Şimdi Ara

5 Yıldızlı Otelde Çalışıyorum Sorularınzı Bekliyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
10.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,3 yazdır sezonluk olarak 5 yıldızlı bir otelde çalışıyorum.Elimdem geldiğince otel hakkındaki sorularınızı cevaplamaya çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O Bir Filolog -- 16 Ağustos 2018; 17:43:55 >



    _____________________________
  • Odalarda kamera var mı ?
    _____________________________
    RevengeRain - Dipten Zirveye - Başladı Sağanak!
    Authright-Neocon
  • RevengeRain kullanıcısına yanıt
    Odalar ve soyunma odaları hariç her yerde kamera var.Buna personel dinlenme alanı da dahil.
    _____________________________
  • Giriş için tecrübe vs. bakıldı mı?

    Maaş iyi mi?

    Kaç saat çalışıyorsunuz?

    Her ayak işi size mi ait yoksa belli bir bölümde mi çalışıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bir ada değildir insan, bütün hiç değildir bir başına; anakaranın bir parçasıdır, bir damladır okyanusta; bir toprak tanesini alıp götürse deniz, küçülür Avrupa, sanki yiten bir burunmuş, dostlarının ya da senin bir yurtluğunmuş gibi, ölünce bir insan eksilirim ben, çünkü insanoğlunun bir parçasıyım; işte bundandır ki çanlar kimin için çalıyor diye sorma; çanlar senin için çalıyor.
  • Lars Mikael Akerfeldt kullanıcısına yanıt
    Sezonluk olduğum için tecrübeye gerek yok.İş gör yeter.

    Maaş ise asgari,yol ücreti ve sigorta.(Arada sağlam müşteri gelirse bahşiş atabiliyor.)

    Departmanın dışında iş yapmak yasak.Mesela ben muhasabe elamanıyım ve diğer departmanların işleri beni ilgilendirmiyor.
    _____________________________
  • O binbir çeşit yemeğin mezenin vs. nin bulunduğu açık büfenin görünmeyen yüzü hakkında bilgin var mı. Çok kötü dümenler döndüğünü okumuştum bir ara.
    _____________________________
  • Hangi ilde çalışıyorsun ve geceleri çalıştığın otelde mi kalıyorsun
    _____________________________

    Kural Disi Konu Destroyer
    I am not a robot. That wasn't flesh maybe. It's 3:36

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evet,o yenilmeyen ve kalan pastalar bir güzel ezilip içine katkı maddeleri katılıp tatlı toplarına çeviriliyor.Bu sadece pastaneden bir örnek.
    _____________________________
  • yıldızlar neye göre veriliyor ?
    _____________________________
    CPU AMD Ryzen 7 5700x3D CPU Cooler Thermalright Phantom Spirit 120 SE ARGB GPU PowerColor Red Devil Radeon RX 7800 XT ANAKART Gigabyte B550 Aorus Elite V2 RAM Kingston 32GB (4x8GB) Fury 3600Mhz CL17 DDR4 DISK 1 WD_BLACK SN850 500GB NVMe PCIe 4.0 DISK 2 Samsung 870 EVO 1TB 2.5" DISK 3 WD 3.5" 1 TB SATA III KASA Corsair 3000D Airflow White PSU FSP Hydro GT PRO ATX3.0 (PCIe5.0) 850W MONITOR Acer ‎Nitro XV272UVbmiiprzx KLAVYE MCHOSE G98 Pro MOUSE MCHOSE L7 Ultra SES SISTEMI Samsung HW-B400F KULAKLIK MCHOSE V9 Pro
  • iamburak kullanıcısına yanıt
    İlde tek 5 yıldızlı otel burası sanırım o yüzden isim vermek istemiyorum.Ama otelde kalmak diye bir şey yok ve her otelde olduğu gibi burada da lojman var ve ben kendi evimde kalıyorum.Lojmanlar hijyen açısından oldukça yerlerde.
    _____________________________
  • torkema61 kullanıcısına yanıt
    Yanılmıyorsam belli bir oda sayısı ve metrekareye oranla veriliyor.Yanlışım varsa düzeltin ama 5 yıldız için 150 oda lazım sanırım.
    _____________________________
  • O Bir Filolog kullanıcısına yanıt
    benim de bilgim yok o yüzden sordum :) mesela askerdeyken şöyle bir şey duydum:

    "orduevleri en az 4 yıldızlı otel kalitesinde olmalı."

    sebebi de oraya gelmesi en üst rütbede kişilerin kötü şartlar altında kalması ihtimaliymiş.

    orada merak ettim yıldız muhabbetini. benim duyduğum bişey daha var. havuzu vs. tam teşekküllü olması durumuna göre veriliyodu yıldızlar diye biliyodum
    _____________________________
    CPU AMD Ryzen 7 5700x3D CPU Cooler Thermalright Phantom Spirit 120 SE ARGB GPU PowerColor Red Devil Radeon RX 7800 XT ANAKART Gigabyte B550 Aorus Elite V2 RAM Kingston 32GB (4x8GB) Fury 3600Mhz CL17 DDR4 DISK 1 WD_BLACK SN850 500GB NVMe PCIe 4.0 DISK 2 Samsung 870 EVO 1TB 2.5" DISK 3 WD 3.5" 1 TB SATA III KASA Corsair 3000D Airflow White PSU FSP Hydro GT PRO ATX3.0 (PCIe5.0) 850W MONITOR Acer ‎Nitro XV272UVbmiiprzx KLAVYE MCHOSE G98 Pro MOUSE MCHOSE L7 Ultra SES SISTEMI Samsung HW-B400F KULAKLIK MCHOSE V9 Pro
  • torkema61 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam.Bilen arkadaşlar bizi aydınlatsın hep beraber öğrenelim.Yanlış bilgi paylaşımı olmasın şimdi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O Bir Filolog

    İlde tek 5 yıldızlı otel burası sanırım o yüzden isim vermek istemiyorum.Ama otelde kalmak diye bir şey yok ve her otelde olduğu gibi burada da lojman var ve ben kendi evimde kalıyorum.Lojmanlar hijyen açısından oldukça yerlerde.
    Denize girmeye vakit bulabiliyor musun? Tabi kıyı şehrinde çalışıyorsan eğer
    _____________________________

    Kural Disi Konu Destroyer
    I am not a robot. That wasn't flesh maybe. It's 3:36

  • iamburak kullanıcısına yanıt
    Günde 8 saat çalıştığım için saat 16'dan sonra bana 20 30 adım olan denize gidebiliyorum evet.
    _____________________________
  • Turist durumu nasıl ve senin İngilizcen ne durumda?
    _____________________________

    "Give all your shit away and start living."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O Bir Filolog

    Evet,o yenilmeyen ve kalan pastalar bir güzel ezilip içine katkı maddeleri katılıp tatlı toplarına çeviriliyor.Bu sadece pastaneden bir örnek.
    Allah belasını versin bunu yapanın
    _____________________________
  • AH.C kullanıcısına yanıt
    Konum açısından pek turist çekmeyen bir otel ama bu sene kur sayesinde buraya bile turist gelir oldu.Üniversitedeki bölümüm sayesinde ingilizcem buraya fazla bile.
    _____________________________
  • Alioreh kullanıcısına yanıt
    Dikkat edin arkadaşlar,yemeden önce nedir falan diye sorun.Şerbetli tatlılardan yiyin en iyisi onlar.
    _____________________________
  • Rezervasyon yaparken kafanıza göre fiyat veriyor musunuz? Mesela dün kız arkadaşım aradı uygun bir fiyat sundular. Ben aradım yüksek bir fiyat sundular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.