|
5 dakikada şarj olan BYD’nin elektrik motoru da devrimsel!
-
-
Bu hız ve güç bence zaten tehlikeli. İnsan ne kadar eğitimlide olsa bazen canı istiyor şeytana uyuyorsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu -
Adamlar elektrikli araçlarda 5 dakikada hızlı şarj ve şimdi de yeni motorla yeni bir döneme geçiş yaptılar. Avrupanın devasa otomobil firmaları ise her yıl hacmini daha da küçülttükleri benzinli motorlarında karbon salınımlarını birkaç gram daha azalttık diye hava atıyorlar anca. Bu gidişle bu köhne ve zamanının gerisinde kalmış şirketleri ilave gümrük vergileri de kurtaramayacak.
_____________________________ -
Çinliler bu içten yanmalı motor işinde çuvalladılar. Ama elektrik işinde büyük işler başardılar.
_____________________________ -- --Bilgisayar 1--MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI, AMD Ryzen 5900x, G.SKILL Trident Z Neo 64GB (4 x 16GB)DDR4 3600, MSI Radeon 6800 XT, Corsair HX1200, Corsair Air 540, 2x ST8000DM004 Seagate 8TB 5400RPM, WDC WD40EFRX WD RED 4 TB 5400 RPM, KXG50ZNV256G NVMe TOSHIBA 256 GB,Sandisk ULTA NVMe 1 TB, 2x ST1000DM003 1 TB 7200 RPM, SteelSeries RIVAL 100, Audio-Technica ATH-M50x, Samsung 28 UE590D, AOC Q3279VWF -
-
yine bir numara çeviriyor olabilirler. geçenlerde bir çinli marka amg ile hileli bir karşılaştırma yapmıştı
-
yoksa bu çinliler bir uzaylıyı canlı mı ele geçirdiler? bu kadar kısa sürede teknolojide böyle ilerleyiş normal değil
_____________________________ Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım. -
Aynı bilgisayarlar ve içindeki donanımlarda olduğu gibi aldığın ürün 1 yıl sonra eski teknoloji olacak. Bu kadar yeniliği alt yapı oluşturulma hızı karşılayabilecek mi bakalım.
-
Altyapı kurulmadığı sürece bu şarj hızları 2.planda kalıp pek te anlam ifade edemiyor.
-
bir teknoloji rüştünü ispatlamadığı sürece o teknoloji sayılmaz.
2018 model Mazda 3'üme 3 dk'da 50lt benzin koyarak 1000km gidiyorum. burada adam 5 dk'da 400km gideceksin diye vaat ediyor. hangi istasyonda? hangi mevsimde? hangi koşullarda? benim Mazda 7.yılını doldurdu, yine 1000km gidiyor. Elektriklinin 7 yıl sonra ne gideceği belli değil.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ u/BerkanEngineer -
Araç satılırsa Türkiye'de illa yatırım yapılır. Bundan iki sene önce 90 kw bile çoktu şimdi 400 kW bir çok yerde var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu -
Elektrikli araçların 3 senede geldiği noktaya bakınız.
Teknoloji katlanarak iyileşiyor.
Daha güçlü batarya, daha küçük batarya, daha hızlı dolan batarya.
Diğer taraftan daha güçlü motor, daha verimli motor.
İçten yanmalı motorların işi bitmek üzere. 1.0 tce motorun ilk bakımı 13bin tl. 60bin bakımı 20bin tl.
Çinlilerin icatları hayatımızı değiştirecek. Çin ortanca yaşı 35 ve en verimli döneme girdiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Çok doğru ve mantıklı 😊👍 PC işine dönerse ayvayı yedik demektir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
-
Bu teknoloji yarışı ileriyi göremeyen Avrupa'yı bitiyecek. Hala içten yanmali motora devam diyorlar.Bu motorun gelişecek yanida kalmadı. Hiç teknoloji üretmeden kaymak yeme derdindeler. Sanki 50 sene daha verimli bir elektrikli araç yapılamayacak gibi rahatlar. Araç pazarina sahiplerken tekrar pazar kapma ve teknoloji yarışına girmek maliyetli ve zor geliyor galiba.
-
1500kW şarj yeni hedef. Benzinli aracın depo dolması kadar hızlı şarj olacak yakında. Fakat o kadar elektrik nerede üretilecek, konu bu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ u/BerkanEngineer -
Havadan üretilir, sıkıntı yok...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Sebeplerini ve kapsamını incelemek lazım. Her ülkenin kendine özgü iç dinamikleri oluyor.
Avrupa da en çok satılan araç dacia sendero. Hadi bunu açıkla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Aga siz debirşeyi beğenmiyorsunuz. Şarjlar yavaş dediniz 5 dk şarj yaptılar. Teknolojisi 20 senelik arabayla karşılaştırıyorsun. 400 km gider diyorlar, hangi koşulda diyorsun. Adama sorarlar senin araba 2 sn de mi 0-100 yapıyor ya da bu teknoloji ve konforu ilk 2 senede diğer marka araçların kat be kat gerisine düşüyor hiç konuşuyor musun ? 100 binden sonra çıkacak masrafı karbon salınımı vs hiç konuşuyor mu ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır. -
reklamda şarj 5dk, gerçekte şarj 1 saat. 0-100km 2sn tamam da İst-Ankara yolunda şarjda 1 saat beklediğimde o 2 snnin anlamı gider.
benim benzinli Mazda 3 alalı tam 7 yıl oldu ne konforu ne yakıt tüketimi ne mekaniği geriye düşmedi.
karbon salınımı kombi yerine ısı pompası, benzinli yerine elektrikli araç vs. sanayi devrimi yapmak için insanlarca geliştirilmiş, inandırıcı olması için bilime dayandırılmış bir masal.
karbon dediğin olay doğada enerji ve yaşam döngüsüyle ilgili. isimlendirmeye takılmamak lazım. bahçeye bir çam fidanı ektin, o çamı büyüten enerji ve kütle nereden geldi? işte bunun cevabı karbonda gizli.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ u/BerkanEngineer
|
Adamlar elektrikli araçlarda 5 dakikada hızlı şarj ve şimdi de yeni motorla yeni bir döneme geçiş yaptılar. Avrupanın devasa otomobil firmaları ise her yıl hacmini daha da küçülttükleri benzinli motorlarında karbon salınımlarını birkaç gram daha azalttık diye hava atıyorlar anca. Bu gidişle bu köhne ve zamanının gerisinde kalmış şirketleri ilave gümrük vergileri de kurtaramayacak. |
|
Bu hız ve güç bence zaten tehlikeli. İnsan ne kadar eğitimlide olsa bazen canı istiyor şeytana uyuyorsun.
|
|
Çinliler bu içten yanmalı motor işinde çuvalladılar. Ama elektrik işinde büyük işler başardılar. |
|
Elektrikli araçların 3 senede geldiği noktaya bakınız.
Teknoloji katlanarak iyileşiyor. Daha güçlü batarya, daha küçük batarya, daha hızlı dolan batarya. Diğer taraftan daha güçlü motor, daha verimli motor. İçten yanmalı motorların işi bitmek üzere. 1.0 tce motorun ilk bakımı 13bin tl. 60bin bakımı 20bin tl. Çinlilerin icatları hayatımızı değiştirecek. Çin ortanca yaşı 35 ve en verimli döneme girdiler. |
|
Aga siz debirşeyi beğenmiyorsunuz. Şarjlar yavaş dediniz 5 dk şarj yaptılar. Teknolojisi 20 senelik arabayla karşılaştırıyorsun. 400 km gider diyorlar, hangi koşulda diyorsun. Adama sorarlar senin araba 2 sn de mi 0-100 yapıyor ya da bu teknoloji ve konforu ilk 2 senede diğer marka araçların kat be kat gerisine düşüyor hiç konuşuyor musun ? 100 binden sonra çıkacak masrafı karbon salınımı vs hiç konuşuyor mu ?
|
|
bir teknoloji rüştünü ispatlamadığı sürece o teknoloji sayılmaz.
2018 model Mazda 3'üme 3 dk'da 50lt benzin koyarak 1000km gidiyorum. burada adam 5 dk'da 400km gideceksin diye vaat ediyor. hangi istasyonda? hangi mevsimde? hangi koşullarda? benim Mazda 7.yılını doldurdu, yine 1000km gidiyor. Elektriklinin 7 yıl sonra ne gideceği belli değil. |
Benzer içerikler
- byd forum
- byd seal kullanıcı yorumları
- byd seal u dm-i kullanıcı yorumları
- byd mi chery mi
- byd alınır mı
- byd tang 2026
- byd 1000 km menzil
- byd atto 3
- byd atto 2
- byd denza z9 gt
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






