Şimdi Ara

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli ihaleye açılıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
1.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu gerizekalılar bütün yatırımları İstanbul a yapıyorlar. Amaçları 50 milyon yapmak herhalde şehri. Koskoca ülkede yatırım yapacak başka şehir mi yok ulan!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH günlük seçim yatırımı haberine hoşgeldiniz. gerçi adamlarda haklı, bu ülkede bilim ve teknolojiden ziyade birilerini yalamaktan geçiyor para kazanmanın yolu. yinede ne demiş Hayyam;

    Girme şu alçakların hizmetine:
    Konma sinek gibi pislik üstüne.
    İki günde bir somun ye, ne olur!
    Yüreğinin kanını iç de boyun eğme.

  • Şu anda donsuz yazıyorum. Vatandaş üşüyor, bunlar hala yol derdinde!

  • Geçiş ücreti olarak ne kadar döşeyecekler acaba? Ben onu merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 15 Şubat 2017; 5:8:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beton çöplüğüne döndü İstanbul muhtemel bir depremde başınıza yıkılacak o betonlar ama hakediyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi choyrn -- 15 Şubat 2017; 5:59:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suriyeliler bedava geçiyor.

  • 1. Tim Cook 'un maaşında kesintiye gidilmiş kac yuz milyar dolarlık Apple Tim 'in maaşında kesintiye gidiyorsa siz düşünün kac para maaş aliyor, kim bilir 100bin dolarmi kac paraysa artik.



    2. Yeni gelir kapısi ariyomus diymadilar paraya kopekler zenginin parasi kiymetli oluyor.

  • Ben bunlarin halka hizmet ettiklerini degil de yandas firmaya para kazandirmak icin yaptiklarini dusunuyorum.



    Bu kadar yap islet devret seklinde proje yapilmasinin aciklamasi olamaz. Aslinda olur da bunlarin yaptiklarinin ki olamaz. gunluk 6.5 milyon kisinin gececegi garantisini vermisler sanirim bize sordular mi?? Yok.



    Adamlar kendi kafalarina gore garanti verip sonra da bunlari biz yaptik diyorlar lan yaptin da cebinden 5 kurus para cikarip mi yaptin biz verdik parasini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1- Güven vermeyen sistemler. Maalesef M4 hattını her gün kullanan biri olarak hem bu hattın olmasından beri senelerdir mutluyum hem de her gün bir yerlerinde aksaklık ve yağış ya da kar dönemi ağır şekilde oluşan sulardan rahatsızım. Tamam bir şeyler yapılıyor da doğru düzgün yapıldığına dair güven oluşturmuyor. Zira arızalı kısımları sorduğumda bilgisi olan yok doğru düzgün. Püskürtme beton olması lazım kaplama kısımlarında çıkışların (mesela Kozyatağı) küflenme gibi akan suların verdiği zarar ve görüntü kirliliği bir de kimi zaman damlalara karşı savunma yapma ve yerdeki ıslaklıklar nedeniyle düşmemeye çalışma gereği oluyor.

    2- Marmaray 1. etap olarak tamamlandı ama hattın tamamı resmen yerinde saydı uzun süre. Çalışmalar yine başlamış durumda ama çok çok geciktirildi ve o kısmı kullanan bir sürü insan mağdur edildi. Yani Marmaray CR3 sözleşmesi yani banliyö hatlarının iyileştirilmesi kısmının geciktirilmesi aslında Marmaray açıldı reklamlarına balta vurması gerekir ve biraz da utanç durumudur. Sonuç olarak kontrol tarafı da fazlasıyla ihmalkar ve bunu kontrol etmeyen, denetlemeyen insanlar yapılacak diğer hatların güvenilirliğini nasıl denetler bilemiyorum. Üsküdar tarafındaki hat da sözde en hızlı yapılacak projeydi ve sanırım 3 yılda tamamlanmış olması planlanıyordu. Hala bitirilemedi. Güzergah üzerindeki yollar ise değişiklikler sonucu ayakta tutulmaya çalışılıyor ama fazlasıyla yoğunluk var.

    5 yılda düzgün bir şekilde yaparlarsa ne mutlu. Ücretsiz yapmaları gerekir artık ama o imkansız tabii. Makul bir ücret sunarlarsa ne mutlu. Bir de doları dengeye ulaştıracak projelerimiz olsa dişe dokunur daha da ne mutlu.

    *Bu kadar ne mutlu deyince "Ne mutlu Türk'üm diyene" demeden de olmaz gibi geldi :)





  • İçimizde bunu hizmet olarak görenler olur şimdi
    Uyanın, bu yapılan ticarettir devletin kaynaklarının birilerine peşkeş çekilmesidir
    Hizmetin ücreti olmaz
    bizler vergimizi peşin ödüyoruz ve bununla yapılan ücretsiz hizmetler bekliyoruz
    adamlar ceplerinden bir kuruş ödemeden devlet garantisiyle devlet bankasından kredi alıp osmangazi köprüsünü sıfır risksiz yaptılar
    Bugün araç geçsin geçmesin paralarını tıkır tıkır alıyorlar
    Bu sistem ancak fıkralara konu olur

  • Tesla Motors'un değeri 6 milyar dolar.

  • yatırım demek, ekonomik canlılık demektir. bu projeyi eleştirenler 3. havalimanınada ottan moktan sebeplerle karşı çıkıyordu, kaç bin kişi yıllardır evine ekmek götürüyor o proje sayesinde.
    betona yatırım değil insana yatırımdır bu. zamandan yakıttan tasarruf sağlıyor. ( fiyatlar için azdır çoktur diyemiyorum, benzer projeler diğer ülkelerde nedir bakmak lazım)
  • BU yolları köprüleri tünelleri devlet yapmıyor. Devlet garanti verıyor özel şirketler bankadan kredi çekıp bedavaya yapıyorlar. Sonra atıyorum 20 sene kendileri için işletıyorlar araba geçsede geçmesede paralarını tam alıyorlar. Sizde akp köprü yaptı zannedıp oy verıyorsunuz.

    Devlet banada garanti versin gidip bankadan kredi çekıp batılı bır şırkete yaptırırım burada bir şey yok. Yandaşların arkasında devlet duruyor, olan halka oluyor köprüden gecemıyoruz bıle. Ayrıca o kadar pahalı kı kamu araçları bıle gecemıyor yasakladılar geçmelerini.

    Osmangazi koprusune ındırım yaptılar diye, kopruyu yapan şirket devlete dava açtı. Anlaşmayı bozdukları ıcın. :))

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fz18

    yatırım demek, ekonomik canlılık demektir. bu projeyi eleştirenler 3. havalimanınada ottan moktan sebeplerle karşı çıkıyordu, kaç bin kişi yıllardır evine ekmek götürüyor o proje sayesinde.
    betona yatırım değil insana yatırımdır bu. zamandan yakıttan tasarruf sağlıyor. ( fiyatlar için azdır çoktur diyemiyorum, benzer projeler diğer ülkelerde nedir bakmak lazım)


    Arkadaş diğer ülkelere bakmanı şiddetle tavsiye ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marmarayı kullqnan var mı bilmiyorum ama banliyö trni gibi sallanmaya başlamış, yakında büyük bir terslik çımazsa iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halen inşaat yapıyorlar.Nufusu az yap 15000000 milyon varlık varmış istanbulda bunların en fazla 3 milyonu insan düşeremediğin sürece pislik içinde yüzer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fz18

    yatırım demek, ekonomik canlılık demektir. bu projeyi eleştirenler 3. havalimanınada ottan moktan sebeplerle karşı çıkıyordu, kaç bin kişi yıllardır evine ekmek götürüyor o proje sayesinde.
    betona yatırım değil insana yatırımdır bu. zamandan yakıttan tasarruf sağlıyor. ( fiyatlar için azdır çoktur diyemiyorum, benzer projeler diğer ülkelerde nedir bakmak lazım)


    İnşaat yatırımları 3 yıl 5 yıl maksimum istihdam sağlar. Onun da büyük kısmını işi alan firma kapar. Kırıntılar taşeronlara, tozlar işçilere düşer. Bir fabrika 20 yıl, 30 yıl sürekli istihdam sağlar. Makine ve yedek parça sektörleriyle yeni işletmelerin kurulmasına neden olur. Eleştirilen yatırım değil, masrafı çok, getirisi az beton yatırımları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES


    quote:

    Orijinalden alıntı: fz18

    yatırım demek, ekonomik canlılık demektir. bu projeyi eleştirenler 3. havalimanınada ottan moktan sebeplerle karşı çıkıyordu, kaç bin kişi yıllardır evine ekmek götürüyor o proje sayesinde.
    betona yatırım değil insana yatırımdır bu. zamandan yakıttan tasarruf sağlıyor. ( fiyatlar için azdır çoktur diyemiyorum, benzer projeler diğer ülkelerde nedir bakmak lazım)


    İnşaat yatırımları 3 yıl 5 yıl maksimum istihdam sağlar. Onun da büyük kısmını işi alan firma kapar. Kırıntılar taşeronlara, tozlar işçilere düşer. Bir fabrika 20 yıl, 30 yıl sürekli istihdam sağlar. Makine ve yedek parça sektörleriyle yeni işletmelerin kurulmasına neden olur. Eleştirilen yatırım değil, masrafı çok, getirisi az beton yatırımları.

    3-5 yıl sonra inşaat işçileri gider, diğer personel gelir, zaten binlerce kişiye istihdam sağlayacak bititğinde, aç haritaya bir bak, türkiye konum itibari ile böyle bir havalimanını açtığında doğal bir transfer merkezi haline geleceğini görürsün, ayrıca mevcut yeşilköyde yetmiyor. bir taşla iki kuş denir buna. fabrika olayına gelince bende dahil herkes yatırım olsun ister, ama ortada ucuz işçiliğin tavan yaptığı ve kimsenin baş edemediği bir çin hindistan gerçeği var, abd nın bile anca tehditle yatırım yaptırdığı bir ortamdayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fz18


    quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES


    quote:

    Orijinalden alıntı: fz18

    yatırım demek, ekonomik canlılık demektir. bu projeyi eleştirenler 3. havalimanınada ottan moktan sebeplerle karşı çıkıyordu, kaç bin kişi yıllardır evine ekmek götürüyor o proje sayesinde.
    betona yatırım değil insana yatırımdır bu. zamandan yakıttan tasarruf sağlıyor. ( fiyatlar için azdır çoktur diyemiyorum, benzer projeler diğer ülkelerde nedir bakmak lazım)


    İnşaat yatırımları 3 yıl 5 yıl maksimum istihdam sağlar. Onun da büyük kısmını işi alan firma kapar. Kırıntılar taşeronlara, tozlar işçilere düşer. Bir fabrika 20 yıl, 30 yıl sürekli istihdam sağlar. Makine ve yedek parça sektörleriyle yeni işletmelerin kurulmasına neden olur. Eleştirilen yatırım değil, masrafı çok, getirisi az beton yatırımları.

    3-5 yıl sonra inşaat işçileri gider, diğer personel gelir, zaten binlerce kişiye istihdam sağlayacak bititğinde, aç haritaya bir bak, türkiye konum itibari ile böyle bir havalimanını açtığında doğal bir transfer merkezi haline geleceğini görürsün, ayrıca mevcut yeşilköyde yetmiyor. bir taşla iki kuş denir buna. fabrika olayına gelince bende dahil herkes yatırım olsun ister, ama ortada ucuz işçiliğin tavan yaptığı ve kimsenin baş edemediği bir çin hindistan gerçeği var, abd nın bile anca tehditle yatırım yaptırdığı bir ortamdayız.

    Sektörün içinde olmadığınız için, ya da işinize gelmediği için gerçekleri göremiyorsunuz. Hükümetin inşaata ağırlık vermesinin tek nedeni, göze görünen, oy getiren yatırımlar olması. Üstelik yap işlet modeliyle görünüşte masrafı özel sektöre yüklenmiş gibi gösterilebiliyor. Bir imalathanenin, fabrikanın ihracat hacmiyle hava limanından sağlanacak getiri kıyaslanamaz bile. Özellikle imalat sektörü bu açıdan çok karlıdır. Bizim ülkemizde işçilik giderleri çinden, hindistandan çok farklı değil. Avrupalı kalite isterse gelip buradan alıyor. Hükümetin en çok oy aldığı konyada firmalara bir sorun. Hadi bizim görüşlerimiz taraflı, onlar da mı yalan söylüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Köprüden geçiş ücreti almanın , mahalleden mahalleye geçiş ücreti almaktan ne farkı var? Sen devletsin ,belediyesin yapmak zorundasın.
    O zaman semtten semte geçerken de ücret ödeyelim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.