Şimdi Ara

30 iş günü sonunda yapılacak işlemler nelerdir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
84
Cevap
1
Favori
23.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 30 iş gününün dolmasına rağmen KVK ücret iadesi talebimi kabul etmeyince ben de Nokia Destek Hattını arayıp konu hakkında bilgi vermiştim. Bugün Nokia Destek' ten beni arayıp teknik servis teslimat belgesini kendilerine fakslamamı istediler. Ayrıca KVK' daki bilgilerime erişemediklerini, bizzat benim KVK' ya gidip veya telefon edip bilgileri teyit emem gerektiğini söylediler. Neyi teyit ettireceksem artık, bilmiyorum. Teknik servis belgesini faksladım. KVK' ya gitme imkanım yok şu anda, telefonları da cevap vermiyor. Nokia Destek' ten de fayda yok gibi. Al KVK' yı vur Nokia Destek' e!
  • arkadaşlar merhaba,benzer bir olay için tecrübelerinize dayanarak sormak istiyorum,

    ikinci el bir laptop aldım ve aldıgım kişi bana ne garanti belgesi ne de faturasını yolladı,sebebi de kendisinin bu evrakları kaybetmiş olması neyse ki garanti işlemleri seri numarası ile yapıldıgından ve yaklaşık 1 sene daha garantisi oldugundan cihazı garantiye yolladım.

    ibm servisine 2.el aldıgım bu laptopu bıraktım,cihazda 2 sorun vardı,cihazı başka servise yollayacaklarını söylediler ve yollamışlar da,daha sonra uzun süre servisi aradım ve her konuşmamızda kendilerinin de haberi olmadıgını bi gelişme oldugunda bana haber vereceklerini söylediler.daha sonra onların yolladıgı servisi aradım uzun aramalar sonucu en sonunda telefonlarımı açtılar(yaklaşık 1 hafta sonunda),bana cihazın bir arızasının giderildiğinin ancak diğer parçanın yurtdışından gelmesi için beklediklerini söylediler,şimdi bana şu tarihte hala dönen olmadı,yaptığım hesaba göre aradan pazar ve resmi tatilleri çıktığımda tam 31 iş günü dolmuş durumda.ben bu durumda cihazımla ilgili nasıl bir talepte bulunabilirim???unutmadan şöyle bir durum var benim servisi verdiğim laptopun artık sıfırı yok,o model üretilmiyor ve cihazın ne faturası ne de garanti belgesinin elimde olmadıgını göz önüne alırsak ben para iadesi veya üst modelle değişim talep edebilir miyim???

    yorum ve tavsiyeleriniz için teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realteco -- 27 Mayıs 2008; 23:35:46 >




  • En kısa sürede bir tüketici danışma masasına başvur, seni gerekli şekilde yönlendireceklerdir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GeceBekcisi

    En kısa sürede bir tüketici danışma masasına başvur, seni gerekli şekilde yönlendireceklerdir

    "GeceBekcisi" yalnız dediğim gibi cihazı 2.el aldım ve elimde fatura veya garanti belgesi yok sadece teknik servis fişi var,ayrıca tez yazarken cihaz arızalandı ve yaklaşık 1.5 aydır bilgisayarsız kalmam sonucu mağduriyetim söz konusu,sonuç olarak bu mağduriyetim karşılığında fatura-garanti belgesi olmamasına rağmen yalnızca teknik servis fişiyle ödeme alabilmem mümkün mü,bu konuda senin tahminin nedir???yorumun için teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realteco -- 27 Mayıs 2008; 23:32:47 >
  • Sanırım yasal olarak hak iddia edebilmen için elinde cihazı satın aldığına dair bir belge olması kesinlikle gerekiyor. Mutlaka cihazı aldığın kişi ile irtibata geç, satın aldığı yere gidip faturanın bir nüshasını çıkarttırsın ve onu sana ulaştırsın, başka şekilde cihazın üzerinde bu şekilde bir hak iddia etmen sanırım mümkün değil; ancak sen yine de tüketici danışma masasına gidip durumunu anlatırsan onlar çok daha kesin bir şekilde sana yol gösterecektir.
  • teşekürler tavsiyelerin için,bu olayın üstüne gidersem gelişmeleri aktarıcam....
  • tüketici hakem heyetiyle konuştum,elimde fatura dahi olsa cihazın 2. sahibi oldugumdan bir hak talep edemeyeceğimi söylediler,ancak cihazın ilk sahibi bu hakkı talep edebilirmiş,ama sanıyorum ki "hp" marka laptoplarda aynısının sıfırı veya sıfır bir üst model ile değiştirme durumunda fatura sormuyorlar...az önce teknik servisi aradım 32 iş günü oldu diye,diğer servisle görüşüp beni arayacaklarını söylediler.şu an teknik servisten haber bekliyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realteco -- 27 Mayıs 2008; 23:36:22 >
  • peki dostum tüketici hakem heyetinde bulunan memurun söylediğine göre söyle bir sonuç çıkarabilirmiyiz?mesela ben telefonumu servise verdim 1hafta falan geçti telefonum yapıldı veya yapılmadan geri iade edilecek(yani telefonda bir problem bulamadı servis) benim verdiğim numaradan bana ulaşmadılar yada ulaşmaya çalıştılar ulaşamadılar bende hiç telefonumu arayıp sormadım.30 iş günü geçtikten sonra servise gidip para iadesi isteyebilirmiyim?
    quote:

    Orjinalden alıntı: GeceBekcisi



    Mümkün olan en kısa sürede Nokia destek hattını ara, 30 iş gününün dolduğunu ve yukarıdaki 3 seçeneğinden birini (ücretsiz değişim, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi) talep et. Telefonunuz yapılmış ancak size haber verilememiş / verilmeye çalışılmış ancak telefonunuza ulaşılamamış vs. gibi bir bahane ile seni telefonunu almaya ikna etmeye çalışırlarsa, Şişli Tüketici Hakem Heyeti'ndeki bir memurun bana söylediklerini söyleyeyim:

           Sana yazılı bir şekilde tebligat yapmak zorundalar. Telefonla seni aradıklarını ıspatlayamazlar, kaldı ki ıspatlasalar bile ben nereden bileceğim sana telefonun yapıldı dendiğini?






  • cihazın kaçıncı sahibi olursan ol farketmez yine hakkını talep edebilirsin.benim arkadaşım ikinci el telefon aldı telefonun daha 1yıl garanti süresi vardı telefonu servise verdi.ve 30 iş günü geçtiği için yeni telefon istedi.yeni telefon yoktu.üzerine biraz para koyup o telefon daha üst modelinden sıfır telefon aldı.yani anlayacağın 300ytl ile 700 ytl değerindeki telefonu aldı sonuç olarak 400ytl kar etti
    quote:

    Orjinalden alıntı: realteco

    tüketici hakem heyetiyle konuştum,elimde fatura dahi olsa cihazın 2. sahibi oldugumdan bir hak talep edemeyeceğimi söylediler,ancak cihazın ilk sahibi bu hakkı talep edebilirmiş,ama sanıyorum ki "hp" marka laptoplarda aynısının sıfırı veya sıfır bir üst model ile değiştirme durumunda fatura sormuyorlar...az önce teknik servisi aradım 32 iş günü oldu diye,istanbulla görüşüp beni arayacaklarını söylediler.şu an teknik servisten haber bekliyorum....




  • dostum teknik servisle konuştum,bugün 31. gün oldugunu kabul ettiler ve yarın cihazı teslim alabileceğimi söylediler ancak teslim almayı düşünmüyorum çünkü mağduriyetim gerçekten çok fazla ve madem bu cihazlar böyle son günlerde şipşak bitirilebiliyorsa neden müşteriyi bu kadar bekletiyorlar ve yıpratıyorlar,bizim cihazımızın garantisi bittikten 1 gün sonra garantiye versek kabul etmezler garantisi bitmiş diye.

    sonuç olarak cihazın ilk sahibiyle irtibata geçip faturasını bulabilirse faturayı istiyeceğim o şekilde halletmeye çalışcam,bakalım haberdar edicem gelişmelerden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realteco -- 27 Mayıs 2008; 23:14:59 >
  • asla para iadesi yapmazlar.
  • why?
    quote:

    Orjinalden alıntı: McCarty

    asla para iadesi yapmazlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: McCarty

    asla para iadesi yapmazlar.


    "hp" firmasından para iadesi alan bir ton insan olduğunu biliyorum...
  • eğer tüketici haklıysa hangi firma olursa olsun para iadesi yapmak zorunda çünkü yasalar öyle diyor yaw
    quote:

    Orjinalden alıntı: realteco


    quote:

    Orjinalden alıntı: McCarty

    asla para iadesi yapmazlar.


    "hp" firmasından para iadesi alan bir ton insan olduğunu biliyorum...

  • Tüketici aynı zamanda ürünün yasal sahibi olduğunu da belgelemek zorunda, servis nerden bilsin elinde faturasıyla gelemeyen adamın ürünü çalıp çalmadığını
  • Ayda 600 ytl alıp 1 milyarlık telefon kullannan var ciddiyim var telefona bu kadar para döken bir vatandaşa 1 ay servis süresi sunmak küfürden beter yasal düzenlemeler ve hak genişlemeleriyle Türk halkının yıllardın telefon şırketleri tarafından yenen paralrı hakları koruna bilir ama bizi koruyacak kim varki?
  • arkadaşlar cihaz 33.iş gününde geldi ve bana "cihazınız geldi alabilirsiniz" diye mail yoluyla tebligatta bulunuldu,ben de kendilerini arayarak kabul etmediğimi söyledim,daha sonra da bu kadar iletişim kopukluğunu ibm firmasına nasıl yakıştırdıklarını sordum kendilerine,sağolsunlar gerçekten telefonda görüştüğüm insanların ve yetkililerin hepsi beyefendi tavırlar sergilediler,ayrıca zaman zaman karşımdaki yetkililerin adeta ibm'in çıkarlarını unuturcasına bana yol gösterdikleri de oldu,en azından telefonda ille de "ibm'in hakları" vs tarzında bi yaklaşım olmadı asla,ama şunu söyleyebilirim ibm birimleri ve çözüm ortaklarının kendi aralarında verimli iletişim sağlayamadıklarını gördüm(teknik servisi aramaktan bıkıyosunuz bi' yerden sonra),bunun yanında çözüm ortaklarının bazı konularda bilgi eksikleri var ve sorduğunuz sorulara açıkca bilmediklerini ifade eden cevaplar verebiliyorlar bazen

    sonuçta iade veya değişim süreci başlad.bu arada cihazın ilk sahibini aradım ve bana bu konuda yardımcı olacağını söyledi sağolsun ben de sık boğaz etmek istemediğimi,kendisinden haber beklediği söyledim,ancak bir süre daha haber alamadım.daha sonra aradım,msj çektim telefonlarıma çıkmadı şaşırdım,buna ek olarak ibm'e "fatura lazım mı dedim buna gerek olmadıgını ve bugüne kadar hiç istemediklerini" söylediler.şimdilik durum bu,gelişmeleri aktarıcam....

    bazen de kendi kendime "boşver olm niye zorluosun bu kadar" diyorum ama bu kadar iletişim eksikliğini de kabul etmek zor....




  • IBM NE YA?
    quote:

    Orjinalden alıntı: realteco

    arkadaşlar cihaz 33.iş gününde geldi ve bana "cihazınız geldi alabilirsiniz" diye mail yoluyla tebligatta bulunuldu,ben de kendilerini arayarak kabul etmediğimi söyledim,daha sonra da bu kadar iletişim kopukluğunu ibm firmasına nasıl yakıştırdıklarını sordum kendilerine,sağolsunlar gerçekten telefonda görüştüğüm insanların ve yetkililerin hepsi beyefendi tavırlar sergilediler,ayrıca zaman zaman karşımdaki yetkililerin adeta ibm'in çıkarlarını unuturcasına bana yol gösterdikleri de oldu,en azından telefonda ille de "ibm'in hakları" vs tarzında bi yaklaşım olmadı asla,ama şunu söyleyebilirim ibm birimleri ve çözüm ortaklarının kendi aralarında verimli iletişim sağlayamadıklarını gördüm(teknik servisi aramaktan bıkıyosunuz bi' yerden sonra),bunun yanında çözüm ortaklarının bazı konularda bilgi eksikleri var ve sorduğunuz sorulara açıkca bilmediklerini ifade eden cevaplar verebiliyorlar bazen

    sonuçta iade veya değişim süreci başlad.bu arada cihazın ilk sahibini aradım ve bana bu konuda yardımcı olacağını söyledi sağolsun ben de sık boğaz etmek istemediğimi,kendisinden haber beklediği söyledim,ancak bir süre daha haber alamadım.daha sonra aradım,msj çektim telefonlarıma çıkmadı şaşırdım,buna ek olarak ibm'e "fatura lazım mı dedim buna gerek olmadıgını ve bugüne kadar hiç istemediklerini" söylediler.şimdilik durum bu,gelişmeleri aktarıcam....

    bazen de kendi kendime "boşver olm niye zorluosun bu kadar" diyorum ama bu kadar iletişim eksikliğini de kabul etmek zor....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aliass

    IBM NE YA?



    ?????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realteco


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliass

    IBM NE YA?



    ?????


  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.