Şimdi Ara

7 VİTESLİ DSG İLE KAÇ KM? (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
229
Cevap
3
Favori
66.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EMINX84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    2013 Golf 7 1.6 TDI DSG kullanıyordum ve 55.000 km'de lanet edip sattım.

    Kullanıma çok dikkat etmem rağmen aşağıdakiler oldu:

    - 30.000km'de kavrama değişti.
    - 50.000 km'de motor yağ kaçağıdnan dolayı rektefiye oldu.
    - 54.000 km'lerde ise sanzıman kararsızlığı başlamıştı, muhtemelen mekatronik arızası göz kırpıyordu.
    - ve diğer ıvır zıvır problemler.

    Kısaca dsg problemi çözülmedi ve çözülmeyecek gibi.... VW herkesin bildiği aksine müşterisine kaz gözüyle bakan, kronik problemli üretimlerini kakalayarak satan bir firma. Zaten emisyon krizinde herkes ne kadar üçkağıtçı bir firma olduğunu gördü ve öğrendi....

    Neyse satınca 3-4 yaşında 3.20 d otomatik aldım, keyif alarak arabaya biniyorum sonunda, sürekli ne zaman elimde patlayacak derdi yok....

    Merhaba, bu eski nesil dsg mi ? servis yeni nesilde şu ana kadar pek sıkıntı gelmediğini söyledi. "Esenler dod"
    - vites geçişleri hissedilmiyor, jetta daki gini metal "kapakçık veya zincir " sesi gelmiyor.
    1. vitesten en kısa sürede araç kurtuluyor, viteste hiç kararsızlık görmedim, yokuş çıkarken bile 2. viteste rahat çıkıyor, uygun durumda ise sadece üst vitese geçiyor. motor freni çok iyi yokuş inerken hızını koruyor. patinaj durumunda hemen kendini toparlayıp mümkün olduğu kadar bana o patinaj zevkini sunmuyor ama lastikler için en iyisi bu. tsi motorlar kendini ispatlamış ve dsg ile mükemmel uyumlu çalışıyor. servis sorun durumunda 5 yıl mekanik garantisi var iyi niyet garantisinde yaparız diye bilgi verdi. aracımı övmek için yazmıyorum, çünkü para biriktiriyorum leon 1,2 dsg yada 1.0 ibiza eco tsi alacağım, yakında 1,2 motorların vergisi artar diye düşünüyorum.

    Kusura bakmayın yeni yazabildim.

    Esenler Dod hangi dünyada yaşıyor hakikaten merak ediyorum... Gerçi DOD ise zaten ağzı boş laf yapıp dır dır konuşan satış temsilcilerinden biri denk gelmiştir size...

    Araç yeni nesil DSG'ydi. Yeni eski hepsi aynı zırvalık, o sanzıman kuru ve 7 ileri olduğu sürece çatır çatır patlıyor, VW'de bunun farkında, bilerek satıyor bu halde. Skandaldan sonra zaten ne kadar üçkağıtçı oldukları ortaya çıktı...

    Bir çok arkadaşımın A3 ve Golf'ü son kasalar olmalarına rağmen 50-60 bin km'lerden sonra problemler yaşadı. En iyisi kavramayı değiştirtti, en kötüsü sanzımanı kucağına aldı. Hiç birinin cebinden para çıkmadı ama garantisi bitmeden arabaları satma derdindeler...

    Hadi onu bunu geçtim daha yakın bir tanıdığım polo aldı dsg ve dizel, araba 180 km'deyken vites geçirmedi, mekantronik değişti. REZALET

    Iyi niyet de hikaye, adamına göre fiyat çekiyorlar, cebinizden para çıkmıyor değil, en kötü 200-300 lira çarpıyorlar garantiniz bittiğinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 20 Ekim 2015; 13:54:00 >




  • 2010 octavia 7 ileri dsg 30 binde kavrama gitti 40 binde megatronik gitti ve yeni nesiller ile degisti 100bin km de sattim problem yoktu.. simdi tekrar sifir dsg li octavia aldim dsg siz olmaz haci alistik bir kere..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 21 Ekim 2015; 16:06:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 2014 The Beetle 30.000 km sıkıntısız. Fakat aynı model başka bir araçta 2000 km de mekatronik arızası verdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperd82 A kullanıcısına yanıt
    madem alıntıladın aracın son durum bilgisini vereyim; 276.000 km de şuan, bi kere daha mekatronik değişti garantiden. bi sıkıntı problem yok, ara ara farklı arabalarda kullandım ama bu arabada ki keyf yok hiç birinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokiii

    madem alıntıladın aracın son durum bilgisini vereyim; 276.000 km de şuan, bi kere daha mekatronik değişti garantiden. bi sıkıntı problem yok, ara ara farklı arabalarda kullandım ama bu arabada ki keyf yok hiç birinde.

    Yani 276.000 km'dir Yetkili Servise mi gidiyorsun?
  • alperd82 A kullanıcısına yanıt
    225.000 di sanırım bıraktım servise girmeyi, artık servisi kendi kadememizde veya bosch car servis'te yaptırıyorum.
  • Hepinize iyi aksamlar arkadaslar,annemin 2014 1.5 tdi dgs sansumanli arabasini yokus yukari geri geri park ederken zorladim bayagi bir debriyaj balata kokusu ve sanzuman isindi uyarisi geldi oldugum yerde durdum ikazin gitmesini bekledim isik sondukten sonra bir daha zorlamak zorunda kaldim ara sokaklar sagolsun park yerine girene kadar ve cikana kadar toplam bes defa bu uyari isigi yandi hep durup bekledim suan iyi bir sikintisi yok ama ilerde olur mu ve kac tl maliyet çıkar ortalama,bana yardimci olursaniz sevinirim. Simdiden tesekurler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gueremre G kullanıcısına yanıt
    Bu tarz parklarda aracı manüele alın D de hemen 2 vitese geçtiği için yarım debriyaj yapıyor ve balata ısınıyor, park sırasında aşırı gaz vermekten kaçının zaten gaza basmaya gerek yok kendisi gidiyor aslında,
    İnşallah balata deformasyona uğramamıştır gerçeği ısınınca aşırı zorlamamışsınız, balata değişimi sanayide yaptırırsanız 1700 tl yi bulur serviste 2700 civarı sanırım tabi ekstra birşeyler çıkmazsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    Bu tarz parklarda aracı manüele alın D de hemen 2 vitese geçtiği için yarım debriyaj yapıyor ve balata ısınıyor, park sırasında aşırı gaz vermekten kaçının zaten gaza basmaya gerek yok kendisi gidiyor aslında,
    İnşallah balata deformasyona uğramamıştır gerçeği ısınınca aşırı zorlamamışsınız, balata değişimi sanayide yaptırırsanız 1700 tl yi bulur serviste 2700 civarı sanırım tabi ekstra birşeyler çıkmazsa
    forumu baştan sona okudum, yorum yazan çoğu arkadaş 50 bin oldu 60 bin oldu problem yok demişler...

    söylenilen km leR nedir ki arkadaşlar, aracı orta seviye kullanan biri olarak 2-3 yıllık kullanımıma tekabül ediyor...

    sözüm meclisten dışarı eşşek yükü ile para ver ondan sonrada 60 bin km kullandım diye sevin ...

    başlarım dsg sinede wv ninede... HONDA CİVİC OTOMATİK CANSIN CAN...

    birde canım arabamı satıp model yükselteyim diye bu araçları almayı düşünüyordum....




  • Ben 2014 1.6 tdi dsg jetta kullaniyorum.0 dan beri araç bende , şu an 97500 kmde .1 defa ısınma uyarısı verdi, şu ana kadar hiç masraf acmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgal

    Ben 2014 1.6 tdi dsg jetta kullaniyorum.0 dan beri araç bende , şu an 97500 kmde .1 defa ısınma uyarısı verdi, şu ana kadar hiç masraf acmadi
    iyi niyet garantisi deniliyor da onun da süresi 5 yıl sanıyorum. 5. yıldan sonraki muhtemel bir arızada cebinizden yaptırmak zorundasınız her türlü.
  • respect_89 R kullanıcısına yanıt
    2.gün önce Kartal doğuş oto ile görüştüm
    Bana 7 sene DSG garantisi olduğunu söylediler. İlk 2 yıl parça ve işçilik ücretsiz sonraki 5 yıl parça ücretsiz işçilik %50 indirimli imiş. Bugün DSG işçiliği 400 TL imiş onunda yarısını veriyormuşsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatih.yalcin kullanıcısına yanıt
    Şuan aracım 110 binde hiç bir sıkıntım yok çok şükür. Araca binerim dağ bayır gezerim. Acımam fakat korurum aracım bakımlıdır. Tümseklerden çukurlardan olorta geçmem. Mümkün mertebe dikkatliyimdir. Çok sıkışık trafikte şanzımanı yormam. Manuele alırım. Yokuşta çok dikse yine manuele alırım. Park halinde iken park konumuna aldığım gibi el frenini çekerim. Vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG'li bir aracın yoğun şehir içi trafiğinde kullanılıp da arıza yapmama olasılığı çok az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu hortlatmak gibi olucak ama bastan sona okudum konuyu bende scirocco gts alicaktim 2013 67 binde 5 yil garantisi devam ediyor hala ama konuyu okuduktan sonra bi degisik hissetmeye basladim arac sahibiyle gorustum herhangi bi ariza almadim dedi 67 binde arac butun bakimlari serviste yapilmis korkum 5 yil garanti bittikten sonra serviste herhangi bir indirim vb bisey yapilmiyormu alsammi almasammi buyuk bir ikileme dustum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rakkas79


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    birde her 10.000 20.000 de kavrama değişiyor gibi demişsiniz. yada ne demek istediniz? ciddi bir konu ve sorun demektir bu.



    Arkadaşlar, dsg de 7 ileride kavrama dediğim gibi başlı başına problem. Bu durumu nasıl aşıyoruz; aracı sıkışık trafikte manuelde kullanarak çözüyoruz. Çünkü araç sıkışık trafikte hemen kalkar kalkmaz 2. vitese attığı için yük kavramanın üzerine biniyor. Bu sebeple manuelle kullanıp devirlenince 2 ye atmak çözüm yolu. 2 den sonra tekrar D ye cekiyoruz. Benim 12000 de değiştirdiğim kavrama takımım şu anda 27000 olmasına rağmen sorun yaratmadı bu şekilde.

    Kesinlikle sorun 2 ye cok cabuk atmasi.esimin golfu 10.000 de balata yedi. Ben kulladigimda napiyo bu manyak deyip manuele aliyorum.bi araba kirkla giderken 5. Vitese atilmazzz.yapacaginiz ekonomiyi s....yim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2013 aracım şu an 38 bin km de 30 binde benimde kavrama değişti, garanti bitmişti iyi niyetten 600 tl ödedim, özenli kullanmama rağmen kavrama sıkıntılı olunca sonuç kaçınılmaz. Yeni kavrama bazen yine çok hafif titreme yapıyor ama benim için sorun değil artık yolda bırakmasın yeter gitti yere kadar gider. Mekatronik sorun çıkarmasın diye yağını değiştirttim servis kalibrasyon yaparken kavrama değişmesi gerekiyor deyince değişti bana kalsa o şekilde kullanırdım.
  • Mrb. Ben bu konuyu hayretle okudum. 1.9tdi 2008 jettam vardi 266bin km de ve dsg de tik yok.. aracin bakimlarini zamaninda yaparsaniz dsg ömürlük binilir.. alman forumlarina goz atin. Ben ilk kez burda goruyorum 40binde sanzuman dagilmasini.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda Rapid, aracı 2013'te sıfır aldım, şu an 200.000'e yaklaştı, halen herhangi bir arıza çıkartmadı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoroh

    Mrb. Ben bu konuyu hayretle okudum. 1.9tdi 2008 jettam vardi 266bin km de ve dsg de tik yok.. aracin bakimlarini zamaninda yaparsaniz dsg ömürlük binilir.. alman forumlarina goz atin. Ben ilk kez burda goruyorum 40binde sanzuman dagilmasini.

    Yanılıyorsunuz, Almanya'da DSG ciddi bir konu, google'de almanca aratmanız yeterli. Almanca aratsanız ilk karşınıza çıkacak konulardan:


    Gibt es noch Probleme mit dem 7 Gang DSG? - Startsei...... Çevirisi: DSG sorunları halen devam ediyor mu????


    Siz almanca olarak nasıl arattınız veya okudunuz da yüzlerce almanca forumdaki şikayetleri görmediniz?


    Ayrica aracın bakımının DSG ile ne alakası var, açıklar mısınız? DSG 7 ileri kuru da yağ yok, motor yağının veya filtrelerinin değiştirilmesi DSG'ye ne gibi fayda sağlar?


    Bunun yanında bu forumda bile yüzlerce şikayet var, hepsi mi araç kullanmasını bilmiyor?!?!?


    Bende DSG'li araç kullanıyorum, ama yüceltmiyorum, kendim DSG'li araç kullanıyorum diye övmüyorum. Evet, ben 200 bin yaptım halen arıza vermedi, ama benim de başıma gelebilirdi, çünkü sorun çok yaygın. 1000kmde, 150 km'de, hatta 80km'de mekatronik arızası veren VW araçlar var...


    150 kilometrede ne kadar hor ve bakımsız kullanmış olabilir?!?!?!





  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.