Şimdi Ara

250 300 bin km de b8 kasa 1.6 tdi passat alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
4.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 250 300 bin km de b8 kasa 1.6 tdi passat alınır mı?




  • Kimden alacaksınız?
    Kim kullanmış?
    Düzenli bakım yapılmış mı?
    Aracın durumu nedir?
    Boya değişen tramer nedir?
    Fiyat ne istiyor?
    Siz alıp ne kadar kullanmayı düşünüyorsunuz??? Vs vs

    Hemen bu alınır mı? Diye yorum yapmak zor?
  • Hocam aracı bulmadım ama bütçemin elverdiği 250 300 bin arası b8 eski kasa da almak istemiyorum zaten ben km yapacağım ama işte wv sonuçta masrafı düşündürüyor motor ömrü bu km lerde biteceğini sanmıyorum ama turbo enjektör vs ömrü nedir illaki kullanan birileri vardır

    günlük 100 km işe gitgel amaçlı kullanacağım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi name02 -- 23 Nisan 2021; 1:3:26 >
  • bende b8 var 170 binde ağır bakım zamanı geliyor yavaştan eğer titiz biriyse binmiş olan dikkat ediyor dikkatli biniyor ise ufak tefek masraflar açar arada sırada. Arkadaşımda 272 binde octavia var 16 model . Gayet rahat biniyor
  • name02 N kullanıcısına yanıt
    Biraz temiz bulunup düzenli bakım yapılmış. Uzun yol aracı olursa, sizde alır almaz bir bakım yaparsanız. Bir problem olmaz ve alınır.
  • Alınmaz, düşük km Golf bak.

  • 23 yıldır 2.el almıyorum. 2.el alırken de yetkili servis sahibi dostumun max 4 yaş ve max 50bin kuralına uyardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: name02

    Hocam aracı bulmadım ama bütçemin elverdiği 250 300 bin arası b8 eski kasa da almak istemiyorum zaten ben km yapacağım ama işte wv sonuçta masrafı düşündürüyor motor ömrü bu km lerde biteceğini sanmıyorum ama turbo enjektör vs ömrü nedir illaki kullanan birileri vardır

    günlük 100 km işe gitgel amaçlı kullanacağım

    Marka model farketmeksizin 250-300 bin kmlerde bir araç alıyorsanız illaki sorun çıkaracaktır.Passat için konuşursak enjektör-dsg-turbo gibi arızalar olası ihtimaller.Bunun yanında aracın donanımına bağlı olarak elektrikli koltuk, ısıtma, farların ampülleri, varsa sunroof fitilleri vs.Liste uzayabilir.Tüm bakımları yetkili serviste yapılmış bir araç bulmanızda çok zor.

    Yani cebinizde bi 15-20 bulundurun derim.





  • 300 bine gelmiş passati günlük 100km işe git gel kullanmaktan bahseden birinin ya oruç başına vurmuştur
    Yada harcayacak parası çoktur
  • Günlük 100 km demek aylık 2000 bile yapsa ki fazlasını çok rahat yapar ama yıllık 24 bin kilometre demek. Zaten 300 bindeki aracı kısa sürede 400 bine getirirsiniz. Sonra satması var daha.

  • Alınmaz
  • Mevcut aracın durumu geçmişi vs. önemli ama bütçe ne alternariflere bakmak lazım
  • Kilometre çok yüksek,alınmaz...

  • Bu araba 300.000 kmde iken kafanızda böyle soru işaretleri bu şekilde ise satarkende 400.000 de alıcının kafasındaki soru işaretleri daha fazla olacaktır.Ayrıca iç kozmetik kaporta ne halde bakımları ne durumda ne şartlarda kullanıldı turbo enjektör şanzıman ön düzen ne halde vb bir çok problemde kapıda olabilir.Tabi herşeyin bir değeri var çöpe atılacak hali yok ama kayda değer bir şekilde fiyatı uygunsa alınır.Ben olsam tercihimi başka bir araçtan yana kullanırdım.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • Temiz ise alınır.

  • 170-180.000 TL filan ise fiyat ve tek elden temiz kullanılmışsa alınır. Şanzımanı dert, motoru zaten o km'lerde ayrı bir dert, kafadan kenara bir 50.000 olası masraflar için ayırmakta da fayda var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.