Şimdi Ara

50 Gb Yalanı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 25 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • alprkrkmz (3 mesaj) Sabrina_ (2 mesaj) CeSiN (2 mesaj) Hükümran (1 mesaj) montevo (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    416 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    AKK 50 olmasına rağmen 28 gb'da hızım 3 mb/bit düşürüldü. Müşteri hizmetlerini aramadan önce hep 12228 kbps / 956 kbps hat alıyordum. Müşteri hizmetlerine durumu anlattım, 50 gb ama henüz 28 olmasına rağmen düşürüldü diye. Ordan kendi çapınca bilgisayarınızda virüs, ıvır zıvır olabilir dedikten sonra birkaç işlem yaptı ve hızım 8192 kbps / 956 kbps oldu. Ama hız testi yaptığımda yine 3 mb En sonunda arıza kaydı aldı, görüşmeyi sonlandırdı. Bunları arasak ayrı bir dert aramasak ayrı bir dert. Aradığıma pişman ettiler Ondan sonra Tahsin abi bize fiberden bahsediyor



    |
    |




  • Yarbay
    2119 Mesaj
    modemi resetleyip öyle baktin kotana değilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    233 Mesaj
    Benzer sorunlardan dolayı internetimi iptal ettim. O yüzden seni çok iyi anlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8240 Mesaj
    bölgesel olarak bu sorunlar yaşanıyor galiba.ben 48 gb da bıraktım 10 gün memlekete gittim.geldim hız hala yüksekti nezaman 50 gb i geçtim öyle düştü :) uygulamada sorun yaşayanlar ttnetle cozemiyorsa bide santralle gorussun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4425 Mesaj
    zaten bu sorunu ttnet çözemez.sistmein işleitmesi telekoma ait.bulunduğunuz ildeki telekoma bi dilekçe verirsiniz.ttnet online işlemlerden kota miktarını gösteren bi resim çıktı alırsınız.elleirne verirsiniz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    645 Mesaj
    Evet bendede var aynı problem ve hatta bana hızınızı etkilemez diye Tivibu ev sattılar modemde 12 mb görünen hizim 3 ila 5 mb arasında gidip geliyor ttnet i aradım hızınız 8 mb e kadar diye laf cambazligi yapıyorlar hala kaç senedir sorunsuz son hızda kullanıyordum şimdi mi problem oldu. Ayrıca 2 yıl taahhütumu iptal edin demişim hiç böyle talebim olmamasına karşın ttnet kafasına göre is yapiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4325 Mesaj
    çoğu konuda yazdım yine yazayım. ben 2 ay uğraştım bu sorun yüzünden. defalarca aradım müş. hiz. ama nafile.

    ancak sorun şu: ttnet in online işlem merkezi ile santralin tuttuğu kota kayıtları alakasız. online işleme güvenmeyin. ben baya uğraştım en sonunda santrale gittim. görevli baktı tek tek hesapladı. meğer 50 yi geçmiş. oradaki adam da dedi. santrale gitmeniz çözüm değil. çünkü oradaki görevliler müş. hiz. bizden daha üst seviye yani bizden daha yetkililer diyor. yani hızım düştü siz arttırın diyemiyorsunuz. müş. hiz. yükseltmediyse biz hiç yükseltemeyiz diyorlar. en azından baba söylenen bu.

    benim çözümüm şöyle oldu. kota sayfanızın ekran görüntüsü ile ttnet in kendi hız testi sayfasından aldığınız ekran görüntülerini paint te tek resim yapıp şikayetvar.com a resimli şikayet oluşturun. ben bunu yaptıktan 2-3 gün sonra hızımı geri verdiler.




  • Yarbay
    4325 Mesaj
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1223652/ttnet-hiz-sorunu-yasiyorum/uga8b


    sikayetvar.com a açtığım şikayet. sorununuz varsa buradan benim yaptığım gibi resimli bir şikayet oluşturun. ya da topluca bu olanları btk ya şikayet edelim.
    |
    |
  • Yarbay
    8240 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    çoğu konuda yazdım yine yazayım. ben 2 ay uğraştım bu sorun yüzünden. defalarca aradım müş. hiz. ama nafile.

    ancak sorun şu: ttnet in online işlem merkezi ile santralin tuttuğu kota kayıtları alakasız. online işleme güvenmeyin. ben baya uğraştım en sonunda santrale gittim. görevli baktı tek tek hesapladı. meğer 50 yi geçmiş. oradaki adam da dedi. santrale gitmeniz çözüm değil. çünkü oradaki görevliler müş. hiz. bizden daha üst seviye yani bizden daha yetkililer diyor. yani hızım düştü siz arttırın diyemiyorsunuz. müş. hiz. yükseltmediyse biz hiç yükseltemeyiz diyorlar. en azından baba söylenen bu.

    benim çözümüm şöyle oldu. kota sayfanızın ekran görüntüsü ile ttnet in kendi hız testi sayfasından aldığınız ekran görüntülerini paint te tek resim yapıp şikayetvar.com a resimli şikayet oluşturun. ben bunu yaptıktan 2-3 gün sonra hızımı geri verdiler.

    Yanlız sizi başınızda savmışlar herhalde hani kim dedi bilememde burda birçok arkadaş ttnet müşteri hizmetleri yetkilisinin yapamadığı işi santraldeki görevliye yaptırıyor.Çünkü ttnetteki kişi aracı sadece aslında onlarda ne olup bittiğini pek bilmiyorlar, asıl işi bilenler telekoma bağlı çalışanlar.

    Hani onlar arıza kaydı aldık diyorlar ya işte o kayıtlarada telekom bakıyor :)

    Kota bilgileri arasındaki tutarsızlık dediğin doğrudur ama yine onların görevi doğru işlemiyorlar demekki.Bazı arkadaşlar bunun zaten farkında işte kotam hala aynı kaç gün oldu falan diye bazen dile getiriyorlar.Yani bazı abonelerin başına gelen değişik bir sorun.Ama düzenli işleyenlerde sorun olmuyor tabi.Bende sanki kb ına kadar hesaplı :) 50 gb ı geçtiği ilk kayıtta hop 3 mbite indiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    4325 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    çoğu konuda yazdım yine yazayım. ben 2 ay uğraştım bu sorun yüzünden. defalarca aradım müş. hiz. ama nafile.

    ancak sorun şu: ttnet in online işlem merkezi ile santralin tuttuğu kota kayıtları alakasız. online işleme güvenmeyin. ben baya uğraştım en sonunda santrale gittim. görevli baktı tek tek hesapladı. meğer 50 yi geçmiş. oradaki adam da dedi. santrale gitmeniz çözüm değil. çünkü oradaki görevliler müş. hiz. bizden daha üst seviye yani bizden daha yetkililer diyor. yani hızım düştü siz arttırın diyemiyorsunuz. müş. hiz. yükseltmediyse biz hiç yükseltemeyiz diyorlar. en azından baba söylenen bu.

    benim çözümüm şöyle oldu. kota sayfanızın ekran görüntüsü ile ttnet in kendi hız testi sayfasından aldığınız ekran görüntülerini paint te tek resim yapıp şikayetvar.com a resimli şikayet oluşturun. ben bunu yaptıktan 2-3 gün sonra hızımı geri verdiler.

    Yanlız sizi başınızda savmışlar herhalde hani kim dedi bilememde burda birçok arkadaş ttnet müşteri hizmetleri yetkilisinin yapamadığı işi santraldeki görevliye yaptırıyor.Çünkü ttnetteki kişi aracı sadece aslında onlarda ne olup bittiğini pek bilmiyorlar, asıl işi bilenler telekoma bağlı çalışanlar.

    Hani onlar arıza kaydı aldık diyorlar ya işte o kayıtlarada telekom bakıyor :)

    Kota bilgileri arasındaki tutarsızlık dediğin doğrudur ama yine onların görevi doğru işlemiyorlar demekki.Bazı arkadaşlar bunun zaten farkında işte kotam hala aynı kaç gün oldu falan diye bazen dile getiriyorlar.Yani bazı abonelerin başına gelen değişik bir sorun.Ama düzenli işleyenlerde sorun olmuyor tabi.Bende sanki kb ına kadar hesaplı :) 50 gb ı geçtiği ilk kayıtta hop 3 mbite indiriyorlar.

    Kardeşim elbette o da olabilir. Dediğim oradaki adamın bana dediği. Benim aslında kastettiğim hani kotayı geçtiğim için düşürülen hızı arttıramıyorlar. Elbette ben de birçok sorunumu santralle çözdüm. Ama "hızım kotadan dolayı düştü ama kotayı daha geçmemiştim" gibi bir sebeple gittiğinizde asla yükseltmiyorlar. Elazığ ili internetinden sorumlu şefin dediği bana bu. Yoksa diğer hız problemleri, port problemlerı vs. elbette direkt santralle görüşmek daha mantıklı.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    416 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bugün ttnet operatör aradı, dünkü hizmet için memnunsanız 1i değilseniz 2i tuşlayın ama ne yaptıklarını hala anlamış değilim. Sorunun devam etmesi üzerine doğal olarak 2i tuşladım. Neyse ki hemen bağlandı ve tekrar dünkü aynı şeyleri yaptık bu sefer hattım 6 mb sabitledi ve tekrar arıza kayıt oluşturdu. Tekrar beklemedeyim. kısacası aradığıma bin pişman oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabrina_ -- 28 Ağustos 2012; 15:11:27 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.