Şimdi Ara

23/09/2020 tarihinden beri Türk Telekom fiber internetim arızalı 0,10mbit hıza 140 tl ödemek!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 23 eylül den beri Türk telekom fiber internetimde arıza var ,yaşadığım sitede tek servis sağlayıcı maalesef Türk Telekom olduğu için resmen dünya ile iletişimim kesilmiş durumda 2 tane ilk öğretim çağında çocuğum derslerine giremiyorlar, ben evden çalışıyorum şuan sayelerinde işimi kaybetmek üzereyim çünkü firma arıza olmadığını iddia ediyor ve arıza kaydımı kapatmış durumdalar,

    ancak arızayı gidermek için sadece bir kereye mahsus fiber teknik elemanı(05/09/2020) geldi ölçüm yaptı sitenin bloğuna gelen dbs ve ya adı her neyse 75 ve üzeri olduğunu bu durumu istemediklerini ana dağıtıcıda ki bir parçanın değişmesi gerektiğini cuma gününe kadar sorunu çözeceklerini söyledi ,inanmadım ama fakirin ekmeği umuttur deyip beklemeye başladım tabi malumunuz gelen giden olmadı,aynı teknik eleman arkadaşa madem genel bir sorun var neden diğer komşularda sorun yok dediğimde onu inanın bende anlamadım şeklinde tuhaf bir cevap verdi ,buna istinaden modemimi, fiber kutucuğunu ,fiber kablo ucunu, kutucuk dan modeme giden lan kablosunu ,ayrıca portumu vs hepsini değiştirmesine rağmen sorun aynen devam etti ,evde bir sürü cihaz var lan ile ve ya wifi la test ettiğimizde hız hep 0,10 mbit ancak garip olan ping 3 ms upload 6 mbit ,kısacası belli ki spesifik bir sorun ama hala ısrarla genel bir sorun diyorlar. Daha tuhafı Türktelekom web sitesinden bölgesel arızaları sorguladım da bir arıza gözükmüyor anlayacağınız tüm işler off the record ilerliyor.

    Bu firmayı cimer e Btk ya vs şikayet ettim o sebeple arıza kaydımı kapattıklarını düşünüyorum ,devlet kurumlarına karşı arıza sürelerinde tahammül edilir zamanı baya bir aştıkları için kendilerince küçük kurnazlıklar yapıyorlar sanırım.Ama unuttukları durum şu ki benim tek derdim her ay faturasını çatır çatır ödediğim internet hizmetini alabilmek. İş yerime arıza var diyorum o sebeple sisteme bağlanamıyorum , hadi göster diyorlar arıza kayıtları kapalı ,yeni arıza kaydı açtırmak istiyorum 45 dakika derdimi anlatmaya çalıştığım bana tarayıcının ön belleğini sildiren 444 0 375 de ki teknik destekten sorumlu hanım efendi arıza kaydımı açmaya tenezzül bile etmemiş kısaca 23 eylül den beri hiç değişmeden devam eden arızam Türk Telekom sistemlerinde şuan giderildi olarak duruyor yani çaresizliğimi varın siz anlayın. Ancak aşağıda video ve sslerini paylaştığım sms lerle günde 5 kere filan arızanız için çalışmalar devam ediyor şeklinde bilgi gönderiyorlar. An itibariyle 444 0 375 de ki çağrı merkezindekiler telefonlarımı açmıyor sürekli IVR da müzik dinliyorum düne kadar prime müşteri temsilcileri telefonlarımı 10 sn de filan açarlardı düşmeye görün kardeşlerim.

    23/09/2020 tarihinden beri Türk Telekom fiber internetim arızalı  0,10mbit hıza 140 tl ödemek!!
    23/09/2020 tarihinden beri Türk Telekom fiber internetim arızalı  0,10mbit hıza 140 tl ödemek!!

    Resimlerde görüldüğü üzere arıza kaydım kapatılmış durumda


    23/09/2020 tarihinden beri Türk Telekom fiber internetim arızalı  0,10mbit hıza 140 tl ödemek!!

    muhtelif günlerde aldığım speed testler


    Telekom müşterisi olup memnun olanlar elbette vardır ancak unutmayınız ki bu firma spesifik sorunlarda sizi yalnız bırakacaktır ,merkezi yerlerde oturuyorsanız ammen nah biraz merkezden uzaktaysanız lütfen diğer firmaları tercih edin..


    editler :An itibariyle TTnet müşteri temsilcileri telefonlarımı açmıyorlar ,ki asla çalışanlara ne küfür ne hakaret etmişliğim var müşteri temsilcileri emekçilerdir asla onların şahsıyla bir problemim olamaz ,derdim üzüm yemek bağcıyı dövmek değil tek derdim arızamı resmi yoldan kabul etmeleri ve kaydını açmalarıdır , ancak maalesef telefonla ulaşamıyorum.


    ARIZA DEVAM EDİYOR


    arıza giderildi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForceOfMature -- 24 Ekim 2020; 15:55:17 >







  • Alıntı

    metni:
    editler :An itibariyle TTnet müşteri temsilcileri telefonlarımı açmıyorlar ,ki asla çalışanlara ne küfür ne hakaret etmişliğim var müşteri temsilcileri emekçilerdir asla onların şahsıyla bir problemim olamaz ,derdim üzüm yemek bağcıyı dövmek değil tek derdim arızamı resmi yoldan kabul etmeleri ve kaydını açmalarıdır , ancak maalesef telefonla ulaşamıyorum.

    TT kullanırken bunu bende yaşıyordum. Ne zaman ki internet gitse ve ben bunları aramaya kalksam şaşırtıcı bir şekilde telefonları daha çağrı düşmeden kapanıveriyordu.

    Ve yine şaşırtıcı bir şekilde başka bir telefondan (hat sahibinin telefonu dışındaki herhangi bir telefondan) arayınca çalışıyordu.


    Umarım sorununuz çözülür.

  • TTnet ile yıllardır sorun yaşıyorum, çok kötü olmuş sizin sorununuz. Umarım sorununuz çözülür

  • bence direk genel merkeze gidin orada direk ilgilenirler

  • Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda çözülür.

  • Up . Klasik tt

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Diğer komşularda sorun yoksa ana girişten sizin kapıya kadar olan kabloda sorun olabilir.


    Tavsiyem, madem işiniz tehlikede, sağlayıcıyı beklemeyip komşularınızdan birinden internetini kullanmayı rica edin. Geçmiş olsun.

  • Sen istiyor çözüm, gidecek bağlı olduğun TT müdürlüğüne.

  • fiber mi vdsl mi ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: miskindvd

    fiber mi vdsl mi ?

    Fiber .

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr

    Diğer komşularda sorun yoksa ana girişten sizin kapıya kadar olan kabloda sorun olabilir.


    Tavsiyem, madem işiniz tehlikede, sağlayıcıyı beklemeyip komşularınızdan birinden internetini kullanmayı rica edin. Geçmiş olsun.

    eve tp link extender aldım , mobil internetim sınırsız, pc yi telefonun ortak erişim noktasından extender a bağlıyorum idare ediyorum şimdilik ,çocuklar sıkıntı yaşıyor tam çıldırmalık durumlar yani..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Sen istiyor çözüm, gidecek bağlı olduğun TT müdürlüğüne.

    son çare oraya gidicem

  • ForceOfMature kullanıcısına yanıt

    mobil internet nasıl sınırsız, siz tt çalışanı mısınız ?

  • Buna benzer sorunu TT altyapısı veren Vodafone da yaşadım 1 ay sorunu cozemedilsr taahhüt olmasına rağmen iptal edip farklı firmaya geçince sorun kalmadı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde sorunum var ve çözemiyorlar. Deli ettiler insanı. Eskiden kesintisiz olarak 85 mb. kullandığım nete ne yaptılarsa şimdi 50 mb. bile alamıyorum. İnternet 10 dk.da bir kesiliyor. Sadece internet ışığı yanıyor ama internet kullanılmıyor. 1 kb. falan geliyor herhalde net. Modemi resetliyorum 10 dk. normal kullanıyorum sonra gidiyor. Bu firmayla uğraşmak çok zor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: miskindvd

    fiber mi vdsl mi ?

    ttnet çalışanı değilim ,vodafone red in özel bir tarifesini kullanıyorum

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.