Şimdi Ara

5. vitesten 4 e die 2. vitese atma sonucu içime düşen kurt (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
22.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun. Bende araç kendini korumaya almıştır diyorum. Fakat servise bi baktırmanızda bi sakınca yok.
    _____________________________
  • Aklıma babamla arabada yaşadıgım sorun geldi aklıma.
    bizim araba geri vitese gecerken bazen zor gecer ve sarsıntılı ve sesli bir geçiş olur. ama babam nasıl yapıyorsa yag gibi geciriyor vitesi.
    bigün ben şöför koltugundayım sen debriyaja bas ben gecircem dedi ve lap diye geri vitese gecirdi arabayı. ben daha debriyaja basmamıstım bile..
    Araba geri vitese gecti gecmesine ama inanılmaz bir gürültü ve sarsıntı sonucunda motor durdu tabiki. hemde bu olay arka arkaya oldu.
    Sizce sanzumanda ne gibi bi hasar acmıs olabiliriz? vites geçişlerinde degisim olmadı ama yinede dişlileri yamultmusuzdur diye düsünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 23 Haziran 2012; 12:22:34 >
    _____________________________
    ///
  • vites kutusunun ömründen ömür yemişin o ayrı mesele
    _____________________________
    ALLES WAR DIE SEKTE/ÇARE SANSAR SALVO
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    vites kutusunun ömründen ömür yemişin o ayrı mesele

    Araç efsane kasa corolla. ve sonsuza dek satmamayı düsünüyoruz. yazık oldu desene
    _____________________________
    ///
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    vites kutusunun ömründen ömür yemişin o ayrı mesele

    Araç efsane kasa corolla. ve sonsuza dek satmamayı düsünüyoruz. yazık oldu desene

    hiç bir şey yamulmasa bile sonuçta oradaki basınç olması gerekenin kat be kat üstüne çıkıyor yani anlayacağın her parça gençe yaşta hayattan beziyor.
    _____________________________
    ALLES WAR DIE SEKTE/ÇARE SANSAR SALVO






  • Bizim araçta da öyle 4. vitesten 2'ye geçirmenin imkanı yok.5. vitesten 2. vitese geçirmek pek inandırıcı gelmedi
    _____________________________
  • Kayışları kontrol edin, cut off modunda rev limitere girmek motorun kompresyon ile karşı direnç göstermesi anlamına gelir. Direksiyon power kayışınız falan yerinden çıkmış olabilir. ECU kendini limp mode almışta olabilir geçici bir süre. Gerçi direksiyon ışığı söndü ve direksiyonda ağırlaşma yok anladığım kadarıyla ama yine de kontrol etmekte fayda var. Geçmiş olsun.
    _____________________________
    Old Honda's newer die, they just get faster.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay


    quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc

    ben 4 ten 1 atmıştım bizim tofaş ta devir kesicide yok Allahtan debriyaji aniden salmadım

    Hareket halindeyken vitesi 1e alamazsın.

    ilk kez duyuyorum bunu viraja giriyodum yavaşlayıp vites küçültüyodum debriyajı saldım motor öne yığılıp bağırmaya başladı

    araba çok eskiyse alabilir herhalde ama modern arabalarda 10km hıza düşmen lazım 1 'e atabilmek için
    _____________________________
    PSN ID:KnGrkM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay


    quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc

    ben 4 ten 1 atmıştım bizim tofaş ta devir kesicide yok Allahtan debriyaji aniden salmadım

    Hareket halindeyken vitesi 1e alamazsın.

    ilk kez duyuyorum bunu viraja giriyodum yavaşlayıp vites küçültüyodum debriyajı saldım motor öne yığılıp bağırmaya başladı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 130'la giderken vites neden 5'ten 4'e atılmaya çalışınır ki?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hrvster

    130'la giderken vites neden 5'ten 4'e atılmaya çalışınır ki?

    140'a daha çabuk çıkabilmek içindir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    C20LET | Calibra Turbo || Vectra C GTS 2.0Turbo | Z20NET
    AMD FX-X8 8320 3.5GHz @4.3GHz-@1.35v||ASUS M5A97 R2.0||MSI GTX1060 6GB||CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz DDR3||COOLER MASTER RC-431
    C20LET und GM2900
  • bizim araba ford focus 1 2002 model. her hızda heryere geçer
    arabayla ilk trafiğe çıktığım zaman 3. viteste 60-65 lere geldim dedim 4 e takıp 70 70 gideyim. 2 ye taktım yanlışlıkla. öne sağlam yığıldı.
    birgün arabayı seri kullanayım dedim. 1 de 30 2 de 50 ye geldim 3 yerine bire takıp debriyajdan çok hızlı çektim emniyet kemeri bile kitendi
    bide köy yolunda sollama yapacaktım 5 te öndeki araç yüzünden 70-80 e düştüm. 75-80 le giderken 4 e çekip kapatacaktım gazı, yanlışlıkla 2 ye çekmişim vitesi gaza fazlaca bastığımdan aşırı bir sarsma olmadı ama devir 6 bine gelmişti
    _____________________________




  • Gorkem.IX kullanıcısına yanıt
    90 model kartal araba
    _____________________________
  • Hocam benim arabada toyota corolla 2007 model balina kasa 3. Viteste sündürdüm arabayı 4 e atacakken yanlışlıkla 2 ye attım . Arabam stop etmedi çalışmasında da sıkıntı yok ama arabamdan ses geliyor gaz verdiğim zaman ve aynı zamanda çekişi düştü arabamın sebebi ne olabilr sizce lütfen yardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.