Şimdi Ara

2019 TOYOTA COROLLA SEDAN (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.856
Cevap
122
Favori
759.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cıyanogen

    LPG ile aşağı yukarı aynı yaktırıp, LPG kitine ekstra para vermek istemeyip, motor ömründen boşu boşuna yedirmeyip, LPG nin risklerine (patlama vs.) hiç girmeyip ve yılda 5-6 bin km gibi az mesafe kullanan kişiler için hoş olabilirdi açıkçası. Bu tip kişiler zaten performanstan çok "yürüsün yeter" mantığıyla hareket ederler. LPG kitlerinin zaten bu tip bir kullanımda kendi kendini amorti etmesi çok uzun sürer.

    Ha tabi ki Megane, Egea, (TR de satılsaydı) Jetta gibi alternatifler var ama o kitleden de kullanıcı çekerdi en azından.

    Alıntıları Göster
    1 - lpg ile tabii ki aynı falan yakmaz. Lpg güncel fiyatlarla min %30 daha az yakacaktır turbo motora göre.
    2 - Peki ilk alım fiyatı? Sizce turbo ile atmosferik arasında ne kadar fiyat farkı olur? Bence 5-10bin arası olur. Örnekleri çok.
    3 - 5 - 10bin fazla verip aldığınız turbo araç ikinci elde satılırken atmosferiğe göre ne kadar daha düşük fiyata satılır sizce? Civic corolla ikinci elde biraz da bu yüden kıymetli.
    4 - Atmosferik alırken cepte kalan 5-10bin para değerlendirilirse 3-5 senede ne olur?
    5 - Bakım masrafı, sağlamlık yönünden hangisi daha iyidir?

    1.2 turbo gelse bile 1.6 varken pek şansı olmaz. Lpg taktıran da taktırmayan da 1.6'sını alır. Fiat egea'da getirdi turbo, satamadı hiç. Turbo benzinli alacak olan 3-5bin daha koyuyor dizelini alıyor.

    1.2'nin gelmesini ben de isterim ama argümanlarınız pek objektif değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cıyanogen

    LPG ile aşağı yukarı aynı yaktırıp, LPG kitine ekstra para vermek istemeyip, motor ömründen boşu boşuna yedirmeyip, LPG nin risklerine (patlama vs.) hiç girmeyip ve yılda 5-6 bin km gibi az mesafe kullanan kişiler için hoş olabilirdi açıkçası. Bu tip kişiler zaten performanstan çok "yürüsün yeter" mantığıyla hareket ederler. LPG kitlerinin zaten bu tip bir kullanımda kendi kendini amorti etmesi çok uzun sürer.

    Ha tabi ki Megane, Egea, (TR de satılsaydı) Jetta gibi alternatifler var ama o kitleden de kullanıcı çekerdi en azından.

    Hangi benzinli araba LPG ile aşağı yukarı aynı yakacak?

    O dediğiniz dizel için geçerli, o bile yeri geliyor ulaşamıyor LPG ekonomisine.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim ne derse desin mükemmel olmuş araba hibritli model tam türkiye için param olsa focus ile bunun arasında kalırdım büyük ihtimaş.
  • ABD versiyonu beğendim.
    Şansa bu sene sıfır corolla aldıydık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben beğendim güzel olmuş
  • İç mekan evlat olsa sevilmez, dışı fena değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın burnuna bak,atmosferdeki tüm havayı içine çekecek sanki mübarek



    Genel olarak güzel olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel olmuş beğendim tasarımı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: cıyanogen

    LPG ile aşağı yukarı aynı yaktırıp, LPG kitine ekstra para vermek istemeyip, motor ömründen boşu boşuna yedirmeyip, LPG nin risklerine (patlama vs.) hiç girmeyip ve yılda 5-6 bin km gibi az mesafe kullanan kişiler için hoş olabilirdi açıkçası. Bu tip kişiler zaten performanstan çok "yürüsün yeter" mantığıyla hareket ederler. LPG kitlerinin zaten bu tip bir kullanımda kendi kendini amorti etmesi çok uzun sürer.

    Ha tabi ki Megane, Egea, (TR de satılsaydı) Jetta gibi alternatifler var ama o kitleden de kullanıcı çekerdi en azından.

    Hangi benzinli araba LPG ile aşağı yukarı aynı yakacak?

    O dediğiniz dizel için geçerli, o bile yeri geliyor ulaşamıyor LPG ekonomisine.

    Alıntıları Göster
    adamın tüketimi az olunca, lpg taktırma parasını bile amorti edemez onu kast ettim. en kötüsünün fiyatı bile ucuz değil şu anda.

    tabi benzin başını alır giderse herkes lpgye geçmek zorunda kalacak, o fiyatlara para dayanmaz.




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    doğrudur hocam fikitlerinize saygı duyarım. dediğiniz gibi 10 bin fark varsa alan çıkmaz bile. 10 bin daha koyar gider 1.6yı alır.

    aynı yakması olayını şunun için demiştim, az km yapan bir adamın lpg taktırması ne kadar ekonomik olur sizce? bahsettiğim örnek sadece az km yapanlar için (5 bin civarı)

    büyük ihtimal 1.2 seçeneği ülkemize gelmez zaten, bir önceki kasalarda 1.8 seçeneğinin gelmediği gibi. çünkü 1.33 tutulmadı ülkemizde (kime sorsan çekmiyor gitmiyor diyor) ve millet ön yargıyla yaklaşacaktır bu araca da.
  • Sorunsuz diye su ucubeyi yine millete çakacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllar geçtikçe arabalardaki kalite düşüyor. Ar-Ge'nin kalite nimetlerini sadece lüks araçlarda görür hale geldik. Onlardan bir kaç yıl sonra ucuz versiyonlarını bu arabalara koyuyorlar.
    Eski kasa daha kabul edilebilirdi bana göre bu tasarım da kendi alfabelerinden ilham alarak eciş bücüş yamalı bi' araba tasarımı ortaya çıkarmışlar bence.
    Hem o göstergeler nedir? Güzel bi' gösterge tasarımı yapsana be kardeşim malzeme parası mı veriyorsun ver grafik bölümüne bari diğer arabalardan bakıp yapsınlar.
    Koltuklar videodaki gibiyse makul düzeyde ama şu fotoğraflardaki gibi ise böyle zevksizlik görmedim ben.
    Türkiye'de hangi fiyatta çıkarsa çıksın bu araba o parayı hak etmez diğer piyasadaki arabaların tamamına yakını gibi.

    Bu arada güvenlik konusunda hak veriyorum çoğu üreticiden insaflılar o konuda.
  • Lexuslara asırı benzemiş. Artık lexusların tasarımını geliştirmesi lazım toyota

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Ucube dedi ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yen kasa chevy cruze değil mi bu ya?
  • Dizeli yok diye elestirir bizim millet.



    Farkinda misiniz markalar yavas yavas dizelden nasil uzaklasiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    1 - lpg ile tabii ki aynı falan yakmaz. Lpg güncel fiyatlarla min %30 daha az yakacaktır turbo motora göre.
    2 - Peki ilk alım fiyatı? Sizce turbo ile atmosferik arasında ne kadar fiyat farkı olur? Bence 5-10bin arası olur. Örnekleri çok.
    3 - 5 - 10bin fazla verip aldığınız turbo araç ikinci elde satılırken atmosferiğe göre ne kadar daha düşük fiyata satılır sizce? Civic corolla ikinci elde biraz da bu yüden kıymetli.
    4 - Atmosferik alırken cepte kalan 5-10bin para değerlendirilirse 3-5 senede ne olur?
    5 - Bakım masrafı, sağlamlık yönünden hangisi daha iyidir?

    1.2 turbo gelse bile 1.6 varken pek şansı olmaz. Lpg taktıran da taktırmayan da 1.6'sını alır. Fiat egea'da getirdi turbo, satamadı hiç. Turbo benzinli alacak olan 3-5bin daha koyuyor dizelini alıyor.

    1.2'nin gelmesini ben de isterim ama argümanlarınız pek objektif değil.

    Alıntıları Göster
    argümanınızda birtek yanlış nokta var. toyotanın atmosferik motorlu corollayı muadillerindeki turbo motorlularla aynı paraya satması. hatırlayanlar olacaktır birkaç yıl evel 1.33 ü skoda 1.2 tsi ile aynı fiyata satıyordu sonunda skoda satışlarını arttırdığı için fiyatını arttırdı corolla 1.33 ü üretimden kaldırdı. diğer bir muadil astra j sedan 1.4t otomatik 119.000 tl corolla advance otomatik indirim öncesi 125.000 tl fiyata sahip. astrada da corolladaki kadar indirim yapıldığını bizzat bilen birisi olarak bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diyorum. atmosferiği turbo fiyatına satmaya çalışmak? ya dizel? toyota otomatik 90 bg cik dizel full hali 159.000 tl astra j sedan dizel otomatik (136 bg yani %50 daha güçlü) 155.000. burada dikkat edilmesi gereken toyotanınki indirimli fiyat opelinki indirim öncesi fiyat. yani diyeceğim corolla kötü bir araç değil ama toyota türkiyenin türk tüketicisine kazığıdır. yok lpg uyumlu yok uzun ömürlü gibi zırvalarla türk insanını kazıklıyorlar. pardon. bizim insanımız göünüllü kazıklanıyor deve-diken ilişkisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 17 Kasım 2018; 12:52:4 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Ucube dedi ya
    ucube tabi
  • Bi tek ön tasarımı beğenmedim onu da Abd versiyonunda beğendim. Güzel bir araç olmuş özellikle içi. Ama direksiyon biraz büyük geldi gözüme onu da ekleyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Toyota kötü bir araç değil ne demek ya. Toyota iyi araçlar üreten bi marka ve corolla da gayet iyi bir araç. Sadece fiyata bakarsan olmaz o iş. Dizel benzinli olaylarını sadece kendi arzularına değerlendirdiğin için onu direk geçiyorum.

    Opel ile Toyotanın kalite mühendislik uzun ömür konusunda hiç kıyaslanması mümkün mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.