması audio20 lerde . Siz yukarıdaki yazımı okumadınız sanırım .

    Ancak ben yarın command takiyorum araca , sanırım yaz sonu bu olayı da yapacam
    A-CLASS

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52


    quote:

    Orijinalden alıntı: medulla24


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Tamamı ile emeklerim sayesinde servis montaj detaylarının Türkçe paylaşımını hazırladım. Şuan için çok işe yaramıyor olsa da en azından bir şeyler ifade eder sizin için

    Daha çok şey var böyle yavaş yavaş yazarız...

    W176 Drive Kit Plus Montaj ve Ünite Detayları Hemde Türkçe


    şifre:forumdananımhaber

    Bunu yapsan nolur ki sukru dostum.. Application i yok ki turkiyede... Var mi ona cozum

    aslinda bunu yapamıyorsun, cunku o belgelede listesini gordugunuz beyin , kablolar ve soketlerin oldugu set TR ye ithal edilemiyor, cunku teypler uyumsuz . Ama yapsan ben indirdim app. sadece TR haritası yok yoksa geri kalan hersey var. App benim telefonumda yüklü suan aşağıya resim ekledim .

    Olay 581L den dolayı oradaki kabloları bağlayacak girişlerin olmaması audio20 lerde . Siz yukarıdaki yazımı okumadınız sanırım .

    Ancak ben yarın command takiyorum araca , sanırım yaz sonu bu olayı da yapacam
    A-CLASS

    Hayirli olsun;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medulla24
    Hayirli olsun;)

    Teşekkürler... yarın detaylı resim ve video atmaya çalışırım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: blnts

    aracımı teslim aldım, 15 gündür kullanıyorum. eski aracımı geç sattığımdan onu da kullanamay devam ettim ve A serisi ile çok km. yapmadım açıkcası. aracı teslim aldığımda 11 km'deydi. forumdan okuduğum için hemen göstergeleri sıfırladım. ilk 750 km. için yorumlarımı aşağıda birkaç başlık altında paylaşıyorum.

    tasarım : en yakışan renk konusunu tekrar açmayacağım ama güzel bir tercih yapmışım. temizken çok dikkat çekiyor, yolda arkamdan yetişmeye çalışanları ya da yanımdan yavaş geçip aracı inceleyenleri görüyorum. aldığımdan beri yıkatmadığım için şu anda baya kirli ama bu hali de güzel. yeni araç kokusu ilk günlerde çok baskındı ve resmen arabaya binince birkaç defa içime çekiyordum. iyi izolasyon ve showroom'da kilitli durması sebebiyle aldığımda kokusunu kaybetmemişti, daha önce aldığım sıfır araçta bu kadar hissedilmiyordu koku. şimdi yavaş yavaş azalıyor tabii... konsolun plastik kalitesi daha iyi olabilirmiş ama kalitesiz değil kesinlikle, kendi sınıfındaki araçlarla aynı sadece. amg exclusive ve deri kapama düşünmüştüm ama eşya veya ayakkabı vb. sürtmesi ile derinin yırtılması ihtimalini farkedince vazgeçmiştim. satış temsilcisi de bu araç için biraz fazla demişti zaten. ekrana takılmadım fazla, göz alışıyor zaten navigasyon vb. de olmadığından ekranda bakacak pek birşey de yok, telefon için kullanıyorum genelde. takıldığım diğer noktalar, hafıza paketiyle birlikte ayna ayarlarının otomatik değişmemesi (zor birşey olmasa gerek...) ve yaz açılışı neyse ama cam ve sunroof'un otomatik kapamasının olmaması. bazı araçlarda anahtarı takıp kilidi basılı tutunca da olur o da yok...

    konfor : aracın ön tarafı (şoför ve co pilot mahali diyelim) ferah ve beklediğim genişlikte. ön yolcunun ayaklarını koyduğu zemin derinlemesine gitmiyor, biranda dikleşiyor,sebebi sigorta kutusuymuş sanırım ama çok rahatsız edici bir durum değil. arka taraf dar ama oturulmayacak gibi değil. amg paket sert süspansiyondan dolayı önde hafif hissedilen tümsekler arka koltukta oturanları resmen zıplatıyor, kasislerden çok yavaş geçmek gerek. özellikle arka koltukta da seyahat ederek test ettim. lastik sesi ve yol sesi rahatsız edici seviyede değil, sunroof veya emniyet kemerinden henüz ses gelmiyor, teybi ve ses sistemini yeterli buldum. hız sabitleme, ekran joystick'i, yol bilgisayarı kullanımına çok çabuk alıştım. yalnız forumda bir arkadaş daha yazmıştı, sol tarafta kolu dayayacak bir çıkıntı arıyor insan, onu bulamadım henüz...

    tüketim : satış temsilcisi bu araçlarda rodaj olmadığını söylese de ben ilk 1.000 km. gazlamamaya karar verdim. eco mode sürekli açık, klima genelde kapalı, hafta içi günde 60 km. maslak - çekmeköy iş trafiği ve hafta sonu 2 gün yaklaşık 50'şer km gezinti şeklinde bir güzergahım vardı. tüketim 8 litre/100 km ile başladı ve ben araca alıştıkça her geçen gün düştü, şu anda 7,0 litre/100 km. aracın tüketim benim için çok büyük soru işaretiydi ve geçer not aldı. eco göstergesi her zaman %95'in üzerinde çıkacak şekilde kullandım çoğu zaman da %100'ü yakaladım. henüz 156 beygiri anlayamadık yani özetle, birkaç defa ani hızlanma yaptım. 1.000'i görene kadar 250 km. daha bu şekilde devam edeceğim sonra son sürat ve 0-100 denemeleri yapacağım. özetle açık yollarda gazlasam da ortalamada 8 litre civarında yakacağını düşünüyorum, ki bence araç için oldukça ekonomik ve beklentilerimden çok çok iyi. 10 litreleri görür müyüm diye düşünürken... ilk depo 210 TL'ye doldu 600-610 km. gibi yol yapım, bu da km'de 35 kuruşa tekabul ediyor.

    yol tutuş : henüz gazlamadım, aracı limitlerde virajara sokmadım yada makasla ilerlemdim trafikte ama aracı makul hızlarda şile yolunda virajlarda denedim, yol tutuş güven veriyor. genelde virajlarda gaz kesmem ve arkamdaki araçla mesafe açılır. ev-iş güzergahımda belledğim birkaç viraj var, normalden hızlı giriyorum ama rayda gider gibi dönüyor araç.

    aklıma geleni yazdım, sorunuz varsa yanıtlamaya çalışayım...


    Merhaba ,

    Bir kaç konuda aracınızda yoksa bir kez daha kontrol edin , hafıza paketinde aynalarda hafızaya alınıyor , geri vitese takınca sag aynanız park pozisyonuna geçer bunun icin onuda hafızaya almalısınız . Bende en azından aynalarımda değişiyor hatta video bile çekmiştim bunu .

    Yaz açılış ve kapanış icin paketi almanız lazımdı , alınca onlarda geliyor . Olması yada olmaması sizde bir eksiklik yaratmasın cok saçma yapmışlar zaten .

    Tüketim icin bende 100% ECO ile 48km/h ortalama hız ile 5.2 lt/100 km tüketim yakaladım. İstanbul sehir ici - sehir disi karma tuketimde 4500km nin ortalaması 8.4lt/100 km ortalama hız 34km/h . Biraz gazlayip 0-100 km testleri , son hız testleri aracın ortalamasını yükseltti yoksa 7.5 dan yukarıda olmazdı :)

    Sert suspansiyon icin özellikle arkada bebek , yada yaşlı insan seyahat edecekse Allah yardımcıları olsun, böbrek tası düşürmek isteyen 2 saat yolculuk yapsa yeter Amg suspansiyon maalesef vasat konfora sahip . Maalesef bir sure buna katlanmak zorundayım, annem aracın arakasina binemedi ve yolculuk yapamadı , cok rahatsız oldu, maalesef dediğim gibi bebekler ve yaşlılar icin özellikle belinde rahatsızlık olanlar icin uygun degil AMG de arka taraf

    Ekran ve multimedya icin daha oncede yazdım maalesef cok vasat bir sistem, ancak iyi bir sistem isteyen biri 6000 tl civarında ek maliyet ile bir command uygulaması yapıp , ekran ve cevresine biraz olsun hareketlilik katabilir .

    Direksiyon ve çevresindeki kumandalar biraz karışık alışkanlık istiyor ama etkin degil , piyasada olan araçlar arasında cok daha iyi yol bilgisayarı ve kumanda Ünitesi'ne sahip markalar var. Onlar gibi olsaydı cok daha iyi olurdu . Ancak bu a klasa özel bir eksiklik degil bu mercedesin hatası C de de e de de bu böyle . Bir eksiklik te CLA da gelen yol bilgisayar ekranının standart pakette renkli olması ama a klas ta monochrome olması

    156 bg i deneyin , o zaman bu Aslan'a içtiği süt helal diyeceksiniz , 60 km de TC devreye sokan bir arac

    Kısacası bu araba eksikleri ile fazlalıkları ile cok konuşulan bir arac . Güle kazasiz belasiz binin.

    156 beygirlik bir aracta 60 km/h te TC devreye giriyorsa bence bu aracin onden kaymaya ne kadar meyilli oldugunu gosterir, kanimca guzel bir sey degil. :) artik onunu attira attira kalkarsiniz :) hehe.

    156 hp A200un 0-100'u 8.4 ve 8.3 sn olarak verilmis.
    Ayni agirliktaki bmw 1 serisi 136 hp olmasina ragmen 0-100u otomatikte 8.7sn manuelde 8.5sn. Nerdeyse ayni yani. Kalkista kici basi da oynamiyor ayrica. :)
    A200u o kadar da abartmayin derim yani..

    A200un fiyat ve pazar rakibi olan 1.18 170hp ise 7.2 ve 7.4sn degerlerine sahip. A200 dikiz aynasinda hizla kuculuyor yani. Bi de zaten 150hp araba onden cekisli mi olur allaskina :)

    Lakin tasarimi cok guzel a serisinin kim gorse donup bir daha bakiyor. Yine de sakin surun siz fazla basmayin. A serisinin yol tutusu cok ii diyenleri gormustuk daha once, taklalar atiyorlardi :) allah korusun. Kemerlerinizi de baglayin, ses mes gelmesin :)

    Tamam tamam kizmayin takiliyorum gercekten. O kadar da BMW Mercedes geyigi olsun yani.. Lakin yukardaki bilgileri gercekten fikriniz olsun diye verdim.
    Kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim.

    Edit: son paragrafta A200 yazacagima A250 yazmisim duzelttim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi finecenker -- 3 Haziran 2013; 22:08:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker
    156 beygirlik bir aracta 60 km/h te TC devreye giriyorsa bence bu aracin onden kaymaya ne kadar meyilli oldugunu gosterir, kanimca guzel bir sey degil. :) artik onunu attira attira kalkarsiniz :) hehe.

    156 hp A200un 0-100'u 8.4 ve 8.3 sn olarak verilmis.
    Ayni agirliktaki bmw 1 serisi 136 hp olmasina ragmen 0-100u otomatikte 8.7sn manuelde 8.5sn. Nerdeyse ayni yani. Kalkista kici basi da oynamiyor ayrica. :)
    A200u o kadar da abartmayin derim yani..

    A200un fiyat ve pazar rakibi olan 1.18 170hp ise 7.2 ve 7.4sn degerlerine sahip. A250 dikiz aynasinda hizla kuculuyor yani. Bi de zaten 150hp araba onden cekisli mi olur allaskina :)

    Lakin tasarimi cok guzel a serisinin kim gorse donup bir daha bakiyor. Yine de sakin surun siz fazla basmayin. A serisinin yol tutusu cok ii diyenleri gormustuk daha once, taklalar atiyorlardi :) allah korusun. Kemerlerinizi de baglayin, ses mes gelmesin :)

    Tamam tamam kizmayin takiliyorum gercekten. O kadar da BMW Mercedes geyigi olsun yani.. Lakin yukardaki bilgileri gercekten fikriniz olsun diye verdim.
    Kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim.



    Yine mi geldiniz siz, özlemiştik sizi

    Gelip atıp tutan, üfüren yoktu bayadır.

    Birde 1.8 motor ile 1.6 yı karşılaştıran birinin otomabil değerlendirmeleri için sadece bunu koyarım oraya

    Bu arada kızamyın öylesine yazdım takıldım yahu

    Size fikir versin diye yazdım inşallah işe yararlar ... Hayırlı yanlamalar size... yanlamak istesek şahin alırdık fena yanlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukru52 -- 3 Haziran 2013; 22:03:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizmd

    Arkadaşlar ben de dün CLA 200 test sürüşü yaptım... maalesef beklediğimin çok altında bir performans sergiledi... hayal kırıklığı içerisindeyim.... A200 bence CLA200'den çok daha performanslı bir araç -Görüntü Süper ;ama performans

    Aslinda aracin hizlanma degerleri ve ara hizlanma esnekligi A200 ile nerdeyse ayni degerlere sahip ama arac sedan oldugu icin size daha hantal oldugu izlenimini vermis olabilir. Lakin A serisi ve CLA ile ilgili you tube'tan bilinen yabanci dergilerin incelemelerine bakarsaniz (automotorsport, autoweek vs) iki kasa icin de nerdeyse herkes ayni seylerden yakiniyor:
    - gaz/motor tepkileri yavas. Gazi kokleseniz bile hizlanma gecikmeli gerceklesiyor
    - manuel vites degisimleri (kulakciklar) sinir bozucu derece gec algilaniyor.
    - direksiyon hissiyati yetersiz (yeterince direk degil, komutlari yere cok iyi yansitmiyor) ve direksiyon geri beslemesi zayif/hissiyatsiz (yoldaki puruzleri neler olup bittigini size cok iyi aktaramiyor).
    Bir cok uzmanin ozellikle aralarinda anlasmislar gibi bunkardan bahsettigini goreceksiniz. Bulmakta zorlanirsaniz bu kaynaklari paylasabilirim lamin cok kolay bulacaginizi dusunuyorum. Youtube 'a mercedes a klasse/a serises ya da mercedes cla 200 yazin kolayca erisirsiniz.

    Performans konusuna geri donecen olursak yukardaki yazilanlari tam hissetmek icin 150-200 hp arasinda bir cok arac kullanmis olmaniz gerekiyor. 1.6 golften inip test yaparsaniz sonuc sizi cok memnun edecektir

    Sahsen yukaridaki yorumlara yaptigim test surusleri ile ayni sekilde katiliyorum.

    Saygilar keyifli surusler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker
    156 beygirlik bir aracta 60 km/h te TC devreye giriyorsa bence bu aracin onden kaymaya ne kadar meyilli oldugunu gosterir, kanimca guzel bir sey degil. :) artik onunu attira attira kalkarsiniz :) hehe.

    156 hp A200un 0-100'u 8.4 ve 8.3 sn olarak verilmis.
    Ayni agirliktaki bmw 1 serisi 136 hp olmasina ragmen 0-100u otomatikte 8.7sn manuelde 8.5sn. Nerdeyse ayni yani. Kalkista kici basi da oynamiyor ayrica. :)
    A200u o kadar da abartmayin derim yani..

    A200un fiyat ve pazar rakibi olan 1.18 170hp ise 7.2 ve 7.4sn degerlerine sahip. A250 dikiz aynasinda hizla kuculuyor yani. Bi de zaten 150hp araba onden cekisli mi olur allaskina :)

    Lakin tasarimi cok guzel a serisinin kim gorse donup bir daha bakiyor. Yine de sakin surun siz fazla basmayin. A serisinin yol tutusu cok ii diyenleri gormustuk daha once, taklalar atiyorlardi :) allah korusun. Kemerlerinizi de baglayin, ses mes gelmesin :)

    Tamam tamam kizmayin takiliyorum gercekten. O kadar da BMW Mercedes geyigi olsun yani.. Lakin yukardaki bilgileri gercekten fikriniz olsun diye verdim.
    Kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim.



    Yine mi geldiniz siz, özlemiştik sizi

    Gelip atıp tutan, üfüren yoktu bayadır.

    Birde 1.8 motor ile 1.6 yı karşılaştıran birinin otomabil değerlendirmeleri için sadece bunu koyarım oraya

    Bu arada kızamyın öylesine yazdım takıldım yahu

    Size fikir versin diye yazdım inşallah işe yararlar ... Hayırlı yanlamalar size... yanlamak istesek şahin alırdık fena yanlıyor

    Bmw 1.18 1.6litre motor icerir, 1.16 gibi.

    Ya da a180 ile a200 gibi, ayni sekilde.

    Saygilar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dilerim ki birgün herkes Mercedes sahibi olmanın zevkini yaşar... ''The Best or Nothing''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: finecenker

    156 beygirlik bir aracta 60 km/h te TC devreye giriyorsa bence bu aracin onden kaymaya ne kadar meyilli oldugunu gosterir, kanimca guzel bir sey degil. :) artik onunu attira attira kalkarsiniz :) hehe.

    156 hp A200un 0-100'u 8.4 ve 8.3 sn olarak verilmis.
    Ayni agirliktaki bmw 1 serisi 136 hp olmasina ragmen 0-100u otomatikte 8.7sn manuelde 8.5sn. Nerdeyse ayni yani. Kalkista kici basi da oynamiyor ayrica. :)
    A200u o kadar da abartmayin derim yani..

    A200un fiyat ve pazar rakibi olan 1.18 170hp ise 7.2 ve 7.4sn degerlerine sahip. A200 dikiz aynasinda hizla kuculuyor yani. Bi de zaten 150hp araba onden cekisli mi olur allaskina :)

    Lakin tasarimi cok guzel a serisinin kim gorse donup bir daha bakiyor. Yine de sakin surun siz fazla basmayin. A serisinin yol tutusu cok ii diyenleri gormustuk daha once, taklalar atiyorlardi :) allah korusun. Kemerlerinizi de baglayin, ses mes gelmesin :)

    Tamam tamam kizmayin takiliyorum gercekten. O kadar da BMW Mercedes geyigi olsun yani.. Lakin yukardaki bilgileri gercekten fikriniz olsun diye verdim.
    Kazasiz belasiz keyifli surusler dilerim.

    Edit: son paragrafta A200 yazacagima A250 yazmisim duzelttim.

    HP farkı demek hızlanma demek değildir. Bunu herkes bilir: HP farkı son hızı açıklar. Tork farkı ise hızlanmayı...

    0-100 farkı çok düşük olsada son hızlara baktığınızda A200 224 KM, 116 dediğiniz kıyaslanan araçta 210 KM. 14 KM 20 HP'yi açıklıyordur.

    Abartılacak birşey yok dediğiniz gibi. Rakamlar zaten aradaki farkı gösteriyor. 2 araçta 1.6 ve 2 araçta otomatik bildiğim kadarıyla(Düz vites verilerini vermeye gerek yok. Kıyaslanan araçlar otomatik zaten.)

    A200'ün gerçek rakibi olan 118 de son hızı 222 KM olarak görüyorum teknik verilerde. Bu arada araç 170 HP. 156 HP nere, 170 HP nere ve son hızda yine Mercedes önde. Bence işte bu kıyaslanır

    Önden çekiş, arkadan itiş olayına girmeyelim, onlar mazide kaldı. Zaten şuan 1 serisinin elle tutulur tek tarafı o, arkadan itiş. Ne iç hacmi, ne tasarımı beğenilir. Sadece varsa yoksa arkadan itiş.
    Kusura bakmayında, Pistte Drag aracı almıyoruz. Ve ayrıca aldığımız araçlar 200 HP den düşük seri üretim araçlar. Bugatti kullansam heralde dediğinizi önemserim ama bu arada bu tür spor araçlarda artık arkadan itişde yok. Direk 4Matic koyuyorlar

    Bu arada bana bir yeni A serisi haberi gösterinde araç takla atmış olsun Eskisini kastetdiyseniz eskisi zaten bu segmentte bir arça değildi .Bildiğim kadarıyla Small MPV olarak tanıtıldı. A serisi sloganı da zaten açıklar herşeyi: "Yeni neslin kalp atışları"

    İyi bir takılma oldu, bende yukarıda sizin fikriniz olsun diye bilgileri verdim.

    Sevgiler.




  • Değerli A serverler :)

    Araç Türkiye'ye gelmiş. Önümüzdeki hafta işlemlere başlıyoruz. Ancak vergi durumundan ötürü Temmuz 1 de plaka işlemlerine başlayacağım. Şimdi tek dört gözle beklediğim konu, MF'nin olası faiz indirimi kararı.

    Sonunda aracımla aranızdayım :)

    A-CLASS
  • 
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.