Şimdi Ara

7 VİTESLİ DSG İLE KAÇ KM? (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
3
Favori
59.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jetta 1.6 TDI dsg ile 50.000 km oldu tıkır tıkır hiçbir sorunu yok dsg nin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokiii

    GOLF 6 1.6 TDI 105 BG DSG 7 , 155.000 KM oldu ancak tam da bu km de araba elimde kaldı. bir görüşme için gittiğim ankara sarayköyde hiç sıkıntısı olmayan araba görüşme bitip yarım saat sonra marşına bastığımda hiç tanıt vermedi vites hiç birşey şekilde p konumundan diğer konumlaa geçmedi.
    motor arıza ışığı ve esp arıza ışığı yandı. hemen volkswagen acil yardımı aradım. en yakıt servise etimesgut doğuşa arabayı çektirdim. aracımın mekatronik arızası olduğu ve değişmesi gerektiğini bedelinin 7.500 tl civarı olduğu söylediler. aracımın bütün servis bakımlarını vw de yaptırdığımı ve iyi niyet garantisinden faydalanmak istediğimi söyledim. bana verilen cevap gereken yazışmaların yapıldığı ve aracımın iyi niyet garantisi kapsamına alınmadığı oldu. bunun üzerine ben de doğuş müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım şimdi cevap bekliyorum. cektiğim rezillik evden 500 km uzakta olmam 04.04.2013 perşembe gününden beri aracım serviste. iyi niyet garantisi olmadan hiçbirşey yapmayın dedim. p.tesi günü gelecek habere göre arabayı orda yaptıracam yada ankarada başka bi yere çekecem. benim bunların politikasından anladığım araçlarının uzun km yapabileceği garantisini veremiyolar. hatta belirli bir km den sonra (120.000 ler) iyi niyet garantisine bile sokmaya nazlanıyolar. çok paranız varsa alın dsgli araba en fazla 50.000 km binin ki bu arada sıkıntı çıkarmazsa size ve sonra satıp yenisini alın başka türlü keyif alamazsınız. 7.500 lira nedir ya nasıl bi fiyattır hala idrak edebilmiş değilim.

    Konunun özeti budur.
    2 sene önce 7.500 TL ise bugün 10 bin TL'yi geçmiştir.
    Altı üstü 155 binde çıkan masrafa bak.
    Garantisi 2 yıl zaten, oyuncak araba mı bu!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutpafuli

    2011 model 1.6 tdi dsg 102.000 km ye kadar tık demedi. millet kullanmayı bilmiyor diyordum.

    ama o kadar sağlam bir araç kullanan olarak
    102.500 km de dsg patladı.

    kavrama değişti.
    iyi niyet garantisi adı altında yüzde 90 indirim alındı.

    Olayın özeti bunlar.
    İtina ile kullansan bile 100 binde elinde patlıyor.
    20-30 binler 60 binlerde kavramayı ve/veya şanzumanı değiştirenler var Garantiden. Bir de burada yazılmayanlar vardır eminim.
    2 Yıl Garanti nedir yazık yaa bir de "iyi niyetli" olmadıkları durumlar var, Araba parasına Şanzuman alıyorsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutpafuli

    2011 model 1.6 tdi dsg 102.000 km ye kadar tık demedi. millet kullanmayı bilmiyor diyordum.

    ama o kadar sağlam bir araç kullanan olarak
    102.500 km de dsg patladı.

    kavrama değişti.
    iyi niyet garantisi adı altında yüzde 90 indirim alındı.

    Olayın özeti bunlar.
    İtina ile kullansan bile 100 binde elinde patlıyor.
    20-30 binler 60 binlerde kavramayı ve/veya şanzumanı değiştirenler var Garantiden. Bir de burada yazılmayanlar vardır eminim.
    2 Yıl Garanti nedir yazık yaa bir de "iyi niyetli" olmadıkları durumlar var, Araba parasına Şanzuman alıyorsun...

    arkadaşımda passat 2.0 dizel dsg vardı. dsg ve yakıt sistemi arızalarında bıkıp garantisi bittiği gibi sattı. çok canını yaktı onun. yerine ford focus benzinli aldı. ne mazotlu ne de dsg'li ne de vw almam bir daha dedi. al bir ford ol bir lord diyor artık.




  • dsg ıtech paketli 2014 altea xl ile şu an 45 bin yaptım Allah nazardan saklasın bi sıkıntı yok. Sadece rampada yokuş kalkış desteğini anlamakta zorlandım. frenden çekince 2 saniye duruyo sonra gaza basıyorsun araba az biraz kaçırıyo gibi oluyo. onada alıştım artık bi hata yok maşallah. bide yazılım ile beygir ve tork güçlendirmesi yaptım. performans çok iyileşti. 105 ten 125 beygire, 250 den 300 torka.
    herkese iyi süreşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder748 -- 2 Eylül 2015; 15:23:54 >
  • bu arada dsg şanzımanı 2013 ve üstü araçlarda tercih etmek gerekmtedir. Yaptığım araştırmaya göre problem 2012 de çözülmüş ve 2013 ve sonrası ülkemize gelmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder748 -- 2 Eylül 2015; 15:28:18 >
  • 2013 model 18 bin km oldu, 1 nci viteste bazen biraz titreme yapıyor ama benim için önemli değil o kadar olur diyorum çünkü önceki manüel aracımda 1 de titreme yapıyordu biraderin hondası vardı araç daha 7 bindeyken kalkışlarda titreme yapıyordu o da manüeldi, dsg de aynı prensipte çalıştığı için bazen olur diyorum ama bu titreme aldığım günden beri vardı, diğer viteslerde sorun yok
  • Arkadaşlar bu dsg de baskı balatası var mı gerçekten ? varsa yandık, malum çift kavrama araç 31,000 oldu daha tık yok. 2013 ibiza dsg. Allah nazardan korusun çok memnunum. hız sabitleyince yolların uzunluğunu dert etmiyor insan.
  • EMINX84 E kullanıcısına yanıt
    Baskı balata mevcut, kullanım tarzına bağlı olarak belli bir km sonra ikiside illaki değişecek o yüzden mümkün oldukça kalkışlarda az gaz verip balatayı yakmamak lazım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 Golf 7 1.6 TDI DSG kullanıyordum ve 55.000 km'de lanet edip sattım.

    Kullanıma çok dikkat etmem rağmen aşağıdakiler oldu:

    - 30.000km'de kavrama değişti.
    - 50.000 km'de motor yağ kaçağıdnan dolayı rektefiye oldu.
    - 54.000 km'lerde ise sanzıman kararsızlığı başlamıştı, muhtemelen mekatronik arızası göz kırpıyordu.
    - ve diğer ıvır zıvır problemler.

    Kısaca dsg problemi çözülmedi ve çözülmeyecek gibi.... VW herkesin bildiği aksine müşterisine kaz gözüyle bakan, kronik problemli üretimlerini kakalayarak satan bir firma. Zaten emisyon krizinde herkes ne kadar üçkağıtçı bir firma olduğunu gördü ve öğrendi....

    Neyse satınca 3-4 yaşında 3.20 d otomatik aldım, keyif alarak arabaya biniyorum sonunda, sürekli ne zaman elimde patlayacak derdi yok....
  • 2013 1.6 TDI DSG iki kez kavrama değiştikten sonra 47.000 km de komple şanzıman değişti. Emisyon skandalı canlarına okur inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Feel.The.Heart -- 8 Ekim 2015; 14:38:01 >
  • bu son olaylarla birlikte aracı bakıma götürmeye korkuyorum , sorun yokken var deyip para alırlar diye böyle bir politikaya geçerlermi , şahsen güvenmek zor. Benim araçta 2012 polo DSG 7 42BİN deyim. Bakımı geldi. Şuan sert engellerde şanzımandan takırtı geliyor ama cam açık olacak birde engel tekere sert şekilde takılacak ozaman takırt diye geliyor ses.

    Benim DSG de yaşadığım sorun yokuş aşağı hızlanırken araç kendi hızlandığı için devri arttırmıyor motor boğuluyor ya frenleyip çok yavaşlıyacan aracı devrine getirecen yada gazı arttırıp motoru rahatlatacan ama zaten yokuşda hızlanıyor yeterince birde gaza basılmıyor. Manuele geçmeye korkuyorum bocalarım diye , birkaç kez kullandım dandun kontrol sıfır oluyor ne oluyor diyorum.

    Onun dışında yarı otomatik sistem olarak aslında başarılı , çok sert kullanmadığınız sürece birde trafik yoğun değil ise çok yakmıyor ortalama 7 oluyor. Trafiksiz yollarda ise 5 ide görüyorum.




  • VW'NİN EMİSYON SKANDALINDAN ÖNCE GÖZÜMDE BİTMESİNE NEDEN OLAN OLAY:

    http://m.milliyet.com.tr/-otomotiv-devi-ne-actigi-davayi/ekonomi/detay/2003675/default.htm

    http://m.mynet.com/i3.html#http://www.mynet.com/haber/iphone/guncel/otomotiv-devi-ile-savasti-yilin-bilincli-tuketicisi-oldu-1760044-1

    http://www.bursahakimiyet.com.tr/haber/bursa/bursada-otomotiv-devini-dize-getirmisti-arizali-araci-iade-etti-82155.html


    Adamın ömründen 30 AY çalmışlar temyiz temyiz süründürmüşler her yerde adam haklı çıktığı halde son vakte kadar uğraştırmışlar. Hatta en son aracın 2012 yılındaki 54 bin TL bedelini ödemeye kalkıp ona da ayrı dava sonucunda 2015 bedeli olan 72 bin TL yi vermek zorunda kaldıklarını da biliyorum.
    Sıfır aldığı araca 30 ayda bin km falan ancak binebilmiş bunun vergisini sigortasını ödemiş bir insanımız var.

    İnsan kafayı yemez mi yaa kendinizi vatandaşımızın yerine bir koyun.
    Bu senin benim başıma da gelebilirdi.

    VW bunu yapmayacaktı isterse "Altın Kaplama" araç yapsın bu pisliği Avrupalıya Amerikalıya yapamadığı gibi hukuk yavaş işler veya işlemez deyip benim vatandaşıma da yapmayacaktı.

    Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperd82 -- 8 Ekim 2015; 16:17:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    2013 Golf 7 1.6 TDI DSG kullanıyordum ve 55.000 km'de lanet edip sattım.

    Kullanıma çok dikkat etmem rağmen aşağıdakiler oldu:

    - 30.000km'de kavrama değişti.
    - 50.000 km'de motor yağ kaçağıdnan dolayı rektefiye oldu.
    - 54.000 km'lerde ise sanzıman kararsızlığı başlamıştı, muhtemelen mekatronik arızası göz kırpıyordu.
    - ve diğer ıvır zıvır problemler.

    Kısaca dsg problemi çözülmedi ve çözülmeyecek gibi.... VW herkesin bildiği aksine müşterisine kaz gözüyle bakan, kronik problemli üretimlerini kakalayarak satan bir firma. Zaten emisyon krizinde herkes ne kadar üçkağıtçı bir firma olduğunu gördü ve öğrendi....

    Neyse satınca 3-4 yaşında 3.20 d otomatik aldım, keyif alarak arabaya biniyorum sonunda, sürekli ne zaman elimde patlayacak derdi yok....

    Merhaba, bu eski nesil dsg mi ? servis yeni nesilde şu ana kadar pek sıkıntı gelmediğini söyledi. "Esenler dod"
    - vites geçişleri hissedilmiyor, jetta daki gini metal "kapakçık veya zincir " sesi gelmiyor.
    1. vitesten en kısa sürede araç kurtuluyor, viteste hiç kararsızlık görmedim, yokuş çıkarken bile 2. viteste rahat çıkıyor, uygun durumda ise sadece üst vitese geçiyor. motor freni çok iyi yokuş inerken hızını koruyor. patinaj durumunda hemen kendini toparlayıp mümkün olduğu kadar bana o patinaj zevkini sunmuyor ama lastikler için en iyisi bu. tsi motorlar kendini ispatlamış ve dsg ile mükemmel uyumlu çalışıyor. servis sorun durumunda 5 yıl mekanik garantisi var iyi niyet garantisinde yaparız diye bilgi verdi. aracımı övmek için yazmıyorum, çünkü para biriktiriyorum leon 1,2 dsg yada 1.0 ibiza eco tsi alacağım, yakında 1,2 motorların vergisi artar diye düşünüyorum.




  • Emisyon skandalı çok ciddi bir sorun. kimbilir kaç insanın sağlığını etkileyecek "mutlaka ki birileri bu zehirli gazdan olumsuz etkilenmiştir diye düşünüyorum". umarım en kısa sürede çözümünü bulurlar. benim aracımda böyle bir sorun olsa hiç düşünmeden dava ederdim, çünkü düzeltme yapmaları önceden verdiği zararı gidermeyecek, ayrıca motorun performansı uygun emisyona çekilince düşebilir.
  • 2012 dsg li,57.000km'de ibiza aracım kalkışta(1. vitesden 2 ye geçerken) titreme yapıyordu , Doğus servisde baskı balata değişmesi önerildi , garantisi bitmesine rağmen tüm bakımları doğusda yaptırdığım için , %70 parça , %50 işçilik indirimi yapıldı , 1600tl toplam fatura çıktı.Ne diyorsunuz arkadaşlar , dışarıda fiyat araştırması yapmadım , güvenilir usta + orjinal parça bulma sıkıntısı bir de dsg'den anlayan birini bulmak falan sıkıntı olur gibi geldi.Bu işlerle uğraşan bir kaç tanıdığa sordum parça + işçilik 800 lira civarına dışarda yaptırabilirsin dediler.

    Edit: Az önce doğus otodan arandım , değişecek parça %100 iyi niyet garantisi kapsamına alınmış.%50 işçilik ücreti ile birlikte toplamda 400 lira fatura çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark_Soul -- 19 Ekim 2015; 11:39:59 >
  • Dark_Soul kullanıcısına yanıt
    Bence serviste yaptır. Hem garantili iş olur hem de satarken kayıtlar burada dersin KM belli ağır bakımları belli.

    Satacaksan bile serviste yaptır senden sonra da sorun olacağı için DSG'den bir başka vatandaşımızın canı yanmasın. İyi niyet garantisi bozulmasın.
    700-800 TL farkı sen her türlü satarken fiyata ilave edebilirsin ağır bakımı yapılmış KM'si kayıtlı garantisi devam eden bir araca diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark_Soul

    2012 dsg li,57.000km'de ibiza aracım kalkışta(1. vitesden 2 ye geçerken) titreme yapıyordu , Doğus servisde baskı balata değişmesi önerildi , garantisi bitmesine rağmen tüm bakımları doğusda yaptırdığım için , %70 parça , %50 işçilik indirimi yapıldı , 1600tl toplam fatura çıktı.Ne diyorsunuz arkadaşlar , dışarıda fiyat araştırması yapmadım , güvenilir usta + orjinal parça bulma sıkıntısı bir de dsg'den anlayan birini bulmak falan sıkıntı olur gibi geldi.Bu işlerle uğraşan bir kaç tanıdığa sordum parça + işçilik 800 lira civarına dışarda yaptırabilirsin dediler.

    2 nci viteste titreme yapmıyorsa bence hiç elletmeyin benim aldığım günden 1 ile 2 arası hafif titreşimli geçiyor bunun da sebebi çok fazla dişli oranı farkı var. deneme amaçlı manuelde 1 nci viteste 1.800 devire kadar çıkın sonra D ye alın bakın bakalım sarsıntılı geçiş olacak mı.
    Dışarıda yaptırsanız 1700 tl civarı tutuyor diye duymuştum




  • Arkadaşlar az önce çankaya doğuş otodan arandım.
    Değişecek parça %100 iyi niyet garantisinden karşılanacakmış , işçilik ücretinin de yarısı garanti kapsamında , toplamda 400 lira gibi bir meblağ çıktı.
  • Geçen sene kuzenin 0 km CC almıştı DSG şanzıman. Çok kısa bir zaman zarfında bayram tatiline çıktığında araba güç kesmiş yolun sağ tarafına çekip çekici yardımıyla servise sokmuşlardı. Garanti kapsamında halletiler tabi ki ama aracı hemen elden çıkartıp yeni bir araç aldı.

    Kendimde 2012-13 model DSG caddy almak istiyorum bu aralar ama forumları okudukça midem bulandı. Hadi ses olayını geçtim bu güç kesme problemi çok sıkıntılı bir durum. 130'la giderken bir anda 40 km ye düşen ve arkadan başka aracın çarpması sonucu büyük kazalar atlatanları da okudum. DSG garantisinin 2 sene olduğunuda düşünürsek ikinci el almam bile bile lades demek oluyor gibime geldi :)

    80-100 bin devirmiş DSG Caddy kullanan birisi düşüncelerini paylaşırsa sevinirim. Bir de satın almak istediğimiz araçla ilgili yetkili servisler telefonla sorsak bilgi verirlermi yoksa gizlimi tutuyorlar ?




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.