Şimdi Ara

5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
11.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • @mesuthaksoy

    quote:

    5g tronic vites aralıkları uzun olduğu için şanzıman baskı balatası anlamında daha uzun ömürlüdür.
    7g tronic daha çok vites değişimi yapıyor.

    Yani 5g 100 binde balata yerken 7g 50 binde balata yiyebilir.


    demişsiniz.

    Emin misiniz ? Konuyu biraz açar mısınız baskı balata derken ?

    Yılardır kullandığım bu iki Tork konvertörlü ve Tam otomatik Mercedes Benz tasarımı ve üretimi olan

    kaya gibi şanzımanlarda debriyaj baskı balatamı bitiyor ?

    Ne balatası, ne debriyajından bahsediyorsunuz ? Bunlar tam otomatik şanzımanlar çift kavrama değil.





    Konu sahibi @Hakan.. bey

    5G Tronic tam otomatik tork konvetörlü ve genel itibariyle uzun ömürlü şanzımanlardır. C serisinden S serisine kadar

    tüm modellerde kullnılmış milyon km ler hizmet edebilen sorunsuz üretimlerdir. 7G Tronic bunun geliştirilerek

    üretilmiş 7 ileri olan versiyonudur ve 2003 ten 2011 sonuna kadar üretilen modeldir. 2012den itibaren güncellenerek

    yerini 7G Tronic Plus versiyona bırakmıştır. (7 ileri 2 geri) 2017 den sonra ise 9G Tronic üretimine başlanmıştır ve

    7G Tronic Plus halen sadece Maybach S650 versiyonda kullanılmaktadır. Bunlar 1000nm üzeri yük dayanımına sahip

    dünyanın en dayanıklı şanzımanlarıdır. Üretiliş amaçları uzun ömür ve sorunsuzluk üzerinedir.

    (istisnalar kaideyi bozmaz)


    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC
    Yapay Zekanın Yanıtı

    7G-TRONIC ve 5G-TRONIC Şanzımanlar

    7G-TRONIC şanzıman, Mercedes-Benz tarafından geliştirilmiş gelişmiş bir otomatik şanzımandır. 7 ileri vitese sahiptir ve pürüzsüz vites geçişleri sunar. 7G-TRONIC şanzıman ayrıca yakıt verimliliğini artıran bir tork konvertörü kilit sistemine sahiptir.

    Daha sonra geliştirilen 5G-TRONIC şanzıman, Mercedes-Benz'in önceki nesil otomatik şanzımanlarından biridir. 5 ileri vitese sahiptir ve daha az yakıt tüketen ve daha düşük emisyonlar üreten bir tork konvertörü kilit sistemine sahiptir.

    7G-TRONIC ve 5G-TRONIC Şanzımanların Karşılaştırması

    • 7G-TRONIC şanzıman 7 vitese sahipken, 5G-TRONIC şanzıman 5 vitese sahiptir.
    • 7G-TRONIC şanzıman, 5G-TRONIC şanzımandan daha pürüzsüz vites geçişleri sunar.
    • 7G-TRONIC şanzıman, 5G-TRONIC şanzımandan daha yakıt verimlidir.

    Genel Bakış

    7G-TRONIC ve 5G-TRONIC şanzımanlar, pürüzsüz vites geçişleri, yakıt verimliliği ve güvenilirliği ile bilinirler. Hangi şanzımanın sizin için en uygun olduğunu belirlemek için bütçenizi ve sürüş ihtiyaçlarınızı göz önünde bulundurmalısınız.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 7g tronic az yakar daha sık masraf açar

    5g tronic çok yakar az masraf açar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

    7g tronic az yakar daha sık masraf açar

    5g tronic çok yakar az masraf açar
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2012-mercede-c180-full-plusfull-796399018/detay/

    bu ılan ıcın ne dusunuyorsun hocam
    Fascination paketmıs bunda da xenon var amg den farkı ne ki bin tane paket var vala bezıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan.. -- 8 Mart 2020; 23:25:32 >
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt
    w204 kasa c class çok fazla çeşide sahip maalesef kafa karışıklığı kaçınılmaz 2009 yılından 2011 ilk yarısına kadar w204, sonrasında 2013 sonuna kadar facelift kasaya geçiyor. Ve iç dış olarak kasa evrim geçiriyor.

    AMG Paket >> sert süspansiyon + sportif görünüş (Marşpiyeller, panjurlar, tamponlar, difüzörler, egzozlar, direksiyon)
    Fascination >> yumuşak süspansiyon + mütevazi görünüş

    bunlar temel farkları olmakla beraber her ikisine de bir çok donanım eklenerek farklı kombinasyonlar çıkabilir. Donanım paketleri genel olarak da;
    * Selection
    * Selection Plus şeklinde adlandırılır. Aracın full + full olarak anılması için, Koltuk ısıtma, ön elektrikli koltuklar, geri görüş kamerası, Start Stop, Anahtarsız giriş - anahtarsız çalıştırma, ve comand ekran olmazsa olmazdır.

    motor seçeneği olarak lpg mevzusuna girilmeyecekse m274 kodlu e serisinde de geçen seneye kadar kullanılan 1.6 156hp + 7g-tronic tercih edilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan..

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2012-mercede-c180-full-plusfull-796399018/detay/

    bu ılan ıcın ne dusunuyorsun hocam
    Fascination paketmıs bunda da xenon var amg den farkı ne ki bin tane paket var vala bezıyorum

    Alıntıları Göster
    Valla önce şunu söyleyeyim

    Mercedes'de her ne kadar donanım paketlerindeki seçenekler belli olsa da opsiyon yelpazesi çok geniş olduğundan dolayı işler karışıyor.
    Satıcıya araçta neler olduğunu sor diyeceğim de adam daha KOMPRESÖR bile yazamamış sana ne cevap verecek ki?

    İlk olarak üstteki soruna biraz daha açık cevap vereyim.
    Bildiğim kadarıyla 7G-tronic 2012 yılındaki makyajla W204 kasalara geldi.
    Ondan önce 5g-tronic kullanıyorlardı.

    5g tronic vites aralıkları uzun olduğu için şanzıman baskı balatası anlamında daha uzun ömürlüdür.
    7g tronic daha çok vites değişimi yapıyor.

    Yani 5g 100 binde balata yerken 7g 50 binde balata yiyebilir.

    Bunun dışında konfor ve performans anlamında 5g bir tık daha önde 7g ye göre.Mesela çok ısınmasından dolayı 7g tronic içeriye sıcaklık verirken 5 g vermez.

    Amaaaa işte işin aması var. 5g tronic alırsan 7g tronic'e göre 1,5-2 lt lt gibi ekstra yakıt tüketimini göz önünde bulundur kesinlikle.

    4 silindir araçlarda yakıt derdi yoksa 5G tronic, 6 silindir bir araç bakarsan kesinlikle 7g tronic.



    Yakıt önemli diyorsan hepsinde 7g tronic tercih etmelisin.

    Paketlere gelince

    Bu yazdıklarım %100 doğru olmayabilir, araştırarak teyid edebilirsiniz.

    Prime paket :

    Izgara elegance ve executive ile aynı.
    Kaputta yıldız var
    Farlar halojen
    Gündüz farı ve sisler ayrı
    Sunroof, cam tavan yok
    Koltuklar kumaş
    Direksiyon dört kollu


    Avantgarde : Gündüz ledleri, yarı deri-kumaş koltuk
    Standartında sunroof ve cam tavan yok ama TR de opsiyon olarak çok var araçlarda. O yüzden avantgarde olup fascination diye satılan çok model var malum sitede.

    Fascination : Kararan ayna, katlanan ayna, sunroof, camtavan

    Amg : Spor direksiyon, amg tamponlar,çamurluk farklı, koltuk döşemeleri biraz farklı, süspansiyonlar farklı vs.

    Şimdi biraz araştırma yaptım da şöyle yazmışlar

    fascination donanım paketinin avantgarde donanıma göre ek özellikleri şunlardır: Cam tavan, ILS, otomatik yanan uzun far, far yıkama, ayna katlama, otomatik kararan aynalar."

    Toplamam gerekirse fascination ile amg görünüm hariç aynı.
    Amg de tamponlar vs var farklı olarak.

    Bir de amg nin üstü selection plus var.Onda koltuk ısıtma vs var.

    Anlayacağın mercedes de donanım büyük sıkıntı. Çok fazla paket ve opsiyon var.

    Sizin yapacağınız bir bütçe belirleyip o bütçenin 10000 üstü 10000 altı araçlara bakıp kıyaslama yapmak.

    Kolay gelsin




  • mesuthaksoy kullanıcısına yanıt
    @mesuthaksoy

    quote:

    5g tronic vites aralıkları uzun olduğu için şanzıman baskı balatası anlamında daha uzun ömürlüdür.
    7g tronic daha çok vites değişimi yapıyor.

    Yani 5g 100 binde balata yerken 7g 50 binde balata yiyebilir.


    demişsiniz.

    Emin misiniz ? Konuyu biraz açar mısınız baskı balata derken ?

    Yılardır kullandığım bu iki Tork konvertörlü ve Tam otomatik Mercedes Benz tasarımı ve üretimi olan

    kaya gibi şanzımanlarda debriyaj baskı balatamı bitiyor ?

    Ne balatası, ne debriyajından bahsediyorsunuz ? Bunlar tam otomatik şanzımanlar çift kavrama değil.





    Konu sahibi @Hakan.. bey

    5G Tronic tam otomatik tork konvetörlü ve genel itibariyle uzun ömürlü şanzımanlardır. C serisinden S serisine kadar

    tüm modellerde kullnılmış milyon km ler hizmet edebilen sorunsuz üretimlerdir. 7G Tronic bunun geliştirilerek

    üretilmiş 7 ileri olan versiyonudur ve 2003 ten 2011 sonuna kadar üretilen modeldir. 2012den itibaren güncellenerek

    yerini 7G Tronic Plus versiyona bırakmıştır. (7 ileri 2 geri) 2017 den sonra ise 9G Tronic üretimine başlanmıştır ve

    7G Tronic Plus halen sadece Maybach S650 versiyonda kullanılmaktadır. Bunlar 1000nm üzeri yük dayanımına sahip

    dünyanın en dayanıklı şanzımanlarıdır. Üretiliş amaçları uzun ömür ve sorunsuzluk üzerinedir.

    (istisnalar kaideyi bozmaz)


    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Mart 2020; 0:45:12 >




  • Klasik mercedes donanım konusuna hoşgeldiniz

    En çok tutulan ve modern olanı 1.6 cgi ve 7g şanzımanlı modelleridir. Kendi aracımda bu kombinasyonludur. Şanzımandan yana korkunuz olmasın yukarda arkadaş balata 50binde falan biter demiş ama kesinlikle yanlış. Sorun mercedes gruplarına şanzıman arızası yaşayan bir elin parmağını geçmez. Aynı şekilde 1.6cgi m274 kodlu motorları için de geçerli. LPG yeni yeni takılmaya başlandı ama kit fiyatı 12k civarıydı. Yani hiç gerek yok.

    Fakat m271 yani kompressor 1.8 motorlarında ise vanos manyetiği ve zincir sorunu erken farkedilmezse 10bin gibi bir masraf açabiliyor. Ayrıca LPG uyumlu bir şekilde yanlış hatırlamıyorsam 4-5k fiyatına takılıyordu. Ama motor arıza ışığı yanan c180lerin %90ının sebebi LPG'dir bunu da söylemeden geçemeyeceğim. Tabi iyi bir AFR gaz ayarı yaptırırsanız bunlarla karşılaşma şansınız da azalır.

    En full paketi selection plustır. Koltuk ısıtma, command, hafızalı elektrikli koltuk vs. bunlar pakete dahil değil opsiyondur bilginiz olsun.

    Ek olarak AMG paket yazdıkları halde bir çok araba AMG değil. Bunlara da dikkat edin. AMG süspansiyon gerçekten sert ve konfor beklemeyin. Eğer konfor istiyorsanız fascination paketlere göz atın.

    Edit: Son attığınız ilandaki araç kesinlikle full+full olamaz bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Josepth -- 9 Mart 2020; 1:3:21 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    C5 1.6 THP 156hp Exclusive BVA
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    @mesuthaksoy

    quote:

    5g tronic vites aralıkları uzun olduğu için şanzıman baskı balatası anlamında daha uzun ömürlüdür.
    7g tronic daha çok vites değişimi yapıyor.

    Yani 5g 100 binde balata yerken 7g 50 binde balata yiyebilir.


    demişsiniz.

    Emin misiniz ? Konuyu biraz açar mısınız baskı balata derken ?

    Yılardır kullandığım bu iki Tork konvertörlü ve Tam otomatik Mercedes Benz tasarımı ve üretimi olan

    kaya gibi şanzımanlarda debriyaj baskı balatamı bitiyor ?

    Ne balatası, ne debriyajından bahsediyorsunuz ? Bunlar tam otomatik şanzımanlar çift kavrama değil.





    Konu sahibi @Hakan.. bey

    5G Tronic tam otomatik tork konvetörlü ve genel itibariyle uzun ömürlü şanzımanlardır. C serisinden S serisine kadar

    tüm modellerde kullnılmış milyon km ler hizmet edebilen sorunsuz üretimlerdir. 7G Tronic bunun geliştirilerek

    üretilmiş 7 ileri olan versiyonudur ve 2003 ten 2011 sonuna kadar üretilen modeldir. 2012den itibaren güncellenerek

    yerini 7G Tronic Plus versiyona bırakmıştır. (7 ileri 2 geri) 2017 den sonra ise 9G Tronic üretimine başlanmıştır ve

    7G Tronic Plus halen sadece Maybach S650 versiyonda kullanılmaktadır. Bunlar 1000nm üzeri yük dayanımına sahip

    dünyanın en dayanıklı şanzımanlarıdır. Üretiliş amaçları uzun ömür ve sorunsuzluk üzerinedir.

    (istisnalar kaideyi bozmaz)


    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC
    Haklısınız

    Daha önce de aynı hatayı yapmıştım, aklım nedense hep aracımda kullandığım 7g-dct şanzımana gidiyor (w176)

    Ama balata harici dediklerimde sonuna kadar ısrarcıyım



    Bir kere 5g tronic performans anlamında 7g den kesinlikle daha önde.
    2 şanzıman da genel anlamda sorunsuz ve uzun ömürlü olsalar da 7g şanzımanlarda şanzıman türbün gibi sorunların çıkması 5g ye göre daha fazla
    Şanzıman vites geçişleri anlamında 5g daha önce

    7g nin tek avantajı yakıtıdır.

    Sorsanız bana siz ne alırdınız diye, açık ve net söylüyorum 7g tronic alırım

    Tr şartlarında hem alacağınız araç 7g olduğu için makyajlı olacak hem yakıtı az olacak hem de insanların

    Aaaa bu 5 ileri ama bu 7 ileri şeklinde yorumları da olacaktır.

    Syg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Josepth

    Klasik mercedes donanım konusuna hoşgeldiniz

    En çok tutulan ve modern olanı 1.6 cgi ve 7g şanzımanlı modelleridir. Kendi aracımda bu kombinasyonludur. Şanzımandan yana korkunuz olmasın yukarda arkadaş balata 50binde falan biter demiş ama kesinlikle yanlış. Sorun mercedes gruplarına şanzıman arızası yaşayan bir elin parmağını geçmez. Aynı şekilde 1.6cgi m274 kodlu motorları için de geçerli. LPG yeni yeni takılmaya başlandı ama kit fiyatı 12k civarıydı. Yani hiç gerek yok.

    Fakat m271 yani kompressor 1.8 motorlarında ise vanos manyetiği ve zincir sorunu erken farkedilmezse 10bin gibi bir masraf açabiliyor. Ayrıca LPG uyumlu bir şekilde yanlış hatırlamıyorsam 4-5k fiyatına takılıyordu. Ama motor arıza ışığı yanan c180lerin %90ının sebebi LPG'dir bunu da söylemeden geçemeyeceğim. Tabi iyi bir AFR gaz ayarı yaptırırsanız bunlarla karşılaşma şansınız da azalır.

    En full paketi selection plustır. Koltuk ısıtma, command, hafızalı elektrikli koltuk vs. bunlar pakete dahil değil opsiyondur bilginiz olsun.

    Ek olarak AMG paket yazdıkları halde bir çok araba AMG değil. Bunlara da dikkat edin. AMG süspansiyon gerçekten sert ve konfor beklemeyin. Eğer konfor istiyorsanız fascination paketlere göz atın.

    Edit: Son attığınız ilandaki araç kesinlikle full+full olamaz bilginize.
    Maalesef
    Malum sitedeki ilanların %90ı doğru değil.

    Araçtaki çarpışma asistanını distronic plus diye satanları gördü bu gözler :)




  • Düzeltme için teşekkürler. Sayın @mesuthaksoy

    7G Tronic ve 7G DCT maalesef karıştırılıyor, gece vakti gayet normal benzerlik nedeniyle.

    Biz ailece 35 yıldır Mercedes benz araçları kullanıyoruz.

    4G Tronic şanzımanı W124 kasa 300E üzerinde tam 33 yıl sorunsuz kullandık ondan biliyorum.

    5G Tronic ve 7G Tronic Plus modeli yıllarca kendi aracımda kullandım muazzam şanzımanlar.


    W204 kasada kesinlikle 2012 sonrası makyajlı kasa 1.6 turbo M274 motor ve 7G Tronic tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Mart 2020; 1:19:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Düzeltme için teşekkürler. Sayın @mesuthaksoy

    7G Tronic ve 7G DCT maalesef karıştırılıyor, gece vakti gayet normal benzerlik nedeniyle.

    Biz ailece 35 yıldır Mercedes benz araçları kullanıyoruz.

    4G Tronic şanzımanı W124 kasa 300E üzerinde tam 33 yıl sorunsuz kullandık ondan biliyorum.

    5G Tronic ve 7G Tronic Plus modeli yıllarca kendi aracımda kullandım muazzam şanzımanlar.


    W204 kasada kesinlikle 2012 sonrası makyajlı kasa 1.6 turbo M274 motor ve 7G Tronic tavsiye ederim.
    Siz çok daha bilgili ve tecrübelisiniz benden

    Tr de değil de Almanya'da yaşıyor olsaydık mesela

    5g ve 7g iki araç olsun
    İkisi de makyajlı kasa olsun,birebir aynı
    Yakıt derdiniz olmasın

    5g mi alırdınız 7g mi peki?

    :)
  • mesuthaksoy kullanıcısına yanıt
    Ben her iki şanzımanıda kullandım ve en son 2015 model W205 kasa C180 Exclusive 7G Tronic Plus kullanıyorum..

    Kesinlikle 7G Tronic plus. hatta şuan 9G Tronic türünün son örneği diyebilirim.

    kendi aracım

    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Mart 2020; 1:27:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Ben her iki şanzımanıda kullandım ve en son 2015 model W205 kasa C180 Exclusive 7G Tronic Plus kullanıyorum..

    Kesinlikle 7G Tronic plus. hatta şuan 9G Tronic türünün son örneği diyebilirim.

    kendi aracım

    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC
    Güle güle kullanın,Allah tekerine taş değdirmesin inşallah.

    Eski yıldızlar maalesef yok, benim yıldıza hayranlığım da 500-560 sec zamanlarından kalma.
    Hepimiz istiyoruz en iyisi olsun ama malum ülkemizde zor.

    Ben sadece eski yıldızları bilen birisi olarak size merak ettiğim bir soruyu sordum ama cevap alamadım.

    Şu an bir araç alacak olsanız, birebir aynı araba ama birisinde 5g birisinde 7g var, yakıt derdimiz yok ve aracı satarken 5 ileri 7 ileri gibi bir derdiniz olmayak,hangisini alırdınız?
    Bunu merak etmiştim.
    Syg




  • mesuthaksoy kullanıcısına yanıt
    yazdım ama gözden kaçmış sanırım.

    Kesinlikle 7G Tronic Plus diye.

    Ben her zaman yeni teknikten ve verimlilikten yanayım.

    Biz yıllarca W126 kasa 280E 4G Tronic te kullandık hatta dedemde 450 SEL 6.9 vardı oda 4G Tronic ti.

    Buda bizim 82 model W126 kasa 280SE balinamız ve 87 model W124 kasa 300E araçlarımız.
    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Mart 2020; 1:35:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    yazdım ama gözden kaçmış sanırım.

    Kesinlikle 7G Tronic Plus diye.

    Ben her zaman yeni teknikten ve verimlilikten yanayım.

    Biz yıllarca W126 kasa 280E 4G Tronic te kullandık hatta dedemde 450 SEL 6.9 vardı oda 4G Tronic ti.

    Buda bizim 82 model W126 kasa 280SE balinamız ve 87 model W124 kasa 300E araçlarımız.
    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC
    Evet kaçmış

    Valla ben seçiminize saygı duymakla birlikte, "belirttiğim şartlar dahilinde" olmak koşulu ile 5g diyorum.

    Saygılar




  • Eski tork konvertör lü şanzıman lar doğru kullanırsan kaya gibidir. Yukarda W126 yani halk ismiyle balina kasa verilmiş misal onda tork konvertör 4 ileri vardır doğru kullanırsan 300 binde götürür 500 binde götürür..

    Yeni nesil şanzımanlar çok çok daha hassas.. Kullanım şeklinizden tutunda bulunduğunuz iklime göre bile farklılık gösterebiliyor.. Türkiye şartlarında çok sık ve hızlı arıza veriyor.. Ama performans ve verimlilikleri tartışılmaz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    @mesuthaksoy

    quote:

    5g tronic vites aralıkları uzun olduğu için şanzıman baskı balatası anlamında daha uzun ömürlüdür.
    7g tronic daha çok vites değişimi yapıyor.

    Yani 5g 100 binde balata yerken 7g 50 binde balata yiyebilir.


    demişsiniz.

    Emin misiniz ? Konuyu biraz açar mısınız baskı balata derken ?

    Yılardır kullandığım bu iki Tork konvertörlü ve Tam otomatik Mercedes Benz tasarımı ve üretimi olan

    kaya gibi şanzımanlarda debriyaj baskı balatamı bitiyor ?

    Ne balatası, ne debriyajından bahsediyorsunuz ? Bunlar tam otomatik şanzımanlar çift kavrama değil.





    Konu sahibi @Hakan.. bey

    5G Tronic tam otomatik tork konvetörlü ve genel itibariyle uzun ömürlü şanzımanlardır. C serisinden S serisine kadar

    tüm modellerde kullnılmış milyon km ler hizmet edebilen sorunsuz üretimlerdir. 7G Tronic bunun geliştirilerek

    üretilmiş 7 ileri olan versiyonudur ve 2003 ten 2011 sonuna kadar üretilen modeldir. 2012den itibaren güncellenerek

    yerini 7G Tronic Plus versiyona bırakmıştır. (7 ileri 2 geri) 2017 den sonra ise 9G Tronic üretimine başlanmıştır ve

    7G Tronic Plus halen sadece Maybach S650 versiyonda kullanılmaktadır. Bunlar 1000nm üzeri yük dayanımına sahip

    dünyanın en dayanıklı şanzımanlarıdır. Üretiliş amaçları uzun ömür ve sorunsuzluk üzerinedir.

    (istisnalar kaideyi bozmaz)


    5G-TRONIC ŞANZIMAN % 7G-TRONİC
    Çok güzel bir açıklama olmuş, elinize sağlık.

    W204 kasa ve 1.8 cgi 156- 7g tronic ikilisi hakkındaki görüşünüzü merak ediyorum.




  • Kendi aracım W204 1.6cgi+7g-tronic plus. Geçen bakımda şanzıman yağını değiştirmeye gittiğimde, şanzımancı bunlar 5 ileriden daha iyi daha az problem çıkarıyor demişti. Yağını zamanında ve orjinaliyle değiştirdiğiniz müddetçe ömürlük şanzıman bunlar.
  • kerem1000 K kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    W204 genel itibariyle güzel otomobildir. Sürüşü konforu dayanıklılığı kendi sınıfına göre oldukça iyidir.

    Ülkemize gelen versiyonlar genelde boş paket ucuz olsun diye çoğu kırpılmış kumaş koltuklu versiyonlar.

    Mercedes Benz motorları içinde neredeyse tek kronik ''zincir sesi'' olan ünite M271 kodlu motorun 1.8lt versiyonlarıdır.

    Genel itibariyle tahrik zinciri ses problemi mevcuttur ve bu sorun zamanında garanti kapsamında geri çağırma ile düzeltilmiştir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.