Şimdi Ara

211.000 KMde 2.0 TDI enjektör değerlerim şaşırttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar. 211.000 kmde olan 2015 a4 dizel aracımı bugün Bosch Dizel Enjektör servisine götürdüm hem neler yapıyolar işleyişleri nasıl hemde bi önden görmek amacıyla yarın bi gün enjektörlerim temizlik gerektirir mi basınç pompam bakım görür mü diye ziyaret etmek istedim.

    Onlarda kırmadılar sağolsunlar bi enjektör değerlerine bakalım dediler. Aşağıya sonuçları bırakıyorum.

    Ben kesinlikle hiç ihtimal vermezdim 200 bini devirmiş enjektör kanalları tıkanmıştır püskürtme değerleri çok farklı olmuştur derken çok şaşırdığım bi sonuç çıktı. %100 güvenmiyorum halen fakat ama yorum sizlerin. Ne dersiniz ?

    211.000 KMde 2.0 TDI enjektör değerlerim şaşırttı

    Şimdi bu iki para gömüldüğüm arkadaşları boşuna almış gibi oldum dh ahalisi

    211.000 KMde 2.0 TDI enjektör değerlerim şaşırttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 1 Nisan 2021; 21:39:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Gülü seven dikenine katlanır, önceki aracımla 4000 devirde bağıra bağıra çıkabildiğim yokuşu 1650 devirde çıkmanın keyfide paha biçilmez ama. Hemde daha yüksek viteste olmasına rağmen.

    Ayda 2 defa her dizel kullanıcısı çıkıp otobanda 50 km boyunca bassa bu sorunlar çok geç yaşanır. Bu mecburiyet bile güzel bi sebep bence. Benzinli bi arabam olsaydı şuan full sakin kullanmaktan dolayı araba kullanmaktan bıkmış olacaktım
  • Audi a4 1.9 tdi 2003 model 2015 yılında sattığımda 550.000 kmde motor orjinal enjektör vs. Hepsi orjinal bir şekilde sattım opet shell class bp bazen şantiyeden yakit koyuyorduk hiç sorun yaşamadık çok şaşırilcak birşey yok bence araç daha 200.000 kmde audi sonuçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 1 Nisan 2021; 23:17:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canbey96

    Audi a4 1.9 tdi 2003 model 2015 yılında sattığımda 550.000 kmde motor orjinal enjektör vs. Hepsi orjinal bir şekilde sattım opet shell class bp bazen şantiyeden yakit koyuyorduk hiç sorun yaşamadık çok şaşırilcak birşey yok bence araç daha 200.000 kmde audi sonuçta
    202 binden beridir bende. Normalde ülkemizdeki yakıt zaten avrupa standartlarına göre kötü e bide önceki sahibi yakıtı nerelerden aldı bilmiyorum etmiyorum sadece 202 binden 211 kmye kadar tamamen ben shellden aldım. Bu kadar unsur göz kırpınca enjektörlerin zamanı gelmiştir diye düşündüm

    Acaba bu değerleri almadan önceki gün arabayı çokça kickdownda kullandım acaba onun etkisi olmuş olabilir mi ?

    Neden böyle içimde bi kuşku var söyleyim; internette bir çok arabanın 100-150 bin hatta 70-80 binde enjektörlerin söküldükten sonraki hallerini görünce baya içler acısı halde olduklarını görüyordum. Buna nazaran diyim çünkü 200 bin km biliyorsunuz araçta bazı radikal onarımların ve bakımların yapılması mecbur olan bi km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 2 Nisan 2021; 6:4:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, aracınızın maşallahı var yalnız ben başka bir hususa takıldım. ülkemizdeki yakıtların avrupadan kötü olduğuna nasıl kanaat getirdiniz? Araştırmalar bunun tersini göstermiş.


    https://www.donanimhaber.com/turkiye-de-kullanilan-akaryakit-ne-kadar-kaliteli--117835

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Bn a4'ü 45 bin kmde alıp 550 binde sattım dediğim gibi, sonrasında 2012 a6 3.0 tdi quattro aldım 195 bin kmde sattim sorun çıkmadı hatta sözde bu motorlarda kronik enjektör sorunu var derler ben bir sorun yaşamadım suan makyajlı a6 var insAllah bundada sorun olmaz düzenli kaliteli parçalar ile bakım yapıldığı sürece motorları baya gidiyor bayada sağlam sadece şanzıman kavraması sorun olabiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 2 Nisan 2021; 12:58:3 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kaliteli yakıt aldığın sürece enjektörlere hiçbirşey olmaz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 212444

    Merhaba, aracınızın maşallahı var yalnız ben başka bir hususa takıldım. ülkemizdeki yakıtların avrupadan kötü olduğuna nasıl kanaat getirdiniz? Araştırmalar bunun tersini göstermiş.


    https://www.donanimhaber.com/turkiye-de-kullanilan-akaryakit-ne-kadar-kaliteli--117835

    🧿🧿🧿

    Vakti zamanında ss motorsun garajında satılık olan Audi S3 ü için yaptığı instagram açıklamasında "300 beygir olan fakat ülkemizdeki benzin kalitesi sebebiyle 285 beygir güce sahip olan" bilmem ne makinası stoklarımızda diye yazısı vardı ordan aklımda kalmış. Sene 2013 tabi şimdiyle belki çok değişmiştir. Bide genel bi inanış var ülke içinde ondan.

    Yakıtı ben shellin kendi şirketine ait olan istasyondan alıyorum onun etkisi var sanırım.

    Haber linki için sağolun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 2 Nisan 2021; 14:16:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canbey96

    Bn a4'ü 45 bin kmde alıp 550 binde sattım dediğim gibi, sonrasında 2012 a6 3.0 tdi quattro aldım 195 bin kmde sattim sorun çıkmadı hatta sözde bu motorlarda kronik enjektör sorunu var derler ben bir sorun yaşamadım suan makyajlı a6 var insAllah bundada sorun olmaz düzenli kaliteli parçalar ile bakım yapıldığı sürece motorları baya gidiyor bayada sağlam sadece şanzıman kavraması sorun olabiliyor
    2012 a6 3.0 tdi benim bu araçtan sonra level atlayabileceğim en mantıklı araç. Ben tdilarda enjektörlerin problemli olanlarını euro 5 diye biliyorum. Benim motor euro6. Tam bi fikrim yok belki euro5 lerde sorunsuzdur

    Kesinlikle ve şiddetle söylüyorum ki eğerki makyajlı C7 ye biniyorsanız senelerce binin. Bir daha öyle mekanik ve gerçek A6 gelmeyecek. Son kasa a6 ya halen ve halen ısınamadım çok dijital ve genleri kurumuş bi araç gibi geliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Satıp yeni kasasını almak çok zor artık şuanki aracımı koruyarak degerini bilerek kullanıyorum severek ,Bende yeni kasa için aynısını düşünüyordum ilk baslarda ısınamadım ama taki siyah içi taba dış sline 1 saatliğine kullanana kadar gerçekten çok iyi bir araç olmus,3.0 tdi aracımı sattikdan sonra 4 ay sıfır suberb araca bindim yolda a6 görünce içim gidiyordu nasip olduda çok şükür tekrar alabildim audi ailecek içimize işledi diyebilirim 🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu dizelin derdi çekilmez ya enjektör tıkalı mı acaba performans düşüyor mu


    Partikül filtresi tıkalı mı performans düşüyor mu


    Her tarafı tıkanıyor kurum is pis benzin temizi abi vallahi enjektörü bile bedava , dizelin orjinal sıfır enjektörünü alsan dünya para


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brother ToLGa B kullanıcısına yanıt
    Bende oldum olası benzinli araca ısınamadım, bugüne kadar hiçbir aracımda dizel olduğu için bir sorun yaşamadım dizel kullanıcılari genelde benzinliye sıcak bakmaz ama çokta eleştirmez ama neden benzinli araca binenlerin gözünde dizel araca binenlerin tamamı sorunlu araçlara biniyor dizel olduğu için çok arıza yapıyor ama sanki benzinliler sorunsuz arızasız kusursuzmuş gibi anlam veremiyorum cidden

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brother ToLGa

    Bu dizelin derdi çekilmez ya enjektör tıkalı mı acaba performans düşüyor mu


    Partikül filtresi tıkalı mı performans düşüyor mu


    Her tarafı tıkanıyor kurum is pis benzin temizi abi vallahi enjektörü bile bedava , dizelin orjinal sıfır enjektörünü alsan dünya para

    Gülü seven dikenine katlanır, önceki aracımla 4000 devirde bağıra bağıra çıkabildiğim yokuşu 1650 devirde çıkmanın keyfide paha biçilmez ama. Hemde daha yüksek viteste olmasına rağmen.

    Ayda 2 defa her dizel kullanıcısı çıkıp otobanda 50 km boyunca bassa bu sorunlar çok geç yaşanır. Bu mecburiyet bile güzel bi sebep bence. Benzinli bi arabam olsaydı şuan full sakin kullanmaktan dolayı araba kullanmaktan bıkmış olacaktım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 212444 kullanıcısına yanıt

    Toplum olarak şehir efsanelerini severiz.

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    O motor 98 oktanda 300 beygir verebiliyordu da ondan. :)

  • Tam bir bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur konusu. EA288 2.0 TDI enjektörleri de gayet sağlıklıdır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 3 Nisan 2021; 9:20:19 >
  • Buyuk ihtimal onceden enjektorler degismistir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu işlemin ücreti ne kadar tuttu acaba, teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    🧿🧿🧿

    Vakti zamanında ss motorsun garajında satılık olan Audi S3 ü için yaptığı instagram açıklamasında "300 beygir olan fakat ülkemizdeki benzin kalitesi sebebiyle 285 beygir güce sahip olan" bilmem ne makinası stoklarımızda diye yazısı vardı ordan aklımda kalmış. Sene 2013 tabi şimdiyle belki çok değişmiştir. Bide genel bi inanış var ülke içinde ondan.

    Yakıtı ben shellin kendi şirketine ait olan istasyondan alıyorum onun etkisi var sanırım.

    Haber linki için sağolun

    Alıntıları Göster

    Oktan farkındandır o, ya da E85 yakıt istiyordur vs.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: realitych

    Buyuk ihtimal onceden enjektorler degismistir
    Servis geçmiş kayıtları elimde enjektör değişimine dair bir işlem yapılmamış. Ayrıca enjektörlerimin tam anlayamadığım bi noktasında paslanmalar var fabrikasyon enjektör olduğu belli. Resmini çeker buraya koyarım.

    Bi kaç audici arkadaşa daha sordum EA288 motorlardaki enjektör sorunları ve problemleri önceki nesil motorlardan nerdeyse %0 a kadar indirildi dediler. O enjektörleri bozman için hiç adı sanı belli olmayan saçma yerlerden defalarca mazot alman lazım dediler. Doğrudur diyemiyorum kendi teyit ettiğim bi bilgi olmadığı sürece bütün sırrı burdaymış demiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 3 Nisan 2021; 1:48:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    Bu işlemin ücreti ne kadar tuttu acaba, teşekkürler.
    Ücret almadılar. Obdye fişi takıp bilgisayardan enjektör seçeneklerini seçtiler ve direk bu ekran geldi zaten. Araba çalışır vaziyetteydi. Yani alt tarafı bi bilgisayara bağlandı. Tarama yapılmasına bile gerek olmadan fonksiyonları seçtiler ve enjektör değerlerini gördüler.

    Teşekkür edip ayrıldım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.