Şimdi Ara

3 sene sonra arac piyasasi ne olur

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • FaLCoN^ (1 mesaj) oyuncu11790 (1 mesaj) haymanali2006 (1 mesaj) KaSaTuRa. (1 mesaj) Neiss (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Hizli yukselmis olan arac fiyatlarina adapte olmak isterken sistemin degistigini bir cok kisi goremiyor. Memleketimizde arac alirken ilk kriter "ikinci el fiyati" oldugundan kendimizce bir sistemimiz vardi.Eskiden bir furya vardi : " sifir arac almak cok zarar ettiriyor". Sonra baktik ki hangi araci alirsak alalim en az zarari sifir alinip 2. Senede satilan araclardan yapiyoruz. Sonra secim kriterlerimiz degisti ; Ayni fiyata daha cok sey sunan belli araclar cok tutuldu. D segment arac alan satamayinca , B degment boyut olarak genel kesime hitap etmeyince herkes C ye yoneldi. Cunku piyasasi iyiydi. Alan aldigi fiyata aracini satiyor , ekonominin zayiflamasindan kaynaklanan zararini bakim masrafi olmamasindan, sifir araca bindigi icin az problem yasamasindan dengeledigini dusunuyordu. Ayni mantikla hala arac alanlariniz var, YAPMAYIN
    Arkadaslar ikinci el piyasasinin referans modellerini alanlariniz; 3 sene sonra araclariniz fiyatlari eskisi gibi ayni kalmayacak. Eskiden golf ve focus tutulurdu. Cunku ayni ayardaki premiumlar ve D segmentlerle arasinda neredeyse yari yariya fiyat farki vardi.
    Siz 3 sene sonra aracinizi satiliga cikarttiginizda kimse aracin yuzune bakmiycak. Yaklasik %10-15 lik bir farkla ya premiumlara ya da D segmentlere yonelecekler. Sirf piyasasi iyi diye cogunuzun begenmeden aldigi araclardan husrana ugramayin.
    Suanki fiyatlarin altinda bu segmentin cok tutulmasi yatiyor. Her marka C segmentte ayni fiyatlari ister oldu. Cunku tuketici kriterleri belli. Bugun "cok istedigimiz" yumusak plastigi bol kullanip, icine bi kac elektronik oyuncak koyan tum markalar 100k ya C segment satiyor. Bu araclarin bir cogu ncap ten 5 yildiz aliyor fakat, 10km hizlardaki kazalarda perte cikiyor.
    Sizce 3 sene sonra 2016 model arac almak icin malum sitede dolasacak olsak ve fiyatlar bugunku sifir fiyatlari olsa hangisini alirdik?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • 3 sene sonra herşey daha da pahalı olacak, çok da düşünülecek birşey yok, dolar şu kadarı geçerse gelin kafamı gözümü kıran diyenler doları hoplatmak için çıkıp onu bunu toplayıp konuşma yaptığı sürece bu iş aynen sürer gider, insanlar da sıfır aldığı aracı 2 sene sonra aldığı paraya satınca zarar etmediğini zannetmeye devam eder, 3 sene içinde hepsini alıp baştan eğitmek zekalarını kımıldatmak mümkün olmadığından bu süreç de böyle devam eder
  • Hocam kaba taslak bir yorum olacak ama ülkemizde daha yarının ne olacağını kestiremiyoruz :) 3 sene sonra ne olacağını kestiren kahini bulursanız helal olsun :)

    Bugün Dolar 3. 10 civarlarında dolanıyor, 3 sene sonra 5 civarında da dolanabilir 2 civarlarına da düşebilir, ötv şişebilir yada indirilebilir...

    Tam her şey normal gidiyor derken, ülke savaşa girebilir yada ülkede siyasi kriz patlak verebilir. Yani bunlar her anda olabilir 1 ay yada 1 sene içinde de :)

    Böyle bir ülkede 3 senelik tahmini yapan adama helal olsun :) Fiyatlar artar tek garanti o :)
  • Boşline polo 70 olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sene sonra yerli oto piyasaya çıkmış olursa " çarşı karışır ".

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.