Şimdi Ara

2019 passat dsg patlamış (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
515
Cevap
5
Favori
115.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
132 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • egea'cılar keyifle latte macchiato'larını yudumluyorlar, vw'cilerin gözü yaşlı takılıyorum ciddiye almayın, egeam da yok ayrıca
  • Olabilir , başka aracın otomatiğide yapabilir arkadaşlar ne çabuk unutuyoruz kul yapımı mallar , uçak düşüyor trenler çarpişiyor neler olmuyorki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sadece DSG değil tüm yarı-otomatik şanzımanlar aynı, mekatronik ya da kavrama illa karşılacaksınız, mekatronik arızası dsg için daha erken olsa da, kavrama her yarı-otomatik şanzıman da başınıza gelecek bundan kaçarı yok.

    Steptronic (BMW)
    Selespeed (Alfa Romeo)
    ETG6 (psa)
    Dualogic (fiat) easytronic (opel)
    SelectShift (Powershift) (ford,volvo)
    iShift, MultiMatic (honda)
    G-Tronic (mercedes)
    Easy-R ve EDC (Renault-Nissan-Mitsubishi)
    MMT (Mitsubishi)
    Lineartronic (Subaru)


    Tiptronic adı geçen ya da benzerleri(VAG - DCT - TCT vb), her şanzıman yarı-otomatik, yani otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlardır.

    Bazıları bilinen mekatronik arızaya sahip değildir, ancak tam otomatik şanzımanalara göre sorun yaratma riski çok yüksek, temel sebebi Türkiye.

    Kullanmayı bilmeyen insanlar topluluğu, bırakın arabaların boyasını değişenini, kimse bu şanzımanları kullanmayı bilmiyor.

    Adam daha tam otomatik şanzıman da koca koca yazan, önce "N" ya da "R" konumundan "P" konumuna alınız. Uyarısına uymuyor, El frenine bırakmadan arabanın ağırlığını direk "P" ye alıyor, sonra ah vuruntu vah vuruntu, sen mekatroniğe böyle bir ağırlığı sürekli yükler, yağın kurumasına izin verirsen, tam otomatikte bile karşılaşırsın, ama tam otomatiğin avantajı yağ ve filtre değiştirerek başlayan sorunu çözebilmekte, yarı-otomatikte böyle bir şansınız yok çünkü aslında o manuel.

    Kavrama konusu ise yine o şanzımanın aslında Manuel şanzıman olması ile alakalı, nasıl manuel şanzıman bakıma giriyorsa, bu da böyle. Sadece masrafı kat ve kat.


    Bu listeye yazmadığım aklıma gelmeyen şanzımanlar var, ikinci el otomobil ya da sıfırı farketmez, yarı-otomatik bir gün sizi yarı yolda bırakır, size hiç uyarı vermeden kavraması biter, anlayamazsınız da çünkü manuel gibi bir hissiyatı yok.




  • İbretlik konu.. PKK destekçisi Volkswagen araçlarının Türk toplumunca değeri mi kalmış.. İster patlasın hurdaya dönsün bize na. Volkswagen in Türkiye ye yatırım yapmasının bir sebebi zaten bu sorunlar. Avrupa da dizel devri kapanıyor. Türkiye ye kaydıracaklar döküntüleri. Ayrıca Volkswagen egzoz salınımı konusunda başı dertte olan bir firma. Ceza ödeye ödeye helak oldular.

    Ayrıca garanti denen birşey var! Servis garanti kapsamında sorununu orjinal parçalarla çözer. He düzen tutmaz aynı arızayı sürekli vermesi halinde 1 yıl içinde sorun birkaç tekrarlanırsa araç trafikten çekilir, değişime gider veya kaskonuz parayı öder aracı kendin yenilersin.

    Bizim yerli araçlar olacadı hani? Nerde onlar eyyyy AKP destekçileri! Hala gavurun taşıtlarına binip bak mağdur oluyor vatandaşlarımız 1 aylık araba da yolda kalır mı? diyoruz ahanda kalmış lo.




  • ben manuel araç sevdiğimden böyle problemler yaşamıyoz :D ama şu direksiyondan F1 vites hosuma gidiyor onu manuele alıp çat çat çat atabiliyosak o güzel olabilir :D manuelden kastım yani ggaza yüklendim bi yerden sonra kendi değiştiriyor istediğin kadar vites atma sen değiştirmemesi lazım yada düşürmemesi lazım
  • galatyan G kullanıcısına yanıt
    “Tiptronic adı geçen ya da benzerleri(VAG - DCT - TCT vb), her şanzıman yarı-otomatik, yani otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlardır.”

    Hocam bu bilgi tam doğru değil, tam otomatik ve CVT şanzımanlar da tiptronik mekanizmaya sahip olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: power-pc

    abd ye dsg satışı yok,orada normal tork konvertörlü vites satıyorlar.amerikalı öyle dsg çöpleriyle uğraşmaz.
    Yanlış bilgi. Abd de 8 ileri satılıyor genelde( tork konvertör veya cvt) ama dsglileri de var.
    https://www.vw.com/models/golf-gti/section/performance/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virusneo -- 8 Kasım 2019; 2:16:30 >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Doğru olan kısım CVT şanzımanı bu şekilde adlandıran firmalar oluşu, haliyle evet katılıyorum size, ancak CVT dışında Türkiye içerisinde satılan görmedim, bu tabii ki olamayacağı anlamına gelmez ama tiptonic bir isim tescili olup porsche markasına ait.

    zaten bu yüzden bir çok firma başka isimler kullandı diye biliyorum.

    ayrıca size teşekkür edip, lütfen bildiğiniz modelleri belirtiniz, forumu okuyan her arkadaşın ayrıca bu modelllerden uzak durmasını tavsiye edeceğim.
  • Onlar daha patlağını yapana kadar en patlağı bu.

    VW das patlak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 8 Kasım 2019; 4:8:20 >
  • olcay2011 kullanıcısına yanıt
    1 aylık daha sıfır passatınız var mı ?
  • Ne yani bir şanzıman yüzünden tok kapı sesinden vaz mı geçsin bu VAG çılar ?
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Arabanı çekici üzerinde kullanıyorsan 10 yıl da kullansan zarar vermez çünkü yolda giden araç çekici senin araç da onun üstünde :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabayı 500.000 tl ye alınca böyle şeyler dert oluyor.

    almanyada aynı arabaya 30.000 euro verseydin bu kadar adert olmazdı. mesele fiyatların ve alım gücünün çok yükselmiş olması.
  • Yolda kalan bir dsg li gören olursa üzerine "dsg pişmanlıktır" yazan can simidi atsın,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Yav arkadaş ban yemekten sıkılmadın mı 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xgny58x

    Kafamdaki iyi kavramı diye bir şey yok mekanik bir parçanın arızasından bahsediyoruz öznel bir değerlendirme değil ki bu. Satış/Arıza oranına bakılıp karar verilir ve gözüken o ki satış/arıza oranında VW araçlar BMW araçlardan daha fazla arıza çıkarıyor. ZF şanzıman DSG'den bir hayli daha sağlam ve sorunsuz bir şanzımandır.
    Türkiye'de kaç adet DSG kaç adet ZF satılıyor haberin varmı ?

    Ayrıca Sıfır 100 Bin TL lik bir araçta DSG şanzıman alıp keyifle binebiliyorken Sıfır ZF almak için ne kadar para gerektiğinden haberin varmı ?

    Kafanda iyi kavramı yokken neden bana ZF mi DSG mi daha iyi diye soruyorsun.

    Benim iyi kavramım Hızlı vites değişimi , Konforlu Sürüş , Erişim kolaylığı , Yetkili Servisin sunduğu iyi niyet garantisi.

    Senin iyi kavramın dayanıklı olsun sorun çıkarmasın sorun çıkaracaksa ucuza yapılsın ise Dedemden kalma tam otomatik 4 vites tork konvektör en iyisi.




  • Kimin başına geldiyse geçmiş olsun, inşallah sorunun çözerler.

    DSG'yi özel kullanma tekniği mi varmış o kısmı anlamadım pek.
  • Tutturduk gidiyoruz passat golf ne güzel mazda 3 var 6 var tertemiz kullan. Çoğunlukla araç alırken iknci el düşünülerek alıyor kalite, konfor sonraki mevzu.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.