Şimdi Ara

2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
1
Favori
12.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En son 2016’da makyaj geçiren Mazda 3’ün yeni kasası kamuflajlı olarak görüntülendi. Araç genel olarak şuanda üretilen Mazda 3’e benzemesinin yanında Mazda’nın geçen sene sergilediği Kai konseptinden de esintiler taşıyor. Özellikle arka tarafa bakıldığında aracın önemli derecede konsept tasarım baz alınarak tasarlandığı anlaşılıyor. Yenilenen arka farlar da bunun bir göstergesi. Ön taraf ise daha çok şuanki Mazda 3’e benziyor. İç dizaynda güncellenen eğlence sisteminin dışında önceki modele kıyasla önemli bir değişiklik yok.  
      
     
     

    Skyactiv-X

    Yeni Mazda3’ün can alıcı noktası tasarımından ziyade motoru olacak. Yeni geliştirilen Skyactiv-X teknolojisi dizel motorların verimliliğini ve düşük yakıt tüketimini benzinli motorlara taşımayı hedefliyor. Geliştirilen teknoloji klasik benzinli motorlarda görülen sıkıştırılmış yakıt ve havanın buji ile ateşlenmesi yerine dizel motorlardaki gibi çok yüksek sıkıştırma oranlarına çıkarak karışımın patlamasını sağlıyor. Böylece motorun verimi artıyor, daha yüksek güç değerleri ve daha iyi yakıt ekonomisi sağlanıyor. Daha soğuk yanan yakıt hava karışımı emisyon değerlerini de düşüyor. Ancak patlamanın kontrol edilmesi zor olduğundan motor yüksek devirlerde buji ile ateşlemeye geçiş yapıyor.
     
     

    Yenilenen Mazda3’ün bu ayın sonunda, Los Angeles Araba Fuarı'nda tanıtılması bekleniyor.
     

    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı
     







  • Renault Nissan gibi ortaklık yapmadan, Honda gibi, Toyota gibi İngiltereye Türkiyeye vs fabrika açmadan, Hyundai Kia grubu gibi bağımsız bir Avrupa operasyonu kurmadan çek cumhuriyetine falan fabrika açmadan Avrupada adam gibi satış yapamazsın, Mazda değil Subaru da yapamaz, Suzuki de yapamaz, Lexus'de yapamaz, Cadillac da yapamaz. Ancak Mazda avrupa satışlarını düzenli arttıran birkaç üreticiden biri, yüksek ikinci el değeri için uzun süre indirim yapmadılar, biraz fiyatları aşağı çekince 1 senede 230bin araç sattılar avrupa genelinde. Deniz aşırı ve ithalat vergisine maruz kalan bir üretici için önemli başarıdır bu, tamamen dışarıdan gelip Avrupada en çok satan marka Mazda şuan, açık farkla hemde.

    Çok satan mal çok iyidir ön kabülüne de hemen atlamadan önce otomobil konuştuğunuzu ve bunu hangi pazar için konuştuğunuzu bir düşünün.

    Golf'ü de araya sıkıştırmazsak olmuyor. Golf hem çok başarılı ve istikrarlı bir model hemde arkasında dev bir Alman otomotiv grubunun desteği var. Avrupada bakkal gibi bayisi var, devasa bir servis, satış ve sonrası operasyonu var. Avrupada, kendi pazarında savaşıyor. Tabiki küçük bir japon üreticiden çok daha fazla satacak, buna bakıp "demek ki Golf arabası iyi araba" kafasında dede gibi yorum yapmak neyin nesi anlamak imkansız. Golf "iyi bir otomobil" olduğu için iyi bir otomobil, çok falan sattığı için değil.

    Passat hariç D sınıfı bütün otomobillerin satışları çakıldı son 3-4 senede avrupada, Mondeo kötü otomobil mi, Accord kötü mü? Satışlar çakıldı demek ki kötü arabalar. Biraz otomotivin mutfağı nasıl işler öğrenin, öyle yapın bu yorumları.
    Ya arkadaş ülkemizde zevkine arabaya bindiğini düşünen var mi???bizim alıcılar tamamen piyasaya göre.niye aldın diye soruyosun piyasası iyi,değer kaybı az diye cevap veriyor.bunlarda önemli etkenler ama git o zaman çeyrek altın al.sen piyasi var diye bir araba alıp da sonra o arabayi övme.arabada kıyafet gibi uyum işidir.nasıl 50 yaşındaki adam 20 lik kıyafet giyince komik olursa 30 yasindaki bi adamda passata binince komik oluyor..kac kişinin g.tu yiyipte mini cooper vb bi araba alabilir.gider o paraya golf alır tabi.sonrada gölf den başka iyi araba yok sanır.sadece piyasaya göre değil zevkinize göre arabanızı alin sonra gelin yorum yapın.
    2.0lt 165hp
    2.0lt 165hp
    2.0lt 165hp

    14.1:1 sıkıştırma oranı, direkt enjeksiyon

    0-100kmh 8.3sn, ortalama tüketim 5.5lt. Fiyat tüm ülkelerde 1.4 tsi Golf'ten ucuz. Arabanın alt devir gücü çekiş de ortada, anında tepki verip yürüyor alet,



    Çözümümüz bu diyorlar zaten, turbo kullanmamak için yüksek hacimde verim kasıyoruz deniyor ve başarıyorlar, motorlar mükemmele yakın. Yukarıdaki tip de kafayı takmış 1.5lt Mazda 3'e, yok kardeşim 1.5lt 120hp Mazda 3 falan bu motor Mazda 2 motoru bizim gibi bir iki ülkeye özel geliyor, Singapur, Çin, Rusya, Yunanistan ki bunlarda 2.0lt motorda yanında satılıyor, az bişey verip 2.0'e geçiyorsun. Bizde devlet 2.0 giremez ülkeye diyor, en az %100 ötv alırım, yılda 5000tl de Mtv verirsin diyor, adamların eli kolu bağlı. Sadece 1.5lt 100hp manuel model var 1.2 tsi 86hp gibi modellere rakip giriş seviyesi fiyatını düşük tutmak için.

    Bizde yok diye tüm dünyada SATILMIYOR olmuyor. 2.0lt motor günah diye bişey yok, motor kaputtan taşmıyor, ağırlıktan arabanın burnu çökmüyor, motorun kuru ağırlığı 125-130kg civarı 3 silindir turbolarla aynı neredeyse. Kompleks değil, dayanıklı güvenilir, uzun ömürlü. Milletin ağlayıp durduğu yağ tükettim piston kırdım sorunları nedir bilmiyor. Hiçbir gelişmiş devlet hacim büyüdü diye seni anlamadan etmeden soymaya çalışmıyor. Sadece avrupada ukrayna'da var 1000 euro ek yıllık yol vegisi o da 2.5lt hacmin üzerine, 2.0lt değil. Çatır çatır geziyor bu motorlarla herkes dünyada, 1.4 turbo Astra kaçaysa Mazda 3 2.0'de aynı para. Azıcık iki test açın, iki sayfa açın araştırın göreceksiniz ne kadar az yaktığını ve keyifli olduğunu bu makinaların. Karadüzen atmosferik değil bunlar, kasılmış ileri teknoloji makinalar. Bizim piyasadaki atmosferik motorların tamamı eskiden kalma, port enjeksiyon lpg takılsın diye bizim pazara itelenen antika makinalar, Mazda'nın motorları böyle değil. Lan duvara anlatsam bu kadar sene anlardı, ne özgüvenmiş bu milletteki arkadaş, dünyayı tr etrafında dönüyor sanıyor herkes.

    Sen yine turbo alıyorsan al, turbonun da kendine has avantajları var başarımları var. İsteyen turbo isteyen atmosferik alır da turbo tercihinin yüksek hacim kaliteli bir atmosferiğin yanında ezici hiçbir üstünlüğü yok. Yürüyüş farkları var, farklı şekilde güç-tork verip, farklı karakteristiklerle yürüyorlar o kadar.
    Ödül alan o 1.2 Turbo Puretech motorlu aracı ben 1 yıldır kullanıyorum pek bir ödüllük yanı yok.

    Az yakar ödüllü falan diye aldık arabayı. 1.5 motorun neredeyse 2 katını yakıyor ki genellikle uzun yol yapıyorum.

    Motor ödül almış olabilir ama motor aracı çekmiyor o ödülü hakeden motor ile 70 km hızı geçmemelisin 90 hadi neyse ama 90 ı geçtiğin an aşırı yakıyor.

    İnat ettim bingölden hatay'a 650 km yolu 90 ile gittimde bir nebze düştü yani normal seviyeye geldi.

    Kusura bakmayında ödüllü diye kimse daha cok yakan ve yolu mecbur düşük hızda daha fazla zamanda kimse gitmek istemez.

    Şuan o ödüllü aracı satışa cıkardıgımda sıfır kusurlu 1 yıllık aracın yüzüne bakan yok
  • ülkemizde kıymeti bilinmeyen marka...
  • Valla bence aracın hatları mükemmel gözüküyor.Son zamanlarda gördüğüm en iyi heçbek tasarımı.
  • odun hala odun olarak gözüküyor ! değişen bir şey göre miyorum !
  • Bu tür araçlar dışarıdan çok güzel görünüyor ama kelebek camı ladar olan arka camı uzun yolda insanı boğuyor.
  • Arka Camlar B segmentinden bile dar gözüküyor.
  • Mazda yıl bilen bilir. Bilmeyen yorum yapar:):)
  • Ancak kaba hatları değerlendirirsek Önden eski serinin hatlari ile ioniq arasi arkadan focus - cruze hb.

    Focus HB- Cruze gibi bir kabın içi hacmi olacak gibi.

    Basık yapidan ayrılarak arka baş mesafesi ve diz mesafesi artabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 16 Kasım 2018; 10:31:3 >
  • Aracin ön tarafi Cx-3 gibi sivri burun olmus sanirim...Ancak genel hatlariyla cok sportif olacagi kesin..



    Sinifinin en sportif modeli olacagina benziyor..
  • Biraz daha efendi Hyundai Veloster'a benzettim.

    Sürücü odaklı diye dashboard'u iyice içeri gömmüşler, garip bir iki basamaklı yapı var. Umarım dokunmatik orta ekran güncel modelde olduğu gibi sonradan takılan tablet gibi durmuyordur. Ekranları yakınlaştırıp boyutları büyütmeleri lazımdı.
  • Hatları güzel geldi.
  • Yazıyı okudum. Bir yalnış bilgi var sanırım. Motor düşük devirde bujiye ihtiyaç duyuyor yüsek devirde bujiye ihtiyaç kalmıyor..
  • Direksyonu hiç beğenmedim. Amerikan arabalarından klonlanmış gibi. Camaro ve Ford Mustang'in direksyonuna benziyor.

    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı


    2020 Mazda 3 Hatchback kameralara yakalandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xsw -- 16 Kasım 2018; 14:28:25 >




  • Alfa romeo giuliettaya benziyor profilden. Harika bir tasarım gerçekten. Ben esas giulietta yeni kasayı merakla bekliyorum müthiş conceptler var
  • Mazda 3 2010 tasarım a bakın kimin kimden esinlendiğini anlarsınız.astra j kasa için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murataslanix -- 16 Kasım 2018; 23:34:41 >
  • Ford'a bir göstersinler önce tasarım nasıl olur ders alırlar belki
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Bahsettigin markanın 95 model turbo aracı var yahu.Azicik araştıralım lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allizzwell27 -- 16 Kasım 2018; 23:58:4 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.