Şimdi Ara

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli ihaleye açılıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
1.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acaba geçişlerde katlar arasında tarifi/fiyat farkı olacak mı?

  • Deprem olunca yıkılır buralar . Yaptığımız paralar emekler boşa gider . Bilime akıla , sanayiye yatırım yapmamız lazım ki ülkemiz kalkınsın . Milli gelirimiz artsın insanlar ferah içinde yaşasın .

  • donanımhaber, a haberi geçti geçecek . bizene, sizene.

  • betona yapılan yatırımlar keşke okul üniversite hastane içinde kullanılsa.
  • Bu tüneli almanlar yapar bitirince de bir güzel kıskanırlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet_Ali61

    Tamam hoş okey rahatmızı düşünüyorsunuz anlıyorum da bu kadar parayı betona basıcağımıza bir de bilime bassak? Üreten ülke olsak da bu yollar ücretsiz geçiş olsa daha mantıklı değil mi?

    Senden fazla artı alan 8 kişinin yorumlarından en mantıklısı ve en dengelisi senin yorumun olmuş , diğerleri hep eleştiri yazmışlar senin yorumuna katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirirdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet_Ali61

    Tamam hoş okey rahatmızı düşünüyorsunuz anlıyorum da bu kadar parayı betona basıcağımıza bir de bilime bassak? Üreten ülke olsak da bu yollar ücretsiz geçiş olsa daha mantıklı değil mi?

    Senden fazla artı alan 8 kişinin yorumlarından en mantıklısı ve en dengelisi senin yorumun olmuş , diğerleri hep eleştiri yazmışlar senin yorumuna katılıyorum.

    Teşekkürler benim anlamadığı şey insanlar ya artıları alıyorlar ya eksileri hepsini tek bir torbada toplasak ya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PsychicPower

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuujitsu

    Bu gerizekalılar bütün yatırımları İstanbul a yapıyorlar. Amaçları 50 milyon yapmak herhalde şehri. Koskoca ülkede yatırım yapacak başka şehir mi yok ulan!

    Bu kadar akılsızca bir yorumu uzun süredir görmemiştim. Gidin anadolunun diğer şehirlerini bir gezin sonra İstanbul'u gezin. Yapılan yatırım yetiyor muymuş yetmiyor muymuş görün. Haberlerini görmesek de, Ankara'da köy gibi yerlerde bile otoban gibi yollar var, Kızılay meydanında 2-3 şeritli yolda her sokak başına yapılan hiçbir işe yaramayan, kimsenin kullanmadığı üst geçitler var. En yoğun saatte bile 3 şeridin boş kaldığı yollar var. E nereye yatırım yapacaklardı? Ankaraya mı? İstanbulun çeyreği nüfusu olmayan başka illere mi? İdrak edin şunu artık, 15 milyona yakın insan yaşıyor burada. Tabi ki diğer şehirlerden kat kat fazla yatırıma ihtiyaç duyuyor. İstanbul'un ticari hacmine yaklaşabilecek bir şehir mi var ayrıca?
    Ankara'ya gidip o kullanılmayan boş saçma sapan yatırımları gördükçe, İstanbul'a geri döndüğümde dar yollarda trafik çektikçe sizin gibilere kalpten sövüyorum. Çıkın sokağa dolaşın ulan o zaman siz de!

    Bu da kendini akıllı sanıyor.

    Kardeşim, yatırım derken yoldan değil, iş vs. yatırımlarından bahsetmeli.

    Boşuna o kadar yazmışsın bir de.




  • istenilen miktarda araç gelmeyince Avrasya tüneli 2 ayda cebimizden 34 milyon uçurdu.

  • İstanbul trafiğinin çözümü köprü tünel değil arkadaşlar Allah aşkına. Ülke 80 milyon 20 milyonu istanbul'da yaşıyor. Anadolu 1 yatırım alıyorsa istanbul 10 yatırım alıyor. İşin garibi devlette aynısını yapıp her şeyi istanbul'a taşıyor, finans merkezilerini, bankları istanbul'a taşıyor. Yatırımlarını istanbul'a yapıyor. İnsanlar tedavi olmak için bile sakarya'dan yalova'dan istanbul'a geliyor.

    İstanbul'da insanlar köprülerden tünellerden geçmeye mecbur. Hükümetinde işine geliyor daha çok vergi kazanıyor. Toplu taşımanın ise hali içler acısı. Madenlerden haliçe gidip gelmek için her gün 4-5 saatimi yolda harcıyorum. Allah aşkına partizanlığı bırakın...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodyman700

    bazen ankarada olduğuma şükrediyorum arkadaş. hergün karşıya geçmek için uğraş dur, birde üstüne para ver gani gani... gerçi her türlü vergi vs. bizden çıkıyor ama hem vergi hem ücret vermekten iyidir. bırakın olm şu istanbulu :)

    haahhaha, aynen kardeşim ama tüm yatırımlar herşey istanbul'a yapılıyor. Adamların amacı tüm Türkiye'yi istanbul'a taşıyıp köprü ve tünel ücretleri ile köşeyi dönmek herhalde :D İnsanlar nasılsa mecbur geçmeye
  • İlk okul çocukları toplaşmış yapılanlara yorum yapıyor ,birde bu yorumları kale alanlar var. Daha neyin ne olduğunu bilmiyorsunuz oradan burdan duyduklarınızla birşeyleri eleştrip kendinizi tatmin edin. Boşa dememiş atalarımız "it ürür kervan yürür" diye. Önce Şu aşırı cahilliğinizi giderin sonra gelip yorum yapın.

  • İşin kolayını buldular. Nasılsa koyunlar tav oluyor. Yap oy topla 20 yıl kuruş alama. Onu geçtim firmaya ceza olarak milyon dolarlar öde. Geçiş ücretide 50 usd olur heralde. Gidiş geliş 100 usd temizzz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • e5 ve e6 yoluna metrobüsü kaldırıp gidiş-dönüş hiç duraksamayan, duraklara yaklaşırken üstündeki yolcu indirme bindirme modülünü bırakıp ve durakta dolmuş olanı alarak beklemeden yoluna devam eden elektrikli bir trenle özel araç tadında yoğun bölgelerde alttan metro ile destekle,her durak bölgesine metro ile üst yol arasına altta bölge yollarından gelen belediyelerin günde bir gidiş bir dönüş bedava olan ana hattan pay alan otobüsleri-minübüsler vede taksilerin durak yeri yapın bitsin.Örümcek ağının bile bir standardı var.
    ne kadar yol yaparsanız okadar araç sisteme girer karmaşanın sonu bitmez.beton şehrine doğru gidiyoruz.
    Anadoluda yatırım böldeleri tesbit edin.Toki ile standart İş tipine göre Fabrika-Atölye ve İmalathane projelendirip İhale edin 3-4 yıl devletçe çalıştırıp kar ettirdikten sonra işçilerin kıdemleri karşılığı ve önce bölge insanına sonra borsada hisselerini satarak devlete geri finansmanı yapın.Her işletmede devletin heryıl değişen bir memuru istihdam edilir.Bütün alış-üretim ve satış bilgisayar üzerinden devletin standart yazılımına yüklenir ve tüm hissedarlara raporlanarak aylık gönderilir.





  • Çalmak için çalışıyorlara tipik bir örnek. YİD yatırımı özel sektöre para transferidir. Halka bir faydası olmayan , sermayeye yarayan yatırımlardır. Halkın yiyecek için ödediği KDV yi özel sektöre aktarmaktır. Algı operasyonu ile güya yatırım ve hizmet sunuyormuş gibi yapmak ve oy devşirmek. Halk hem kullanamayacak (pahalı) hem de ödediği vergilerden ödeme yapacak. Yani nereye dönsen kıçın arkada kalacak. Tam bir tuzak.

  • bütün riskleri üstüne alıp yaptır, dünyanın garantisini verip işlettir, 30 sene para yedirdikten sonra devral modeli gene kime ederinin 10 katına iş yaptıracak bakalım.

  • halk için 4S garanti bak, seveni s....ler(severler), s....ni(seveni) severler

  • avrasya tüneli çok işime yaradı bu da güzel olur inşallah
  • Mehmet_Ali61 kullanıcısına yanıt
    zaten hepsi aynı torba da merak etme :)
  • Suriye yerle bir oldu. Savaştan sonra her şey yeniden yapılacak. Taa ki bir sonraki savaşa kadar.

    Köprü, yol dediğin gönülden gönüle gider. Huzurumuz tükenir, kardeş kavgası başlarsa hiç beton bizi kurtaramaz. AKP keskin şekilde insanları bölüyor. Ayrıştırıcı konuşmalar yapıyor.

    Utanmaz adam ın biri çıkıp hayır diyenler teröristtir bile dedi.

    Tüm siyasi partilerin desteğini alıp adam gibi bir anayasa yapacaklarına. Sadece kendi işlerine yarsyacak 18 maddeyi bize zorla dayatıyorlar. Bu kanunsuzluğa kimsenin dur demeye gücü yetmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.