Şimdi Ara

35 Bin TL ye Kadar Dizel Araç Tercihi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba.

    Söze şöyle başlayayım. Şu an araştırma aşamasındayım. Aklımda ikinci el araçlar var mecburen çünkü 0 kaliteli araçların fiyatı uçmuş durumda. Heleki donanım eklerseniz iyiden iyiye artıyor. Bende bu yüzden ikinci el araç bakıyorum. Aslında 35 bin TL ye kadar dedim ama önerebileceğiniz kaliteli ve daha ucuz araçlar varsa önerilerinizi mutlaka dikkate alırım.
    Öncelikle aklımdaki aracı söyleyeyim. Fiat Bravo 1.6 MJet 105-120 PS . İnternette ikinci el ilanlarına baktığımda active plus donanımlı Fiat Bravo Dualogic araçları gördüm 35000 TL ye. Motora ve araca hayranım ancak İstanbul da olmamdan dolayı otomatik araç tercih etmeyi düşünüyorum. Dualogic hakkında fikri olan var mıdır?Daha sonra Opel Astra Classic 3 var. Motor vasat bana göre ancak Cosmo donanımlı olması beni kendine çekebiliyor.
    Aslında bu iki araçtan başkasıda hoşuma gitmedi.Ama ilk önceliğim dediğim gibi Fiat. Görüşlerinizi eksik etmezseniz sevinirim dostlarım.

    Ek: Bu alacağım ilk araç olacak.Kısmetse birkaç seneye imzamdaki araçlardan alacağım ama şu an bunlar ile yetinmem gerekecek.

    Ek 2: Bu araçların yakıt performansı benim için önemli. Astra 1.3 ün fazla kendi gözlerimle gördüm b yüzden Fiat daha da öne çıkıyor. Ancak az yakar çok kaçar dediğiniz araç var mı?

    Ek 3: Bu arada Clio 4 Touch 0.9 TCe de var aklımda ama bilemiyorum.Benzin fiyatlatı malum.

    Hepinize iyi forumlar.







  • bu fıyat aralıgında otomatık istiyorsanız FD6 kasa civic öneririm. 2007 modelını kullanıyorum suanda yakıt haricinde şikayet ettiğim bi konu yok. Siz az yaksın demişsiniz benzinde 50krş civarı yakar km'de. Ancak iyi fiyata temiz ve lpg'lisini bulabilirsiniz.

    Dizel istiyorsanız megane bakabilirsiniz. 2010 model fullu 35bine kadar alabilirsiniz.Yakıt konusunda 20 lira koyup istanbulu gezin Citroen c3-c4 ve peugeot 207'lerinde yakıtları uygundur kokluyor adeta. Piyasa araştırması yaparak size en uygununu seçebilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun alacağınız aracınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Öncelikle herkese merhaba.

    Söze şöyle başlayayım. Şu an araştırma aşamasındayım. Aklımda ikinci el araçlar var mecburen çünkü 0 kaliteli araçların fiyatı uçmuş durumda. Heleki donanım eklerseniz iyiden iyiye artıyor. Bende bu yüzden ikinci el araç bakıyorum. Aslında 35 bin TL ye kadar dedim ama önerebileceğiniz kaliteli ve daha ucuz araçlar varsa önerilerinizi mutlaka dikkate alırım.
    Öncelikle aklımdaki aracı söyleyeyim. Fiat Bravo 1.6 MJet 105-120 PS . İnternette ikinci el ilanlarına baktığımda active plus donanımlı Fiat Bravo Dualogic araçları gördüm 35000 TL ye. Motora ve araca hayranım ancak İstanbul da olmamdan dolayı otomatik araç tercih etmeyi düşünüyorum. Dualogic hakkında fikri olan var mıdır?Daha sonra Opel Astra Classic 3 var. Motor vasat bana göre ancak Cosmo donanımlı olması beni kendine çekebiliyor.
    Aslında bu iki araçtan başkasıda hoşuma gitmedi.Ama ilk önceliğim dediğim gibi Fiat. Görüşlerinizi eksik etmezseniz sevinirim dostlarım.

    Ek: Bu alacağım ilk araç olacak.Kısmetse birkaç seneye imzamdaki araçlardan alacağım ama şu an bunlar ile yetinmem gerekecek.

    Ek 2: Bu araçların yakıt performansı benim için önemli. Astra 1.3 ün fazla kendi gözlerimle gördüm b yüzden Fiat daha da öne çıkıyor. Ancak az yakar çok kaçar dediğiniz araç var mı?

    Ek 3: Bu arada Clio 4 Touch 0.9 TCe de var aklımda ama bilemiyorum.Benzin fiyatlatı malum.

    Hepinize iyi forumlar.

    aynı araçları bende düşünüyorum.
    fikirlerinizi bekliyorum.




  • Bence bravo iyi bir tercih olur.Performans sorunsuzluk ve tüketim açısından.Astra da o performansı bulamazsın.Clio da hiçbirini bulamazsın zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    bu fıyat aralıgında otomatık istiyorsanız FD6 kasa civic öneririm. 2007 modelını kullanıyorum suanda yakıt haricinde şikayet ettiğim bi konu yok. Siz az yaksın demişsiniz benzinde 50krş civarı yakar km'de. Ancak iyi fiyata temiz ve lpg'lisini bulabilirsiniz.

    Dizel istiyorsanız megane bakabilirsiniz. 2010 model fullu 35bine kadar alabilirsiniz.Yakıt konusunda 20 lira koyup istanbulu gezin Citroen c3-c4 ve peugeot 207'lerinde yakıtları uygundur kokluyor adeta. Piyasa araştırması yaparak size en uygununu seçebilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun alacağınız aracınız.

    Honda ya baktım ama işte yakıt işi bozuyor her seferinde. Gerçe bizim bir tanıdığımız kullanıyor.Memnunda . Yinede dizel öncelikte. Birde dualogic hakkında fikirlerinizi alsam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    Bence bravo iyi bir tercih olur.Performans sorunsuzluk ve tüketim açısından.Astra da o performansı bulamazsın.Clio da hiçbirini bulamazsın zaten

    0.9 TCe fena değil gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    Honda ya baktım ama işte yakıt işi bozuyor her seferinde. Gerçe bizim bir tanıdığımız kullanıyor.Memnunda . Yinede dizel öncelikte. Birde dualogic hakkında fikirlerinizi alsam.

    Dualogic bana göre gereksiz bir sistem. Otomatikleştirilmiş manuel şanzuman. Alınırsa ya tam otomatik alınır ya da manuel. Bir türlü kanım ısınamadı dualogice. Eğer şehiriçinde fazla km yapıyorsanız rahatınıza düşkünseniz dualogic tercih edebilirsiniz.Fakat performans isterim yılların manuel kullanıcısıyım bunun tadı başka derseniz manueli almanızı öneririm. Şuanda yukardakı mesajımda belirttiğim gibi otomatik civic kullanıyorum.Bir türlü otomatiğe alışamadım,sevmiyorum.10 gündür yatıyo bahçede valla yüzünü bile görmüyorum

    Bir forumda kullanıcının yazısını gördüm ve aynen ekliyorum.Belki seçiminizde biraz olsun yararı olur.

    quote:

    Sistemde 3 kullanım modu bulunuyor:

    1. Otomatik vites Economik tuşu aktif: Bu modda vites 2000-2500 devir arasında değişiyor ve vites geçişleri çok çok yavaş gerçekleşiyor. Burdaki amaç olabildiğince yüksek vites düşük devirde arabayı kullanarak yakıt ekonomisi sağlamak. Ortalama yakıt yol bilgisayarında 5,7 lt civarı (genel yol kosulları). Vites küçültme konusunda çok bekliyor olabildiğince vites küçltmüyor. Sollamalarda ve şehirler arası gidiş geliş yollarda bu modu tavsiye etmem.

    2. Otomatik vites Eco tuşu pasif: Bu modda vites gaza bastığınız oranda geç değişiyor. Çok daha performanslı araç kullanmanıza yardımcı oluyor. Burda güzel olan Araç hızı ve gaza basış oranınız arttıkça vitesi daha seri değiştiriyor. Yakıt tüketimi 6,5 ltleri buluyor. Vites düşürmek gerektiğinde size baya yardımcı oluyor. Sollamalarda iyi performans veriyor. Turbo devreye girdiğinde normal bir kullanım gerçekleşiyor.

    3. Manuel modu: Aracınızı sizin istediğiniz viteste istediğiniz şekilde kullanmanızı sağlayan bu mod normal manuel sisteme çok yakın çalışıyor. Tek farkı vites geçişleri normal moddan daha sarsıcı ve geç olmasıdır. Manuel mod genelde yokusta kullanışlı oluyor.

    Bu kadar genel bilgiden sonra size beğendiğim ve beğenmediğim yönlerini özetlemek istiyorum.

    Beğendiklerim ve avantajlar: Eğer benim gibi aile sahibi ve sakin kullanımı seviyorsanız çok çok iyi bir sistem. Sol ayak ve sağ el boşta kalıyor. İster şehir içi ister şehir dışı yakıt manuelle aynı olması büyük avantaj. Çok yüksek performans olmasa da sizi yolun ortasında bırakmıyor Sollamalarda ve seri kullanımda eco tuşunu kapattığınızda rahatlıkla hızlanıyor ve yüksek hıza kolayca ulaşıyor.

    Beğenmediklerim ve dezavantajlar: Malesef ne yaparsanız yapın yokuşlarda saçmalıyor. Ben genelde dik yokuşlarda manuele alıyorum. Dur kalklarda eco modunda hemen ikinci vitese geçiyor ve siz frene bastığınızda 1. vitese atarak aracı durduruyor ve bu iki durum bazen çakışınca araç sarsılıyor. Vites geçişleri genelde yavaş ama ben bunu şu şekilde minimuma indirdim. Araç vites atarken manuelde debriyaja bastığınızda nasıl ayağınızı gazdan anlık çekiyorsanız bunda da çekmeniz gerekiyor. Bu da hem öne kapaklanmaları önlüyor hemde daha seri vites geçişi sağlıyor. İnanın bana abimin Auris d-4d dizeli ile kıyaslanamıyacak şekilde iyi çalışıyor. Bence sistemin başka dezajavntajı yok




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bravoyu daha once test etmistim, kullanmasi keyifli bir arac, hillholder ve esp standart . Alternatif olarak, tam otomatik Ceed de bakabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu sıralar babam da bakıyor.25-30.000 TL arasında focus almaya niyetlendi ama başka araçlara bakıyor.
    Tercihi megan,corolla,civic ve mondeo arasında olacak sanırım.Megan ile Corolla daha ağır basıyor.Megan gerçekten iyi.Dop dolu bir aracı olacak.Ayrıca ekonomik te.Corolla ise sempatiden.Son 3 aracımız toyota idi.
    Ben ceed'e ikna etmeye çalışıyorum aslında.Koltuk kumaşı dışında iyi bir araç bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    Bence bravo iyi bir tercih olur.Performans sorunsuzluk ve tüketim açısından.Astra da o performansı bulamazsın.Clio da hiçbirini bulamazsın zaten

    0.9 TCe fena değil gibi.

    Görünüş olarak gerçekten evrim geçimiş bir araç.Diğer konulardada gelişme var fakat ne performans olarak ne yol tutuş olarak bravo dan aldığın keyifi vermez.Sınıf farkı var sonuçta








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Face Of Melinda

    Şu sıralar babam da bakıyor.25-30.000 TL arasında focus almaya niyetlendi ama başka araçlara bakıyor.
    Tercihi megan,corolla,civic ve mondeo arasında olacak sanırım.Megan ile Corolla daha ağır basıyor.Megan gerçekten iyi.Dop dolu bir aracı olacak.Ayrıca ekonomik te.Corolla ise sempatiden.Son 3 aracımız toyota idi.
    Ben ceed'e ikna etmeye çalışıyorum aslında.Koltuk kumaşı dışında iyi bir araç bence.



    Hocam peki donanım ismi ne Megane ın ? Birde Bravo da Active mi dynamic mi daha üst model? Bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Face Of Melinda

    Şu sıralar babam da bakıyor.25-30.000 TL arasında focus almaya niyetlendi ama başka araçlara bakıyor.
    Tercihi megan,corolla,civic ve mondeo arasında olacak sanırım.Megan ile Corolla daha ağır basıyor.Megan gerçekten iyi.Dop dolu bir aracı olacak.Ayrıca ekonomik te.Corolla ise sempatiden.Son 3 aracımız toyota idi.
    Ben ceed'e ikna etmeye çalışıyorum aslında.Koltuk kumaşı dışında iyi bir araç bence.



    Hocam peki donanım ismi ne Megane ın ? Birde Bravo da Active mi dynamic mi daha üst model? Bilgisi olan var mı?

    bravolarda dynamic daha üsttür. meganenin de en full paketi privilege pakettir.




  • ayriyetten bizde dualogic linea var. dualogic tavsiye etmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    ayriyetten bizde dualogic linea var. dualogic tavsiye etmiyorum.

    Neden arkadasim? Problem mi yasadiniz yoksa baska bir sebep mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Face Of Melinda

    Şu sıralar babam da bakıyor.25-30.000 TL arasında focus almaya niyetlendi ama başka araçlara bakıyor.
    Tercihi megan,corolla,civic ve mondeo arasında olacak sanırım.Megan ile Corolla daha ağır basıyor.Megan gerçekten iyi.Dop dolu bir aracı olacak.Ayrıca ekonomik te.Corolla ise sempatiden.Son 3 aracımız toyota idi.
    Ben ceed'e ikna etmeye çalışıyorum aslında.Koltuk kumaşı dışında iyi bir araç bence.



    Hocam peki donanım ismi ne Megane ın ? Birde Bravo da Active mi dynamic mi daha üst model? Bilgisi olan var mı?

    bravolarda dynamic daha üsttür. meganenin de en full paketi privilege pakettir.

    Teşekkürler. Peki Dualogic de teknik sorun mu var yoksa geçişlerden mi şikayetçisiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayigucu


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    ayriyetten bizde dualogic linea var. dualogic tavsiye etmiyorum.

    Neden arkadasim? Problem mi yasadiniz yoksa baska bir sebep mi?

    problem yaratmadı şu ana kadar ama şanzıman başarısız. örneğin (özellikle eco modunda) gereksiz yere vites büyültüyor. sonra vites küçültüyor ve yakıt artıyor. vites geçişleri biraz uzun. eco modunda araba 1 de gaza basıyosunuz 2 ye attığında gazdan ayağınızı çekersiniz öne atlıyor. onun dışında arabayla armutluya gidip geldim 15-20 gün önce. istanbul fatihte oturuyorum. gazlamadığım halde 90-100 arası araba 6 litre yaktı. anlık değil ortalama. onun dışında şehir içinde trafiğe yakalanmadığım halde 7 litrenin altına düşüremedim. bende problem yok çünkü meganemiz vardı o arabayla 5-5.5 arası gidip geliyordum.




  • Anladim arkadasim verdiginiz bilgiler benim icin cok faydali oldu tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayigucu


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    ayriyetten bizde dualogic linea var. dualogic tavsiye etmiyorum.

    Neden arkadasim? Problem mi yasadiniz yoksa baska bir sebep mi?

    problem yaratmadı şu ana kadar ama şanzıman başarısız. örneğin (özellikle eco modunda) gereksiz yere vites büyültüyor. sonra vites küçültüyor ve yakıt artıyor. vites geçişleri biraz uzun. eco modunda araba 1 de gaza basıyosunuz 2 ye attığında gazdan ayağınızı çekersiniz öne atlıyor. onun dışında arabayla armutluya gidip geldim 15-20 gün önce. istanbul fatihte oturuyorum. gazlamadığım halde 90-100 arası araba 6 litre yaktı. anlık değil ortalama. onun dışında şehir içinde trafiğe yakalanmadığım halde 7 litrenin altına düşüremedim. bende problem yok çünkü meganemiz vardı o arabayla 5-5.5 arası gidip geliyordum.

    Teşekkürler bilgi için. O zaman birde manuellere bakayım ama manuelde de yüksek donanıma bakmak gerekiyor.Esp yok çünkü Active de ve Dynamic te.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayigucu

    Anladim arkadasim verdiginiz bilgiler benim icin cok faydali oldu tesekkur ederim.

    rica ederim ne demek.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.