Şimdi Ara

25.000-35.000 arası otomatik vites araç tavsiyesi istiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    İkinci araç olarak kullanılacak ve fazla km yapmayacak, hatta çoğunlukla yatacak.
    25.000-35.000 arası otomatik vites araç tavsiyesi istiyorum.
    Çok eski model düşünmüyorum. Köy yayla vs yollarında da kullanılacağından çok sorun çıkarmayacak.
    Bu nedenle öncelikle eski tip tam otomatik olmasını tercih ediyorum.
    Çok km yapmayacağından benzinli dizel çok önemli değil ama yakıt tüketimi de çok fazla olmayan.
    Model yılı mümkün olduğunca eski olmayan.
    Kesinlikle 3 kapılı olmayacak.
    gerektiğinde eşiminde kullanabileceği çok büyük kasa olmayan.
    Aklımdaki araçlar fiesta 1.4 veya 1.6 powershift.
    vw polo veya daha eski model 1.6 benzinli golf(pahalı ve çok yakıyor diye biliyorum).
    Eski kasa 1.6 benzinli audi A3.

    Önerilerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum...



    _____________________________




  • 2012 Cruze alınabilir.

     25.000-35.000 arası otomatik vites araç tavsiyesi istiyorum
    _____________________________
  • hocam hem eski tip otomatik demişsiniz hem de powershift demişsiniz.anlayamadım pek.
    Yakıtı çok da önemli değil diyorsanız lancer diyorum.o kadar para verip polo almayın, etmeyin eylemeyin.daha konforlu ve donanımlı araç illa ki bulunur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kinadangelencerez -- 12 Mart 2015; 20:48:15 >
    _____________________________
  • Öncelikli tercih sorunsuzluk açısından eski tip tam otomatik dedim. Yakıt önemli değil derkende dgs, edc veya powershift e göre tam otomatikler biraz fazla yakacağından bu aradaki yakıt farkı önemli değil demek istemiştim.

    cruze, hyndai gibi uzakdoğu araçlarını tercih etmiyorum. Android cep telefonunda Samsung iyidir ama otomobilde çok iyi olduklarını düşünmüyorum...
    _____________________________
  • powershift, edc veya dsg pahalı olacağından ikinci planda...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Öncelikli tercih sorunsuzluk açısından eski tip tam otomatik dedim. Yakıt önemli değil derkende dgs, edc veya powershift e göre tam otomatikler biraz fazla yakacağından bu aradaki yakıt farkı önemli değil demek istemiştim.

    cruze, hyndai gibi uzakdoğu araçlarını tercih etmiyorum. Android cep telefonunda Samsung iyidir ama otomobilde çok iyi olduklarını düşünmüyorum...

    Demek otomobilde çok iyi değiller hea Hyundai america resmi sitesini bir incele
    _____________________________




  • Kendi görüşüm olduğunu yazmışım. Sende adam gibi görüşünü yaz öyle muhaha nuhaha gibi saçma gifleri neden yazma gereği hissediyorsunki.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Opel corsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.