Şimdi Ara

500 TL mi yediler..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçenlerde anakartımda USP çıkışlarında sonun vardı bu yüzden nasılsa garantiside var diye anakartımı düzgünce söküp doğru servisine getirdim istanbulu biliyonuz karlıdan karşıya geçtim üstelik.okadar sıkıntı çekerek servise anakartımı verdim. zarar gelmesin diye çok ayrıntılı paketlemiştim üstelik. neyse sonra servise girdim ve ürünü garantiye vermek istiyorum dedim ve bu marka biz tamir yapmıyoruz arızalı ürünü anında değişiyoruz dediler bu beni sevindirde açıkçası ve ordaki çalışana anakartı teslim etdim ve a çalışan insan(azımı bozmak istemiyorum) işlemcinini kapağını açarken pinleri eğdi ve bana anakartı geri verdi bu garanti dışı diye , niye diye sordum sen bunun pinlerini kırmışın dedi halbuki ben kapağı açmadım sorun sadece USB lerde .o teknik servis çalışanı pinleri kendisi eydi ve ürünü garanti dışı bıraktı ne yaptımsa ürünü kabul etmediler anakartım resmen elimde kaldı..o ş.... çalışanın bana zarerı 500 TL oldu.. ya böle insanlar varmı allah aşkına?? bunu sizle paylaşmak istedim:(







  • Doğruca bir tüketici hakları merkezine gidip başınızdan geçenleri ıspatlayarak o anakartın yenisini yada ücretini geri alabilirsiniz.. 1-2 ay kadar uğraştırabilir ama 500 TL'lik bir anakarta mutlaka değer..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchwadorFF -- 26 Ekim 2009; 22:47:17 >
  • büyük geçmiş olsun kardeş, kendi başıma gelmiş gibi oldum birden..
    bunu ispatlaya bilirsen hakkını ara derim.
  • O çalışanın bir şefi müdürü falan vardıysa ona söyleseydin..
  • teknik servistekilerin hepsi o adamı desteklicekler tükedici hakları bu konuda beni desteklemez.buzamana kadar birçok sahtekarlık yapanı şikayet etdim hiçbirinde bi işlem yapılmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sft67

    teknik servistekilerin hepsi o adamı desteklicekler tükedici hakları bu konuda beni desteklemez.buzamana kadar birçok sahtekarlık yapanı şikayet etdim hiçbirinde bi işlem yapılmadı


    Bizim başımıza da geldi böyle bir olay.. Gidip elimizde bulunan ispatlarla başvurduk ve ilgilendiler.. Fakat işin peşini bırakmamalısınız Biz yaklaşık 1-2 ay boyunca 2-3 haftada 1 kez olmak kaydıyla evraklarımızı götürdük / ispatladık / mahkeme açıldı (Onlar kendi aralarında gerçekleştiriyor mahkemeyi) / kazandık ve paramızı geri aldık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cefucsa

    O çalışanın bir şefi müdürü falan vardıysa ona söyleseydin..



    söledim yapabileceğimiz bişi yok dediler
  • kabahat sende götürmeden önce fotoğraf çekecektin..

    benim başıma da geldi 2,5''lik 160gb diskim arızalandı logosofta göndermeden önce heryerinden fotoğrafını çektim çünkü biliyordumki bu kasa açılmışdiyecekler... neyse ürünü yolladım 10 gün sonra bu ürün açılmış garanti dışı dediler aradım telefonda bir denyo çıktı bana "ben açılmış diyorsam açılmıştır bendeniyimi bileceksin" dedi bende gayet sakin kesin mi dedim evet dedi peki dedim birazdan genel müdürünüze elimde size ürünü göndermeden önce çektiğim fotoğrafları ekleyeceğim açıklamasını ona yaparsınız dedim kapadım bunun paçaları tutuşmuş arıyor beni yanlış anladınız falan..ben direk genel müdüre mail attım anlattım fotoğraflarıda ekledim. sonra bana teknik servis müdüründen mail geldi.. ama alttaki yazışmalarda duruyor.. genel müdür fırçalamış bunları sonra mail geldi işte sizi aradık ulaşamadık lütfen bize dönermisiniz diye bende aradım dediler siz haklıymışsınız ürün açılmamış size bir üst modelini yoluyoruz sizinle konuşan arkadaşımızında dikkati çekilecektir

    uyanık olun




  • Hak yerini bulur.

    Geçmiş olsun yine de şansını dene bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !XiR

    Hak yerini bulur.

    Geçmiş olsun yine de şansını dene bence



    Buna inanıyorum hak yerini elbet bulacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: misogamist

    kabahat sende götürmeden önce fotoğraf çekecektin..

    benim başıma da geldi 2,5''lik 160gb diskim arızalandı logosofta göndermeden önce heryerinden fotoğrafını çektim çünkü biliyordumki bu kasa açılmışdiyecekler... neyse ürünü yolladım 10 gün sonra bu ürün açılmış garanti dışı dediler aradım telefonda bir denyo çıktı bana "ben açılmış diyorsam açılmıştır bendeniyimi bileceksin" dedi bende gayet sakin kesin mi dedim evet dedi peki dedim birazdan genel müdürünüze elimde size ürünü göndermeden önce çektiğim fotoğrafları ekleyeceğim açıklamasını ona yaparsınız dedim kapadım bunun paçaları tutuşmuş arıyor beni yanlış anladınız falan..ben direk genel müdüre mail attım anlattım fotoğraflarıda ekledim. sonra bana teknik servis müdüründen mail geldi.. ama alttaki yazışmalarda duruyor.. genel müdür fırçalamış bunları sonra mail geldi işte sizi aradık ulaşamadık lütfen bize dönermisiniz diye bende aradım dediler siz haklıymışsınız ürün açılmamış size bir üst modelini yoluyoruz sizinle konuşan arkadaşımızında dikkati çekilecektir

    uyanık olun



    Ben nerden bileyim öle bişi yapacağını buzamana kadar hiç böle bişi ile karşılaşmadım. benim gibi birçok insanında aklına gelmezdi bu zaten




  • 500 TL olan anakartmı anakart + işlemcimi :S
  • 500TL sadece x58 anakart fiyatı

    işlemci çok şükür bende
  • hakkınızı burda olmassa öbür dünyada fazlasıyla alırsınız emin olun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinkoma

    hakkınızı burda olmassa öbür dünyada fazlasıyla alırsınız emin olun :)



    ona inancım sonsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinkoma

    hakkınızı burda olmassa öbür dünyada fazlasıyla alırsınız emin olun :)


    degil mi : )
  • benimde işlemcinin aynasını kırmıştı ama s...e s...e değiştirdi genede uzaktanda olsa gördüm yaptığını orayı başına yıkarım ömürlerinde görmediği pisliği yaparım polis jandarma özel kuvvet herkes oraya toplarım
  • arkdaşım doğrusu anlıyamadım ama o firmayı şikayet var sitesinde şikayet et trabzonda olsam ben kaba kuvvetlen baya güzel halladerdim şöle babayiğit esip gürleyen adam yokmu hiç tanıdığın benim başıma 17 li yaşlarda böle bişe gelmişdi bilgisayarın harrdiski bozulmuşdu format attılar benden para istediler bende verdim sonra eve geldim tekrar bozuldu bu sefer gene götürdüm düzeldi eve geldim sonra gene bozuldu o zamanda tanış bir akrabamız eve geldi durumu ona anlattım öyle bir sinirlendiki gidip bağırıdı çağırdı gıgını çıkaran olmadı anında harddiski değişdiler üstelik paramıda geri aldım.
  • orası istanbul
    burası TÜRKİYE
    ülkem çok güzel ama malesef içinde yaşayanların bazıları böyle yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: misogamist

    kabahat sende götürmeden önce fotoğraf çekecektin..

    benim başıma da geldi 2,5''lik 160gb diskim arızalandı logosofta göndermeden önce heryerinden fotoğrafını çektim çünkü biliyordumki bu kasa açılmışdiyecekler... neyse ürünü yolladım 10 gün sonra bu ürün açılmış garanti dışı dediler aradım telefonda bir denyo çıktı bana "ben açılmış diyorsam açılmıştır bendeniyimi bileceksin" dedi bende gayet sakin kesin mi dedim evet dedi peki dedim birazdan genel müdürünüze elimde size ürünü göndermeden önce çektiğim fotoğrafları ekleyeceğim açıklamasını ona yaparsınız dedim kapadım bunun paçaları tutuşmuş arıyor beni yanlış anladınız falan..ben direk genel müdüre mail attım anlattım fotoğraflarıda ekledim. sonra bana teknik servis müdüründen mail geldi.. ama alttaki yazışmalarda duruyor.. genel müdür fırçalamış bunları sonra mail geldi işte sizi aradık ulaşamadık lütfen bize dönermisiniz diye bende aradım dediler siz haklıymışsınız ürün açılmamış size bir üst modelini yoluyoruz sizinle konuşan arkadaşımızında dikkati çekilecektir

    uyanık olun

    usta sende az çakal değilmişsin hea tebrik....




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.