2013 üretimi 2014 trafiğe çıkış makyajlı kasayı sıfır aldım bu ay sattım. A2 Cosmo 1.6T SIDI manuel 189 bindeydi. Neredeyse 11.5 yıl kullanmışım. Sorun şu ki yerine araba bulamıyorum. Satmadıkça alamıyorum diyerek gözümü kapatım sattım. D sınıfında turbo manuel sıfır zaten yok, ikinci elde de temizini bulmak zor. |
750-850 Bin Bütçeye 1.6T Insignia Alınır mı ? (4. sayfa)



-
-
18 yıldır aynı şirketteyim , şirket aracı
Kullanacağım aracı da ben seçiyorum
Elimden gelse insignia ile devam ederdim ama belli bir km den sonra filolar kiralamak istemiyor , insignia da artık olmadığından mecburen değiştirdik
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne güzel meslekmiş harika cidden :) araba 50 defa motor indirse ne yazar tabi direksiyonuna farına dikkat edersiniz :))
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
:) tamam da kendi arabam gibi de bakarım öyle şirket arabası bulamazsın
Mesela motor değişmeden önce belirsizken her gün geçerken servise uğruyordum ne var ne yok diye
Servis müdürümü sorumlusumu artık neyse , ya zaten bu araba kiralık değil mi dedi , evet dedim
İkame vermediler mi dedi , evet dedim
Ne arabanın peşinde geziyorsun demeye getirdi , kirasını şirketim ödüyor ben de biniyorum , bu böyle devam ettiği müddetçe mal benim dedim
Yani öyle bildiğiniz şirket araçlarından olmaz benim bindiğim araçlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Alınmaz,2010 1.6t 180 cosmo paketi 3,5 yıl kullandım, lpg takılıydı arabada kaç kez bobin kaç kez buji kaç kez külbütör kapağı değişti bilmiyorum. Ayrıca aracın elektronik aksanıda çok kötüydü sürekli bi yerleri arızalanıyordu. Durduk yere kapılar açılıp kitlenmez, merkezi kilit çalışmaz, far beyni arıza verir, abs ışığı yanar, abuk subuk arıza ışıkları yanardı. Sözün kısası vaktim bol, paramda bol, sanayide vakit geçirmeyi severim diyorsan al.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2010 dan beri sizdemiydi araç ?
Yani 2010 da siz alıp sonra 2014 gibi sattınız mı ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2016 model 2017 çıkış ilk sahibiyiz 1.6 sidi 170bg.
50 bin km yi yeni geçti alındığından beri kapalı garajda yattı şehir içinde üzmedik ama uzun yoldada keyfini çıkardık.
Benzin fazla yakmış az yakmış radara girdik radardan çıktık sakınmadık. Araba ne kadar koşuyorsa o kadar koşturduk.
5 yıl boyunca serviste bakım gördü daha sonra parçalarını alıp dışarda yaptırdım.
Hiç bir sorunumuz sıkıntımız olmadı şükür biz ona baktık o bize baktı.
Adamlar bu arabayı uzun yol yüksek sürat için yapmışlar bu arabayla girdiğin her virajdan girdiğinden daha süratli çıkarsın ve kimse tedirgin olmaz. Yol tutuşta 8 senelik insignia tecrübeme göre yaşıt akranlarında tek çekerde karşıma 3 serisi ve mondeoyu alırım diğerlerini karşılaştırmaya sokmam bile.
Eksileri varmı var artıları var mı var kimden ne beklediğin önemli ne için kullanacağın önemli.Özet olarak iyi ve kaliteli arabadır. Allah sattırmasın uzun bir süre daha garajda saklamak istiyorum. Çünkü nezdimde yerine geçebilecek araba 3-5 kasa,a4 45tfsi tarzı bir araç olmadıkça ve 4 5 milyon dökmedikçe karşılığı yok.
@werneke üstat yeterince dil dökmüş anlatmış aklı başında olan adam için yeterlidir söyledikleri.
-
İnsignia Opel'in marka imajından ötürü F/P ci tüketicinin önyargılı yaklaştığı bir araç , haklılar da
Opel ile alakalı atlanan ince bir detay ise bu markanın araçları gerçekten yan sanayi ucuz parçalara olumsuz tepki veriyor ( GM )
Araçlar 2.ele düştükçe ve sahipleri tarafından bakılmadıkça bir süre sonra saçma sapan hale gelebiliyor
Yetkili serviste bu aracın balatasını takmakta zorlanan çalışanlar olabiliyor
Bu araçların balatalarını değiştirirken servisten akşam çıktığımı bilirim , bilgisayardan tanıtmak zor olabiliyor
Adam Astra J ile garanti bitmiş , servis servis dolaşmış sorunu çözememiş , yetkili servisten orjinal su haznesi ve bağlantıyı alıyor sorun gidiyor
Bunlar artı eksi diye anlatmıyorum , sorunları zaten var da araç başka bir araç nazlı biraz
Kullanmayanlar zaten bilmiyor , kullanmayanların da papağan gibi anlattığı tek şey iyiydi niye satıldı onları zaten geçiyorum dünyadan haberleri olmuyor genelde
O arabanın yerine araba koyamazsınız kolay kolay , 3/C/A4 bitti , bir de mondeo o da zaten yok
Diğer araçların tamamı insignia'nın kalite anlamında toplam da yanına yaklaşamaz
Şu an kullandığım Superb motor olarak bu hacim de insignia dan fersah fersah önde bunu da yine ben söylüyorum zaten biri 1.5 dizel biri 1.5 benzin
İyi de burası otomobil forumu , sadece yakıt tüketimi 2. el vs konuşulacaksa kapat gitsin
Toplam da insignia şu an kullandığım Superb den de passat dan da 508 den de çok daha iyi araba diyorum
Bunları kullandıktan sonra anlatıyorum , benim de değil cebimden parası da çıkmıyor Opel den para da almıyorum , zaten artık Opel kullanmıyorum
Masraf 2.el vs sorun olmasın deniliyorsa zaten bir çok alternatif var , Opel o araba değil
Sizdeki ve sıfırdan beri siz de olan araç ise son derece kıymetli
O aracın bile sürüş dinamikleri kullandığım 2025 Superb den önde , bu bile tek başına yeter sebeptir
Sorunlu araçların maalesef çoğu ciddi sıkıntılar yaşamış araçlar , sizde ki 170 de 180'e göre sorunlar giderilmişti , 2 arkadaşım kullanıp satmıştı çokta memnunlardı , 180 ise daha sorunlu bir motordu
Yukarı da arkadaş 180 den çok canının yandığını anlatmış hem araç LPG li hen de acaba ne zaman ne durumda almış merak ettim o yüzden sordum ona da
-
Söylediklerinizde haklısınız, bence sorun bizim ülkedeki araba kültürünün gösteriş,statü,onu aldım şunu geçtim,bunu aldım kar ettim vw yeğenim,alamanyada buna işçiler biniyor söylemlerinden, yetkili servislerin yetkisizliğinden, insanların arabayı alıp sonsuza kadar para harcamadan bakmadan ilgilenmeden arabayı dinlemeden binmek istediklerinden kaynaklanıyor.
İzlenimlediğim kadarıyla dışarıda bu araba kültürü çok farklı seviyede adamlar bunun mekanik bir ürün olduğunu amacının ne olduğunu,makinanın ihtiyacının ne olduğunu bilerek alıyor ve kullanıyorlar.Dediğiniz gibi araba 2.el değeri,kazası tamponundaki çizik boyasıyla,komşuya atacağın hava ile değerlendirilmiyor.
Sürücü olarak ben arabadan ne bekliyorum 2. el değer kaybımı,çabuk satılmasımı,komşuma atacağım marka havasımı yoksa yolda bana verdiği güven mi, virajda beni tedirgin etmemesimi, 200 le giderken frene bastığımda olduğu çizgide durmasımı, 200 de yandan vuran rüzgarda, yanından geçtiğim ağır taşıtın rüzgarından savrulmadan tedirgin etmeden çizgisinde yol almasımı? Bunları konuşmadıkça hangisi kaliteli hangisi değil çözmek zor.
Sorun varmı insigniada var;
kafasına göre çukurda,köprü birleşim yerlerinde gereksiz yere uyarı veren lastik basınç sensörü, (kendi kendine yanar söner huyunu öğrendim)
önü boşken devreye girip öten park sensörü, (öttüğü zaman kapatıyorum servis plakalığı gördüğünü söylüyor umursamadan geçiyorum)
motorun hararetli çalışması, (gerçekten sıkıştırsanda şehir içinde sakin kullansanda alet sıcak çalışıyor,sıcak çalışmayı seviyor huyunu biliyorum yüksek süratte dinlendiriyorum şehir içinde sıkıştırmadan kullanıyorum, yağın en iyisini en yeni tarihlisini alıyorum her bakımda motor içi yıkamasını yapıyorum)
şanzumanın ağır kanlı olması, (kendi ayak ayarımla ve yol-trafik ön görümle kararsızlık,tedirginlik,zor durum yaşamadım,ki istermiydim dsg gibi hızlı olmasını isterdim fakat biliyorum ki sorunsuz problemsiz ömürlük artı eksi benim için birbirini nötürlüyor)
yan sanayi parça kesinlikle kaldırmaması
boyasının narin olması,
araç ağırlının fazla olması, (herkese göre hantallık kabul edilebilecekken yukarda dediğim gibi o ağırlık bana uzun yolda güvenlik sağlıyor)
vs vs belki daha sayılır belkide sorun edilmeyecek sorunlardır.
180 lik makinenin bu kadar çöp - sorunlu olduğunuda açıkcası düşünmüyorum ki bu araç 2009 yılında yollara çıktı 2013 makyaja kadar sattı o dönem konuşulan handikapı d segmentte 1.6 da otomatik vites olmamasıydı ve yakıt sarfiyatının yüksekliğiydi. Opel servisleri her zaman pahalıydı,yedek parçası pahalıydı insanlar alternatif servis/malzemelerle bu araçlara baktıklarını zannedip bakamadılar ayrıca 180 lik motorun son hız ekmeğini yiyip aracı haddinden fazla bir şekilde alan ve bakamayan herkes ezdi. Ondan sonra arabanın adı çıktı sorunlu diye.
Bu arabaya LPG bağlatmayacaksın, sıcaklığına hararetine dikkat edeceksin sıkıştırdıysan soğutmasını bileceksin soğuksa ısınmasını bekleyeceksin zamanında parçalarını yağını filtresini değiştireceksin bence olay bu. Özetle diğerlerine ne yapman gerekiyorsa buna biraz daha özenli yapacaksın. Ekstrem durumlarda senin bahtına sonuçta hepsi kul yapısını bir çuval civata.
-
mesela 1.5d 90'ın az üzerinde olurdu hararet
2.el ilanlarında da dikkat eden denk gelir hararet az yukarı da oluyor bazı Opel modellerin de
Söylediğiniz gibi frene basınca verdiği güven hissi , yüksek süratler de ağırlığından da kaynaklı verdiği hoş hissiyat
Yol tutuşu ki bugün mesela insignia dan kalma alışkanlık superb ile girdiğim viraj da araba salınım yaptı
1 kez bile insignia da o yol da o şekilde savrulmadım 7 yıl 2 farklı insignia ile geçtim
Benim mantığım şu ki , bu araç bana mevcut araç ile bu farkları sunuyorsa biraz daha nazlı olmayı hak ediyor
Biraz daha ilgilenilebilir , yan sanayi parça kaldırmıyor işte
Şunu diyebilir biri de ''bu bmw mercedes mi de yan sanayi parça kaldırmayacak''
Evet bmw mercedes değil fakat geri kalan üreticiler arasında premiumlara en yakın sürüşü sunan araç Opel
Çoğu kişi klasik önyargılarından ötürü bunlar ne anlatıyor diyorlar da işin içinden geçen herkes hak veriyor
Buna kalitesizlik demek hata , aksine A ve B kasa insignia uğraşılmış çalışılmış sürüş kalitesi için emek harcanmış bir araç
Ben mesela Superb de Passat da böyle bir şey olmadığını net olarak görebiliyorum
Burada bu otomobil forumunda yazıp da 48 tane arabaya bindiğini söyleyen kişi gibi bunu başarısızlık olarak algılıyorlar
İşte işin püf noktası orası , Opel bunlarla uğraşırken piyasanın bekledikleri konusunda geç kaldı , VW başardı
Bugün VW ayakta , Opel satıldı.
Peki bu iki üreticinin araçları arasında her disiplin de VW ezip geçiyor diyebilir mi kimse ?
Hayır diyemez , o konu başka bu konu başka
Bunları şu otomobil forumunda bile konuşamayacaksak bir süre sonra ucuz balata da bakmaya başlayabiliriz
Gerçekler maddiyat evet ama sadece bu yönden bakarsak konuşacak hiç bir şey yok zaten
-
Vag grubundaki kasa salınımı hiç hoşuma gitmiyor ki skoda olmasada vw tarafından passatın b6 ve b8 ini kullandım + aynı yıllara denk gelen a6 (önden çeker) da kullandım hepsinde kasa salınımı mevcut virajlarda beni acayip tedirgin ediyor ve direksiyon tertibatları gerçekten çok hissiz geliyor. Kasa salınımını süspansiyon yapısından konfor odaklı olduğunu savunacak arkadaşlar çıkabilir fakat kabul etmiyorum bu salınım şasi dengesizliği kaynaklı olduğunu hissediyorum.
İnsigniada da bu salınımı zemin dalgalı olsa dahi bilmem. İnsignianın direksiyonuda ağır kalıyor fakat vw den daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
Direksiyon tepkisi konusundada ford focusun insigniada daha hisli net olduğunu düşünüyorum.Şasi dengesinde Mondeo kullanma şansım olmadı ama ford un yol tutuş ve direksiyon hissiyatları opelden daha çevik (focus bazında) sanırım.
Opel i bana kalırsa gm yedi birazda.Sömürüp içini boşaltıp gelişmesine izin vermediler.
Opel yönetimi Vag gibi seat skoda o bu diyip diğer markaları çatı altında toplasaydı belkide çok farklı yerlerde olabilecek bir marka oluşturabilirlerdi.
Saab volvo can çekişirlerken onlardan faydalanacak bir yapı mesela oluşturabilirlermiydi hep merak etmişimdir.
Gün sonunda gönül bağım olduğu için hatası eksikleride olsa opeli seviyorum fakat sınırlarını bilip 3 5 kasadan iyidir her markadan üstündür demiyorum.
Bizim insanımız herşeyin fanatiği olduğundan artık birşey konuşmak zorlaştı en basitinden ilgimiz olan ve zevk alarak muhabbet etmemiz gereken konular için kavga eder olduğumuzdan konuşmamayı tercih ediyorum.
-
Ciddi manada benim de gönül bağım var
Opelimi alıp rüsselsheime 2 kez gittim
En keyif aldığım en hoşuma giden seyahatlerimdi
Ancak 1 kez bile kıyaslama yaparken değil 5 , 3 ve C adı bile geçirmedim
Hoş bana 2.0 gsi insignia versen dönüp C ve 3 e de bakmam da , sınırımı da bilirim
Hep dengi olduğu iddia edilen aynı fiyat skalasındaki araçlar ile kıyasladım
Vw de bence de kesinlikle şaseden kaynaklı bu salınımlar
Direksiyon hissiyatında insignia çok daha iyi tartışılacak tarafı yok , o nokta da en beğenmediğim ise 508 di
Superb yine en azında toplam da bir şeyler sunuyor
Opel konusunda ise yine bilgisizlikten kaynaklı sürekli el değiştiriyor muhabbeti bile yapıldı
Halbuki GM çatısı altına 1929 girmiş 2017 ye kadar da orada kalmıştı
İşin en maliyetli kısımlarından Arge ve yürüyen aksam konusu da koca üretici de sadece Opel üzerine yıkılmıştı
Rüsselsheim de fabrika ziyareti yapan ve Amerika pazarına satılan araçların kamuflajlı hallerini gördüğünü söyleyen çok kişi mevcut , yanlış hatırlamıyorsam Hamit bolkandan da duymuştum
Yine eh hadi en idare edenlerden denilecek otomobil anlatıcılarından yalın gülmez insignia B testinde aracın sürüş kalitesini birileri şok olabilir tabi E serisi ile kıyaslamıştı , bunu ben bir cümle içinde geçirmem netice de kullandığımız araç sayısı belli
Aslında birileri yine ne diyor bunlar diyebilir ama Opel gerçekten iyi arabalar üretti ve buna rağmen başarısız oldu , tamamen ticari bir durum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Hem kiralık araba kullanıyor hem kira parasını vermiyor araba motor değiştirmiş gelmiş övüyor bide bana ben sorun yaşamadım diyor. hahaha bunlar böyle. Parası olsa Opel almaz gider anca Tofaş alır ama akıl verir:))))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 gsi veya a kasa opc keşke birer tane garaja koymak gibi imkan olsaydı.
Sanırım manuel ve station bir opc em olsaydı başka hiç bir arabaya bakmazdım.
508 in direksiyonunu neden beğenmediniz ? Kullanmak fırsat olmadı ama 1.6 puretech 180 lik ve 225 lik 2. el araç baktım.
Dışardan çok yakışıklı ve 225 bg motor beni çok cezbetmişti fakat içeriden çok klostrofobik geldi her bindiğim araçta daralıp indim vazgeçtim.
Sıfır megane 1.3 tce icon aldım arada hala gördükçe 508 canım çekiyor ama mantıken megane daha alınır satılır geldiği için duruyor.
Yalın güleri takip ederim severim ama o testi izlemedim izleyeceğim.
Şirket devletlerine dönen düzende başarılıda olsa da otomobil kavramı değişiyor eski kafalı bana görede değil gibi duruyor gelecek.
Gsi demişken belki izlemişinizdir ama şuna bakın derim.
OTOPARK.comyoutube
Bu videomuzda Volkan Demirkuşak ve Yaman Yılmaz'ın sunduğu Test Drive'a konuk olduk. VW Arteon 4Motion ve Opel Insignia GSI ile güzel vakit geçirmekle yetinmedik. İki otomobili kapıştırdık ve drag denemesi yaptık! İyi seyirler Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz! Destek ol, ABONE OL ;) : http://bit.ly/2rqw4nG Bunları Mutlaka İzleyin ; Honda S2000 --- http://bit.ly/2A8KWpU Mercedes-AMG S63 http://bit.ly/2l50ANk Tesla Model X --- http://bit.ly/2BU2JUc Tesla Model S 85d --- http://bit.ly/2D3Zzg5 Aston Martin Vanquish V12 --- http://bit.ly/2zjzGGZ Ferrari 488 GTB --- http://bit.ly/2BENEJs Lamborghini Huracan LP 610-4 --- http://bit.ly/2l0Wt52 BMW i8--- http://bit.ly/2kKOeut Ford Mustang GT 5.0 California Special--- http://bit.ly/2kKViqX Ferrari F12 Berlinetta --- http://bit.ly/2Dz4QgN BMW E46 M3 --- http://bit.ly/2plOEME Dodge Challenger SXT --- http://bit.ly/2BE4QyP Volkswagen Golf R --- http://bit.ly/2D41elA Mitsubishi Evolution IX --- http://bit.ly/2phvbgk Mercedes-AMG GT S --- http://bit.ly/2kMmkye FK8 Honda Civic Type-R --- http://bit.ly/2l34oPh 1974 Renault R12 TS | 46.000 kilometrede! --- http://bit.ly/2DEjGT5 1974 Volkswagen Beetle 1303 --- http://bit.ly/2D1HUWd Lotus Exige Sport 350 --- http://bit.ly/2Efwv74 En eğlenceli VLOG'lar; Norm Ender’le gazladık! --- http://bit.ly/2C0uugj Gürcistan'dan araba getirmek?! -- TÜM Detaylar http://bit.ly/2GnXa2c Sıfır km Pick-up'ı modifiye ediyoruz! -- http://bit.ly/2EouPrY Büyük ödülü kazandık!! --- http://bit.ly/2phXATc Yarışmaya nasıl başlarım? --- http://bit.ly/2zk30gp 1996 Tofaş Şahin 1.6 S --- http://bit.ly/2l2IP1c Karsan JEST+ Premium --- http://bit.ly/2zlb0xE Egea Seni Piste Çağırıyor! --- http://bit.ly/2zkgAQP F1 Spa Grand Prix’de 2 gün geçirdik --- http://bit.ly/2l3LGXF Babalar Gününüz kutlu olsun! --- http://bit.ly/2zj0SW1 Detailing nedir? --- http://bit.ly/2D1Oigi Drift Nedir? --- http://bit.ly/2D2fH1x Alfa Romeo Müzesi --- http://bit.ly/2D1G4EY Integra Type-R ile Kıbrıs’ta İki Gün --- http://bit.ly/2BproyN Web sitemiz : http://www.otopark.com Facebook : http://www.facebook.com/otoparkcom Instagram : http://www.instagram.com/otoparkcom Twitter : http://www.twitter.com/otoparkcomhttps://www.youtube.com/watch?v=6pWjL5id0nA
-
Aynen aynen
Ben sorun yaşamadım yazdım
Sen neyin kafasını yaşıyorsun ? Insignia alıp Rüsselsheime gitmişim diyorum adam bana parası olsa tofaş alır diyor
Bana 18 senedir bedava araba veriyorlar , yakıtını koyuyorlar istediğin gibi gez diyorlar
İstesem C / 3 kiralarım ama ben gidip 7 senedir insignia seçiyorum
insignia dan sonra da küçük geldiği için de 3 ve C yi istemedim , Al Terrarin de filo da olmadığından mecburen Superb seçtim
Kime ne anlatıyorsun anlatmaya çalışıyorsun hepsini çorba ettin bıraktın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 28 Temmuz 2025; 16:56:20 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu testi tabi ki izledim
Ama asıl tavsiyem şu linkteki test
Almanca yok ise çeviri ile de fikir sahibi olursunuz özellikle yorumlara dikkat edin
Asıl bir de Ausfahrt TV kanalı var
Superb tercih etmeden önce onların bir test videosunu izlemiştim
Adamı da yıllardır takip ederim denk geldikçe
Videonun sonunda yanındaki adamla bitirirken tabi benim GSI ' ım gibi değil demişti :)
Burada ki otomobil cahilleri anlamaz elbette
508 de ise ciddi derece bunaldım
Direksiyon oldukça hissiz ve kayık sürüyor izlenimi yarattı. İlginçtir Superb bile daha kararlı geldi
Kasa kara şahin zaten
Ama camlar üfürüyor , cam tavan gıcırdıyor , kışın danimarka isveç tarafına gitmiştim onunla kalorifer sistemi illallah ettirmişti
Ön taraf yanıyor arka koltukta ki üşüyor , tersi yapıyorsun olmuyor , auto zaten olmuyor
insignia ile kışın çok yola gittim hiç sorun olmamıştı
Oturma pozisyonu iyi yere yakın fakat direksiyonu rahat edebilmek için en üst konuma getirmek gerekiyor
Bu kez de göstergeleri okuyamıyorsun , öyle 1.85 1.90 falan da değilim
Direksiyonu alta getirsen bu kez de bacaklara değiyor
Arkası ciddi dar geldi , alışveriş vs bagaja da sığmayınca mecbur arka koltuktan faydalanıyorsun bu kez arkada oturan rahat edemiyor
O konuda mesela en rahatı Superb oldu tabi
Menüler acayip karışık saçma , neden bir şeyleri aramak zorunda olayım ki , Opel de çok anlaşılırdı
Bir de araç yeniydi 10-13 bin km de falan gelmişti ikame olarak galiba , motor iyiydi ama 1.5 130 dizel
Şanzıman sanırım insigna 1.5d ile aynıydı aisin 8 ileri
Kısacası hiç beğenememiştim o aracı
Fahr doch (Fahr doch)youtube
Heute gibt es das langersehnte Duell zwischen diesen beiden Autos: VW ARTEON 2.0 BiTDI mit der R-Line Ausstattung und dem OPEL INSIGNIA GSi. Der Arteon bringt 240 PS und 500 Nm Drehmoment auf die Straße, während der Insignia 210 PS und 480 Nm produziert. Also von den Zahlen her sind sie schon mal recht ähnlich, aber sonst? Findet es im Video heraus! Viel Spaß! Fahr doch 2018https://www.youtube.com/watch?v=MLeFsMuPyRs&t=1222s
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 28 Temmuz 2025; 16:53:5 >
-
Benim anlamadığım forumla maytap geçen bir elemanın konusunda milletin birbirini yemesi:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kimseyi ciddiye alamıyorsun ki ben bazen okuyunca herkesin dalga geçtiğini zannediyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ya ne bileyim hocam anlamıyorum cidden ama bir daha opelin kapısından bile geçmem.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X