Şimdi Ara

2019 TOYOTA COROLLA SEDAN (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.856
Cevap
122
Favori
759.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Dediklerinize katılıyorum ama benim bahsettiğim durum o değil. Toyota bu aracın 1.2 turbosunu getirse atmosferikle aynı fiyata satmaz. Atmosferiği pahalı satabilir ya da muadil turbo uygun araç olabilir, konu bu değil. 1.2 turbo gelse en az 5 bin yüksek fiyat çeker. Diğer markalar için de geçerli. Bu örneğini verdiğiniz astra için de geçerli. 1.6 atmosferiği 1.4 turbodan daha uygun satılıyor.

    Skoda o zamanlar düşük ötv dilimine girmek için uygun fiyattan verdi ama o motoru turbodan bile saymaya gerek yok. 86hp turbo motorun pek bir cazibesi yok. 1.0 tsi 115 hp'yi veriyorsa amenna. Toyotadaki 1.2 turbo motorun muadili ancak o olur. Onun da fiyatı kazık ötesi şu an.
  • -Hareket edince kapıları kilitliyor mu?
    -Yakıt azalınca sesli ve/veya yazılı uyarı veriyor mu?
    -Bakım zamanı yaklaşırken/gelince/geçince uyarıyor mu?
    -Islak zeminde öndeki araçtan gelen pis su yine sağ ve sol ön camı kapatıp aynayı engelliyor mu?
    -Multimedta ekranına 6'dan fazla radyo kaydedilebiliyor mu?
    -Android MirrorLink için yine 4.1 ve daha eski sürüm cihaz mı istiyor?
    -Sınıfının en zayıf dizel motoru ile mi geliyor?
    -Sınıfında artık kullanılmayan yarı otomatik şanzımanla mı geliyor?
    -Dizelde halen hız sabitleyici sunulamıyor mu?
    -Kapılar kilitliyken kontağı kapatınca veya sürücü kapısını açınca diğer kapılar hala kilitli mi kalıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Toyota kötü bir araç değil ne demek ya. Toyota iyi araçlar üreten bi marka ve corolla da gayet iyi bir araç. Sadece fiyata bakarsan olmaz o iş. Dizel benzinli olaylarını sadece kendi arzularına değerlendirdiğin için onu direk geçiyorum.

    Opel ile Toyotanın kalite mühendislik uzun ömür konusunda hiç kıyaslanması mümkün mü?
    Afedersin de ne demek sadece fiyata bakarak olmaz. ferrari almıyoruz. c sınıfı sedan. ne hikmeti varsa rakiplerinden daha ucuz maliyetli motor ve şanzımanı rakipleri ile aynı/daha fazla fiyata satacak sadece fiyata bakarak olmaz denilerek geçeceğiz öyle mi?

    quote:

    Dizel benzinli olaylarını sadece kendi arzularına değerlendirdiğin için onu direk geçiyorum.


    dizel-benzinli olayı diye birşey yok yazdıklarımı iyi oku iyi anla. toyota atmosferik motorlu cvt şanzımanlı corollayı turbo motorlu gerçek otomatik şanzımanlı astra ile aynı fiyata iteliyor. dizelde de kendinden %50 daha güçlü motor ve yine gerçek otomatik şanzımanlı astraya karşın 90 bg lik mmt otomatikleştirilmiş düz şanzıman sunup daha fazla para istiyor.

    son olarak bu uzun ömürlülük laflarını bırakalım. kimse günümüzde bir arabayı 20 sene kullanmıyor. uzun ömürlü olup ne yapacağız turşunu mu kuracağız. geçin bunları beyefendi.




  • Ön görünüşü tutmadim pek ama bence kokpit guzel. Toyota kaliteli is yapiyor.

    Bi ara da cakistiydim zaten fabrikasinda.

    Ama uzucu tarafi en ust donanimlarinda vardir bu ozellikleri cogu. Led ekran. Kablasuz şarj falan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Bak hala aynı kafadasın. daha güçlüyse daha pahalıdır Toyota kazıklıyor ya da cvt/ semi auto daha ucuz. Bunların gerçeklerle alakası yok. bunlar senin takıntılı zihninin sana oynadığı oyunlar.

    Diğer yandan sen Toyotanın hedef kitlesinde yer almıyorsun. (aslında burada ne istediğini bilmez durumda olduğunu düşünüyorum. Sağlamlık istemiyorum diyorsun ama 5 yıl sonra hurda olup satamayacağın bi araba almak istemezsin. Ama beş yıl sonra patlamak üzere olan bir aracı başkasına kakalamak da seni pek üzmez. Ama aynısını Toyotanın sana yaptığını/yapmaya çalıştığını düşünmek üzer doğru mu?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 17 Kasım 2018; 22:21:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corpixx

    fiyat ne olur acaba hibrit olanı
    Hybrid 26 bin euro yurt dısında benim tahminim suanki kurla 150 ye hybrid alınır benzinli baz versyonda 95 100 gibi satarlar

    Ülkemizde Baz versyon 1.8 chr advence 161.000tl yurt dışında 27 bin € burdan yola çıkarak 150 bine 1.8 hybrid corolla alabiliriz diye tahmin ediyorum zaten bildiginiz gibi hybritlerde ötv tesvigide var normalde chr 1.8motor 250 bin tl tesvikle birlikte 160 a geliyor.


    https://www.toyota.ie/world-of-toyota/articles-news-events/2018/toyota-corolla-2019.json?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


    2019 TOYOTA COROLLA SEDAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamlamoz -- 17 Kasım 2018; 23:55:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu cvt şanzımandan tam otomatik şanzımana geçseler keşke...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi de dışı da gayet güzel görünüyor amaaaa.... Konsolun ortasına şu emanet tableti koymayın yahu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Bak hala aynı kafadasın. daha güçlüyse daha pahalıdır Toyota kazıklıyor ya da cvt/ semi auto daha ucuz. Bunların gerçeklerle alakası yok. bunlar senin takıntılı zihninin sana oynadığı oyunlar.

    Diğer yandan sen Toyotanın hedef kitlesinde yer almıyorsun. (aslında burada ne istediğini bilmez durumda olduğunu düşünüyorum. Sağlamlık istemiyorum diyorsun ama 5 yıl sonra hurda olup satamayacağın bi araba almak istemezsin. Ama beş yıl sonra patlamak üzere olan bir aracı başkasına kakalamak da seni pek üzmez. Ama aynısını Toyotanın sana yaptığını/yapmaya çalıştığını düşünmek üzer doğru mu?)
    sen anlama özürlümüsün? ben toyota muadillerinden daha ucuza mal ettiği malı muadilleriyle aynı fiyata hatta daha yükseğine satıyor diyorum sen takıntılı zihin diyorsun. neyin takıntısı?

    günümüzde 5 yılda çin malı araçlar bile hurda olmuyor sen ne kullanıyorsun da bu kafayı yaşıyorsun? kim 5 yıllık aracı elinde patlatmış bugüne kadar. ben eski bir toyota sahibi olarak toyotanın ne olduğunu biliyorum en azından. sen benim dsg li bir araç kullandığımı falan mı sanıyorsun? kullansam da sana ne? hangi dsg li araç kullanıcısının elinde patlamış? hülasa kafandaki duman dağılırsa gel karşılıklı tartışalım yoksa boşa yazma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Hybrid 26 bin euro yurt dısında benim tahminim suanki kurla 150 ye hybrid alınır benzinli baz versyonda 95 100 gibi satarlar

    Ülkemizde Baz versyon 1.8 chr advence 161.000tl yurt dışında 27 bin € burdan yola çıkarak 150 bine 1.8 hybrid corolla alabiliriz diye tahmin ediyorum zaten bildiginiz gibi hybritlerde ötv tesvigide var normalde chr 1.8motor 250 bin tl tesvikle birlikte 160 a geliyor.


    https://www.toyota.ie/world-of-toyota/articles-news-events/2018/toyota-corolla-2019.json?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber




    Alıntıları Göster
    Bu kasayı beğendim arka yolcu havalandırmasi kablosuz şarj özelliği ekranı birde mercek farı 100 bin civarı olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Asıl cahil olduğunun farkında olmayandır derlerya işte sen tam osun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hibrit teknolojisini neredeyse bütün modellerine entegre edip birçok ülkede satışa sunmaları çok çok iyi.herkes için çok iyi.
  • Cvt şanzıman hibrit için en mantıklı şanzıman değil mi düşününce? Yani araç kendisi yokuş aşağıda frenlerken optimal kasnak düzeyinde kullanır kendiwini.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir corolla kullanıcısı olarak çok beğendim.

    Ama bu ekran kısmı iyice görüşü kapatacak yakında.
  • fatihburak95 kullanıcısına yanıt
    Hibritlerde cvt yok bildiğim kadarıyla. Cvt gibi davranan, direk kasnağa bağlı bir sistem var. Trenlerdeki gibi. Aslında şanzıman bile yok, elektrik motordan direk şafta iletiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihburak95 kullanıcısına yanıt
    Bende cvt kullanımının hybrid araçlarla alakalı olduğunu düşünüyorum. Bir nevi direct drive oluyor ve dediğin gibi iniş inerken daha fazla elektrik kazanımı sağlayabilir teorik olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hybrid de iki motorun ürettiği toplam HP ve Tork ne kadar oluyor acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazloo -- 20 Aralık 2018; 21:34:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    -Hareket edince kapıları kilitliyor mu?
    -Yakıt azalınca sesli ve/veya yazılı uyarı veriyor mu?
    -Bakım zamanı yaklaşırken/gelince/geçince uyarıyor mu?
    -Islak zeminde öndeki araçtan gelen pis su yine sağ ve sol ön camı kapatıp aynayı engelliyor mu?
    -Multimedta ekranına 6'dan fazla radyo kaydedilebiliyor mu?
    -Android MirrorLink için yine 4.1 ve daha eski sürüm cihaz mı istiyor?
    -Sınıfının en zayıf dizel motoru ile mi geliyor?
    -Sınıfında artık kullanılmayan yarı otomatik şanzımanla mı geliyor?
    -Dizelde halen hız sabitleyici sunulamıyor mu?
    -Kapılar kilitliyken kontağı kapatınca veya sürücü kapısını açınca diğer kapılar hala kilitli mi kalıyor?
    Dizel motor yok hocam. Nerden copy paste yaptınız yazıyı okumadan ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.