Şimdi Ara

8 Çekirdekli İşlemci ile DirectX 11 vs DirectX 12 karşılaştırması 100 fps fark !.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
2
Favori
3.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alcatraz_tr A kullanıcısına yanıt
    Sonradan cozuttular demek ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • JCB kullanıcısına yanıt
    FPS olarak bakmak yanlış. Önemli olan, yüzde cinsinden hangisinin daha büyük sıçrama yaptığı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    FPS olarak bakmak yanlış. Önemli olan, yüzde cinsinden hangisinin daha büyük sıçrama yaptığı.

    Nesi yanlış tam olarak? Yapılan sıçmara yüzdesi sizin için bunun direk FPS'ye etkisinden daha mı önemli?
    Birisi 26'dan 66'ya çıkmış diğeri 8'den 42'ye. Demek ki iki firma da ciddi anlamda DX11 tarafından geri tutuluyormuş. Kimsenin kimseye çelme taktığı yokmuş.

    DX11'de NVIDIA 18FPS fark atarken, DX12'de bu farkı 24'e çıkarmış. Demek ki %400 artış sandığınız kadar çok veya yeterli değilmiş. Daha fazlası gerekiyormuş.
  • alcatraz_tr A kullanıcısına yanıt
    DX 11 destekli kartlar AMD tarafında HD 5800 serisiydi, NVIDIA GTX 200 serisi döneminde DX 11 için erken olduğunu iddia etmişti haklı da çıktılar. Yanlış hatırlamıyorsam AMD yöneticisi Richard Huddy DX'in oyunların gelişimini önlediği savunuyordu, onun da dediği doğru çıktı DX 12 ile umarım beklenilen fark yaratılır, Star Swarm testine bakarak fazla sevinmemek lazım getirisini diğer oyunlarda görelim önce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 19 Şubat 2015; 17:03:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    AMD bunun farkında olduğu için Mantle'ı çıkarttı işte. Ve MS'ta foyası ortaya çıktığı için AMD'nin önüne koyduğu takozu kaldırmak zorunda kaldı.

    Çok erken konuşmamak lazım. Elimizde elle tutulur bir veri yok. Dx12 duyurulduğundan beri nvidia öne çıkıyor. En çok dx12 reklamı yapan nvidia durum böyleyken eğer bir takoz konacaksa şimdiye 1000 kere MS dava edilirdi. Komplo teorilerini geçelim. AMD mantle ı konsollar yüzünden çıkarttı. Nvidia ve intelde kullanabilir dedi. Nvidia dx12 ye güvenmeyip tamam dese yine performans artışı sağlayacaktı. Dx12 çıkınca pc tarafında mantle ın esamesinin okunacağını sanmıyorum.




  • DX12 ile SLI sorunu gercekten duzelecekse ucuz yuksek bellekli F/P kartlar cok populerlesecek gibime geliyor.
  • Anlamadığın kısımları söyle, ben daha farklı açıklamaya çalışayım.

    --------------------------------------------------


    MS AMD'nin geride kalması için neden diye bakmamak lazım. Öyle bakarsak eğer AMD yeterince zamanı varken daha farklı yollardan gitmeme konusunda ısrarlı davrandı. Nvidia'nın Fermi'yi çıkart(ama)ma olaylarından faydalanıp vurdukça vurmak için peşine düşebilirdi belki bilmiyorum. Ati'den gelen yükleri düzeltirken farklı yönlerde gidebilirdi, anca GCN ile farklı bi yola girdi.

    Dahası egzntrik yeniliklerin herbirinin farklı farklı kullanım yerleri olabilse de günümüzde kimse onların peşinden koşacak noktada değil. Bi arkadaşın dediği gibi iyi bi jet uçağı yapıp pilotu kendiniz yetiştirin, şurda bi kullanma klavuzu var, baka baka herşeyini öğrenin demek gibi oluyor.


    Dx AMD'nin donanımında olan şeylere destek vermiyor, Partially Resident TExtures / PRT gibi. Aradan bunca zman geçti öyle veya böyle desteklendi mi? Dx 11.2 'deki tiled resources olayı bunun tam karşılığı diyebiliyor muyuz? Tiled res. mi daha iyi AMD 'nin PRT'si mi daha iyi? Niye XB1'e değişik versiyonlarda bu Tiled Res. olayını eklediler? PC'de oyun yapımcısı bunu ne şekilde kullanacak? Ki yıllardan beri Virtual Texturing'i oyun motorlarında kullanan geliştrici bildiğim adam var, ama bu Tiled Res olayına kimsenin yanaştığı yok? Niye Dx'de AMD'nin ezici Compute yeteneğini falso yemeden ve belli bi kalite seviyesini öne çıkartacak şekilde kimse kullanmak istemiyor? AMD'nin Compute yeteneği yüksek ve Nvidia'ya bu çokca zarar verir diye mi (Grid-Dirt-Ego Engine kullanan oyunlardaki Forward+ altyapısında herşey açıkken AMD-Nvidia farkına bakın)? Öbür taraftan bu oyunlar AMD'ye kayık, ortalamayı temsil etmiyor, ortalamayı temsil etmek içn Nvidia'nın önde olduğu oyunlara bakmak lazım mı demek lazım? Dx altında Compute/GPGPU olayını kullanmak istediğinzde (DirectCompute) bunun da yine Dx11 'in overhead engeline ve GPU'daki kısıtlamalarına maruz bırakmasından naasıl sıyrılacaz? Pekii bu MS, Nvidia ezilmesin diye yenilikler getirmiyor diye AMD'yi bilerek geride tutması mı demek, yoksa Ms zaten kendisine dayatılan bişeyi kabul etmez ve kendi bozuk versiyonunu çıkartır , bu yüzden AMD'nin avantajları heba oldu mu demek?


    AMD pek mi masum peki? Tahiti'yi zorlama çıkartmak yerine daha küçük yapsaydı nolcaktı, frekansı NVidia'dan daha üstün olsn diye zorlanmasaydı? FP64'ü şu forumda merak ediyorum benim dışımda ihtiyaçtan kullanan kaç kişi var mesela? Kaç kişi Tahiti'nin FP64'üne vuşşş diyor, kaç kişi FP64 için Tahiti aldı? Doğruya doğru biz bi dünya satın aldık, daha ne Titan'ı ne 290x'i yanına yaklaşabildi. Gidip S bilmem kaç alıp binlerce $ mı bayılaydık? Kaç tane bizim gibilerden var? FP64 işe yaramıyor desteklenmiyor diye kim ağlıyor, veya 7870'de FP64 düşük diye kimi vurdu? 680'de fp64 kayık diye kime zararı oldu? Tahiti 7870'den biraz dha büyük, daha az güç tüketir olsaydı kötü mü olacaktı?

    Oyun geliştricileri Dx11'de grafik altyapısı sorunlu , kazan kaldırıyorz diye ortalığı birbirine mi kattılar? Kaç sene boyunca hangisi Dx9'daki mantıktan sıyrılabildi? Hangisi en geniş müşteri kitlesi dx9, dx9 temeline - özellik setine - feature set ile indirgenebilir şekilde tasarlamak yerine full dx11 ve bambaşka açılardan yaklaşarak sonuna kadar zorlamalıyız noktasna geldi? Noldu o kadar sunumlar bilmemneler oldu, dx9 mantığı ile bakmayın oyunlara dendi de noldu? AMD yetişemiyorum driver üstünden artık dedi de noldu, geliştricilere abicim kaç kere söledim sana şunu şu şekilde yap demek için Perf. Guide'lar çıkardı? GCN kartları bodoslamaş dx9 mantığı ile kodlarsan şöyle sorun yaşanıyor dedi de aradan hangi zaman geçtikten sonra 6970 ile GCN eşdeğeri diyecekleriniz kartlar arasındaki perf farkı GCN tarafına kaymaya başladı?

    Tek bi tane suçlu yok burda. Herkesde suç var, millet birbirine bi max kalite detay sevdasını aşıladı, test programında AMD'nin tessellationını 64x'e almazsa içi rahat etmiyor. Sana ne be adam görmediğin poligonun yaratmadığı detay farkından? Crysis 2 zmanında Dx11 pack için farklı yerlerde çıkmadımı gereksiz yere tess. ile dünyanın en detaylı ve hiçbi işe yaramayan beton bloğu, görülmeyen su birikintisi vs. vs. diye?




  • farklı bir örnek :

    AMD A10-7800 ve A8-7600 ile intel i3 4330 karşılaştırma sonuçları

    dx11 de fark neredeyse yarı yarıya, fakat dx12 de fark tamamen kapanıyor..





     8 Çekirdekli İşlemci ile DirectX 11 vs DirectX 12 karşılaştırması 100 fps fark !..


     8 Çekirdekli İşlemci ile DirectX 11 vs DirectX 12 karşılaştırması 100 fps fark !..


    http://wccftech.com/amd-kaveri-apu-intel-core-i3-directx12-performance-preview-show-massive-performance-increases/




  • Açıkçası ben bu işe ne Nvidia, ne de Amd penceresinden bakıyorum.

    Benim merak ettiğim konu; bahsedilen gelişmelerin pratikte/günlük kullanımda oyuncular veya profesyonel nedenlerle bu donanımları kullananlar için ne gibi farklar yaratacağı... Yani Dx 12' den ne beklemeliyiz ? Ne beklememeliyiz ? Gerçek etkisini ne kadar zaman sonra görmeye başlarız(bu apiye uyumlu yazılımlar ne kadar süre sonra karşımıza çıkar)? Yoksa geçmişte de sayısız defa şahit olduğumuz gibi bunların %90' ı marketing hype dan mı ibaret ?

    İş her zaman olduğu gibi bu konuda da Amd, Nvidia eksenine doğru kayıyor gibi duruyor. Zahmet edip; bu gelişmelerin pratikte son kullanıcıya nasıl ve ne ölçüde yansıyacağını izah edebilirseniz çok mutlu olacağım. Zira gerçekten çok merak ediyorum. Ayrıca Dx 12 ile ilgili bu ve benzeri haberlerin yaratması kuvvetle muhtemel "Uçacağız, kaçacağız..." izlenimi veya mesajına karşı birçok kullanıcı da bilgilenmiş olur...

    Son dönemlerde Dx 12 ile ilgili haberler neredeyse AMD ile eşanlamlı duruma gelmeye başladı gibi. Böyle haberlerin içinde mutlaka AMD' nin bundan nasıl daha çok yararlanacağına dair bir istatistik oluyor. Yani belirgin bir şekilde Nvidia' dan daha fazla odağa alınmış durumda. Açıkçası bu durum bana "Bak durum düzeldi. Gel sen şu Mantle işinden vazgeç..." mesajı verildiğini ciddi ciddi süşündürmeye başladı. Siz ne dersiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Novos -- 19 Şubat 2015; 19:19:34 >




  • Hemen açıklayayım şimdi biri 225 gb sn biriyse 308gb sn bant genişliği var doğrumu? doğru şimdi bi tarafımızı yırtarız dimi belleklere overclock yapmayın zaten bi faydası olmuyor diye... o kadar bant genişliği var iyi güzelde kartlar kullanmıyorki bunu... o statüde bir kart için 200gb/sn oldukça yeterli gelecektir belleği 300mhz overclockla istersen 500 overclockla elde edeceğin tek şey benchmark şişkiliği bide 3-5fps dir... Birincisi bant genişliği bi noktaya kadar önemlidir kart onu kullanmayacaksa istediği kadar çok olsun bi işe yaramaz örnek2900xt

    İkincisi amdnin herhangi bi şekilde yazılımsal olarak geride bırakıldığı yok amd gerizekalı kendini directx'e göre driverlarını optimize edemiyor kendi işlemcilerinin kullanabileceği şekilde driver üretmeye calısıyor ama işler oturmuyor tam yerine... Yazılımsal olarak geride ama kendi salaklığı yüzünden geride microsoft bıraktığı için değil ayrıca dx11 ilk geldiğinde kaç sene önce 4 çekirdekli cpular daha öyle piyasada yoktu doğru dürüst şuanın i7 extreme kadar fiyatları vardı bizde derdik 1 çekirdekli haliyle bile yetiyo dual core bile fazla orda durum ona göre optimize edilmiş çünkü piyasada çoğunluğunda hala pentium 4 ve athlon 64 kullanan kullanıcısı sayısı çoktu ve dx11 geldikten uzunca bir süre sonra dahada kullanıldı misal dual core e2180 ile darboğaz olmadan stok hızlarda hd3870 falan kullananlar vardı şimdiki bi oyunda kullan bakayım aynı ikiliyi neler oluyor hd5450ye dahi darboğaz yapar neden oyunların çekirdek ihtiyacı arttı fakat ekran kartı hala 1 core üzerinden alışveriş yapıyor (Edit: Örnek dx10dan oldu ama olsun)

    Herhangi bir geri bırakılma durumu söz konusu değil teknoloji fazla ilerledi yazılımlar ise hızla ilerleyen teknolojiye yetişemedi amd baktı directx ile olmayacak ilk adımı attı mantle'ı üretti fpsler uçtu sonrada microsoftun başı kelmi oda çok çekirdek haberleşmesi üzerine kendi api'ını geliştirdi hani burda bi geri bırakma falan filan söz konusu değil gayet mantıklı teknoloji vaktinde ilerliyor teknolojinin şuanki konumuna görede rakipler ürün üretiyor

    Neden kullanılan intel işlemcilerin hepsi single core kuvvetine abanılmış durumda? Buda cevaplardan biri işte yine güzel bir cevap intelin en tepe işlemcisinin single core kuvveti i7 4790k (ev kullancısı) olarak verdiği işlemciden düşük... Toplam core kuvveti daha yüksek e çünkü onun kullanım amacı oyun değil

    Intelin yaptığı çokda güzel bir pazar taktiği şuanda işe yarayacak ne tabiki single core neden gpu 1 core ile haberleşiyor turboboost ne oda sadece tek bir çekirdekte çalışıyor tüm bunlar şimdi mantıklı gelmeye başladı değilmi? Toplu çekirdekte bi işe yaramıyor ama ekran kartıyla haberleşen core turbo boost ile overclock ediyor kendini sense oyunda daha fazla fps alıyorsun :)

    Uzar gider böyle umarım anlatabilmişimdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinayet13 -- 19 Şubat 2015; 20:56:48 >




  • sadtneverdie kullanıcısına yanıt
    Komplo falan yok. AMD'nin taaa 4 sene önce yakınması var bundan. Yukarıdaki mesajlarından birinde verdim bunun linkini. Onu bulup oku isrersen.

    Artış yüzdesi hakkında hiçbir iddiam yok. Ama DX12'nin AMD'ye daha fazla yarayacağını düşünüyorum; FPS açısından tabi. Ama Rubisco'nun başka çekinceleri var Nvidia'nın GameWorks'üyle ilgili olarak. O çekince hepimizde var. Bizimkisi, temenni ile karışık tahmin. Sayısı giderek artan ilk göstergeler de bu yönde. Ama tabii ki çıkmadan hiç kimse tüm artı ve eksilerini bilemez. Ancak tahmin edebilir.

    Eğer tahminim doğru çıkarsa, bundan tüm oyuncular faydalanır. Çıkmaz ve tersi olursa da oyuncular için zararlı olabilir. Ben de yeri gelirse “Tahminimde yanıldım" derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocekgrafik -- 19 Şubat 2015; 19:59:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • konsolların gpu larıda amd değilmi ?
  • Novos kullanıcısına yanıt
    quote:

    Son dönemlerde Dx 12 ile ilgili haberler neredeyse AMD ile eşanlamlı duruma gelmeye başladı gibi. Böyle haberlerin içinde mutlaka AMD' nin bundan nasıl daha çok yararlanacağına dair bir istatistik oluyor. Yani belirgin bir şekilde Nvidia' dan daha fazla odağa alınmış durumda. Açıkçası bu durum bana "Bak durum düzeldi. Gel sen şu Mantle işinden vazgeç..." mesajı verildiğini ciddi ciddi süşündürmeye başladı. Siz ne dersiniz ?

    AMD'nin merkezde olması, direk olarak mantle ile alakalı tabii ki.
    MS'un me kadar âdi bir firma olduğunu bilmeyen var mı? Eskiden esinlenme adı altında çalardı. Ödediği ağır tazminatlardan ağzı yanmış olacak ki, bu sefer bunu direk değil de dolaylı olarak yapmaya çalışıyor olabilir. AMD'nin bundan hesaba katması gerek

    Farz edelim ki AMD ile MS anlaştı ve AMD Mantle'ı ayrı bir api olarak kullanmaktan vazgeçti. MS belki bir seride AMD için ciddi performans artışı sunabilir ama “Dereyi geçene kadar ayıya dayı" deme hesabı, AMD ile işi bittikten sonra aynen şu an olduğu gibi (bu derece olmasa da), tedrici olarak performans farkını AMD aleyhine yine kısarsa, AMD o zaman şapa oturabilir. Eğer AMD'nin MS'la anlaşma yapmasını gerektiren bir zaruret yoksa, AMD'nin Mantle'ı bağımsız olarak tutmaya devam etmesinde fayda var. Anlaşacaksa da kendini bir şekilde garanti altına alması lazım. Şu anda elindeki tek silah ve tek koz Mantle ve bunu çok iyi kullanması lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Stilt adlı hız aşırtmacı ideal bir gpu:bellek oranı olmasa da çekirdeğin performansına hız aşırtmanın tesirinin 290'larda en iyi 1GHz/1350(5400)MHz oranında olduğunu, bunun 7900-280'lerin 1 GHz/1250(5000)MHz oranından yüksek olmasının nedeninin Hawaii mimarisindeki bellek yararlanımında bir eksiklikten ileri geldiğini söylüyor. Benim üzerine söz söylememin bir kıymeti olmayacağını düşünsem bile, bence daha basit - ucu belirsiz olmayan - bir açıklaması var: Tahitide 32 ROP birimine 6x64bit veriyolu var ve Hawaii'deki 64 ROP 8x64bit bellek veriyolundan görece olarak daha geniş bellek kanalın sahip, dolayısıyla az saat hızında yeterli ROP alışverişine ulaşabiliyor.

    Mining yapılan ekran kartları üzerine gözlemler de kartlarda kulanılan belleklerin önemine işaret ediyor. Tüm Hawaii'lerde düşük güç tüketimi için bir üst sınıf bellekler kullanılsa da(1500MHz), 1250 MHz için VBIOS ayarlaması yapıldığı söyleniyor. En iyi bellek performansının alındığı 1500(6GHz) bellek hız aşırtmasıyla ilginç bir şekilde çekirdek hızından kazancınız etkileniyor. Hynix bellekli Hawaii kartınız varsa gpu frekansındaki yükselişin 1025 MHz'e kadar kilohash hızınıza artısı varmış; ama Elpida belleklerle 900MHz'den sonrasında performansınızda düşüş oluyormuş. Herhalde belleklerin zamanlamaları ile alakalıdır diye düşünüyorum.

    Şahsen kartımdaki belleğin markasını bulur, belirli saat hızlarına çeker(1025/6000 & 900/6000) ondan sonra ATT ile en düşük gerekecek voltajı tespit ettikten sonra eldekinin en iyisini(en düşük ses/en yüksek parformans oranı) bulabilmenin ferahlığını hissederdim ki; yapılmışı varmış: 1 GHz'de voltaj, 1.03volt'a kadar düşürülebilirse, 150 watt ölçülen güç tüketimi rahatlıkla kontrol edilebilecek ölçülere iniyormuş. Tersine, 1.08v ile 180 watta ulaşan sarfiyat, daha "1.13v" demeye kalmadan güç tüketimi yüksek 250 watt miktarlarına ulaşıyormuş. Saat hedefinizi belirledikten sonra, güç problemi, standart olarak yüksek gelen 1.2 volt değişkeni düşürülerek daha "orta sınıf" ölçülere indirilebiliyor.

    Sonuçta ortada bir gerçek var. Nvidia, ATi/AMD'nin hazırlamış olduğu özellikleri(harika sıralı saydamlık demoları vardı) canı pahasına desteklemiyor, üstüne zeytinyağı gibi bir de üste çıkıyor, "Oyuncuları beklentide bırakıyor bu AMD" diyerek. Hiçbirini oyunlarda göremedik. Hala "buz", saydamlık efektleri oyunlarda minimal düzeyde. Şimdi de 770-280 kapıştırmasının hâleti ruhiyesi, yüksek çözünürlükte gerek olan bellek gereksinimi gerçeğinden kaçış. Ortada ATi/AMD'nin çok doğru yaptığı birşey var. Bunu, "ama bellekler çok güç tüketiyor" diyerek işi yokuşa sürmenin de bir faydası yok: beğenmiyorsan HBM bellekli yeni seri kartı alırsın. CryEngine'de hazırlanmış oyunlarda, "Forward rendering" kullanan oyunlarda, şeffaflığın "Ş"'sinin olduğu yerde "tek geçişli fillrate" yerine "blend" kullanacağı anda 3 kat performans yitirecek yeterli bantgenişliği mimarisi olmayan Nvidia kartları da, fırtınaya yakalanmış izlenimi bırakıyor. Ondan sonra perfomans sürücüsü için yakar dur, git geliştiriciyi suçla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 20 Şubat 2015; 12:51:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Komplo falan yok. AMD'nin taaa 4 sene önce yakınması var bundan. Yukarıdaki mesajlarından birinde verdim bunun linkini. Onu bulup oku isrersen.

    Artış yüzdesi hakkında hiçbir iddiam yok. Ama DX12'nin AMD'ye daha fazla yarayacağını düşünüyorum; FPS açısından tabi. Ama Rubisco'nun başka çekinceleri var Nvidia'nın GameWorks'üyle ilgili olarak. O çekince hepimizde var. Bizimkisi, temenni ile karışık tahmin. Sayısı giderek artan ilk göstergeler de bu yönde. Ama tabii ki çıkmadan hiç kimse tüm artı ve eksilerini bilemez. Ancak tahmin edebilir.

    Eğer tahminim doğru çıkarsa, bundan tüm oyuncular faydalanır. Çıkmaz ve tersi olursa da oyuncular için zararlı olabilir. Ben de yeri gelirse “Tahminimde yanıldım" derim...

    Valla ben yıllardır bu haberleri takip edip genelinin doğru çıkmadığına şahitlik ediyorum. Bu sektör cep telefonu sektörü gibi değil. SÜrekli abartılı haberler ve sözde sızdırılmış çakma tablolardan gına geldi.




  • sadtneverdie kullanıcısına yanıt
    Tablolarla adamın yaptığı açıklamanın ne alâkası var? scutaro da aynı haberden bahsetmiş yukarıda ama eksilemişler bak adamı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    Microsoft'tan konu açılmışken MS'daki değişimden bahsetmekte fayda var. MS, Satya Nadella'nın başa geçmesiyle inanılmaz bir değişim geçirmekte. Kapalı bir kutu ve tekel durumundan sıyrılıp hemen her alanda çekinmeden ürün geliştiren son derece açık bir yapıya kavuştu. MS artık açık kaynak kodlu yazılımlara destek vermekte, çeşitli Linux derlemelerinin geliştirilmesine katkı sağlamakta, ezeli rakibi demeden Mozilla ile anlaşarak çeşitli teknolojilerini yeni yazılımlarında kullanmakta, kendi mobil platformunun belki de en önemli avantajı olan Office yazılım paketini iOS ve Android platformları için de kullanıma açmakta. Örnekler çoğaltılabilir ama bence şu anda üzerinde konuştuğumuz DirectX 12'de de benzer bir durum söz konusu. Bu yüzden Dx12'den oldukça umutluyum.
  • Ben de umutluyum. Umarım gelişmeler dediğin gibi olur.

    Lâkin MS, kara geçmişinden kolay kolay kurtulamaz veya biz de bunları olmamış gibi yok sayamayız. Bu bozuk imajlarını düzeltmeleri zaman alacak. Hem kendileri için, hem de bizler için hayırlı olan, tekelci anlayışlarından bir daha geri dönmemek üzere olabildiğince sıyrılmaları, uzaklaşmalarıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocekgrafik -- 19 Şubat 2015; 21:55:02 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kadar dedim r290 alın dx12 ile amd'nin gerçek gücü ortaya çıkacak, dx12 gelene kadar mantle ile 4k'da akıcı oyun oynarsınız dx12 gelince bütün oyunlarda 4k'da akıcı takılırsınız dedim.

    dinlemediler.. ve şimdi de ben gülüyorum beni dinlemeyenlere

    dx12 ile ben bile bu kadar beklemiyordum %300-400 performans artışı amd için beklenen bir şeydi ama %1000 nedir be abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    o kadar dedim r290 alın dx12 ile amd'nin gerçek gücü ortaya çıkacak, dx12 gelene kadar mantle ile 4k'da akıcı oyun oynarsınız dx12 gelince bütün oyunlarda 4k'da akıcı takılırsınız dedim.

    dinlemediler.. ve şimdi de ben gülüyorum beni dinlemeyenlere

    dx12 ile ben bile bu kadar beklemiyordum %300-400 performans artışı amd için beklenen bir şeydi ama %1000 nedir be abi

    Hocam senden önce yazılan yorumları oku birde kendi yazdığın yorumu oku. Aradaki seviye farkına bir bak insan da birazcık olsun utanma olur yahu o da yok. Gözünü seveyim şu forumun suyunu çıkarmayın artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.