Şimdi Ara

407 mi Passat mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
13.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonfilika

    Merhaba!
    Arkadaşlar 407 ile PASSAT nasıl karşılaştırılır hala anlamış değilim. Her şeyden önce 407 Fransız arabası.
    407 altın zümrüt kaplı olsa yine almam. Tabiki PASSAT.
    FRANSIZ ÜRÜNLERİNE HAYIR



    şu almanya sınırları dahilinden çıkmış her arabayı üst sınıf alman klasmanına sokma zihniyeti yokmu beni deli ediyor..

    sizinki artık fanatikliği de aşmış, yakında alsace lorrain de yapılan bir araca bile eskiden alman toprağıydı alman arabasıdır dersiniz, polonya da üretilmiş araca da doğu prusya kılıfı giydirip onu da alman yaptınız mı tamamdır kazandınız büyük ikramiye sizin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan
    şu almanya sınırları dahilinden çıkmış her arabayı üst sınıf alman klasmanına sokma zihniyeti yokmu beni deli ediyor..


    Passat, Alt sınıf alman klasmanına mı giriyor?
    kimse "şu almanya sınırları dahilinden çıkmış her arabayı üst sınıf alman klasmanına" sokmuyor merak etme.
    sadece üst sınıf alman klasmanına giren araçları sizler yerin dibine sokuyorsunuz.

    bir de fanatiklikten bahsetmiyor musunuz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Arkadaş kayboldu herhalde, adu040 arkadaşım cevap verirmisin soruma?

    Biz İzmir'de bulamıyoruz bu fiyatları...

    Gönen burnundan kıl aldırmıyor Woodpecker, "işine gelirse" diyor adamlar...

    Gönen'e

    Şaka maka klas makina TSI 170'lik Jetta






    Ankara'da Doğuş Otomotivden aldık.
    Amcamın üniversiteden arkadaşı orada şu an satış temsilcisi onların kendilerine ekstra %4 indirim hakları var onu kullandı.

    Cevap olayına gelince arabayı aldığımızdan bahsedince artık kimse girmez diye düşünmüştüm.




  • adu040 teşekkür ederim,

    Konu aydınlığa kavuşmuş oldu. O ekstra indirim haricinde fiyat anormaldi, ben de ondan sordum zaten.

    Bu arada dayınızın (anlaşıldığı kadarıyla kendilerinin pek internetle alakaları yok) araçla ilgili izlenimlerini de ara ara bizlerle paylaşırsanız memnun oluruz.

    Performans ve özellikle yakıt durumları konusunda...


    Tabii buna konforla alakalı düşüncelerini de ekleyebiliriz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 24 Mayıs 2007; 14:11:58 >
  • Aracı dayım değil amcam aldı . Rodaj süresini geçer geçmez ben direksyonuna geçerim performansına bi bakarım haber bekleyin.
  • maliyetler nedeniyle 407
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Climanjaro

    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan
    şu almanya sınırları dahilinden çıkmış her arabayı üst sınıf alman klasmanına sokma zihniyeti yokmu beni deli ediyor..


    Passat, Alt sınıf alman klasmanına mı giriyor?
    kimse "şu almanya sınırları dahilinden çıkmış her arabayı üst sınıf alman klasmanına" sokmuyor merak etme.
    sadece üst sınıf alman klasmanına giren araçları sizler yerin dibine sokuyorsunuz.

    bir de fanatiklikten bahsetmiyor musunuz?


    Ben yukardaki yazıda Passat'ın yerin dibine sokulduğu gibi bir ibare göremedim. "Üst sınıf alman klasmanı" diye bir klasman mı var? Benim bildiğim sadece "üst sınıf" diye bir klasman var, ki Passat zaten bu klasmanda değil

    Burada bahsedilen nedense alman otomobillerinin hemen "üst sınıf, über kaliteli, süper" araçlar olarak adledilmesi. Bu teoriye de "Fransız arabaları çürüktür" tezinden yola çıkılarak varılıyor. Bir arkadaş "zümrüt olsa Fransız'a binmem" demiş. Niye? O da bilmiyor sebebini, çünkü kafasındaki imge "fransız çürüktür"..

    Yok böyle birşey arkadaşlar.. Otomobil piyasasında yer edinmiş, lider markaların karakteristik özellikleri vardır ve bu özellikler otomobillerin ait oldukları ülkenin demografik ve kültürel özellikleriyle birebir bağlıdır.

    Fransız otomobillerinin berbat dayanıksız otomobiller oldukları, şehir efsanesidir. Elbette Akdenizli olmanın verdiği rahatlık ve dikkatsizlik ötürü ufak tefek işçilik hatalarına rastlanır, bazı parçaları yerine oturmamış olabilir, uzun zaman kullanımdan sonra yerinden çıkabilir. Doğrudur. Ama Fransızlar keyif insanlarıdır, elit ve burjuva bir sınıfı temsil ederler, rahatlarına düşkündürler. Bu yüzdendir ki, bir Fransız otomobilin verdiği keyifi ve konforu kimse veremez. Vermiyor da.. Fransızların yumuşak süspansiyonları, kaliteli iç kabinleri, abuk subuk donanımları (yok cam tavan, yok parfümlü klima vs) ancak lükse ve konfora önem veren, Cote D' Azur'da tatile çıkmış bir Fransız'da olabilir. Hayatımda bir 407'de yaptığım yolculuğu hiç birşeye değişmem, uçak gibidir, en ufak bir titreşim hissetmezsiniz aracın içinde..

    İtalyan otomobilleri adidir. Böyle birşey de yoktur efendim. Fransızlara göre daha da akdenizli olan bu milletin evlatları, güzelliklerine düşkündürler, bu yüzdendir ki, tasarıma en önce karar verirler. (VW'nin neden Skoda'ya değil de Seat'a ateşli bir hava katmaya çalıştığını düşünen var mıdır aranızda) Yanınızdan geçen bir Passat'tan ziyade, simsiyah bir Alfa 156, çok daha fazla dikkatleri üzerine çeker. Çünkü her italyan kadını gibi dayanılmaz bir çekiciliği vardır. Ve her italyan kadını gibi aslında bir başbelasıdır. Zira bu harika kadının gene kendisi gibi harika motoru, biraz fedakarlık gerektirir. İtalyanlar da işçilik hataları çıkartırlar, doğrudur, ama nevi şahsına münhasır otomobiller üretirler, sürüş konforundan ziyade her yönüyle sürüş zevkine önem verirler.

    Almanlar taş gibi otomobiller üretirler. Bu göreceli olarak doğrudur, zira sarı saçlı, gözlüklü, nemrut suratlı Alman mühendisleri, hayatta tahammül edemezler başarısızlığa; onlar için bir otomobilin ruhunun olup olmaması pek önemli değildir, yolda gitsindir, sağından solundan sinir bozucu arızalar çıkmasın yeterdir. Ama bu ruhsuz Alman mühendisler, gene aynı şekilde, ne tasarıma ne de iç dizayna ve bunun getireceği konfora pek takılmazlar. Çünkü konfor bir zorunluluk değil, lükstür, konfor isteyen varsa Stuttgart ve Münih'teki iki kardeşe para bayılarak sağlamlığı ve konforu aynı anda alabilirler. Wolsfburg'lu büyük oyuncu ise, ruhsuz arabalar üretmekte, ruh kontenjanını Golf'le kapatmayı yeterli görmekte, geri kalan tüm otomobillerinde "asıl önemli olan aracın tokluğudur, motorun 300.000 km gitmesidir (zira cimri almanlar sanılanın aksine zırt pırt araba değiştirmezler, buna Akdenizliler meraklıdır)" felsefesiyle işi kotarmakta, ruh konfor sürüş zevki işini grubun büyük abisi Audi'ye abanmaktadır. (99 model VW Polo sahibi olarak söylüyorum bunu; neticede bu araç da kısmen sorunsuz 8 yıldır hizmet etmektedir bana ufak tefek malzeme kalitesindeki hatalar da mevcuttur)

    Japonlar, Amerikalıları ve Avrupalıları rontlaya rontlaya, sonra da taklit ede ede, kendi sistemlerini ve teknolojilerini geliştirmişlerdir. Çoğu Japon otomobil üreticisi aslında birer endüstri devidir, Honda jeneratör yapar, Mitsubishi asansör yapar, Toyota inşaat sektöründe liderdir, Suzuki deniz motorları imal eder vs.. Bu çekik gözlü arkadaşlar inat etmişler, zamanında kopyaladıkları motoruları daha da geliştirip kendi teknolojilerini kurmuşlar, ilk başlardaki kalite problemlerini de Kaizen, kıl, tüy gibi sistemlerle oturtmuşlardır. Ha, Japon amcalar için de motor teknolojisi yürüyen aksam önce gelir, aracın içinin pek güzel olmasının önemi yoktur, az tüketsin, az biraz performanslı olsun yeterdir. İçeriye ses girmesi sorun değildir, zira cılkı çıkmış Tokyo trafiğinde zaten içeriye ses girmiş girmemiş pek problem olmamalıdır.

    Amerikalılar apayrı bir dünyanın insanlarıdır, onlar için küçük diye bir kavram yoktur, 4 lt V8 motorlardan 150 bg güç almak varken kimse 1.6 lt motordan güç üretmeye çalışmaz.. Koca koca 4 mt'lik araçlar varken, kimse iç mekan konusunda mucize yaratmayı düşünmez zaten yeteri kadar park yeri ve petrol bulunmaktadır.

    Sonuç olarak her aracın milletinin bir karakteristiği vardır. Burada seçim, kişinin kendi önceliklerini belirlemesinden geçer. Kafadan "ben Fransız almam" demek şahsi bir seçimdir, ama genel geçer bir kual haline getirmek, başka kişilerin tercihlerine saygısızlıktır. Kimse başka hiç bir markayı tu kaka diye nitelendirme hakkına sahip değildir, zira tüm markaların iyi kötü birbirlerine göre üstün oldukları noktalar vardır.

    Durum budur..




  • kardeş edebiyat hocası yada filoloğ değilsin dimi? çok güzel tümcelerinizi bize bahşettiğiniz için memnun oldum
  • Kimya mühendisiyim

    Bahşetmek ne haddime, fikirlerimi yazdım sadece..
  • Tartışmanın ortasına 407 diyerek limon sıkayım...

  • tabiikide passat lafı bile olmaz diyorum
  • Karşılıklı atışma olmasın...
  • Arkaadşlar araç alındı bu saatten sonra pek tavsiyeye gerek kalmıyor. Ama yine de teşekkür ederim.
  • tabiki de passat bnce vwnin kalitesi çok daha iyi emin ol!!
  • Passatın karizması ytr
  • PASSAT
  • bu biraz saçma konu ya bi yerde duymuştum "VW gibi peugot'un 2 gömlek üstü bi aracu nasıl karşılaştırısonuz " yazıodu..yani ben demiyom bu yazıyodu gerçtktende


    ama ben kesinlike PASSAT abi arabay bi kere oturdum uçak gibi sanki F16 yönetiyom..hayırlı geceler.
  • bencede volswagen daha kaliteli ama 407 de hoş bi araba
  • Arabalar ne zamandır gömlek usulü ile birbirleri ile karşılaştırılıyor? Kargaya yavrusu kuzgun görünürmüş ya onun gibi birşey olsa gerek.
  • passatın 1,6 versiyonu hantal diye duymuştum! 407 ise ön konsolu ve oturma pozisyonu pek te ergonomik gelmedi bana! bence 2007 ağustosunu bekle derim avensis kasayı değişTİRECEK
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.