Şimdi Ara

|3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021 (246. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
6.936
Cevap
186
Favori
297.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yusuforhan kullanıcısına yanıt
    Sürücünün akımını arttırdım ve işlemi sonuna kadar devam ettirdim. Sonuç olarak eksenlerde süper bir iyileşme oldu. Aldığım 20 mm lik küpün kalibrasyon çıktısı aşağıda görüldüğü gibi oldu.



    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021



    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021



    Yazıcıyı yapmak bir yana, bu işin kalibrasyonu ve çıktı değerleri bile ayrı bir uğraşıymış. Siz değerli arkadaşlar geri bildirimlerinizi ve uygulanabilecek değişiklikler hakkında yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    Arkadaşlar ilk layerlarda bu durum için ne dersiniz? Malzeme power abs. Capton bant kullanmalı mıyım? Direkt ayna üzerine çıktı alıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akustika -- 18 Kasım 2017; 19:27:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • akustika A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Evet söylediğiniz gibi asıl mesele yazıcının kalibrasyonu kısmı. Biraz sabırla aşılamayacak şey değil tabiki

    PowerABS filament kullanırken kapton bant kullanmanıza gerek yok. Direkt ayna üzerine baskı alabilirsiniz. 220 derece hotend 80 derece tabla ısısı yeterli.

    Tabla kalibrasyonunuz pek iyi gözükmüyor. Öncelikle aynanın 4 köşeden nozzle ile aynı uzaklıkta olduğundan emin olun.

    Tabla altındaki vidayı sıktığınızda nozzle ile ayna arasındaki mesafe artar ve yapışma azalır, daha ince çizgiler atar. Çok sıkılırsa havaya yazmaya başlar.

    Tabla altındaki vidayı gevşettiğinizde nozzle ile ayna arasındaki mesafe azalır ve daha iyi yapışır, daha kalın çizgiler atar. Çok gevşetilirse nozzle ile ayna arasında mesafe kalmayacağından nozzle dan dışarı filament çıkmaz, bir süre sonra tıkanma gerçekleşir.

    Örnek bir ilk katman görüntüsü:

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    Dilimleme ayarlarınızın ekran görüntüsünü koyarsanız bir de onlara bakalım.

    Ayrıca extruder kalibrasyonunuzu yaptınız mı ?

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuforhan -- 18 Kasım 2017; 23:58:23 >




  • yusuforhan kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Ayarları tekrar gözden geçirdim ve kalibre ettim. Aldığım 4 köşe çıktısı aşağıda görüldüğü gibi oldu.



    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021



    Slic3r ayarlarımda aşağıda görüldüğü gibi.



    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021



    Bu arada baskı hızını manuel olarak %30a indirdim.

    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • slm üstadlar, yeni başlayan birinin sıkıntılarını yaşıyorum.
    2. el aldım ürünü TEVO TARANTULA DUAL EXT ve AUTO BAD LVL
    Getiren arkadaş güzelce ayar yaptı gitti vende bir iki obje güzel çıktı aldım sonra ayarlar bozuldu, noozle tıkandı açayım temizleyeyim kapayayım, filament değişeyim derken ayarlar gitti.
    Şimdi fotolardaki gibi sorun yaratıyor bozuk yapılan sağ taraffa geldiğinde hafif bir çalışmada ses oluyor. O sesin (kayışlar olabilir) geldiği andaki bölgede yapışmama takılma yada noozle da tıkanmalar oluşuyor.
    Saç sprey ve prit ile denedim
    flament değişip denedim
    tablanın farklı köşesine objeyi yazdırmayı denedim.
    tabla sıcaklık 60 derece extruder 210 derece bazende 205 derece hepsini denedim.
    extruderi kullanılmamış ikinciden de çıktı denedim ama sorun bir şekilde devam. ikinci extruderden çıktı iyi gidiyorken baktım tıkanmış ortalarda ve boş boş geziyor kafa.
    Süreklide filament çekmeye çalışşma sesi oluyordu dişlilerde kapadım en sonunda.
    Aslında İstanbul Göktürk / Kemerburgaz yakınlarında bir arkadaş olsa yada ben getirsem bir ayarlara bakılsa harika olurdu.
    Zira 3d yazıcıya servis de bulamadım.
    videoda var indirim izlerseniz net görebilirsiniz.|3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021www.djalpha.com/3d.mp4 (15mb)

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djalpha -- 19 Kasım 2017; 1:53:51 >




  • akustika A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    İlk katmanı oldukça yakın atıyorsunuz tablaya. Özellikle sağ arka taraf daha da yakın. Bir miktar vidaları sıkarak uzaklaştırın. Görüntü şu resimde en baştaki görsel gibi olmalı. Sizinki daha çok ortadaki görsele benziyor.
    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021
  • djalpha kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle hotend üzerinde, hotend in soğutma fanı sürekli olarak çalışıyor mu ?

    Tabla kalibrasyonunuz bozulmuş olarabilir, nozzle ucu ile tabla arasındaki mesafe 4 köşede de aynı olmalı. Bunu kabaca bir kağıt kullanarak deneyebilirsiniz. Kağıt, nozzle ile tabla arasında 4 köşedede aynı şekilde hafif sürterek geçmeli.

    Filamentiniz PLA mı yoksa ABS mi ? Sıcaklıklarınız düşük kalıyor olabilir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djalpha

    slm üstadlar, yeni başlayan birinin sıkıntılarını yaşıyorum.
    2. el aldım ürünü TEVO TARANTULA DUAL EXT ve AUTO BAD LVL
    Getiren arkadaş güzelce ayar yaptı gitti vende bir iki obje güzel çıktı aldım sonra ayarlar bozuldu, noozle tıkandı açayım temizleyeyim kapayayım, filament değişeyim derken ayarlar gitti.
    Şimdi fotolardaki gibi sorun yaratıyor bozuk yapılan sağ taraffa geldiğinde hafif bir çalışmada ses oluyor. O sesin (kayışlar olabilir) geldiği andaki bölgede yapışmama takılma yada noozle da tıkanmalar oluşuyor.
    Saç sprey ve prit ile denedim
    flament değişip denedim
    tablanın farklı köşesine objeyi yazdırmayı denedim.
    tabla sıcaklık 60 derece extruder 210 derece bazende 205 derece hepsini denedim.
    extruderi kullanılmamış ikinciden de çıktı denedim ama sorun bir şekilde devam. ikinci extruderden çıktı iyi gidiyorken baktım tıkanmış ortalarda ve boş boş geziyor kafa.
    Süreklide filament çekmeye çalışşma sesi oluyordu dişlilerde kapadım en sonunda.
    Aslında İstanbul Göktürk / Kemerburgaz yakınlarında bir arkadaş olsa yada ben getirsem bir ayarlara bakılsa harika olurdu.
    Zira 3d yazıcıya servis de bulamadım.
    videoda var indirim izlerseniz net görebilirsiniz.|3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021www.djalpha.com/3d.mp4 (15mb)

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021



    Nozzle ve heat breaki sök şalama,ocak vb bir yerde isit icindeki tikanik malzeme aksin.Sonra aseton icinde 10 dk bekletip kurula temizle yerine tak.Teflin tubu heat breakin icerisinde sona kadar yerlestirmeyi unutma yoksa yine tikanir.

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVUszBki2ace0bLHrxT6V5bDTmp_kwLjeOykeSE8gy4uLVGJLpbivFGxVv|3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüm yanıtlar için çok teşekkür ederim.

    {} Fan sürekli çalışıyor
    {} PLA kullanıyorum 205 derece ile 210 derece arası, Tablamda 60 derece.
    {} Evet tabla ayarını yapıyorum fakat kolay değil maalesef. Bu üründe sanırım sıkma vidaları kelebek veya daha ele oturanlar ile değiştirmeliyim oldukça ufaklar ve sıkarken bile çok sallanıyor ayarlar bozuluyor stabil değiller.

    {} End Stopu biraz aşağı aldım çünkü tabla vidaları ayarlarken vidalar düşecek kadar açmam gerekiyordu biraz yayada yük binsin diye endstopu çok az aşağı aldım vidalar şimdi biraz daha sıkılar.

    {} Kağıt ile ayar tabiiki yapıyorum, motorları kapatıyorum ve el ile tablayı veya noozle ı gezdirerek ayarları deniyorum

    {} Çift extruder var onun seviyesini de noozlelların ikisini de gevşetip tablaya düşürüyorum doğal olarak sert tablada yan yana birebir aynı seviyede oluyorlar noozleların allen vidalarını sıkıyorum bu yöntemden memnunum.

    {} Genelde noozle tıkanması ucundan ziyade üst bölümünde soğutulan bölgede donmadan oluyor

    Aldığım arkadaşlar biraz dağınık olarak montaj yapmışlar, hatta L ara sabitleyicilerin vidaları bile takılı değil rijit değil. Bu anlamda printeri dağıtıp tekrar toplamak istiyorum.
    Beni aşmaz fakat deneme yanılmalar ve araştırmalar çok zamanımı alır bu anlamda bana yardım edebilecek Şişli, Beşiktaş, Mecidiyeköy, Levent, Maslak civarlarında bildiğiniz bu tip prusa i3 modellere hakim bir servis veya pratiği bol olan bir arkadaş varsa bana özel mesaj atabilir mi.


    Ürünü bilgisayardan kullanıyorum Repetier-Server-Host programını ile kullanıyorum çok faydalı. Yazıcı üzerindeki paneli hiç kullanmıyorum USB den PC üzerinden çok pratik ve eğlenceli. Umarım biraz daha tabla ve noozle ı tıkamamayı öğrenip bir şeyler üretmeye geçebilirim.

    Videoyu izlediyseniz sağ tarafa geldiğinde ses değişiyor bu konuda da söküp yeniden kurmanın yararlı olacağını düşünüyorum zira zorlayarak kayışları oynatmış olabilirim.




  • www.thingiverse.com
    DIY Laser cutter and engraver by smartDIYs
    https://www.thingiverse.com/thing:1026345



    merhaba arkadaşalar bu yazıyı ve linkte ürünü yapmam gerekiyor ancak
    neler lazım tam olarak anlayamadım üst kısmını clon bir arduino ile bu işi yapabilir miyim
    yardımcı olan arkadaşa şimdiden teşekkürler
    bu arada yazıcı kitim geldi ancak işten güçten montajlayamadım hafta içi yapacağım inşallah.




  • cemre16 kullanıcısına yanıt
    Aslında paylaşmış olduğunuz sayfanın "Details" kısmında tüm parçalar yazmakta. Bu V slot profili ve onun tekerini Türkiye' de bulamazsınız. Tr de bulunan sigma profillere uygun değil v slot teker. Ancak profil satan yerlere sorarsanız bir teker uydurmaya çalışırlar.

    Projeyi ekleyen kişinin paylaştığı malzeme listesi ve detaylar :

    Details of Smart Laser MIni
    My friend Hirotaka and I worked hard to develop an affordable easy to use desktop laser cutter for about one year. Then finally, our ideas and effort were fully realized.

    -Open source
    People can be freely modify our software and hardware to expand the processing area and add such as adding additional functions.

    -1.6 watts diode laser
    It adopted 1.6 watts diode laser for the laser parts. The output is strong enough that it can cut 0.079inch (2mm) of material.

    -Mechanical parts.
    We adopted open builds V-slot (http://openbuildspartstore.com/) for our mechanical parts, therefore it is simple and easy to assemble.

    -Computer software
    Computer software works on the Browser. It’s producing by HTML, JavaScript, Python and this is Cross-platform. You can use with Windows、Max OS X、Lunux、Raspberry Pi.

    The control board
    The control board used Arduino Mega.
    (Arduino - ArduinoBoardMega2560)
    Arduino Mega’s program is based on GRBL (Bengler: GRBL)
    ・Laser
    For the Laser diode, we use Blue Laser Diode 1.6 W in TO56 Package by OSRAM Ltd.

    www.osram-os.com
    LEDs, Lasers, Infrared Components, Detectors and VCSEL | OSRAM
    http://www.osram-os.com/Graphics/XPic1/00088311_0.pdf/PL
    TB450B.pdf

    Laser diode is cooling by the heat sink and fan, also it reduces the tempersture rise of the laser diode.

    And, the cover for blocking the light of the laser are mounted on the laser module.

    Download Data file

    www.thingiverse.com
    400 Bad Request
    http://www.thingiverse.com/thing:1026345/#files


    ・Axises
    Smart Laser Mini’s axises are OpenBuilds’s V-Slot Linear Rail(20 x 20mm)とDelrin Mini V Wheel. By adopting V-Slot, the number of parts will be reduced and the mechanism will become simple.

    http://openbuildspartstore.com/v-slot-linear-rail/

    http://openbuildspartstore.com/delrin-mini-v-wheel/

    ・Acrylic parts
    Smart Laser Mini is used 5mm thickness acrylic for marerials such as Plates.

    Download Data file
    www.thingiverse.com
    400 Bad Request
    http://www.thingiverse.com/thing:1026345/#files


    ・Motors
    Use 3pcs of NEMA17 Stepping motors(JK43HS34)

    Arduino Mega

    Arduino - ArduinoBoardMega2560

    A4988 drivers

    Pololu - A4988 Stepper Motor Driver Carrier

    Smart Laser Mini Shield designed using the KiCad.

    KiCad EDA

    Download Smart Laser Mini Shield’s design data file from GitHub.

    ・KiCad data files

    ・Circuit diagram (pdf)

    ・Parts list

    smartDIYs/SmartLaserMiniShield · GitHub

    ・Firmware
    The controller software is based on the GBRL (Bengler: GRBL) which modified the Lasersaur (Lasersaur Manual). The computer and controller are connected via COM (USB), and the communication is working by G-Code.

    ・PC Software

    PC Software also based on Lasersaur.

    It made by Python, HTML and JavaScript therefore It can work in a variety of platforms such as Windows, Mac and Linux.

    This PC software is Server-client system.

    Start the server software on the PC that you want to work on and start a browser session as a client on the same PC to access the server software.

    Also, it is possible to perform server and client software on different PCs and control them through the Internet.

    The software on the server side is created based on the light Web framework Bottle of Python. The software on the client side is created in HTML and JavaScript.

    ・Software Download
    Download Smart Laser Mini’s software from GitHub

    smartDIYs/SmartLaserMini · GitHub

    ・Work data
    As for the Smart Laser Mini, there are two types of working techniques.

    The vector cutting
    The vector cutting can cut along the outer shapes also It can be created in SVG or DXF format.

    2.The raster engraving 

    Raster engraving is for impressing an image while horizontally scanning just like filling.

    Raster engraving can be put into practice by pasting SVG, PNG or BMP format images.

    ・Work with Raspberry Pi

    Smart Laser Mini also works with Raspberry Pi. As you can see the following blog, we mounted Raspberry Pi 2 and 7inch monitor to the Smart Laser Mini.

    ・Raspberry Pi 2 , Monitor and Desktop Laser Cutter

    ・Facebook Group
    We created a Japanese pubric group called “ Share your work using the Smart Laser Mini”

    The group members post and share own work in Facebook. We will create in English version soon.

    http://www.facebook.com/groups/1630210010590821/



    ・Composition of the Smart Laser Mini



    ・Controllers It built 2pcs of A4988 drivers dedicated shield to the Arduino Mega. It called “Smart Laser Mini Shield”



    Built Smart Laser Mini Shield to the Arduino Mega




  • djalpha kullanıcısına yanıt
    Çift nozzle, tek hotend üzerinde olan bir sistem sanırım sizinki ?

    Bu tip sistemlerde stabiliteyi korumak imkansıza yakın. Çünkü iki nozzle' ı her zaman tamamen eşit bir konumda ayarlamak çok zor. Bir nozzle diğerinden 100 mikron daha düşük kalırsa, baskının üzerinden geçtiğinde baskıyı bozacaktır. Tablaya düşürüp sonradan sıkıyorum diyorsunuz ancak şöyle bir şey var, tabla düzgün değilse nozzle lar eşit sıkılamayacaktır. Ayrıca bu işlemi yaparken bir nozzle ucunda filament birikmiş yada kurumuş halde duruyor ise oda bir yükselti farkı oluşturacaktır. Buna dikkat etmeniz lazım.

    Tabla vidalarını eşit miktarda ve oldukça sıkın, dediğiniz gibi yaylar ne kadar sıkı olurlarsa o kadar az titreşimden etkileniyorlar. Sonrasında tabla kalibrasyonunuzu yenileyin. Tabla kalibrasyonu başarılı bir baskı için kesinlikle çok önemli.

    Video yu izledim, eksen hareketlerinde bir sorun var, özellikle X ekseninde birşeyler takılıyor gibi gözüküyor. Ayrıca çok havadan yazıyor ve akış sıkıntılı gibi.

    Youtube da tevo için oldukça fazla kurulum videosu var mutlaka inceleyin onları.

    İstanbul da ikamet etmiyorum ancak yardımcı olacak birini bulamazsanız, yazıcıyı bana kargo ile gönderebilirsiniz. Tekrar doğru düzgün kurup kalibre edip yollayabilirim.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuforhan

    Çift nozzle, tek hotend üzerinde olan bir sistem sanırım sizinki ?

    Bu tip sistemlerde stabiliteyi korumak imkansıza yakın. Çünkü iki nozzle' ı her zaman tamamen eşit bir konumda ayarlamak çok zor. Bir nozzle diğerinden 100 mikron daha düşük kalırsa, baskının üzerinden geçtiğinde baskıyı bozacaktır. Tablaya düşürüp sonradan sıkıyorum diyorsunuz ancak şöyle bir şey var, tabla düzgün değilse nozzle lar eşit sıkılamayacaktır. Ayrıca bu işlemi yaparken bir nozzle ucunda filament birikmiş yada kurumuş halde duruyor ise oda bir yükselti farkı oluşturacaktır. Buna dikkat etmeniz lazım.

    Tabla vidalarını eşit miktarda ve oldukça sıkın, dediğiniz gibi yaylar ne kadar sıkı olurlarsa o kadar az titreşimden etkileniyorlar. Sonrasında tabla kalibrasyonunuzu yenileyin. Tabla kalibrasyonu başarılı bir baskı için kesinlikle çok önemli.

    Video yu izledim, eksen hareketlerinde bir sorun var, özellikle X ekseninde birşeyler takılıyor gibi gözüküyor. Ayrıca çok havadan yazıyor ve akış sıkıntılı gibi.

    Youtube da tevo için oldukça fazla kurulum videosu var mutlaka inceleyin onları.

    İstanbul da ikamet etmiyorum ancak yardımcı olacak birini bulamazsanız, yazıcıyı bana kargo ile gönderebilirsiniz. Tekrar doğru düzgün kurup kalibre edip yollayabilirim.

    Kolay gelsin.


    Bilgi ve tespitleriniz için çok teşekkür ederim. Düzgün bir çalışma başarana kadar böyle uğraşmak zaten öğrenebilmenin ve ilerideki sorunları aşabilecek pratiğe sahip olmanın en doğru yolu.
    Eğer ilerleme sağlayamazsam memnuniyetle sizden yardım talep edeceğim şimdiden çok teşekkür ederim.




  • Merhaba

    Geçen sene Sahibinden.com üzerinden bir 3D printer aldım. Tam olarak modelini aldığım kişide bilmiyordu. Resimlerine bakıp tahmin yürütebilirmisiniz? Extureder kısmındaki ahşap bölümü kendisinin daha sonradan yaptırdığını, oradaki parçanın plastik iken sık sık kırıldığını söylemişti.


    Resimler :




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fırat.ç.

    Merhaba. Anet A8 yazicim var. Sunlu Abs filament kullanarak cikti aliyorum ancak ciktilarda surekli kalkma sorunu yasiyorum. Aliminyum tabla kapton bant ile kapli. Kalibrasyonda sikinti var diyecekseniz soyle bir sorun var: tabla kenarlarda kagit hafifce surtecek sekilde ayarladigimda orta kisimda kagidi sikistiracak kadar sıkı oluyor. Tabla duz degil desem yeni aldim ve uzerinde zarar verici hicbir islem yapmadim. Cismin tablaya yapismasi icin ne yapmaliyim? Power Abs alsam sorun duzelir mi?

    PEI
  • Selam,
    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021|3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    Yukarıdaki malzemeleri ihtiyacı olan arkadaşlara vereceğim.

    - Kartal ,Kordonboyu , Kumlar Caddesi.
    - 21 Kasım 14:00 - 18:00 arası.
    - daha once buraya mesaj yazmış, kendi printer'ını yapmış / yapmakta olan.

    İyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tecevit -- 20 Kasım 2017; 18:2:48 >




  • burakc B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yazıcınız prusa i3 ün plexi versiyonu ile, prusa i3 steel versiyonunun birleştirilmiş hali gibi. Yani tam bir adı yok. Biraz ondan biraz bundan alarak ortaya bir yazıcı çıkarılmış. Şase çok sağlam olmadığı için kalibrasyonları biraz can sıkar.
  • yusuforhan kullanıcısına yanıt
    Bilgi için çok teşekkür ederim. İki sorum olacak.

    1.) Metal kasa alsam bu cihazdan söküp onda kullanabilirmiyim parçaları?

    2.)
    Printerimde şöyle bir sorun oluyor. 1 saati geçen baskılarda aşağıdaki fotoğrafta işaretlediğim yer ve yukarısında flamentin yumuşayıp aşağı kafaya kaymadığını görüyorum. Zaten o andan sonra çıktı bozuluyor ve çöpe gidiyor. Ama genelde 1 saati geçen işlemlerde oluyor. Birde exturederin solundaki fan hiç bir zaman çalışmıyor. Motor sürücülerinin yanındaki fan ise açık oluyor.

    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021




  • burakc B kullanıcısına yanıt
    1- Evet metal kasada bir çok parçayı kullanabilirsiniz.

    2- Bu olayın sebebi şu, hotend kısmındaki ısıtıcıdan yukarı doğru ısı yükseliyor. Bu sebepten normalde aşağıda eriyip nozzle dan dökülmesi gereken filament yukarıda yumuşuyor ve itme işlemi yapılamıyor. Tıkanma v.b durumlar ortaya çıkıyor. Biz böyle durumları engellemek için hotend' imize radyatör adını verdiğimiz hava kanalları takıyoruz ve aktif olarak sürekli fan ile soğutuyoruz. Böylelikle ısı yalnızca en aşağıda kalıyor. Extruder' inizi komple değiştirebilir yada o kısma bir fan takarak geçici çözüm üretebilirsiniz.

    örnek : |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tecevit

    Selam,
    |3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021|3D Printer| Hakkında Açık Paylaşım Konusu Güncelleme: 11.06.2021

    Yukarıdaki malzemeleri ihtiyacı olan arkadaşlara vereceğim.

    - Kartal ,Kordonboyu , Kumlar Caddesi.
    - 21 Kasım 14:00 - 18:00 arası.
    - daha once buraya mesaj yazmış, kendi printer'ını yapmış / yapmakta olan.

    İyi çalışmalar.

    Hocam noldu bıraktınız mı 3d işini , orada sıfırdan 3d yapıcak parça var...




  • 20playback kullanıcısına yanıt
    Hayır, tam gaz devam. Başka printer var :-)
  • 
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.