Şimdi Ara

2023 Çin pazari

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2023 Çin pazari

    Rakamlar çok fena BYD dünya da otomotiv devi olma yolunda gidiyor.

    Artik yavaş yavaş Çin hegemonyasina hazır olmak gerekiyor. Bu adamlar bu yıl 2.5 milyon araç satmış belki 3.5 - 4 milyon araç ürettiler emin değilim. Ama leblebi gibi araç basabilme kapasitesine erişmiş durumdalar . Umarım Türkiye de de en kısa sürede fabrika açarlar. O zaman piste alalım araç simsarlarini 😀


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    BYD nin hissedarlarının önemli bir kısmı amerikan yatırım şirketleri.( blackrock, vanguard, berkshire hattaway, western capital, ypungy invesvment vb.)
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/BYD_Company



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 27 Şubat 2024; 15:13:10 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • byd ne oto teyp markası mı

  • Sadece byd olsa iyi. Chery, Saic(Mg vs), Geely, Gac, Haval hepsi gümbür gümdür geliyor.


    Güzel de oluyor. Rekabet iyidir. Cari açığa da büyük katkısı var çinlilerin. Daha iddialı, daha farklı araçlarını da getirmelerini bekliyoruz.

  • Çin'de Alman kalitesi mi diyor??

  • Code140 kullanıcısına yanıt

    Millet kia ile hyundai ile de çok dalga geçerdi 20 sene önce bineni adam yerine koymazlardi.ne oldu 2023 Çin pazari 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    20 sene önce kia sorento ile piyasayı domine etmişti. O zamanlar için çok önemli satış adetleri yakalamıştı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jetta diye bir marka da ilk kez duydum…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt

    Aynen hatırlıyorum, eniştem almıştı, o zaman deli satmıştı, kia nin imajını yükselten modellerden ilkiydi sonra sportage ve ceed ile iyice parladılar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asıl ilginç olan, kendi ülkelerinde ilk 10'da 4 Çin, 4 Alman ve 2 Japon markası var. 4 Çinli marka, 4 Alman marka toplamından biraz fazla satmış sadece. Fransız markalara ise biraz Fransız kalmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 27 Şubat 2024; 21:1:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çin pazarı toplamı Avrupa ve Amerika pazarının toplamından daha fazla. Ayrıca VW gibi firmalar orada üretim, yatırım, bilgi aktarımı da yapıyor. Kısa vadede kendilerinin faydasına ama uzun vadede onlarda zararda. Çok değil 10 yıl sonra otomobil dünyası Çin'den dolayı bambaşka bir hale gelecek.


    İnsanların çoğu Çin pazarını algılayamıyor çünkü aşırı büyük, inanılmaz bir pazar. Ayrıca Çin'deki üretim, sanayi, teknoloji devlet kontrolünde gerçekleşiyor bu da teknolojik atılımları çok hızlı yapmayı sağlıyor. Bunu basitçe örneklendireyim örneğin bir teknoloji üzerinde çalışıyorsunuz bunu hem devlete bildiriyorsunuz hem de devlet bunu daha önce biliyorsa size bildiriyor. Bu da çok hızlı şekilde sanayinizin ilerlemesini sağlıyor.

  • onatba O kullanıcısına yanıt

    Yani küresel şeytanların sermayesi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onatba O kullanıcısına yanıt

    BYD, Çin harici araba satamıyor. Sadece elektrikli araç üreterek dünya devi olamaz zaten. Çinli üreticiler bu akımın ekmeğini yiyor şuanda. Elektrik balonu sönünce yarısından çoğu dükkanı kapatır.

  • Araba işi de ayağa düştü iyice.
    15-20 sene önce anahtarlık, çakmak, oyuncak satıyorlardı, şimdi ofisime bakıyorum herşey Çin malı. Daha önce Kore'idi, ondan önce Japon. Demek ki bi 50+ sene Çin hegemonyası yaşayacağız. Sonra Hint, sonra Afrika...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Byd'de satıyor diğer markalarda satıyor. İçten yanmalıda satıyorlar.

    Renault o sebeple açık birleşme teklifi yaptı avrupalı üreticilere.

    Bizim otomotiv sanayicilerinin özellikle göz önünde bulundurması gereken bir konu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Esas göz ardı edilen konulardan birisi neredeyse tüm majör komponent üreticileri de çinde üretim yapıyor.

    Yani gidip bmw mercedes vw alacak olsanda arabanın zaten % lik büyük dilimi çin.

    Mercedes-benz in zaten %10 hissesi çinli BAIC e ait.
    Bkz.
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Group

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.