Şimdi Ara

5. vitesten 4 e die 2. vitese atma sonucu içime düşen kurt (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
22.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motor korumaya alıp ,stop etmiştir.
    Ama yinede Servis'e göstermeniz iyi olur psikolojik açıdan.
    _____________________________
    I ♥ My Focus , 00' Ford Focus 1.6 Ambiante GP
    02'Polo 9N 1.4 75hp

    Yukarıdaki Araçlarla ilgili sorunuz olursa yanıtlarım.
  • Hocam dizel olsaydı sıkıntı çıkardı ama atmosferik motorda pek bir şey olacağını sanmıyorum.

    Motor kendini korumaya alıp stop etmiş korkmanıza gerek yok. Direksiyon arızası vermesinin nedeni de muhtemelen hareket halindeyken çalıştırmanız o da sorun değil.

    Ama içiniz rahat etsin bir servise gösterin.
    _____________________________
    2011 Nissan Qashqai 1.5 Dci Tekna+Glassroof+NC Beyaz
    2012 Hyundai i20 1.2 Mode Siyah
    HTC Evo3d
    Sony Vaio VPCF11S1E
  • Bende uzun yolda 5'den, 3'e atacağım diye 1 vitese takmıştım. Ön cama yapışacaktım Tabi anında müdahale ettim bir şey olmadı. O tür olaylarda araç 1 vitese zaten izin vermez diye konular okuyordum. Hangi araçlarda bu durum madem?
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.
  • 5 ten 2 ye vitesin geçmesi de ayrı bi marifet
    _____________________________
  • ulen o kadar uğraştım ne 1 e geçirebildim ne 2 ye yüksek hızlarda giderken. 3 ve üstüne geçiyor altına geçmiyor.

    bizim araç mı bozuk ki
    _____________________________
    elma değil bu yediğimiz galiba ......
  • Bu durumlar suruculerin(ozellikle acemilerin) basina sikca gelebileceginden uretici firma mutlaka buna bir onlem almistir. Nitekim motor stop etmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memocan2468

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Eyvah cat diye mi attınız ;) isin esprisi bir yana stop etmesi iyi olmus. Arkadasların dedigi gibi korumaya almıstır. Ama siz yine de bir servise sorun. İciniz eahatlasın.

    Vitesi çaat diye 4 e atma hikayesi nedir?

    bmw sollama hevesi

    2. viteste 8200 devire düşüp istop etti, sonra o hızda siz aracı nasıl durdurdunuz merak ettim?

    durdurmadık araç kayarken çaliştırdık

    Yazdiklarinizi bir daha okudum. Arac stop etti ve arac devam ederken kardesim calistirmayi denedi demissiniz.

    Bu durumda arac devir kesici noktasini gectigi anda kadranda normal durumda araci calistirmadan hemen onceki tum isiklar yanar. Ancak arac stop etmemistir.

    Sanirim siz aracin stop ettigini sandiniz ve bu sekilde bir de marsa bastinuz.

    Eger bu sure icinde arka arkaya uc kez marsa basabilecek sure kadar araci bu devir bandinda tuttuysaniz araciniz icin uzuldum.

    Yapmamiz gereken hemen debriyaja basip motordan devri almakti bu sayede motorunuz kendi kendine ateslemeye start verip calismaya devam ederdi.

    devir saati 8200e geldi kardeşim debriyaja bastı ve motordan gücü kesti devir saati 0 a düştü bütün işiklar yandı araç kayarken sakın bi şekilde çaliştirmayı denedik olmadı zorlamadık ikinciyi denedik olmadı üçüncüde çalişti bütün işiklar söndü sadece direksiyon işiği yandı 20 saniye sonra söndü

    aurisin kitapçığında belirli bir hız limiyi vardı
    x kmden yükesk hızlarda 1e atmayınız
    y kmden yüksek hızlarda 2ye atmayınız diye yada sanırım bu hız limitleri aşılırsa vitese geçmezmiydi neydi bi kitapçığı karıştırın bulursunuz

    evet ona bir bakarım

    Şanzımandan ses gelmediyse çok tuhaf.

    Sağlam bir ses gelir normalde.

    Dişliler umarım zarar görmemişdir.

    araçta hiçbir ses yok gidişi falan her şey normal bu arada herkese yorumları için teşekkürler pazartesi servise gidicem bi göstermekte fayda var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: raptorasprn

    merhaba arkadaşlar size başimdan geçen bir olayı ve arkasından gelen korkularımı anlatıcam umarım yardımcı olabilecek biri çıkar benım toyota auris 1.6 benzinli 2011 6 ileri manuel aracım var arabamı çok seviyorum. Arkadaşlarımla gezmeye çıktık arabayı kardeşim sürüyordu düz yolda 5 den 4 e takayım diye 2 ye taktı hız yaklasık 125 -130 idi araç 8200 devire deydi ve stop etti araba devam ederken çaliştırmayı dnedi olmadı 3. seferde çalişti ancak elektrik direksiyon arıza işiği yandı 20 saniye sonra söndü pazartesi servise gidicem ama rahat edemedim yardımcı olursanız sevinirim

    sonucu burada paylaşırsanız seviniriz servis cumartesileride açık pazartesiyi beklemenize gerek yok....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline---2017 passat 1.4 tsi comfortline-2021 passat 1.5 tsi act business
  • pazartesiye randuvu aldım cumartesi sadece araç teslim yapıyorlar galiba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memocan2468

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Eyvah cat diye mi attınız ;) isin esprisi bir yana stop etmesi iyi olmus. Arkadasların dedigi gibi korumaya almıstır. Ama siz yine de bir servise sorun. İciniz eahatlasın.

    Vitesi çaat diye 4 e atma hikayesi nedir?

    daha hızlı gitmek heralde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    2. viteste 8200 devire düşüp istop etti, sonra o hızda siz aracı nasıl durdurdunuz merak ettim?

    durdurmadık araç hareket halinde kayıyordu kardeşim devir oyle yukselince hemen debriyaja bastı motordan gücü kesti sonra devir 0 a düşütü işiklar yandı sakin bir şekilde çaliştirdık

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hala önlem alınmıştır, bir şey olmaz diyen arkadaşlar var. Olur beyler adamlar sizin yapacağınız her yanlışa karşı önlem almıyorlar alamazlar da zaten.

    _____________________________
    Tercihler
    Hankook Ventus S1 Evo/Yokohama A.Drive

    Vorsprung durch Technik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    Yazdiklarinizi bir daha okudum. Arac stop etti ve arac devam ederken kardesim calistirmayi denedi demissiniz.

    Bu durumda arac devir kesici noktasini gectigi anda kadranda normal durumda araci calistirmadan hemen onceki tum isiklar yanar. Ancak arac stop etmemistir.

    Sanirim siz aracin stop ettigini sandiniz ve bu sekilde bir de marsa bastinuz.

    Eger bu sure icinde arka arkaya uc kez marsa basabilecek sure kadar araci bu devir bandinda tuttuysaniz araciniz icin uzuldum.

    Yapmamiz gereken hemen debriyaja basip motordan devri almakti bu sayede motorunuz kendi kendine ateslemeye start verip calismaya devam ederdi.

    hayır kardeşim devir 8 e gelince debriyaja bastı gücü kesti o şekilde araç kayarken devir 0 a düştü ışıklar yandı sakın bir şekilde denedik üçüncüde çalişti direksiyon işiği yaktı 20 saniye sonra söndü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Nasil becerdiniz la? benim arabada vitesi 4den bile 2 ye gecirmen icin baya yavaslaman gerekiyor. hizliyken vites gecmiyor 2 ye, sanki biseyler tutuyor..
    arac 97 corolla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ///
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    Hala önlem alınmıştır, bir şey olmaz diyen arkadaşlar var. Olur beyler adamlar sizin yapacağınız her yanlışa karşı önlem almıyorlar alamazlar da zaten.



    evet aynı videodaki gibi oldu devir saati ancak bizimki 8 e deydiği gibi motor kendini kapattı bu arada mesaj yazan herkese çok teşekkür ediyorum kusura bakmayın forumda yeniyim mesajlar biraz dağanık oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raptorasprn -- 23 Haziran 2012; 9:35:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Nasil becerdiniz la? benim arabada vitesi 4den bile 2 ye gecirmen icin baya yavaslaman gerekiyor. hizliyken vites gecmiyor 2 ye, sanki biseyler tutuyor..
    arac 97 corolla.

    kardeşimi küçümsemeyin çok sanatkar bir insandır bidaha aurism ona kabe oldu zaten :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raptorasprn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Nasil becerdiniz la? benim arabada vitesi 4den bile 2 ye gecirmen icin baya yavaslaman gerekiyor. hizliyken vites gecmiyor 2 ye, sanki biseyler tutuyor..
    arac 97 corolla.

    kardeşimi küçümsemeyin çok sanatkar bir insandır bidaha aurism ona kabe oldu zaten :)

    merak ettim.sen ve kardesin kac yasindasin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ///
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: raptorasprn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Nasil becerdiniz la? benim arabada vitesi 4den bile 2 ye gecirmen icin baya yavaslaman gerekiyor. hizliyken vites gecmiyor 2 ye, sanki biseyler tutuyor..
    arac 97 corolla.

    kardeşimi küçümsemeyin çok sanatkar bir insandır bidaha aurism ona kabe oldu zaten :)

    merak ettim.sen ve kardesin kac yasindasin?

    ben 19 yaşindayım kardeşim 18 bir yaş var aramızda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: raptorasprn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: raptorasprn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Nasil becerdiniz la? benim arabada vitesi 4den bile 2 ye gecirmen icin baya yavaslaman gerekiyor. hizliyken vites gecmiyor 2 ye, sanki biseyler tutuyor..
    arac 97 corolla.

    kardeşimi küçümsemeyin çok sanatkar bir insandır bidaha aurism ona kabe oldu zaten :)

    merak ettim.sen ve kardesin kac yasindasin?

    ben 19 yaşindayım kardeşim 18 bir yaş var aramızda

    anlasıldı kardesim. hızlı dönemleriniz.. dikkatli olun
    _____________________________
    ///




  • 18-19 deyince yorumlar kesildi.

    Araca iyi bir kompresyon frenleme yapmış kardeşin. Hiç birşey olmaz merak etme. Benim de 4'te yüksek hızdayken 3'e çekmişliklerim çok olmuştur 2008 Civic'imle.

    Çok devirli kullanma tecrübem olduğundan söylüyorum, motor 7 bin devirden sonra limitlerine yaklaşıyor ve biraz sert ve kararsız tepkiler verebiliyor. Ama burada motorun veya şanzımanın zarar görmesi pek ihtimal dahilinde değil. Önemli olan hararet göstergesi. Motor hararetinde anormal bir yükselme yoksa, motor zaten o devir bandı arasında çalışması için tasarlandığından gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Ben 4. viteste dakikalarca 160-180km hız aralığında yüksek devirde gitmişimdir, ne öncesinde ne sonrasında motorumda en ufak bir gariplik hissetmedim.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.