Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

(3 OLDU) CSGO Clutch Kasasından Eldiven Çıktı Beyler Taktik İşe Yarıyor !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
15
Cevap
0
Favori
678
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili FPS Oyunları >> Counter Strike Serisi >> Counter-Strike: Global Offensive Genel >> (3 OLDU) CSGO Clutch Kasasından Eldiven Çıktı Beyler Taktik İşe Yarıyor !
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2245 Mesaj
    CSGO Clutch Kasasından Eldiven Çıkartamıyor Musunuz ?

    Bir de bunu deneyin












    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerrjo1 -- 28 Haziran 2018; 10:52:32 >



    |
    |
    _____________________________
    Steam id : kerrjo
    Origin id : kerrjo1
    www.youtube.com/kerrjo




  • Yüzbaşı
    707 Mesaj
    Wallaha sonuna kadar izledim cıkacak diyede sevinmiştim yaw :)
    bn yeni kasadan 20 tane açtım bir bok cıkmadı
    _____________________________
  • Binbaşı
    1068 Mesaj
    1 tane actim 3 liralik sg skini cikti. Denemis oldum arkadasim 2 tane eldiven cikardi



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    she loves me ^^
  • Yarbay
    2245 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HaYTo

    Wallaha sonuna kadar izledim cıkacak diyede sevinmiştim yaw :)
    bn yeni kasadan 20 tane açtım bir bok cıkmadı

    Valla efsane olurdu ama şans işte.. Ben de açtım 150 kadar 3 tane eldiven geldi şansa 3 gün arayla.

    Sanırım haftalık limitleri var düşecek itemlerle alakalı. İlk başlarda çok daha fazla rare item düşerken pink vs. bu hafta yaptığım denemelerde nadir pembeye rastladım.

    Daha da elimi sürmüyorum gaben gözü bize dikti verdiklerini de alacak diye.
    |
    |
    _____________________________
    Steam id : kerrjo
    Origin id : kerrjo1
    www.youtube.com/kerrjo
  • Yarbay
    3887 Mesaj
    Lanet olsun adamım



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    701 Mesaj
    Böyle bir şey var bir de.
    https://youtu.be/jbcLl6UbVVk
    _____________________________
  • Yarbay
    2245 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lofer_freud

    Böyle bir şey var bir de.
    https://youtu.be/jbcLl6UbVVk



    Sabah sabah iyi güldüm hocam. Elinize sağlık.
    |
    |
    _____________________________
    Steam id : kerrjo
    Origin id : kerrjo1
    www.youtube.com/kerrjo
  • Yarbay
    2306 Mesaj
    kutuları bilmiyorum da kedi videoların güzelmiş
    |
    |
    _____________________________
    Naughty Rotten Rhymer
  • Yarbay
    2245 Mesaj


    Beyler taktik işe yarıyor
    |
    |
    _____________________________
    Steam id : kerrjo
    Origin id : kerrjo1
    www.youtube.com/kerrjo
  • Yüzbaşı
    910 Mesaj
    Kulaklar RIP



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2245 Mesaj
    Kulaklarınızı kirletmemek için bu seferkini videoya çekmedim beyler

    |
    |
    _____________________________
    Steam id : kerrjo
    Origin id : kerrjo1
    www.youtube.com/kerrjo
  • Er
    11 Mesaj
    Az da bize çıkar kerrjo bey
    |
    |
    _____________________________
    SARAN
  • Yarbay
    2245 Mesaj
    Uzun bir aradan sonra tekrar şansımı deneyeyim dedim ve sonuç

    Sport Gloves | AMPHİBİOUS MW


    Küfürlü, kusura bakmayın*



    Daha da elimi sürmem herhalde.
    _____________________________
    Steam id : kerrjo
    Origin id : kerrjo1
    www.youtube.com/kerrjo




  • Er
    11 Mesaj

    Kesin bidaha elini sürmessin:D inandım abi :P
    |
    |
    kerrjo1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    SARAN
  • Yarbay
    2245 Mesaj
    Sürekli çıkıyor efendim durduramıyoruz

    |
    |
    _____________________________
    Steam id : kerrjo
    Origin id : kerrjo1
    www.youtube.com/kerrjo
  • Er
    11 Mesaj

    Ne demiştim
    |
    |
    saranbugra kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    SARAN
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
SEO
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Blogio
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.